Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.

Suosikkini on...

Anna Abreu
40
58%
Ari Koivunen
29
42%
 
Ääniä yhteensä: 69

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Minä EN VASTUSTA Kristiinaa. Kristiina on hyvä, hyvä, hyvä, mutta tänään esitys meni piipittämiseksi.

Mä olen koko ajan puolustanut Kristiinaa, kuten gentekin, mutta totuus oli, ettei Kristiina ollut parhaimmillaan tänään, vaikka tuomaristo näytti olevan toista mieltä.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Olet imeisesti olevinasi hauskakin!  :niinpa:
Anteeksi että käytin sanaa minä ja anteeksi että kirjotin sen isolla!! :roll:
Anteeksi  :heh:
Olin imeisesti olevinani hauska - MUULI.  :rofl:
Minusta oli vain niin hurjan hassua, kun niin usein aloitat vastauksesi yleisesti kuppilalaisille heitettyihin kommentteihin sanalla "minä" Kuva
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Muilla meni hienosti paitsi Kristianilla, jonka ois syytä jo tippua!

1. Ari (taas kerran vakuuttavin, nyt jo osasi katsoa kameroihinkin)
2. Anna (käsittämättömästä stailauksesta huolimatta)
3. Panu (paras esitys häneltä koko aikana)
4. Kristiina (hyvältä näytti, lauloi puhtaammin kuin aikaisemmin mutta nyt siitä äänestä jäi se persoonallisuus kuulumatta)
5. Kristian (horror! tärisevä ukkeli)
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Clara »

Tämän illan järjestys


1. Panu   :peukku: :peukku:
   ---------
2. Ari  :) :)
3. Kristian  :)
   ---------
4. Anna  :miettii:
   ---------
5. Kristiina  :evil:  :megafoni:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Minusta oli vain niin hurjan hassua, kun niin usein aloitat vastauksesi yleisesti kuppilalaisille heitettyihin kommentteihin sanalla "minä" Kuva
Olen täysin tietoinen, miten aloitan yleensä viestini. EN VOI puhua muiden puolesta, en tiedä mitä he ajattelevat, en voi tietää mikä on se perimmäinen syy miksi he ajattelevat asioista kuten ajattelevat. Pystyn puhumaan vain omasta puolestani. Ja sen takia aloitan viestini kuten aloitan. En todellakaan ajattele, että nämä viestit olisi tarkoitettu VAIN minulle. Mutta jos olen mielestäsi itsekeskeinen paskiainen (minä, minä, minä -tyyppi kuten asian tuossa äsken ilmaisit) niin sille en voi sitten mitään! En pysty muuttamaan mieltäsi eikä mulla ole siihen kyllä tarvettakaan! Ilmeisesti kuitenkin näin ajattelet, koska olet oikein kiinnittänyt asiaan huomiota!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6866
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Miks mää en tykkää Annasta? Oon vissiin outo lintu tai jotain kun tuomaritkin sitä noin rakastaa. Kai siinä "persoonassa" on sitten jotain joka tökkii. Sais mun puolesta pudota. Mutta eihän se tippuis vaikka tekis mitä.
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Colby »

Kauhistus kun jännitin Annan puolesta. Onneksi kuitenkin näin, vaikkei Panu illan huonoin ollutkaan...

edit: no jopas on taas teema ens viikoks  :niinpa:
Viimeksi muokannut Colby, 15 Maalis 2007, 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Siis täh??? Toisena viikkona peräkkäin paras on poissa pelistä...

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No älä, täälläkin oli tuskan hiki otsalla Annan puolesta.
Mutta kyllä nyt väärä putosi, ei Panu huonoin ollut ollenkaan. Ehkäpä hän sitten kumminkin on se värittömin näistä. Eihän tässä aiemminkaan huonoimmat ole pudonneet...
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Eikö tuota purkkapirkkoa olis jo voinut lähettää kotiin?! :grr:

No nyt ei tarttee enää pähkäröidä kummasta tykkää enemmän Panusta vai Arista! Vaikka olisin mie sitä Panua kuunnellut niin mieluusti .... vaikka koko levyllisen! :ihana:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Kristiina on parempi kuin Panu. HEI HALOOOOOO!!! :stupido:

Pitäkää formaattinne, ei enää kiinnosta!  :twisted:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1370
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja BronZe »

