Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.

Suosikkini on...

Anna Abreu
40
58%
Ari Koivunen
29
42%
 
Ääniä yhteensä: 69

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Hurrican kirjoitti: Ettekö te nyt ymmärrä et Idolsissa ratkasee laulutaito, ei se minkälainen ihminen on! :tajutkaa: :tajutkaa:
No eipäs ratkaise, vaan kokonaisuus ratkaisee! :ylppis:
Onhan Arillakin on tosi komea ääni, mutta kaikki muu tökkii vastaan! Anna taas laulaa (ikäisekseen) tosi hyvin ja on tosi söpö, mutta musiikkityyli tökkii vastaan ja nykyään myös ne vähän pissis-mäiset kommentit! Kristiina taas on tosi hauskan tuntuinen persoona, mutta laulu tökkii vastaan! Panu on ehkä kokonaisuutena eniten just MINUN makuuni ja Kristianissa tökkii lähes kaikki vastaan (sekä laulutaito että persoona)!  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Idols on laulukisa... Kokonaisuutena tykkään Annasta, lauluäänenä tykkään Annasta, persoonana tykkään Kristiinasta ja ulkonäkönä tykkään Kristiinasta

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Hurrican kirjoitti: Idols on laulukisa...
Missä niin sanotaan?  :eiei:
Antti Tuisku ei todellakaan ollut ekan Idolsin KOLMANNEKSI PARAS laulaja  :repeilee:
Idolius lähtee jostain IHAN MUUALTA kuin laulutaidoista...  :heh:

Sekoitat varmaan Mirjam Helin laulukilpailuun, jossa ehkä eniten nuotilleen laulava saattaakin viedä voiton  :repeilee:
Viimeksi muokannut tonywerner, 10 Maalis 2007, 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Idols on kykyjenetsintäkilpailu jossa etsitään kyvyltään hyviä laulajia. :ylppis: :juhaukki:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:Mia ei ole "UNOHDETTAVIN", "TYLSIN" eikä "PERSOONATTOMIN (ESIINTYESSÄÄN)", vaikka kauhean kovasti haluat meille muille näin uskotellakin.
Minä EN uskottele yhtään mitään. Minä sanoin mielipiteeni ja Suomen kansa näytti olevan samaa mieltä kanssani. Tommoset Mian tyyliset tarinathan just tehoo suomalaisiin ja sitten äänestettäs "säälistä" sitä jatkoon. Eli kaiken sen jälkeen mitä tyttö on kokenut on kuitenkin tollanen persoonaa.... jee jee.... tämänhän nimenomaan luulisi tehoavan äänestäjiin, mutta kun hän nyt kerta tippui niin syyt oli jossain muussa kuin räväkässä persoonassa. Joten esitys oli tylsä, laulu on tylsä ja kun Mia ei etukäteen tytöistä ollut sellaisessa asemassa kuin Anna (eli ihan sama mitä laulaa niin jatkossa on) niin joku siinä silloin mätti. Ja minä uskon, että syy ei ollut persoonassa  :roll:
sinutkin dissaamaan Miaa lauman mukana. Sori vaan. NIH! :ylppis:
Minäkö menen lauman mukana?  :repeilee:
Tämä foorumihan on kokenut jonkun sekokohtauksen, kuten itsekin totesit, suurin osa täällä diggasi Miaa. Joten mä en kulje missään lauman mukana. Olen dissanut Miaa alusta asti. Jo silloin kun lähes kaikki muut vaan kehu......
Aivan kuten lauman mukana kehut kaikkea mitä Ari tekee! Sori vaan. NIH! :ylppis:
Ja tämä foorumi ei näyttäs olevan mikään Arifanien kokoontumispaikka, eli edellenkään en kulje lauman mukana. PÄINVASTOIN.... minähän se yleensä olen se, joka YKSINÄÄN saa puolustaa heikompia. NIH!!! :ylppis:

En mennyt lauman mukana HannaPakarisen vuonna, enkä todellakaan mennyt lauman mukana KatriYlanderin aikana! NIH!!! Ei ole tarvetta kulkea missään asiassa lauman mukana. NIH!!!!!!!!!!!!! :ylppis:
Viimeksi muokannut gentedimare, 10 Maalis 2007, 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tämä foorumi onkin yleensä hyvin asiantunteva ja ihanasti poikkeava musiikkimaultaan. Siksi täällä niin hyvin itsekin viihdyn.  :joojoo:
Tarkoitinkin, että sinä menet sen SUUREN LAUMAN (eli "Suomen kansan" tms.) mukana digatessasi Ari tai Ilkkaa - ja dissatessasi Miaa  :heh:

