Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

ESC 2007 -arkisto.

The Ark - The worrying kind

*****
29
22%
****
31
23%
***
28
21%
**
22
17%
*
22
17%
 
Ääniä yhteensä: 132

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä ainakin ymmärrän Tonywernerin pointin, ihan samat ovat omatkin mietteet. En oikein ymmärrä sitä ajatusmaailmaa, että joku viisu on hyvä vaan esittäjänsä takia. Mulle on loppujen lopuksi ihan sama kuka laulaa (tai mistä maasta viisu tulee), kunhan itse kappale ja esitys ovat mielestäni hyviä. Pelkän artistin fanittaminen on kumma ilmiö tällaisessa kisassa.

The Ark on varmasti ihan hyvä yhtye eikä tässä esityksessä ole mitään vikaa. Itse kappale vaan on niin mitäänsanomaton. Mutta se on tosiasia toki, että mitäänsanomattomuuksilla on ennenkin voitettu viisut, joten voi tämä hyvinkin menestyä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

en oo tietääkseni muita yhtyeen kappaleita kuullut, mutta tästä kyllä pidän. Ei mun mielestä lainkaan niin turha mitä jotkut haukkuvat. Tänäkin vuonna on monta PALJON PALJON turhempaa viisua mukana kuin tämä ja varmasti Ark tulee pärjäämään.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä nyt en sanoisi mitään viisua turhaksi, mutta se on toki totta, että monta paljon huonompaa on tarjolla  :). Siellä keskikastissa tämä ainakin minulla on.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
.rïošhïn.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 10 Maalis 2007, 19:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja .rïošhïn. »

Tämä Arkin kappale iski kyllä minuun aika hyvin, mutta toisaalta makuasioistahan ei kannata kiistellä. Jotkut tykkää, kuten minä, jotkut taas ei. :)

Odotan kyllä Arkin pärjäävän tänä vuonna viisuissa aika hyvin; hieman onnea matkassa ja ensi vuonna saattaa olla viisut Tukholmassa...
Tumumba, tumayo, gumulong dahil sa iyo
Tumawa, lumuha, nabaliw dahil sa iyo
Kinuha ang wala, nadapa dahil sa iyo
Sumulong, umurong, lumipad dahil sa iyo
Mahal ko
Hahanapin ko kahit saan pa man


Lyrics from Hahanapin Ko by AEGIS

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

tonywerner kirjoitti:Se on niin huono, että se toi minulle käsityksen siitä, että olaSalo ei osaa tehdä tarttuvia kertosäkeitä ylipäätäänkään. Perustelu: Jos hän osaa, miksei tehnyt sellaista euroviisuihin?
Onko hyvän euroviisubiisin rakenteen sitten pakko olla "säkeistö, kertosäe, säkeistö, kertosäe, c-osa, kertosäe, modulaatio" ? :roll: En lähde vielä veikkaamaan että The Ark voittaisi tällä biisillä koko kisan mutta kyllä siellä on pärjätty ennenkin kertosäkeettömillä biiseillä, esim. Nocturne. ;) Ihan kiva vaan että kaikki (hyvät) viisubiisit ei aina mene tuolla perushittikaavalla.
"Я чего-то и не вспомню через годы, через годы
А вот это прикипело и зовёт издалека
И плывут ко мне из детства пароходы, пароходы
Пароходы белоснежные плывут как облака."

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Lordi »

jamit kirjoitti:   Ei tarvitse Ruotsalaisten laittaa Globenia juhlakuntoon ensi vuonna kun omia MF:ia varten. Tää renkutus ei mene Helsingissä voittoon. Saanko arvata, se perus sijoitus 5-7!? :repeilee:
Mites suu pannaan, kun Ruotti voittaakin :hali: tää on sopivan erilainen ja Arkilla on jo kannatus muallakin kuin Ruottis :)

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Joku ( olikohan Tonywerner?) aikaisemmin kirjoitti tuosta Ruotsin musatehtaan yhdenmukaistavasta vaikutuksesta laulajiin ja bändeihin. Samaa ihmettelimme mekin kotikatsomossamme lauantaina. Kaikki on niin siloista ja periaatteessa hyvää, mutta  karheus ja "muna" puuttuu. The Ark on bändinä ihan hyvä noin periaatteessa, mutta itse pidän rouheammasta tyylistä. Muidenkin kappaleiden esittäjissä oli kauniita poikia ja tyttöjä, mutta liika kiiltokuvamaisuus alkaa pitemmän päälle häiritä.

