Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

ESC 2007 -arkisto.

The Ark - The worrying kind

*****
29
22%
****
31
23%
***
28
21%
**
22
17%
*
22
17%
 
Ääniä yhteensä: 132

Avatar
Hartza
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 676
Liittynyt: 15 Heinä 2006, 18:52
Paikkakunta: Karhula

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Hartza »

Anna Book laulo finaalissa ihan surkeesti. Tommy osaa kyl laulaa mut biisi oli tylsinpiä ikinä. Sanna osaa laulaa mut biisi oli aika evighet kopio. Joten tottakai Sonja oli paras svedun kielisist :tapu:
Eva flies aways. Dreams the world far away...

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

Ihania, kiitos linkistä! <3
"Я чего-то и не вспомню через годы, через годы
А вот это прикипело и зовёт издалека
И плывут ко мне из детства пароходы, пароходы
Пароходы белоснежные плывут как облака."

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ola Salo tämän päivän NYT-liitteen haastattelussa. Aika hauska kaveri. ;)
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja minnie »

Vems vackra fransar?
Skrivet av The Ark 9 februari 2007, klockan 10:16

Kuva

TACK!
Skrivet av The Ark 13 mars 2007, klockan 21:40

Tack alla som röstade och stöttade oss i lördags. Detta är minst lika mycket er seger som vår. Extra tack till alla Angelheads som stöttat oss genom åren - Ni vet vilka ni är. Vi ser verkligen fram emot finalen i Helsingfors. Men först och främst har vi en skiva att släppa och en turné att genomföra. Än en gång tusen tack! Hoppas vi ses snart! Kolla in framsidan till nya plattan nedan.
/The Ark

Blog/The Ark- josta myös tuo kuva  :)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Hartza kirjoitti: Arkin saldoksi tulee jotain 30 pojoo vähän ku Stenmarckille 2005.  :heh:
Ihanaa, mä nauran ku tälle käy noin! :repeilee: :repeilee:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Entäs, miten te sitten panette suunne (naurattaako vielä sittenkin), kun The Ark saakin enemmän pojoja?  :miettii:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

varmaan vähän samaan malliin miten sä pistit suus kun Ark voittikin Ruotsin karsinnat, eli aloitetaan Arkin piilofanitus  :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Luultavasti tää pärjää hyvin, vaikken fanitakaan... Eipä oo ollu ennenkään menestymiset siitä kiinni.  :hiips:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

JeSSSe kirjoitti: varmaan vähän samaan malliin miten sä pistit suus kun Ark voittikin Ruotsin karsinnat, eli aloitetaan Arkin piilofanitus  :heh:
Mistä ihmeen piilofanituksesta sä nyt puhut?  :roll:

Siis, mä olen koko ajan sanonut MF-finaalin jälkeen, että se livenä näkeminen muutti mun mielipiteen. Mä myönsin sen jo Globenissa ja mä sanoin sen tekstiviestissä eräälle kuppilalaiselle, joka myös kirjoitti sen kommentin tännekin aika tuoreeltaan MF-finaalin jälkeen.

Mä olen kääntänyt takkini ajat sitten, toisin kuin esim. sinä Lordin suhteen...  ;) :heh:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

no mutta Helsingin viisujen jälkeenhän mekin vasta takkimme voidaan kääntää kunnolla, kun Ark on livenä nähty ja loistavaksi koettu. Kuten sanoit, ennen livetilannetta oli sunkin Ark-tuntemukses kovin negatiiviset ;)
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Violette »

JeSSSe kirjoitti: varmaan vähän samaan malliin miten sä pistit suus kun Ark voittikin Ruotsin karsinnat, eli aloitetaan Arkin piilofanitus  :heh:
Veit sanat suustani :rofl:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Kaaro
Siemailija
Siemailija
Viestit: 127
Liittynyt: 20 Tammi 2007, 21:43

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Kaaro »

Nyt kun tuli katsottua tuolta Ylen sivuilta tuo virallinen esikatseluvideo niin  :yrjo:

Olisivat antaneet olla pelkän esityksen. Siinä oli sentään jotain hohtoa.
LEAVE ME ALONE!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Violette kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti: varmaan vähän samaan malliin miten sä pistit suus kun Ark voittikin Ruotsin karsinnat, eli aloitetaan Arkin piilofanitus  :heh:
Veit sanat suustani :rofl:
neiti näsäviisaan kannattaisi lukea näitä viestejä... mutta ei suotta, se vie turhaan aikaa...  :heh: :hiips:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kyllä minä olen nämä kaikki viestit lukenut, kiitos kysymästä. :joojoo: Jos et tajua pointtiani niin ei voi mitään!

