Liput

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Kyllä moderaattori voisi sentään vastata asiallisesti, jos kommentoitavaa on. Toteamukseni oli kuitenkin kysyvä ja yritin varmistaa sillä, että olin ymmärtänyt oikein.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

HkiMiikku kirjoitti: No voi kun mulla on permanto A... :'(   
Byäää, arvasin että meikäläisen tuurilla kävisi juuri näin...

olikin liian hyvää ollakseen totta.  :parku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Permanto on järjestetty viisuja varten uuteen uskoon
Tuostahan toki heti tulee se käsitys, että hattuhylly on lavan edessä ja permanto Inarissa.
Asiallisiin kysymyksiin toki saa asialliset vastaukset.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

:rofl:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

JUHKIS, niinhän minä väitinkin...
...eikä tuo kartta pidä pätkääkään paikkaansa.
Eli taitaa se sittenkin pitää hiukan paikkaansakin.  :raaps:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Voi jösses eräiden juttuja taas. :roll:

Itse aiheeseen liittyen, olisiko sitä istumajärjestyskarttaa jossain vaiheessa mahdollista saada? :kaunis: Jos siitä ei ole kamalasti vaivaa?
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Minkäslaisia isäntiä ovat ne, jotka itse ryntäävät parhaille paikoille ja jättävät vieraat taaksensa? Meille suomalaisille sentään annettiin enemmän paikkoja kuin millekään muulle maalle, sääli jos ne sitten eivät joillekin kelpaakaan.
Hello Hi!

Avatar
Sone
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 16:58

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Sone »

JuhaUK kirjoitti: Minkäslaisia isäntiä ovat ne, jotka itse ryntäävät parhaille paikoille ja jättävät vieraat taaksensa? Meille suomalaisille sentään annettiin enemmän paikkoja kuin millekään muulle maalle, sääli jos ne sitten eivät joillekin kelpaakaan.
Oi tänne ainakin kelpaa :joojoo:
ja hyvät paikat ovatkin :peukku:

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Minulle paikat ainakin kelpaavat, olen ikionnellinen siitä että pääsen ensimmäistä kertaa paikan päälle katsomaan viisuja!  :tapu:

Suurkiitos Petrille järjestelyistä :hali:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Minä olen erittäin tyytyväinen paikkaan mitä minulle annettiin........Jag skall krama Petri när jag träffar honom… lol..älä sitten juokse karkuun Viisuvaarikäppyrältä  :heh:…..Kiitos vielä kerran lipuista ja paikasta  :peukku:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ihanaa, nyt mun liput on vihdoinkin saapuneet!  :tapu: En ole tosin vielä hakenut niitä postista, mutta tänään teen sen. SUURI kiitos vielä Kuppilan väelle, joka teki mun unelmasta totta!  :hali:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä olen itse paljon mieluummin pikkasen taaempana kuin tillollaan eturivissä. Eli tuo meitin seurueen 18. rivillä olevat paikat sopivat mulle paremmin kuin hyvin. :joojoo:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja jamit »

Miten niin ei kelpaa jollekkin?  :raaps:   Täähän on ainutlaatuinen tapahtuma päästä seuraamaan paikan päälle kotikisoja. Kaikki sentään ollaan siellä permannolla pitämässä tunnelmaa korkealla!! Monet Suomalaiset ovat jääneet ilman lippuja, vaikka olisivat halunneet olla myöskin paikan päällä seuraamassa finaalia. Omasta puolestani Suuret kiitokset lipuista. :jihuujippii: :aurinko: :jihuujippii:
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

JuhaUK kirjoitti: Minkäslaisia isäntiä ovat ne, jotka itse ryntäävät parhaille paikoille ja jättävät vieraat taaksensa? Meille suomalaisille sentään annettiin enemmän paikkoja kuin millekään muulle maalle, sääli jos ne sitten eivät joillekin kelpaakaan.
Voisit lukea hiukan tarkemmin. Vaadinko parhaita paikkoja? En tietääkseni. Toivoisin, että YLE kieltäisi liput ja banderollit sekä vaatisi tilaisuuteen tulevilta tummaa pukua. Tämä siksi, että me lyhyet näkisimme jotakin.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Robby »