The Arkin edustusbiisi ei säväytä yhtään ja olenkin sitä mieltä, ettei kuuluisuuskaan saisi lähteä kisaan huonolla biisillä. Maineääniä toki tulee, mutta kappaleen hyvyyden tulisi ratkaista. Vali vali, kunhan nyt valitan! Mutta meissä suomalaisissa kai on sen verran metsäläisyyttä jäljellä, että liian " hygieeniset" kappaleet liian siloisen esiintyjän esittämänä eivät miellytä ainakaan kaikkia. Toivon siksi, että Ruotsi saisi taas ottaa vauhtia semifinaalista ( kuten Suomikin joutunee tekemään) ! :/
Belgrad 2008!!

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

:oikeavoitti:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Nonniin, kotia on palattu. Vaikka Andreas oli ja on yhä ykkössuosikkini viikonlopulta, ei voittajakaan huono ollut. Päinvastoin, Ark oli koko ajan listani kakkonen ja esitys toimi lavalla ihan mainiosti. Elikkäs minä en marssinyt protestiksi pois vaan jäin innolla bailaamaan kun voittaja esitti biisinsä uudemman kerran lavalla.  :mrgreen:

Viisuhuuma Ruotsissa on jotain ihan huikeaa ja uskomatonta, Globenilla oli muun muassa iso tyttöporukka joista jokainen oli sonnustautunut MF-aiheiseen asuun. OLi Abba-pukua, LenaPh:n mekkoa, Jessica Andersonin liloja mikroshortseja ja Carolan sinisiä liehukkeita. Paikalla oli rutkasti kokonaisia perheitä, ja kaikki lauloivat biisejä mukana.

Se vain jäi harmittamaan että hieno Andreas-kyltti unohtui hotellille. Vaikka taisi tuo Arkin voitto olla sen verran selvä, ettei edes ko. plakaatin voimin olisi saatu Andreasta Helsinkiin.  :heh:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Minä puolestani en ole Ark-fani, en omista heidän levyjään, toki tiedän muutamia biisejä heiltä, mutta tää biisi rulaa. Finaalin aikana The Ark nousi mulla ykköseksi ohi Andreaksen.

Biisi on loistava ja uskon, että tulee pärjäämään ilman "kuuluisaa nimeä"  :tapu:
Eli biisi tekee vaikutuksen. Se on tarttuva ja menevä. Tarttuva biisi ei aina tarvitse tuekseen kunnon kertosäettä
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Pakko sanoa vielä sekin, et vaikka tää ei ollu ykkös suosikkini, niin jostain kumman syystä pidän kovasti koko jengistä ja hyvän tuulinen kappale tämä,ja selvästi saa hyvälle tuulelle :) eli kyllä tällä mennään korkealle finaalissa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Margot »

Kuinkas kuuluisa tämä bändi nyt on? Siis muualla kuin Ruotsissa ja Suomessa?
What color is your life?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Pete »

Suuri yleisö ei tunne, mutta musiikista paljon kiinnostuneet tietävät nimen.

EDIT: Niin siis, muista maista en tiedä mitään. :puna: :heh:
Riskinä seniorilaumat

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mä en tiedä ainakaan yhtään tätä kappaletta lukuunottamatta heidän muuta tuotantoa.  :puna:
Raipatirai

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Olahan on muuten tulossa Suomeen huomenna, ilmeisesti alun alkaen enemmänkin promokierrokselle sen levynsä suhteen, mutta eiköhän joudu viisutouhujakin kommentoimaan...