:'(

Panu ei todellakaan ansainnut pudotusta vielä, mutta hypin silti riemusta, kun Kristiinan kerrottiin olevan turvassa. Mä olin nimittäin ihan varma, että lähtö olisi tullut tänään. Suuri kiitos kaikille Kristiinaa äänestäneille. :tapu: Hmmm... taitaa olla aika tasaista äänestyksissä parhaillaan, kun tänään kaksi vähiten ääniä saanutta olivat viime viikolla turvassa. Ari tietysti porskuttaa ylhäässä yksinäisyydessään muiden yläpuolella. :yrjo:
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Undantag
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 11 Touko 2006, 10:10
Paikkakunta: Turku (Oulu)

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Undantag »

Mikäs se ens kerran teema on? Jäi kärsimättömältä kuulematta.
Laat het gaan, laat het vallen, laat het los

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Undantag kirjoitti: Mikäs se ens kerran teema on? Jäi kärsimättömältä kuulematta.
Niitten omien idoleitten biisit. Ja kaikki laulaa 2.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Voi Panu.  :'(
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Horvath kirjoitti:
Undantag kirjoitti: Mikäs se ens kerran teema on? Jäi kärsimättömältä kuulematta.
Niitten omien idoleitten biisit.
Mitenköhän tämä eroaa tähänastisista? :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Tommi »

SIIS oikeesti. Tulin just Peacockista.. Siis miten sitä Kristiania ei saada pois??? Ihan hirveä, siis niin hirveä. Yksi heviäijä riittää finaalissa, eikä se ole Kristian. Livenäkin ylimielinen ja eikä tuo laulaminenkaan mitenkään kivaa kuultavaa oo. Miusta Kristiina vetäs taas kerran miun mieleisesti, eli miusta oli hää hyvä. Samoin Anna kanssa. Ari ja Panukin oli ok!! Järkytys oli kyllä suuri, kun Anna ja Panu oli pudotusuhassa. Kuvittelin Kristiinan ja Kristianin olevan siinä, mutta ei onneksi (Kristiinan osalta..  :))..

Panun falsetti-kohat kyl kuullosti livenä kauheelta, mutta muuten kappale rullasi okei. :) Annan laulaminen oli todella upean kuullosta paikan päällä.
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Alexander »

no huoh kun typerä teema taas

missä viipyy diskoilut, edellisvuosinakin oli :draamaa: palan halusta nähdä arin vetävän jotain oikeen sutjakkaa tanssipoljentoa :heh:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Jopas jopas, sai Annakin napautuksen, että ei hän olekaan Suomen kansan mielestä niin loistava kuin itse luulee  :rofl:

Mutta en mä kyllä siltikään käsitä, että Kristiina äänestettiin noin korkeelle. En todellakaan ymmärrä sitä TÄMÄN PÄIVÄN esitysten perusteella  :miettii: :roll:

Ja jopas on SYVÄLTÄ toi ens viikon teema. Annalta kuullaan siis KAKSI Alicia Keys biisiä? NIINKÖ? Jipii  :niinpa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tommi, kiva kuulla live-kommentteja kisasta  :D. Kristian olisi saanut munkin mielestä pudota, vaikka olenkin hänestä aiemmin pitänyt, jotenkin vaan in taantunut. Kristiinasta muuten tykkään vähiten, mutta hyvä, että on vielä edes kaksi naista mukana.

Miksi sä gente noin kauheasti Annaa koko ajan haukut, siksikö, kun Mia putos, ja jotain on vaan haukuttava  :(. Ei Anna musta ole yhtään olevinaan kansa suosikki, sehän on päinvastoin vähän liiankin epävarma omasta suosiostaan.

Anna on ihana nuori tyttö ja tosi hyvä laulaja. Go Anna go  :riemu:
Viimeksi muokannut Hazel, 15 Maalis 2007, 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Colby »

gentedimare kirjoitti: Jopas jopas, sai Annakin napautuksen, että ei hän olekaan Suomen kansan mielestä niin loistava kuin itse luulee  :rofl:
Ens viikolla Arin vuoro  :joojoo:
gentedimare kirjoitti: Ja jopas on SYVÄLTÄ toi ens viikon teema. Annalta kuullaan siis KAKSI Alicia Keys biisiä? NIINKÄ? Jipii  :niinpa:
Ja Arilta yks pakollinen hevi ja yks pakollinen Kirka  :niinpa:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Alexander kirjoitti: palan halusta nähdä arin vetävän jotain oikeen sutjakkaa tanssipoljentoa :heh:
  :rofl2:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

tonywerner kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:Olet imeisesti olevinasi hauskakin!  :niinpa:
Anteeksi että käytin sanaa minä ja anteeksi että kirjotin sen isolla!! :roll:
Anteeksi  :heh:
Olin imeisesti olevinani hauska - MUULI.  :rofl:
Minusta oli vain niin hurjan hassua, kun niin usein aloitat vastauksesi yleisesti kuppilalaisille heitettyihin kommentteihin sanalla "minä" Kuva
Olen niin väsynyt, että toi muulijuttu viihdyttää ihan suunnattomasti  :repeilee:
:pyyhkiisilmiään: 
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