Äläkä taas ala kinata, ettei modet joudu huomauttelemaan.

Mä olin ensin ihan innoissani, kun tämä voitti, mutta viisupuntarissani tämä nyt sitten päätyikin vasta sijalle 16. :/ Jotenkin läyhäinen, vaikka hyvä viisu sinänsä onkin... No, joka tapauksessa tää ottaa Routsin lipun areenalle mukaan. Onhan tämä sentään RUOTSIN kappale! Ja kyllä tää biisi voi ihan hyvin voittaakin. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

mrTikku
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 22:00

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja mrTikku »

Ruotsia pidetään suurimpana voittajasuosikkina ja se onkin sitä. Siltikin luulen että Ruotsin sijoitus on top-5:ssä, mutta se ei voita kisoja. Joku maa saattaa yllättää. Toivottavasti Ranska.

Onko äänestystapaa muuten muutettu, että tänä vuonna saa äänestää heti ensimmäisestä kappaleesta lähtien?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mun mielestä Ruotsi on ollut voittajasuosikki melkeinpä joka vuosi, kun olen viisuja seurannut. Mutta en tosiaan usko, että Ranska voisi tätä haastaa, Ranska voi kyllä tosin saada viimeisen sijan tänä vuonna... :joojoo:

Heh heh, en olekaan kukaan tainnut tätä juttua kertoa: arvontatilaisuudessa Finlandia-talolla Ruotsi arvottiin siis esiintymään numerolla 12 ja heti perään Ranska numerolla 13. Ranskan delegaation pöydästä kuului hihkumista, ja yksi delegaateista kääntyi katsomaan Ruotsin delegaation pöytää ja huusi heille englanniksi "1991!"  :heh: Christer Björkman ja muut delegaatit naureskelivat jutulle, ja luonnollisesti me paikalla olleet viisufanit repesimme.

Mä muuten tosiaan toivon, ettei äänestystapaa ole muutettu tuollaiseksi, että heti saa äänestää. Sehän olisi ihan typerää.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

mrTikku
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 22:00

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja mrTikku »

Violette kirjoitti: Mun mielestä Ruotsi on ollut voittajasuosikki melkeinpä joka vuosi, kun olen viisuja seurannut. Mutta en tosiaan usko, että Ranska voisi tätä haastaa, Ranska voi kyllä tosin saada viimeisen sijan tänä vuonna... :joojoo:
Uskon että Ranska tulee olemaan vahvoilla. Tietysti olisin toivonut parempia sanoja kappaleeseen, mutta kappale on kuitenkin tämän vuoden parhaimpia.

Kappale omaa musiikillisesti hittikappaleen ainekset eli hyvä a-osa ja sen jälkeen kertosäe laittaa biisin lentämään. Väliosakin on erinomainen. Osaltaan kappale ei saata olla kyllä niitä omaperäisempiä. Joka tapauksessa hyvä kappale ja kappaleessa hyvä tunnelma. Uskon että tulee vähintään 10.joukkoon.

Selvä parannus Ranskalta verrattuna karmiviiin balladeihin mitä he ovat aikaisemmin lähettäneet kisoihin. Toisaalta viisufanit saattavat tietysti saada raivarin siitä että Ranska vihdoinkin muutti tyyliään kuten Lordikin uskaltautui viisulavoille.
Viimeksi muokannut mrTikku, 23 Maalis 2007, 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

mrTikku kirjoitti: Onko äänestystapaa muuten muutettu, että tänä vuonna saa äänestää heti ensimmäisestä kappaleesta lähtien?
Eihän siinä olisi mitään järkeä. Muistaakseni tänä vuonna on kuitenkin 15 minuuttia äänestysaikaa entisen kymmenen sijaan, vai?
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

http://www.youtube.com/watch?v=Ed5XrmlrX6Q

:repeilee: :repeilee: :repeilee:

Kuvanlaatu melko paska mutta todella hauska silti! :D
Kaaro kirjoitti: Nyt kun tuli katsottua tuolta Ylen sivuilta tuo virallinen esikatseluvideo niin :yrjo:

Olisivat antaneet olla pelkän esityksen. Siinä oli sentään jotain hohtoa.
Minä tykkään tästä, hauska! :peukku:
Viimeksi muokannut Hekaterina, 24 Maalis 2007, 03:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Я чего-то и не вспомню через годы, через годы
А вот это прикипело и зовёт издалека
И плывут ко мне из детства пароходы, пароходы
Пароходы белоснежные плывут как облака."