Ainoa kysymys heräsi sepustuksestasi... Ketä sitten kannatit Hanna Pakarisen vuonna, kun silloin et mennytkään "lauman mukana"? :mitvit:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Ainoa kysymys heräsi sepustuksestasi... Ketä sitten kannatit Hanna Pakarisen vuonna, kun silloin et mennytkään "lauman mukana"? :mitvit:
Sehän se vasta olikin hauska vuosi, koska mulla ei siellä ollut suosikkia. Tai se vaihtui joka viikko. Finaalissa kuitenkin Jani ihastuttavalla äänellään kosketti enemmän vaikka myönnänkin, että tyyppi on tylsä. Mutta kun täällä nyt eräitä kilpailijoita haukutaan siitä, että ne on viikosta toiseen samaa samaa samaa, niin eipä se Hannakaan tyyliään muuttanut. Ja miksi olisi muuttanut rockchick tyyliään kun se tehosi kansaan  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja WandA »

No nyt en jaksa sellaisia analyyseja vetää kuin viime viikolla, mutta Arihan se on edelleenkin se my number one. Saisi tosin laulaa välillä hitaita kappaleita hei ihan oikeesti..  :eiei:
Ja kansa kuuli ihan oikein Kristianin. Hän oli kierroksen heikoin minusta. Ja sehän näkyi heti äänissä.
Annasta minä TOKI pidän kovasti, mutta hän vain minusta laulaa aina liian samanlaisella tekniikalla.. se tässä ei luo tarpeeksi vaihtelevuutta, vaikka biisit sitä toisivatkin.

Ja se että Mia tippui oli oikeen kiva juttu.  :puna: huono!
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Kyllä Kristiina lauloi nuotin vierestä viime finaalissa! Siksipä ihmettelin, kun ei pudonnut. Anna laulaa aina samanlaisia kappaleita, vaihtaisi välillä tyyliä ( Askokin toivoi nopeampaa kappaletta).

Panu oli balladillaan parempi tällä kertaa. Muutenkin taitaa Anna jäädä ainoaksi tytöksi, kun Kristiina toivottavasti ensi kerralla pääsee treenaamaan nuottien mukaan laulamista kotiin.
Belgrad 2008!!

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Blender.com: Is Finland's Idol Kicking American Idol's Ass?
http://www.blender.com/news/comments.aspx?article=9108

no ohhoh :heh:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No mutta tottahan tuo on!!

Okei, American Idolissa on ne muutamat joilla on loistava ääni, mutta mitään suurempia persoonallisuuksia ei kyllä tällä kaudella American Idolista löydy!!  :eiei:

ME OLLAAN PERSOONALLISEMPIA JA PAREMPIA :violette:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Satua »

gentedimare kirjoitti: Mutta kun täällä nyt eräitä kilpailijoita haukutaan siitä, että ne on viikosta toiseen samaa samaa samaa, niin eipä se Hannakaan tyyliään muuttanut. Ja miksi olisi muuttanut rockchick tyyliään kun se tehosi kansaan  :roll:
Mä en tajua, miksi sitä tyyliä pitäisi muuttaa? Ihan yhtä lailla Jani ( :nohyi:) Wickholm oli ensimmäisellä kaudella koko ajan hyi ja Antsa veti poppia, siinä kuin Hanna rokahtavampaa kamaa. Enkä myöskään tajua, miksi pitäisi olla eri mieltä kuin "suuri lauma", koska on coolia olla eri mieltä?

Ja jollekulle huomautus; eihän tämä mikään laulukilpailu ole. Ei tavallisella kaduntallaajalla ole edellytyksiä erottaa oikeasti hyvää laulajaa ihan kivasta laulajasta. Ja sitäpaitsi, viime vuoden voittaja jo kertoo, että tämä on kaikkea muuta kuin laulukilpailu.

Mä meen menee, ennenkuin tulen liian väsyneeksi....

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja daa »

Laulaispa se Ari nyt sitä Kirkaa. Kirka oli ihan kunkku.

Kristian puhui jossain lehdessä ihailevansa kovinkin Michael Jacksonia..sitä oiskin hauska nähdä hänen esittämänään :D
Life Looks Better in Spring

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ei ne modet laita tänne uutta äänestystä.  :eiei:
Ei ne laita  :eiei:
:heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Colby »

No hyvä on  :mrgreen:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jee. Modet. Jee.  :tapu:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Ja taas on kappaleet valittu. Vähän teema ihmetyttää: Musiikin kuninkaalliset ja sitten biisejä on valittu esim Sheryl Crowlta, Take Thatilta jne...  :raaps: Ainoa lähelle kuninkaallinen valituista on Queen (ihan jo nimensäkin perusteella  :heh:) Minulle musiikin kunikaallisia ovat mm. Elvis, The Beatles, ehkä Michael Jackson ja Madonna...