gentedimare kirjoitti: Arin ääneen vois ihan vaan hukkua. Ihan loistavasti veti tänään kun se ääni vaan soi ja se soi ja se soi ja se soi. Parempi kuin viime viikolla. Ehdottamasti.  :joojoo:
Kristian, näytti siltä että ois jännittänyt ihan sikana. Miksköhän?
Mie vihaan välillä tätä Kuppilan tökkivää systeemiä. Pitkä kirjoitukseni katosi jonnekin.  :niinpa:

Arin rääkyminen ja vinkuminen on jo kuultu ja nähty. KATOA RUUDUSTANI!  :twisted:

Kristian unohti biisinsä sanat alussa. Moni ei varmaan sitä nähnyt, mutta minäpä näin!  :heh:
On läsnä lavalla, mutta en jaksa kattoa yhtään. Tyly ku vesi!  :nohyi:

On tää Idols hauska leikki. Ensimmäistä kertaa olin sitä mieltä, että Kristiina oli HYVÄ!  :shock: Tosin biisin loppu oli vähän korni, mutta muuten toimi!

Panu oli illan paras. Harmi, ettei kundi ottanut taaskaan minkäälaista kontaktia tv-kameroihin. Lauloi ja kattoi ihan muualle kuin kameraan. Pari vetoavaa katsetta ja flirttiä tv-katsojille, niin olisi voinut päästä vielä jatkoon.

Anna tosi hyvä kamerassa. Ja säteilee karismaa ja läsnäoloa olohuoneisiin saakka.
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 15 Maalis 2007, 23:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5353
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Jee, Kristian selvisi jatkoon, jee! :tapu: :tapu:

I want it all :iin on vaikeaa tuoda mitään lisää, totta, mutta yritystä oli mukavasti ja oli läsnä lavalla. Äänestin aikaisempienkin suoritusten perusteella, kerrankin.
tuulia kirjoitti: Hieno juttu! Nyt en muista mitä mieltä olet Kristianista Idolsissa, mutta jos et pidä, niin muutatko nyt mielesi  :cool:? Kai pyysit nimmarin?
Heh, en mä nimmareita kerää… Kristianista olen kyllä pitänyt alusta lähtien. Ei ollut mitenkään ylimielinen, luontevasti se pöytään kutsui ja oli muillekin kivalla tuulella :peukku:
gentedimare kirjoitti: NO JUST!!!  :stupido:

Nyt saatte kyllä sitten soittaa mulle auton ja lähettää Harjavaltaan!! Joko minä olen seonnut tai sitten noi tuomarit on HULLUJA!!! Ensimmäistä kertaa mun teki mieli laittaa kädet korville ja juosta niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ton Kristiinan esityksen aikana! Ihan käsittämätöntä vinguntaa ja noi hullut tuomarit julistaa, että muka Kristiinan paras veto tähän mennessä. SIIS ONKO NIILTÄ KUULO MENNYT!!!
Viime viikolla se Celine veto oli herkkää ja suloista, mutta tässä retuutettiin kyllä miljoona kissaa hännästä pitkin lattiaa!  :eeek:

Mä tykkään Kristiinasta miljoonamegatriljoonaa kertaa enemmän kuin näsäviisasAnnasta, mutta en todellakaan väitä, että ois tänään paremmin Kristiina laulanut  :eiei:

EN TAJUA!!!! En todellakaan tajua enää mistään mitään jos toi oli mukamas Kristiinan PARAS esitys!?  :eeek: :eeek: :eeek:
Katten-Gustaf kirjoitti: …mutta totuus oli, ettei Kristiina ollut parhaimmillaan tänään, vaikka tuomaristo näytti olevan toista mieltä.
Oho, nyt taas minä olen toista mieltä! Minusta Kristiina oli tänään valovoimaisempi kuin koskaan. Laulukin meni PALJON puhtaammin kuin viimeksi, ja tuomarit olivat samaa mieltä. Kerrankin ansaitsi jatkopaikkansa. Mutta en äänestänyt… koska hänenhän olisi pitänyt pudota jo ajat sitten :mrgreen:

Anna sen sijaan ei tänään kiinnostanut yhtään. Ihan terveellinen näpäytys. NYT JOTAIN NOPEITA BIISEJÄ, kiitos! Ja stailaus oli kamala.