JukkaV kirjoitti:
JuhaUK kirjoitti: Minkäslaisia isäntiä ovat ne, jotka itse ryntäävät parhaille paikoille ja jättävät vieraat taaksensa? Meille suomalaisille sentään annettiin enemmän paikkoja kuin millekään muulle maalle, sääli jos ne sitten eivät joillekin kelpaakaan.
Voisit lukea hiukan tarkemmin. Vaadinko parhaita paikkoja? En tietääkseni. Toivoisin, että YLE kieltäisi liput ja banderollit sekä vaatisi tilaisuuteen tulevilta tummaa pukua. Tämä siksi, että me lyhyet näkisimme jotakin.
Lyhyet varmaan näkisivät paremmin muista katsomoista kuin permannolta. Tämän päivän Euroviisuihin kuuluu liput ja banderollit ja hyvä meininki. Eihän esiintyjätkään enää laula "juhlavia" balladeita iltapuvuissaan vaan lavallakin on menossa show. Ei kai yleisönkään tarvitse mihinkään kymmenien vuosien takaisiin gaala-asuihin palata.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tämä lyhyt tyttö ainakin näki Ateenassa lavalle ihan mainiosti, vaikka yleisöllä olikin lippuja ja banderollejakin. Yleisö oli sen verran hyväkäytöksistä, että niitä ei liehuteltu liiemmin itse esitysten aikana, ja toisaalta onhan fanikatsomossa sentään pelkkiä faneja, jotka ovat kiinnostuneita näkemään esitykset kunnolla.

Minua ei niinkään haittaa, vaikka paikat eivät olisikaan aivan eturivissä. Toki toivoisin paikkaa mahdollisimman läheltä lavaa, mutta ei se ole pääasia. Fanikatsomossa on tärkeintä yhteinen fiilis ja hurmos. Jos haluaa nähdä joka ikisen lavan tapahtuman sataprosenttisesti ja ilman häiriötekijöitä, voi katsoa kisat vaikka kotisohvaltaan telkkarista. Siellä voi sitten halutessaan pukeutuakin ihan miten haluaa. :mrgreen:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Iso kiitos yhdelle euroviisujen pääyhteistyökumppaneista  :tapu:

SUOMEN POSTI OYJ

Hienosti perille toimitetuista lippupaketeista  :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Selvä. Minä omat toimivat aivot omistavana harkitsen koko lippupaketin myymistä, ihan vain eriäviä mielipiteitä suvaitsemattomien euroviisufanien vuoksi. En halua nimittäin leimautua sellaiseksi.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jukka, Jos tuntuu siltä, ettei kiinnostakaan tulla katsomaan viisuja livenä, niin myy ihmeessä lippusi. Sille varmasti löytyy ottaja.

Vieläkin surettaa, miten moni jäi ilman lippua. :aivanmaassa:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja jv »

Robby kirjoitti: Ei kai yleisönkään tarvitse mihinkään kymmenien vuosien takaisiin gaala-asuihin palata.
Minusta se olis hienoo.
Oma asu vielä harkinnassa, tuskin mitään jäykän juhlavaa, mutta olis kiva jos ihmisillä olis jotain vähän tylsää t-paitaa mielenkiintoisempaa päällä.

Joojoo, tietysti kukin pukeutuu kuten tahtoo.
jiivee

Helsinki

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Violette kirjoitti: Jukka, Jos tuntuu siltä, ettei kiinnostakaan tulla katsomaan viisuja livenä, niin myy ihmeessä lippusi. Sille varmasti löytyy ottaja.