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/stor ... 41,00.html

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ihan ensin, sorry Voilettu, mutta mä en vastaa yhteenkään viestiin, joka on kirjoitettu "aivot narikkaan-blondilogiikalla à la blackburn".  :rofl:

Ja sitten finaaliruodintaa...

Kuten muutkin paikalla olleet ovat jo todenneet, hypetys on maassa jotain ihan uskomatonta. Kaikkialla soi viisut, kaikki puhuu niistä, lehdet on täynnä niitä... lista on loputon. Suomen sietäisi ottaa hypetyksestä mallia, ei matkia, mutta hypetyksessä olisi opittavaa...

Ja itse biisit...

1. Andreas Johnson - A Little Bit Of Love
Siis, ei herraisä, miten syötävän ihana se oli. Permanto riehaantui täysin jo ennen kuin Andreas edes aloitti eikä ihme. ANDREAS OLI LOISTAVA!!! Ja ei JukkaV, Andreas ei ole homo, sillä on tyttöystävä (Knapp oli se sukunimi) ja 9-kuinen vauva.  :repeilee:

2. Sonja Aldén - För att du finns
Tosi hyvä esitys, joka kyllä katosi yhtä nopeasti mielestä kuin nainen häipyi lavalta. Edes sen vaatetusta en muista muuten kuin Zetan avustuksella, joka valisti mua vielä tänä aamuna, että sillä oli joku lakana päällä. Aivan hirveää skeidaa. Sonja hyvä, me tiedämme, että sinulla on lahjoja sanoittajana: KÄYTÄ NIITÄ SIIHEN! Ja jätä laulaminen muille (niille, jotka sen osaavat).

3. Anna Book - Samba sambero
Ja jälleen permanto tanssi. Kamera-ajoissa oli tosiaan jotain pielessä, kun eilen katsoin sitä esitystä uudelleen. Mutta loistavan shown Anna veti.

4. Sebastian Karlsson - When The Night Comes Falling
Ja tämä turhake sitten vei Nannelta ja/tai Magnukselta finaalipaikan. No, eiväthän ruotsalaisetkaan täydellisiä ole - valitettavasti. Vessatauon paikka. Sääli vain, ettei ollut tarvetta.

5. Marie Lindberg - Trying To Recall
Samat pätee tuon edellisen esityksen kanssa. Kahdeksan minuutin vessatauko, ei ollut kyllä tarvetta. En tiedä, onko täällä mainittu, mutta... Marie ei niinkään laulanut pieleen, tv-lähetyksessä vaan oli jotain häikkää, lähinnä kai teknisellä puolella... Tiedä sitten...

6. Måns Zelmerlöw - Cara Mia
En tiedä, miltä se tv:ssä näytti (tätä en ehtinyt nähdä edes eilisestä uusinnasta), mutta Globen tanssi, lauloi, riehaantui täysin. Loistava

7. Tommy Nilsson - Jag tror på människan
Siis, anteeksi mutta mikä teitä ruotsalaiset vaivaa? Illan toiseksi ammattitaitoisin, karismaattisin balladiesitys ja te jätätte tämän nollille? HÄVETKÄÄ!!!  :evil: Parhaat lohkaisut eilen olivat, kun...
- ensin Dagens Nyheter heittää sarkastisesti kuvatekstissään Tommy Nilssonin kuvan alla "Tror du fortfarande på manniskan..."
- ja erään ruotsinsuomalaisen pariskunnan kommentti yöllä laivalla: No, hyi, ei mitään Tommy Nilssonia, sehän on juoppokin... Pariskunta lienee n. seitsemissäkymmenissä. Ja voi sitä närkästyneen äänen sävyä tuon kommentin yhteydessä...

8. Sanna Nielsen - Vågar du, vågar jag
Ai, ettei Kempe osaa kirjoittaa huonoa biisiä? No, kyllä osaa. Tämä on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN täydellinen floppi kuin floppi voi olla. Esitänpä tässä vähän La Carolaa. Ei siinä mitään, toki Sanna osaa laulaa ja hänellä on hyvä ääni, mutta se äänen narina, leuan väpätys, tuulikoneet ja vielä suihkuverhon riekaleiden irrotteleminen esityksessä täydellisine Carola-maneereineen saivat mut suorastaan VIHAAMAAN tätä biisiä esityksenä. Laula, Sanna, laula! Mutta esitä sellaisia biisejä, jotka ovat sun arvoisiasi äläkä tällaista roskaa. Turhan iso pudotus loistavista Hela världen för mig:stä ja Du och jag mot världenistä.