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja WandA »

No jaa... video oli sinänsä ihan mukava, mutta olisi sen eteen voinut kyllä enempikin uurastaa.  :/ ..mut kiva silti.  :) :)
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jvvv kirjoitti:
mrTikku kirjoitti: Onko äänestystapaa muuten muutettu, että tänä vuonna saa äänestää heti ensimmäisestä kappaleesta lähtien?
Eihän siinä olisi mitään järkeä. Muistaakseni tänä vuonna on kuitenkin 15 minuuttia äänestysaikaa entisen kymmenen sijaan, vai?
Kyllä, 15 minuuttia äänestysaikaa, tämä kerrottiin YLEn tiedotustilaisuudessa pari viikkoa sitten. (Kyse ei siis mielestäni ollut 50 minuutista, kuten Viisukuppilan uutisessa ainakin jossain vaiheessa luki, mielestäni Svante S. sanoi selvästi fifteen eikä fifty.)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja minnie »

:riemu: The Arkin uus esikatseluvideo! HYVÄ HYVÄ HYVÄ!!! :rakas:

Youtubessa olevan version oisin kattonu mut kuva pätkii ja on tosi huonolaatuinen joten jätin siihen...enkä osaa sanoa sitten onko hauska vai ei mut Lordi siinä (alkuvaiheessa ainakin) soi.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Lyyli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 58
Liittynyt: 10 Huhti 2006, 16:29
Paikkakunta: Pirkanmaa

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Lyyli »

Arkille viisi tähteä, kappaleelle kolme, joten keskiarvoksi tulee neljä.

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja WandA »

Hekaterina kirjoitti: http://www.youtube.com/watch?v=Ed5XrmlrX6Q

:repeilee: :repeilee: :repeilee:

Kuvanlaatu melko paska mutta todella hauska silti! :D
No nyt vasta katsoin..  :roll: Hauska oli jjep!  :) ..ja nyt lähti soimaan It takes a fool to remain sane.  :bile: Täydellistä iltamusiikkia! :aikut:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

Luin alkuviikolla netistä jostakin Ark-aiheiselta foorumilta että edellisviikonvaihteen Iltalehdessä oli ollut puolen sivun juttu ja kuva Olasta/Arkista. Ei muuta kuin oman pihan ja lähikerrostalojen lehtiroskiksia penkomaan! :D Ei löytynyt kyseistä lehteä mutta parissa muussa löytämässäni iltapäivälehdessä oli Olasta/Arkista juttua ja kuva.

Tänään sitten uudelle kierrokselle ja johan löytyi etsimäni lehti! Varsin vakavaa tämä mun fanittaminen... lol No, tulipahan ulkoiltua samalla. :roll:

En suinkaan ollut ensimmäistä kertaa lehtiroskiksilla. Kierrätyshenkinen ihminen kun oon niin tämä homma on tuttua ja nyt se oli varsinaista aarteenetsintää! ;) Aikaisemmin oon löytänyt mm. noin metrin korkuisen pinon hyväkuntoisia ja siistejä Aku Ankkoja siipalleni ja kerran löysin ison pinon 80-luvun Valittuja paloja.
minnie kirjoitti::riemu: The Arkin uus esikatseluvideo! HYVÄ HYVÄ HYVÄ!!! :rakas:
Minäkin pidän tosi paljon, pelkkä MF-esitys on katsottu jo niin moneen kertaan että on hauskaa että laittoivat videoon muutakin. Mun mielestä kaikissa musavideoissa joissa näytetään bändin soittamista täytyy soittokohtausten olla oikeasta tai lavastetusta live-tilanteesta, minua ainakin yleensä huvittaa (negatiivisessa mielessä) sellaiset soittovideot joissa bändi soittaa tyhjässä tehdashallissa tai metsässä tai jossain muussa vastaavassa paikassa missä bändit ei yleensä oikeasti soita. Tämä Arkin video on siis onnistunut kun soittokohtauksissa käytettiin kuvaa oikeasta live-esiintymisestä.
&mp;quot;minnie"\ kirjoitti:Youtubessa olevan version oisin kattonu mut kuva pätkii ja on tosi huonolaatuinen joten jätin siihen...enkä osaa sanoa sitten onko hauska vai ei mut Lordi siinä (alkuvaiheessa ainakin) soi.
Viime yönä toimi hyvin mutta tänään on jumittanut. Siinä on Arkin MF-esitys ja musana Hard Rock Hallelujah ja muutamaa kohtaa lukuun ottamatta näyttää ihan siltä kuin Ark esittäis sen biisin! :D
Viimeksi muokannut Hekaterina, 25 Maalis 2007, 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Я чего-то и не вспомню через годы, через годы
А вот это прикипело и зовёт издалека
И плывут ко мне из детства пароходы, пароходы
Пароходы белоснежные плывут как облака."

