Keikkakulma - keskustelua konserteista

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Waude, Commitments on yksi kaikkien aikojen suosikkielokuviani. Hieno keikka varmasti tulossa.  :joojoo:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Kävin tänään ostamassa liput My Chemical Romancen keikalle.  :jihuujippii: Permanto oli ikävä kyllä jo loppuunmyyty, mutta ihan hyvät paikat silti sain. MCR.  :ihana:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
HkiMiikku
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 649
Liittynyt: 04 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja HkiMiikku »

Maarushka kirjoitti: Lippu George Michaelin konserttiin hankittu  :jihuujippii:  Mun ensimmäinen kerta stadionkonsussa, jee! You knew I was waiting (for you)  ;)
Mä hommasin myös liput ko.konserttiin. Ja myös mulle ihan eka kerta stadionkeikalla ja yleensä stadikalla. :joojoo:

Avatar
melodia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4311
Liittynyt: 21 Touko 2006, 21:25

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja melodia »

Mä tilasin Lippupalvelusta liput kesäkuun Iskelmäparaatin, jotka pidetään Ikaalisten Kylpylässä 15. - 16.6.2007

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Lähtiskös joku mun kanssa Tampereelle Pakkahuoneella katsomaan Within Temptationia huhtikuun loppupuolella? Liput on kyllä melko kalliit (34e?). Yksin en sinne goottien seuraan viittis (/uskalla) lähteä  :mrgreen:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Lähden katsomaan Placeboa 27.5! JEE!

Permantopaikat! Eturiviin tungetaan toki!
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Clara »

Jari Sillanpään konserttia pukkaa ensi sunnuntaina. Seurakseni saan Muziksen, Michellen ja Peppinon  :) :tapu:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja minnie »

Magnum kirjoitti: Lähden katsomaan Placeboa 27.5! JEE!

Permantopaikat! Eturiviin tungetaan toki!
:peukku:
Tää tunkee ittensä kans eturiviin mut sillai et pystyn kuitenki danssaamaan. :joojoo: Mun on ihan pakko saada jorata Placebon musiikkii... <3
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Haluatko päästä Placebon uudelle videolle?
Nyt se on mahdollista!
Ohjeet Placebon omalla kotisivulla.
Asiasta kertoi MTV3-kanava.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Maanantaina hollantilainen Within Temptation hevibändi keikkaili Helsingin Kulttuuritalolla, joka alkaa olla vakipaikka tän alan edustajille, vanhan Jäähallin ohessa.

Itse keikka meni hyvin eli niska on kipeä vieläkin  :heh:
mutta arki-illat eivät ole parhaita keikkailtoja.

Kaikki muuttuu, tässä päivitys Kultsan turvakäytännöistä:
- Kulttuuritalolla siirryttiin jo vuosia sitten siihen, että liput revitään jo ulko-ovella. Tällä kertaa ne revittiin jo tuulikaapissa.

- Ulko-ovella lukee "Varaudu turvatarkastukseen" eli jos sulla on mukana jotain mitä et halua paljastuvan tarkastuksessa, niin teepä asialle jotain ennen sisäänmenoa. Turvatarkastuksia oli kuitenkin tällä kertaa vain pistokokeenomaisesti.

- Ulko-ovella luki myös: "Päällystakit, laukut ja kamerat jätettävä narikkaan."
Laukku- ja kamerakieltoa ei kuitenkaan valvottu salin ovella, jossa oli aikataulu ja maininta strobo-valoista.

Yleisökin oli hieman muuttunut:
- Melkein luulin nähneeni Kyllikki Forssellin hevikonsertissa: Kulttuuritalon eteen kaarsi taksi, josta nousi vanhempi nainen, jolla oli tupeerattu värjätty tukka ja purjehti sisään Kultsalle.

- Poistuessa näin jotain vielä ihmeempää: vanhempi leidi teinityttärensä kanssa narikassa, kuin Greg Montgomeryn äiti telkan komediasarjassa Dharma & Greg.
Siis kukonaskel-bleiserissä hevikonserttiin ja pisteenä iin päällä pinkki huivi.
:hiips:
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Cyrano kirjoitti: hevikonsertissa
Kävitkö sellaisessakin?  :shock:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Nyt kysymys suurien stadionkeikkojen näkijöille (Metallica, Bruce Springsteen, muut suuret nimet): Oletetaan, että portit ovat avautuneet klo 17.30. Mihin aikaan portin edusta on ruvennut täyttymään väenpaljoudesta?