9. Sarah Dawn Finer - I Remember Love
AIVAN IHANA! Tästä ei juuri muuta voi sanoa. Flunssasta huolimatta selvisi todella hyvin ja otti yleisönsä. <3

The Ark - The Worrying Kind
Koska minä olen nainen ja härkä, minulla on oikeus täydelliseen takinkääntöön. Parhaiten asian tiivisti eräs kuppilalainen tekstiviestissään mulle yöllä, kun olin matkalla majapaikkaani: " The Arkin esityksessä on jotain sellaista hyväntuulisuutta ja vilpittömyyttä, joka Martin Stenmarckin muovisesta ja kliseisestä esityksestä puuttui täysin..." Siis voisiko sen enää paremmin sanoa. Ihan turhaa vinoilla mulle takinkäännöstä. Mä sanoin jo Globenissa Zetalle heti The Arkin esityksen jälkeen, että pakko tunnustaa, että tuo näyttää törkeän hyvältä lavalla. Ja nuo Muzamazan kuppilaan laittamat terveisetkin on kirjoitettu ennen kuin olen yhdenkään kuppilalaisen tekstareihin vastannut. Se toimii oikeasti törkeän hyvin lavalla. Naureskelin eilen, kun sain kaveriltani tekstarin, jossa oli teksti: "Mitä Ruotsilla on, mutta ei Suomella: Hyvä Itänaapuri." Vastasin hänelle samaan sävyyn toteamalla, että joo jos puhut viisuista, niin Ruotsilla on kyllä pirun paljon paremmin tänä vuonna pullat uunissa kuin Suomella ja Venäjän biisiä en ole vielä kuullut..."  :rofl: Menestystä en vielä tälle veikkaa Helsingissä (osa valituista n kuulematta), mutta sen voin sanoa että tämä varmasti villiinnyttää yleisönsä Areenalla.

Finaali muuten...

Väliaikanumero oli tosi turha, samoin mä en ymmärrä sitä Björkmanin funktiota laulamassa siellä lavalla. Mutta Thomas Anderssonin slovariversio Evighetistä oli kaunis. Kristian Luuk oli IHANA! ja Kristin Kaspersen ennen tv-lähetyksen alkua vielä ihanampi. Se oli aika hauska myös tämä "Jag lovar och svär..."-osio ennen tv-kameroiden aukeamista. Kyse oli siitä, että yleisöä kehotettiin kannustamaan kaikkia ja kaikki keinot oli sallittuja... :rofl: Ja mitä nyt yleisön reaktioita lähiympäristössäni seurailin, niin aika monia kieltämättä käytettiinkin...  :twisted:

Paljon muutakin on/oli, jota ei nyt jaksa kertoa... Poimin jossain välissä eilisten päivälehtien parhaita paloja, kunhan ehdin...

IHANAA OLI ja ens vuonna uudestaan...

RAKASTAN SINUA TUKHOLMA!!!
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Hazel kirjoitti: Minä ainakin ymmärrän Tonywernerin pointin, ihan samat ovat omatkin mietteet. En oikein ymmärrä sitä ajatusmaailmaa, että joku viisu on hyvä vaan esittäjänsä takia. Mulle on loppujen lopuksi ihan sama kuka laulaa (tai mistä maasta viisu tulee), kunhan itse kappale ja esitys ovat mielestäni hyviä. Pelkän artistin fanittaminen on kumma ilmiö tällaisessa kisassa.
Juu, samaa on pohdittu täälläkin päässä. Itse kyllä olen aina kannustanut biisiä ja esitystä, en artistia. Jos biisi on mielestäni loistava esityksineen kaikkineen, niin minun henkilökohtaisen ääneni saa heti, vaikka itse artistista en niin paljon pitäisikään (Kuten Hanna Pakarisen kohdalla). Totta kai tällaiset kisat saa ne tosifanitkin liikkeelle, mikä on sinänsä ymmärrettävää, mutta minun ääneni menee aina sille parhaimmalle biisille, esitti sen minulle aivan outo tahi tuttu. Haluaisin esimerkiksi tykätä DJ Bobon biisistä, mutta kun en voi.