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja daa »

WandA kirjoitti:
Hekaterina kirjoitti: http://www.youtube.com/watch?v=Ed5XrmlrX6Q

:repeilee: :repeilee: :repeilee:

Kuvanlaatu melko paska mutta todella hauska silti! :D
No nyt vasta katsoin..  :roll: Hauska oli jjep!  :)
Näin on  :p Todella hauska huvihuvihuvittava pätkä. Jollain ollu vähän aikaa piirrustella  :heh:
Life Looks Better in Spring

Albatrossi

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Alkaa tehokkaasti, mutta jostain syystä en muista juuri mitään jälkeenpäin itse kappaleesta vaikka kuullessa vaikuttaa tarttuvalta. Mulle tämä oli hienoinen pettymys. Esitys MF:ssä ei kovin erikoiselta vaikuttanut.

Voipi tämä voittaa, mutta itse en tätä äänestäisi voittajaksi.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Carola kommentoi sitä palkintoepisodia:
Efter finalen i Melodifestivalen hamnade hon åter igen på löpet för att ha uttalat sig om SVTs regler för prisutdelningen. Där framställdes hon i en av tidningarna som en diva då Carola blev förbisprungen och ignorerad av både Ola Salo och Kristian Luuk vid överlämningen av Sångfågeln, priset för seger i Melodifestivalen.
- Hur ska jag kunna vara en diva då jag bara står rakt upp och ner och håller priset i handen och gör som jag har blivit tillsagd. Tidningarna blandar ihop allting så att det ska bli sensation. Jag har ingen anledning att prata med pressen om hur man ska förbättra prisutdelningen, säger hon och fortsätter: Men i det här fallet såg ju flera miljoner tittare vad som hände och tidningarna var inte sena att uppmärksamma det. Har man vunnit så måste man enligt SVTs regler stå där på scenen och överlämna priset. Hon förklarar att det som hände inte spelar så stor roll. Istället lämnade hon över priset till The Arks gittarrist och gick glatt därifrån.
http://www.helagotland.se/GEN_Utmatning ... &ParentID=

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

No, aivan.

Hyvin osaa paikalliset lehdet revitellä noita juttuja.

Mutta toinen mielenkiintoinen juttu, jota tässä olen naureskellut itsekseni on tämä "laulaa, ei laula"-episodi.

Siis vuonna 2005, kun Carola esitti Genom Allt-biisin MF-finaalin väliaikanumerona, niin Jill Johnsonhan oli yksi juontajista.

Ja nyt sitten kun Johnsonska ei ollut mukana, niin oli ainakin lehtien mukaan kommentoinut hyvin kärkkäästi sitä, että ei olisi ikimaailmassa mennyt hänen tapauksessaan läpi, että hän esiintyisi ja promoaisi uutta biisiään MF-finaalissa, kun muut ovat siellä olevinaan illan tähtiä.

Mutta, mutta... Mites mulla on sellanen muistikuva, että Johnsonskakin lauloi samaisessa MF-finaalissa biisin nimeltä Redneck Woman uusinmpana sinkkulohkaisunaan tulevalta levyltä. Ja sekö sitten ei ollut promoamista?  :miettii:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Katten-Gustaf kirjoitti: Mites mulla on sellanen muistikuva, että Johnsonskakin lauloi samaisessa MF-finaalissa biisin nimeltä Redneck Woman uusinmpana sinkkulohkaisunaan tulevalta levyltä.
Koska se teki niin  :joojoo: Aika tekopyhää!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Lukittu