Minähän olen heinäkuussa menossa Metallican keikalle ja tapani mukaan minulla on tapana liioitella ja siksi tekisikin mennä portin edustalle jo melkein heti puolen päivän jälkeen, mutta onko tämä nyt ihan liian aikaista? Mulla kun sattuu olemaan kenttälippu, niin ei ole ennalta määrättyä paikkaa ja kun tavoitteenani kuitenkin on päästä mahdollisimman eteen.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Wadde »

The_Sipi kirjoitti: Minähän olen heinäkuussa menossa Metallican keikalle ja tapani mukaan minulla on tapana liioitella ja siksi tekisikin mennä portin edustalle jo melkein heti puolen päivän jälkeen, mutta onko tämä nyt ihan liian aikaista? Mulla kun sattuu olemaan kenttälippu, niin ei ole ennalta määrättyä paikkaa ja kun tavoitteenani kuitenkin on päästä mahdollisimman eteen.
Ei ehdottomasti ole liian aikaista! Mun käsittääkseni viime kerralla Metallican konsertissa Suomessakin osa jonotti monta päivää päästäkseen eturiviin  :eeek:

Itse menin siskon kanssa Paul McCartneyn porteille jo kello 10 jälkeen. Oli siinä jo porukkaa meitä ennen, mutta eturiviin ja Paulin eteen päästiin silti. Tosin sai juosta henkensä edestä, että paikan sai. Siitäkin on etua, että tietää mitä kautta nurmelle pääsee  :joojoo:

Rolling Stoneseihin puolestaan kävelin vaan eturiviin suoraan porttien avautumisen jälkeen, mut siellä olikin rajattu se ihan etummainen alue ja mulla oli lippu sinne  :miettii:

Mutta mene niin aikaisin kuin voit! Kurjaa katsoa jostain takimmaisista riveistä.
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja minnie »

minnie kirjoitti:
Magnum kirjoitti: Lähden katsomaan Placeboa 27.5! JEE!

Permantopaikat! Eturiviin tungetaan toki!
:peukku:
Tää tunkee ittensä kans eturiviin mut sillai et pystyn kuitenki danssaamaan. :joojoo: Mun on ihan pakko saada jorata Placebon musiikkii... <3
Katselen nyt kun en saa unta (oon niin täpinöissäni :jihuujippii:) Placebon dvd:tä liveä. Come home.. jeah! I come! :rakkaus:

Hei Magnum: Otatko kameraa, kamerakännykkää??! Aattelin ottaa riskin ja yrittää viedä sinne peruskamerani.. :-*..vaikkei siin mitään zoomei oo, niin edes joku kuvankaltainen muistoks, aikoinaan Provinssikuvat män piloille. :(
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Tuskin otan kameraa.

Itsekin olen ihan innoissani huomisen keikasta. Pitänee vielä käydä jostain korvatulpat hommaamassa, kun unohdin perjantaina töistä ottaa moiset.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

HkiMiikku kirjoitti:
Maarushka kirjoitti: Lippu George Michaelin konserttiin hankittu.  Mun ensimmäinen kerta stadionkonsussa, jee! You knew I was waiting (for you)
Mä hommasin myös liput ko.konserttiin. Ja myös mulle ihan eka kerta stadionkeikalla ja yleensä stadikalla.
Sorge, ette pääse Olympiastadionille, keikka siirretty Hartwall Areenalle.
http://www.welldone.fi/event.asp?id=917
Lippuja vaihtamaan hopi hopi
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Placebo oli hyvä. Pääasiassa soitetut biisit olivat tuoreimman levyn materiaalia. Brian Molkon lauluääni on mahtava. Mies lauloi puhtaasti, vaikka luulisi, että on vaikea laulaa puolitoista tuntia siten, että koko ajan liikkuu ja soittaa kitaraa. Kai harjoitus auttaa tässäkin.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja minnie »

Magnum kirjoitti: Placebo oli hyvä. Pääasiassa soitetut biisit olivat tuoreimman levyn materiaalia. Brian Molkon lauluääni on mahtava. Mies lauloi puhtaasti, vaikka luulisi, että on vaikea laulaa puolitoista tuntia siten, että koko ajan liikkuu ja soittaa kitaraa. Kai harjoitus auttaa tässäkin.
:joojoo:..polttaa tupakkaa..Mutta mitä sä jo tähän aikaan oot tänne kerenny kirjoittelee?!