Vieläkin surettaa, miten moni jäi ilman lippua. :aivanmaassa:
Violette, jos sinua surettaa niin paljon, niin kannattaa ehdottomasti harkita omasta lipusta luopumista.  :D
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Miksi minä luopuisin omasta lipustani, olen ansainnut sen siinä missä kuka tahansa muukin kova euroviisufani. Olin vain onnekas, kun minä sain lipun, kun moni sitä yhtä paljon haluava jäi ilman. Sinun jutuistasi taas saa sellaisen käsityksen, ettet ole niin innokas omasta lipustasi, kun olet kerran valmis myymään sen siksi, kun fanikatsomon ihmiset eivät ole välttämättä samaa mieltä kanssasi kaikista asioista. Jos sinulla on kerran noin paljon valittamisen aihetta, niin myy ihmeessä lippusi jollekulle, joka olisi vain kiitollinen mahdollisuudesta päästä seuraamaan viisuja livenä. Minä ainakin olen tosi kiitollinen tästä saamastani mahdollisuudesta, ihan sama, vaikka muu yleisö pukeutuisi jätesäkkeihin ja oma paikkani olisi fanikatsomon viimeisellä rivillä.

Ja vielä kerran kiitos petrille, kun hommasit meille kaikille liput! :kiitos:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Vaikka kaikista ei tykkää, niin ollahan edes viisuissa suurta perhettä jookos :) sitä paitsi on  ikävää että, kaikki ei saanneet lippuja, mutta  kenenkään ei kannata myydä lippuja koska, monelle tämä on eka kerta ja sen verran hieno kokemus, joka ei toistu moneen vuoteen. Samalla voin sanoa et kivahan on saada hyvälle paikalle ja uskon et paikkani on ihan hyvässä paikassa jos, kerran on etu permanolla ja eikös ne olleet rivit 4 - 19 joilla ollaan ja uskon että, näistä viikoista tulee ihania :D

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Robby »

Violette kirjoitti: Minä ainakin olen tosi kiitollinen tästä saamastani mahdollisuudesta, ihan sama, vaikka muu yleisö pukeutuisi jätesäkkeihin ja oma paikkani olisi fanikatsomon viimeisellä rivillä.
Ja vielä kerran kiitos petrille, kun hommasit meille kaikille liput! :kiitos:
Juuri näin  :peukku:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Violette kirjoitti: Sinun jutuistasi taas saa sellaisen käsityksen, ettet ole niin innokas omasta lipustasi, kun olet kerran valmis myymään sen siksi, kun fanikatsomon ihmiset eivät ole välttämättä samaa mieltä kanssasi kaikista asioista. Jos sinulla on kerran noin paljon valittamisen aihetta, niin myy ihmeessä lippusi jollekulle, joka olisi vain kiitollinen mahdollisuudesta päästä seuraamaan viisuja livenä.
Eipä nyt ihan tästä ollut kyse. Mutta en jaksa tuhlata enempää energiaani tähän.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mä olen ainakin iki-ikionnellinen näistä lipuista ja tulen erittäin hypermielelläni Helsinkiin viisuihin. Aivan mahtavaa päästä viisufanien kanssa etupermannolle aistimaan tunnelmaa ja ennen kaikkiea tekemään sitä ihanaa viisutunnelmaa! :jihuujippii:
Viimeksi muokannut GiveMeWings, 09 Maalis 2007, 16:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

JukkaV kirjoitti: Selvä. Minä omat toimivat aivot omistavana harkitsen koko lippupaketin myymistä, ihan vain eriäviä mielipiteitä suvaitsemattomien euroviisufanien vuoksi. En halua nimittäin leimautua sellaiseksi.
todellakin, Jukka, kehtaatkin vielä valittaa  :twisted: varmasti olisi ollut monta muutakin halukasta sun tilalles saamaan noita lippuja ja sinä se vaan valitat. Myy sitten ne liput jollekin niitä enemmän haluaville..usko pois, heitä on paljon!
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

JeSSSe, täytynee kysyä nimimerkki P*******lta.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

go ahead, ehkäpä hän osaisi niitä lippuja sitten arvostaa sinua enemmän.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Me päästiin riville 3!  :eeek: Eiks se oo niinku ihan siinä edessä?!?  :tapu: :peukku: :shock: Mä en voi vieläkään uskoa tätä todeksi, mutta kai se on pakko!  :riemu: :bileet: :elakoon: :violette: :kiitos: :Piiri: AIVAN mahtavaa!!!

(ja tähdennän vielä, että kyse on siis harjoituslipuista...)
Viimeksi muokannut Aintsu, 09 Maalis 2007, 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Lukittu