Kaipa Panu oli sopivin tippuja tänään.  :hei:   Saisipa sen Arinkin vielä veke :mrgreen:
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33243
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kristiinan esitys oli jumalainen! :ihana: Illan miellyttävin esitys.
Tänään oli ensimmäinen kerta, kun Annan ääni ei säröillyt ärsyttävästi. Harmi, että Panu putosi, mutta totuuden nimessä on sanottava, että lauloi tänään huonoiten. :(
Riskinä seniorilaumat

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti: Miksi sä gente noin kauheasti Annaa koko ajan haukut, siksikö, kun Mia putos, ja jotain on vaan haukuttava  :(. Ei Anna musta ole yhtään olevinaan kansa suosikki, sehän on päinvastoin vähän liiankin epävarma omasta suosiostaan.
En vaan siksi, että en pidä heistä kummastakaan! Mia tosin tökki vieläkin enemmän. Mutta mä en pidä tästä näsäviisaasta Annastakaan yhtään. Sellanen jonka on aina oltava pääroolissa kun kamerat tulee kuvaamaan esim. koko ryhmää. Ja kyllä Annan ilme kertoi kaiken. Ei missään nimessä ois ikinä uskonut, että juuri hän saattaa olla pudotusuhan alla. Ja kun tuomarit kehuu, ne kehuu koko ajan vaikka se miten laulais (en väitä että ois laulanut huonosti, mutta ei nyt niinkään upeasti kuin tuomarit antavat ymmärtää)  :roll: niin aina rävähtää neljä sinistä!  :eiei:

Ihan sama kun toiset täällä ei tykkää Arista ja Kristianista.... samalla lailla tietyt laittaa Arinkin koko ajan viimiseksi vaikka se veisais miten. Miks niillä on sitten koko ajan oikeus dissata Aria, mutta mun pitäs oppia muka myöntämään, että onhan toi Anna nyt hyvä. Kun kuitenkin olen sanonut MONESTI, että osaahan se laulaa, mutta minkäs teet kun MÄ EN VAAN PIDÄ SIITÄ!!! EN! EN! EN! EN! :niinpa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ja edelleenkään en käsitä miten Kristiinan esitystä voidaan tulkita sen kaikkien aikojen parhaaksi esitykseksi  :miettii: :eiei: Varsinkin pienryhmässä ja viime viikolla Kristiinassa oli herkkyytä ja se tulkitsi. Mutta tänään vain alku meni hyvin. Mutta heti kun piti ruveta "revittelemään" niin se esitys lahos käsiin  :raaps:
Se vaan kuulosti karseelta.....  :stupido:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja Chris »

Wow...siis:  :megafoni: WOW - Kristiina oli illan suvereeni tähti! Aivan loistava veto häneltä tuo No Doubtin biisi - eläytyminen oli ihan omaa luokkaansa eikä epäpuhtaudesta ollut tietoakaan - ILLAN PARAS ESITYS! Yllätyin kovasti Annan putoamisuhasta - vaikkei tyttö ihan parhaimpaansa yltänytkään, mutta karismaa riittää vaikka muille jakaa! Panu oli tasaisen hyvä, mutta ehkä hieman vaisu - musiikki oli kyllä miksattu luvattoman voimakkaalle laulun kustannuksella, kärsi siitä selvästi. Ari oli ok - mutta kyllä alkaa samankaltaiset biisit jo kyllästyttää - eikö kisan idea olekaan tuoda esille idolien monipuolisuutta? Kristiina on kyllä kunnostautunut tälläkin saralla - siitäkin hänelle pisteet kotiin! Kristian oli jälleen huonoin - ääni oli kyllä melkoisen kateissa ja varsinkin biisin alussa kundi oli todella hermostunut - ihme ettei ollut edes putoamisuhan alla...!  :shock:

Tässä illan järjestys meikäläisen mielestä:

1. Kristiina  :tapu:
2. Anna  :peukku:
3. Panu  :hali:
4. Ari  :miettii:
----------
5. Kristian  :stupido:
Viimeksi muokannut Chris, 16 Maalis 2007, 00:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Vs: IDOLS 2007: Finaalit

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Harmittaa etteivät tuomarit maininneet mitään biisivalinnoista. Kehtasivat vielä valittaa Krisianille, että astui liian isoihin saappaisiin. Sehän oli illan teema! Musiikin kuninkaallisilla on isot saappaat!  :megafoni:

Ja kyllä, äänestin Krisitiania, mutta mielestäni kaikki lauloivat ihan hyvin eilen. Kristiinakaan ei ärsyttänyt niin paljon kuin ennen, mutta en edelleenkään pidä hänen äänestään. Anna oli ehkä heikoin lenkki minun mielestä.
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Lukittu