Youtubessa on keikasta tallenteita. :tapu: Ja se salamavalo mikä siinä yhdessä videoklipissä (kesto 1min.10sek.) näkyy räiskähtävän x2, niin se on suurella todennäköisyydellä meikäläisen kamerasta. Nimittäin olin aikalailla siinä paikkeilla läh.lavaa. Ja kellään muulla en huomannut perinteistä kameraa, ainakaan keikan aikana käytössä. Kamerakännykät oli kyllä senkin edestä aktiivisessa käytössä erittäin monella.

Jumpe, et missasin sen Manboyn lämmittelykeikan...just tulin halliin kun poijjaat lopetti. :( En oo sitten vieläkään nähny Manboy:ta livenä.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Ehtiihän sitä, kun asuu aika lähellä jäähallia. Piti kuitenkin heti keikan jälkeen mennä kotiin ja jättää jatkot väliin, kun maanantaina oli oltava töissä jo seitsemältä.

Mä tulin paikalle juuri, kun Manboy alkoi soittamaan. Ihan hyvältä kuulosti sekin. Heidän settinsä oli vaan aika lyhyt, olisin voinut pidemmänkin aikaa kuunnella. Hauskaa Placebon keikassa oli se, että monet biisit soitettiin täysin eri sovituksina kuin levyllä. Kaverini oli käynyt viime kesänä Pinkpop:ssa katsomassa Placeboa ja sanoi, että siellä pojat soittivat myöskin täysin eri sovituksin.

Ja toki Brian poltti myös röökiä, onhan se tärkeä osa hänen imagoaan. Muutamat polttivat myös yleisön joukossa spermannolla, vaikka se lienee todennäköisesti kiellettyä.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja minnie »

Manboy on mun mielestä suomalaisbändeistä paras! HYVÄ! HYVÄ! HYVÄ! (juu, levyt on ostettu). Puolen tunnin setin olivat vaan heittäneet.

Ostin Placebo Tour t-paidan: musta, turk.vihreä painatus. (30€ makso, kallista.) Ja sain siskolta Placebo-rintamerkin, osti kolme. En oo sitten ennen bändipaitoja ostellut...en oo koskaan tykkänyt niistä, mut nyt oli mieli muuttunut, suorastaan halusin sellaisen -Placebolta. :cool:

Mikä oli Placebon keikan aloitusbiisi? Olin vessajonossa (vessan sisällä) silloin ja harmikseni en sitä kuullut. :(
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Ei Manboy sentään likikään paras suomibändi ole, mutta heidän keikkansa oli positiivinen yllätys minulle.

Placebon aloitusbiisinä oli Infra-Red. <3 Yleisö keikalla oli mielestäni vähän vaisuhkoa ja katsomossa oli yllättävän paljon tyhjiä jakkaroita, vaikka tapahtuman piti olla loppuunmyyty.

Olin hieman pettynyt Placebon paitoihin ym. Hinnat olivat korkeaa perustasoa eikä mikään myynnissä olleista paidoista ollut niin minun tyyliäni, että olisin tullut ostaneeksi.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja minnie »

Infra-red! :rakas:

Tässäkään paidassa ei ole lycraa (joustoa) yhtään, joten otin hieman isomman eli S-kokoisen. Tää on naistenmalli. Aika ohutta puuvillaa. Saas kattoo millai pesussa käy. Teen ennen pesua tuosta painatuksesta ittelleni kopion ja painan sen kankaalle, josta teen kassin. :) Onse vaan hienoo, kun lukee: 27.5.07 Helsinki Ice Hall