Ari laulaa Whitesnaken Here I go again. Ihanaa!
Viimeksi muokannut heini81, 15 Maalis 2007, 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Wadde »

heini81 kirjoitti: Ja taas on kappaleet valittu. Vähän teema ihmetyttää: Musiikin kuninkaalliset ja sitten biisejä on valittu esim Sheryl Crowlta, Take Thatilta jne...  :raaps: Ainoa lähelle kuninkaalliinen valituista on Queen (ihan jo nimensäkin perusteella  :heh:) Minulle musiikin kunikaallisia ovat mm. Elvis, The Beatles, ehkä Michael Jackson ja Madonna...

Ari laulaa Whitesnaken Here I go again. Ihanaa!
No sanoppa muuta  :shock: Mä niin ootin, että kuultais Beatlesia tai Rollareita, EI SITTEN!  :parku:

Mä sain täältä Idolsien nettisivuilta vähän sellaisen käsityksen, että nuo Idolit on saanu ite vaikuttaa siihen, kuka on musiikin kuninkaallinen   :raaps:

"- Omalla sarallaan Take That on tavallaan kuninkaallinen eli isoimpia bändejä, mitä on ollut ja ne ovat myyneet aika paljon ympäri maailmaa, Panu perustelee maailmankuulun poikabändin kappaleen valitsemista."

En mä sit tiedä... Kai mä sit käsitän termin "musiikin kuninkaallinen" väärin  :hiips:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Colby »

Teemat on ihan turhia, kun jokainen laulaa kuitenkin ihan mitä haluaa  :roll:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Musiikin kuninkaallisiako ovat Sheryl Crow, Take that, Whitesnake ja No Doubt???
Ainoa minunkin mielestäni kuninkaallinen on Queen. Voi elämän kevät sentään! No täytyypä katsoa illalla, miten lauluista selvitään.

Odotin minäkin Elvistä, Beatlesia, Rollareita, Michael Jacksonia tai muiden vastaavan luokan starojen musiikkia. Toivottavasti tuomarit edes mainitsevat asiasta.
Belgrad 2008!!

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Nuo teemat tuntuvat aika hyödyttömiltä. Ne pitäisi joko poistaa tai sitten tiukentaa vaatimuksia. Olisihan tuonkin voinut hoitaa niin, että finalisteille olisi annettu lista artisteista ja bändeistä, joiden biiseistä oma biisi olisi valittava. Nyt nuo teemat ovat ihan turhia, koska jokainen kuitenkin laulaa ihan mitä haluaa.  :raaps:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Nehaka kirjoitti: Olisihan tuonkin voinut hoitaa niin, että finalisteille olisi annettu lista artisteista ja bändeistä, joiden biiseistä oma biisi olisi valittava.:raaps:
No kun tällaisenkin kuulin kerran, että finaaleissa on AINA listat. Tosin viime kerta teki poikkeuksen, kun biisejä omistettiin. Mutta näyttää kyllä siltä, että tämäkin kerta on tehnyt poikkeuksen...  :hiips:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

mangolassi

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Olisi paree, että kerrankin vaikka tuomarit valitsisivat kullekin kilpailijalle kappaleen. Esim. mieluusti haluaisin kuulla, miten Anna laulaa suomeksi jne. Olihan melkoisen odotetettavissa, että Panu valitsee balladin ja muut poitsut väkevämpää kamaa. Vähän pettynyt olen näihin musiikkivalintoihin, mutta paras vaan odottaa iltaa. Toivon yllättyväni.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja daa »

Juu samoja oikeita kuninkaallisia täälläkin odoteltiin. Mutta ei  :/

Annan valitsema Sheryl Crown biisi on kuitenkin oikeasti tosi nätti (toivottavasti ei raiskaa sitä!) ja Patiencehän iskee.
Arilta olisin toivonut jotain hitaampaa ja vaikka Kristian noista nyt ainoana valitsikin todellisen kuninkaallisen, niin en mieltynyt juuri tuohon valintaan..jotain erilaista olisi taas saanut olla.

Ääääh alan kyllästyä Kristiinan lauluvalintoihin myös, mutta saattaa olla että hänen tyylinsä puree taas muhun kun on niin erilainen.. Saas nähdä.

:miettii:
Life Looks Better in Spring

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

daa kirjoitti: (toivottavasti ei raiskaa sitä!)
Ai joku yhä toivoo tätä? Minä olen toivoni menettänyt.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Lauluvaliinat olivat aika yllätyksettömiä mutta, toivn et jompikumpi pitkätukista lähtee himaan :tapu: vaikka pelkään et se on Panu tai Kristiina ja onneksi se ei ainakaan ole ihana Anna :)

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Että mua väsyttää noi alkulöpinät, laulasivat jo  :niinpa:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Panu lauloi hyvin

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mäkin tykkäsin nyt Panusta. Eihän se mitään uutta ollut, mutta toisaalta miksi pitäisikään mennä itselleen vieraalle alueelle. Hyvä Panu!
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Panu  :rakkaus: :ihana:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Lukittu