Tai no, tiedä sitten miten itse ajattelisin, jos ne minun todelliset suosikkiartistit/-bändit edustaisivat jotaki maata viisuissa, mutta onneksi sellainen on todella epätodennäköistä. ;)

Mutta toisin kuin werneri ja Hazel, minä olen edelleen sitä mieltä, että tämä biisi on hyvä, joskaan minäkään en The Arkin muuhun tuotantoon ole perehtynyt aiemmin, enkä varmaan tule tekemäänkään.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Esityksenä erittäin hyvä ,mutta musiikkina hirveä renksutus ja tämämmöinen musa ei kyllä ole mitenkään pinnalla muualla ,kuin  täälläpäin  eurolandiaa ja luulenpa ,että tälläinen jenkka ei kyllä ihmisiä saa innostumaan mitenkään ja kun ei bändikää ole tunnettu  muissa maissa  ( Vain täällä ja ruotsissa tietääkseni )

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Violette »

Katten-Gustaf kirjoitti: Ihan ensin, sorry Voilettu, mutta mä en vastaa yhteenkään viestiin, joka on kirjoitettu "aivot narikkaan-blondilogiikalla à la blackburn".  :rofl:
Niin, miten toi nyt muhun liittyy? ???

Myöntäisit vaan, että olit väärässä. :mrgreen: Se on ihan luonnollista, jokainen erehtyy joskus. :joojoo:
Viimeksi muokannut Violette, 12 Maalis 2007, 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Joo tää on esityksenä tosi hyvä mutta biisinä tää ei mulla riitä ku 4:een.. Valitettavasti.. Ehkä se sieltä vielä nousee.. ;)
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Violette kirjoitti: :megafoni: HEI KATTEN-GUSTAF! Kuinkas nyt suu pannaan? Väitit niin kovasti, ettei the Ark muka tule voittamaan. :rofl:
Tässä se liittyy suhun, Violette, se "aivot narikkaan blondilogiikka à la blackburn"-kommentti.  lol Tällasiin HEI xxx-viesteihin noilla hymiöillä, mä en vastaa.  :rofl:

Ja mitä myöntämiseen tulee, mä olen tehnyt sen jo lauantai-iltana Globenissa.  ;)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Violette »

Niin, eli myönnät olleesi väärässä? Niin sitä pitää. :cool:

Mutta minusta tuolla huomion kiinnittämisellä ei ole mitään tekemistä blondilogiikan kanssa. Aika ilkeää lähteä haukkumaan mua blondiksi. :(
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AIJAAHA!!!! :ylppis:
Mä en puhu sulle enää koskaa, vibralette :ylppis:
Mitä vikaa meissä blondeissa kun otat sen tollasena loukkauksena!!

SE VIHAA BLONDEJA!!!!! :parku:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Violette »

En minä vihaa blondeja. :tosion: Epäilin vain, että K-G käytti blondi-nimitystä halventavassa merkityksessä. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Siis, mitä sä nyt en ymmärtänyt tossa mun viestissä, kun se noin vaikeaa on?

Minä olen jo ajat sitten myöntänyt, että The Ark toimi törkeän hyvin livenä, sanoin sen jo lauantai-iltana todistettavasti Globenissa. Mikä tässä lauseessa on epäselvää? Lisäksi minä sanoin toisessa viestissäni tässä samaisessa ketjussa, että koska minä olen nainen ja härkä, minulla on oikeus täydelliseen takinkääntöön.