Ihan samaa mekin ihmeteltiin, katsomossa tyhjiä paikkoja ja jäällä takana tyhjää. Mul ei ollu oikein mitään vaikeuksia sen veskireissun jälkeen "rynniä" sinne etuosaan. En kuitenkaan halunnut ihan eteen puristuksiin, koska oon niin pienikokoinen. Se missä sitten seisoin encoreen asti oli aika huono paikka, kun jouduin kurkkimaan isokoisen jätkän olkapään yli että näkisin edes Briania, basistin näin koko ajan, rumpalia en taas pahemmin. Nyrkkiä ja kyynerpäätä tuli joka suunnasta kasvoihin, takaraivoon, niskaan...muistona päässä kaksi kuhmua, kun joku siellä mun takana horjahti aika pahasti ja tietysti meikäläisen päälle. Silmälasit laitoin suosiolla kassiin. Encoren alkaessa menin taaemmaksi ja sivummalle, josta näin hienosti lavalle ja pystyin joraamaan vapaasti. Yleisö tosiaan oli aika vaisuhkoa ainakin siinä taaempana jonne siirryin, ei edes taputtaa viitsinyt monikaan. Eniten mua huvitti nää teinipariskunnat jossa se poju pitää sitä likkakaveriansa vyötäisiltä kiinni seisten sen likan takana, kumpikin ihan tattina, hahaha. Eivät reagoi mitenkään yhtyeen keikkaan, hyvä kun katsovat sitä ja eivät kuitenkaan anna muille tilaa mennä ohitse. Jouduin yhdelle tälläiselle teiniparille sanomaan eka ystävällisesti että olen menossa tästä ohitse, sopiiko pikkasen väistää (eli en ollut jäämässä siihen vaan jatkamassa eteenpäin, joten ei luulis heidän onneesa haittaavan), mut ei! Sitten menin ohitse, enkä siinä lupia kysellyt, s-tana!

Katsomossa joku oli kuvannut digikameralla, niin sille oli järkkäri vaan käynyt huomauttamassa siitä, muttei kuvaaja ollut joutunut luopumaan kamerastaan/lentänyt ulos. Aikas lepsua siis tuo kuvaamis"kielto". Ite otin kuvia vasta puolessa välissä keikkaa ja encoren aikana. Sain toivon mukaan muutaman kuvan muistoksi, kuten halusin. :peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja minnie »

Oon fiilistellyt tän päivän noilla Youtuben clipeillä. AH! :draamaa: Tahtoo Placebon keikalle! :parku:

Voi hitsi kun ne ei soittanu sellasii helmii kuin esim. Slackerbitch <3, muutenkin eka levyn biisejä ei montaa tullut, muutakuin ne aikoinaan hitiksi nousseet, kuten Nancy Boy.

Odotan jo valokuvia kuumeisesti. Brian on iihana ja se ääni...aah. :kups:

Muistatko Magnum biisilistan? Mä oon yrittäny muistella missä järjestyksessä ja mitä kaikkii kappaleita ne soitti, en vaan saa päähäni. Joku hurmoksesta johtuva muistikatkos on nyt meikäläiselle jäänynnä.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Fiilistelty on täälläkin.  :hali:
"Padappappapaadadaa, padapappapaadadaa..."  :-*

Biisilista oli jotain tämän suuntaista:

Infra-Red
Because I Want you
Meds
Drag
Space Monkey
Soulmates Never Die
*Brian pyytää anteeksi*
I Know
Song To Say Goodbye
Follow The Cops Back Home
Every You Every Me
Special Needs
One Of a Kind
Without You I’m Nothing
Bionic
Blind
Special K
The Bitter End
*Encore*
Running Up That Hill
Taste In Men
20 Years
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja minnie »

Kiitos. :kiitos: Vaikuttaa oikealta. Viimisen biisin ne jätti "ilkeesti" kiertämään. :kuulokkeet:

Muuten hei, Nancy Boy tuli ja Teenage angst. :joojoo: Ei ihan ookkaan noin tuo biisilista.
Viimeksi muokannut minnie, 30 Touko 2007, 00:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja minnie »

Nyt kun oon katsellu Youtuben Placebon Helsingin keikka-clipejä, niin pakko se on uskoo ettei Nancy Boy ja Teenage angst tullu, kun ei niistä ainakaan oo kukaan pätkää laittanu.. :miettii: Todella sekasin oon sitte ollu juu.

Voi olla tietty että Placebo-levyn kuuntelu ja dvd:n katselu keikkaa edeltäneenä yönä, tunnín yöuni ja pari tuntia ennen keikkaa katseltu dvd:tä uudelleen sekä kuunneltu Placebon eka levyä...on vaikuttanut. Ja nousuhumalatilakin on voinut hämärtää todellisuudentajua keikan aikana. Keikan jälkeisestä mielentilasta puhumattakaan. :heh:

-menikö liikaa tajunnanvirran/hölynpölyn/runollisuuden puolelle ja oliko kenties liian pitkä virke 29 sanan takia luettavaksi..?
lol
Viimeksi muokannut minnie, 31 Touko 2007, 08:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Michelle
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1499
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 08:56
Paikkakunta: Joensuu

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Michelle »

Huomenna suuntaamme Imatralle, jossa odottaa jokavuotinen perinteemme eli Imatra Big Band Festival  :peukku: Tänä vuonna menemme heti avajaiskonserttiin huomisiltana ja esiintyjinä ovat Happoradio, Osmo's Cosmos ja irlantilainen The Commitments  :tapu: Tuskin on tylsää  ;)
Tukkoo en ainakaan pese!

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja minnie »

[img width=15 height=16]http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/g045.gif[/img] irlantilainen The Commitments!

No tuskin on tylsää! Sehän on jo legenda.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Jee, Imatran BB festari on taas täällä.

Itse menen katsomaan hollantilaista funk-tähteä Candy Dulferia,
joka on "sax-maniac".

Kivaa että Suomessa on festari, jonka PÄÄlavalla esiintyy myös jazz-bändejä
kuten Vanguard Jazz Orchestra New Yorkista.

Ilmaisohjelmakin on laadukasta: kävelykadun lavalla esiintyy mm.
Markscheider Kunst, joka on mieletön bailubändi Pietarista.

Valitettavasti festarin pääesiintyjä Juan de Marcosin Afro Cuban All Stars peruutti,
mutta 25. juhlavuosi on laadukas.

IMATRA Big Band FESTIVAL 2007
29.6.-7.7.

http://www.ibbf.fi/
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Michelle
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1499
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 08:56
Paikkakunta: Joensuu

Vs: Keikkakulma - keskustelua konserteista

Viesti Kirjoittaja Michelle »

Kylläpä oli lystiä!! Perjantaina ilmatkin suosivat, joten mikäs oli Imatralla ollessa  ;)

Happoradio oli kyllä saanut varsin epäkiitollisen aloituspaikan klo 20. Suurin osa ihmisistä joko söivät tai olivat vielä ulkopuolella. Poikien muutamista kommenteista kyllä huomasi, että potutti ja rajusti. Harmi sinällään, koska keikka kuulosti varsin mukavalta jopa tälläisen korvaan joka ei tiennyt kuin pari biisiä ennen keikkaa.

The Commitments oli myös valitettavasti joutunut eräänlaiseksi "lämppäriksi", koska kaikki imatralaiset odottivat vain omaa bändiään Osmo's Cosmosta.. Bändi ei kuitenkaan antanut sen häiritä, vaan veti puolitoistatuntisen hengästyttävän souljytkeen ammattimaisesti läpi. Jopa rupesi yleisökin lämpenemään vähän ajan päästä  :heh: Loistava keikka!!  :tapu:

En ole koskaan nähnyt Osmo's Cosmosta livenä, mutta olen toki kuullut paljonkin kommentteja. Niille jotka eivät ole nähneet: MENKÄÄ IHMEESSÄ!! Aivan fantastista oli bailata tuttuja 70-luvun biisejä! Varsinainen bilebändi  lol Mahtava lopetus tosi mukavalle illalle.

Kiitos jälleen kerran Imatra! Kyl työ ossaatte!  :peukku: :peukku: :peukku:
Tukkoo en ainakaan pese!

Vastaa Viestiin