Jokohan tämä tuli selväksi?  :rofl:

Ja ei, minulla ei ole blondeja vastaan kerrassaan mitään paitsi idiootteja sellaisia, mä en vain viitsi vastata "aivot narikkaan-blondilogiikalla kirjoitettuihin viesteihin à la blackburn". Muuten se ei ollut mitenkään blondeja halventavassa mielessä tarkoitettu, sillä mä tunnen paljon tosi fiksujakin blondeja. Niitä löytyy jopa kippulastakin.  ;)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

viola
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 25 Touko 2006, 18:34

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja viola »

maikkarin viihdeuutisissa oli tänään pieni juttu Melodifestivalenista ja Arkin voitosta. Ja huomenna on kuulemma haastattelussa the Arkin karismaattinen solisti Ola Salo.  :cool: :mrgreen:

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Satua »

Margot kirjoitti: Kuinkas kuuluisa tämä bändi nyt on? Siis muualla kuin Ruotsissa ja Suomessa?
Ainakin ovat kiertäneet Italiaa, USA:ta, Englantia ja tietysti Norjaa ja Tanskaa. Saksassakin ovat soittaneet isoilla festareilla.
Nettisivut löytyvät myös italian kielellä.
Ja mitä The Arkin voittoon tulee: :jihuujippii:

Tässä on tämän vuoden Euroviisu-voittaja.  :mrgreen:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Violette »

Katten-Gustaf kirjoitti: Siis, mitä sä nyt en ymmärtänyt tossa mun viestissä, kun se noin vaikeaa on?

Minä olen jo ajat sitten myöntänyt, että The Ark toimi törkeän hyvin livenä, sanoin sen jo lauantai-iltana todistettavasti Globenissa.
No, etpä ollut sitä vielä täällä myöntänyt. Ja mitä siihen finaaliesitykseen tulee, niin minusta se oli ihan yhtä hyvä kuin semissäkin nähty esitys, jonka nähtyäni totesin, että tämäpä muuten voittaa. Sinä taas et vielä viime keskiviikkonakaan ollut tätä mieltä, vaan toitotit edelleen, miten the Ark ei voi voittaa. Perusteluiksi mainitsit ainakin sen, etteivät konservatiiviset ruotsalaiset vannoutuneina Abba-perus-schlager-faneina voi tätä äänestää voittajaksi, sekä sen, ettei esiintymisnumerolla 10 voi voittaa (tai siis että se on ainakin hyvin epätodennäköistä). Samaten olet täällä Kuppilassakin monesti tuonut ilmi, että the Arkia voittajiksi veikkaavat ovat väärässä. :cool:
Mikä tässä lauseessa on epäselvää? Lisäksi minä sanoin toisessa viestissäni tässä samaisessa ketjussa, että koska minä olen nainen ja härkä, minulla on oikeus täydelliseen takinkääntöön.


Niinno, takinkääntämsiestä en ole puhunut mitään. Minä käsitän takinkääntämisen mielipiteen muuttamiseksi, ja siihen sinulla on toki ilman muuta oikeus. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiseikkaa, ettet vielä viime viikollakaan ollut valmis myöntämään the Arkin selkeitä voittomahdollisuuksia, ja naureskelit meille, jotka olimme lähes varmoja the Arkin voitosta. Ja minäkin muuten olen nainen ja härkä, joten minulla on oikeus itsepäisesti tuoda mielipiteeni ja näkemykseni esille ja olla iloinen, kun todistettavasti olenkin jossain asiassa oikeassa.

Tulikohan tämä asia nyt selväksi? :rofl: Kyllä nyt hitto soikoon täällä Kippulassa saa vähän hyväntahtoisesti hihitellä, jos joku suureen ääneen on jotakin toitotellut ja onkin sitten väärässä. Jos ei mennyt perille niin se on sitten voi voi, mä en ala itsestäänselvistä asioista suotta kättä tassua vääntämään. :mrgreen:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Clara »

On tää biisi kyllä aika mitätön renkutus, jos tään vain kuulee. Näköhavainto nostaakin sitten jo biisin hyväksi  ;)


Mutta muuten ihan kivaa kasaria  :)

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

The Ark vierailee Maikkarin viihdeuutisissa huomenna.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Lukittu