Wars for nothing (maanpuolustukselliset asiat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Suomen maanpuolustus?

Olen käynyt tai aion käydä armeijan
19
34%
Olen sivari
9
16%
Olen vapautettu asepalveluksesta
17
30%
En ole asevelvollinen Suomessa
11
20%
 
Ääniä yhteensä: 56

Avatar
.rïošhïn.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 10 Maalis 2007, 19:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja .rïošhïn. »

Blackburn: en seurustellut silloin kenenkään kanssa
Tumumba, tumayo, gumulong dahil sa iyo
Tumawa, lumuha, nabaliw dahil sa iyo
Kinuha ang wala, nadapa dahil sa iyo
Sumulong, umurong, lumipad dahil sa iyo
Mahal ko
Hahanapin ko kahit saan pa man


Lyrics from Hahanapin Ko by AEGIS

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja blackburn »

No voi v*ttu mikä nössö.





:heh:
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja Violette »

Paljon armeijan käyneitä tuntevana tiedän, että seurusteleminen intin aikaan on itse asiassa tosi huono idea.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Mä haluaisin itselleni intissä olevan tai sinne menossa olevan poikaystävän.  :joojoo: Onhan sekin minun mielestäni ihan normaalia, että seurustelee toisella paikkakunnalla asuvan naisen/miehen kanssa. Esimerkiksi lukiosta eräs tuttu nainen muutti joulu-tammikuun vaihteessa Jyävkylästä 300km:n päähän Joensuuhun kihlattunsa (nykyisen aviomihensä) kanssa yhteiseen asuntoon ja heille syntyi tammikuussa vauva. He olivat silloin seurustelleet vasta reilu kaksi vuotta, siis koko sen ajan 300 km:n välimatkan päässä toisistaan. Eivät hekään kouluaikana nähneet toisiaan kuin korkeintaan viikonloppuisin. Eihän sellainen tilanne eroa paljoakaan siitä, jos poikaystävä olisi intissä. Jos minulla olisi Santahaminassa oleva poikaystävä, kävisin häntä usein tapaamassa Sotkussa.  :joojoo:
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja Violette »

Paitsi että intissä olo on huomattavasti hajottavampaa aikaa kuin vain kotona oleminen. Lomilla ei välttämättä jaksa tehdä muuta kuin levätä ja nukkua univelkaa pois.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Hei Tonywerner! Jos sinulla olisi 18-vuotias poika, haluaisitko hänen käyvän mieluiten intin vai sivarin? Olisiko kivaa, jos hän menisi inttiin Upinniemeen niin kuin sinäkin teit?





Hei GMW!
Tykkäsitsä intissä olemisesta, kerta sä hankkiuduit sinne myöhemmin töihin? Ajattelitko jo palveluksen aikaan, että jonakin päivänä haluat olla osa henkilökuntaa? Kuinka kaukana Kainuun prikaati on Kajaanin keskustasta?
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

blackburn kirjoitti:
Hei GMW!
Tykkäsitsä intissä olemisesta, kerta sä hankkiuduit sinne myöhemmin töihin? Ajattelitko jo palveluksen aikaan, että jonakin päivänä haluat olla osa henkilökuntaa? Kuinka kaukana Kainuun prikaati on Kajaanin keskustasta?
Tähän mä vastasinkin jo aiemmin. Aluksi pidin, kuten moni yleensä pitää. Lopuksi halusin pois, ja palveluksen aikana en ajatellut että olisin osa henkilökuntaa myöhemmin. Paitsi hieman ennen kotiutumista koska tiesin että kun lähden perjantaina kotiin niin palaan jo seuraavana maanantaina samaan paikkaan töihin. Matkaa keskustaan tuli muutama kilometri, olisiko 2-3km.  :)

Minusta blackburnista tulisi hyvä sotilas. Jos menet uudestaan palvelukseen ja käyt se loppuun (12kk ajan) niin voisit harkita hakeutumista töihin inttiin. Se on ihan mukava kokemus  :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja blackburn »

[quote author=GiveMeWings link=topic=379.msg375588#msg375588
Minusta blackburnista tulisi hyvä sotilas. Jos menet uudestaan palvelukseen ja käyt se loppuun (12kk ajan) niin voisit harkita hakeutumista töihin inttiin. Se on ihan mukava kokemus 
[/quote]
No enpä nyt tiedä...

Onko Puolustusvoimilla tarvetta kätilöille?  :heh:



Mutta sä GMW olit varmasti inttiaikana hurrrjan komea palvelusvaatteinesi, varmaan kaikki naisvarusmiehet oli ihan lätkässä suhun!  :p
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Hei GMW !
En tiedä, oletko vielä tullut isäksi, mutta jos sinulla olisi poika, haluaisitko hänen käyvän mieluiten intin vai sivarin? Olisiko kivaa, jos hän kävisi intin Kainuun prikaatissa niin kuin sinäkin? Kerro myös, onko kukaan muu perheestäsi käynyt intin Kajaanissa?


Minun vuonna 1950 syntynyt iskäni kävi intin Kajaanissa 1960-luvun lopussa, vaikka hänen perheensä asui tuolloin Tikkakoskella Keski-Suomessa (hänen veli eli setäni kävi intin Turun laivastossa). Iskä kävi AUK:n Oulussa. Isi kertoi, että silloin hänen aikanaan kahvi+munkki maksoi Sotkussa n. 1 markan. Iskä aina viikonloppuisin liftasi kotiin, kun siihen aikaan ei paljoa matkalippuja jaeltu.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Jos minulla olisi poika niin olisin erittäin ylpeä jos hän kävisi intin. Se olisi hieno juttu. Mutta valinta olisi hänen, en painostaisi häntä vaan antaisin hänen valita. Isäni on käynyt myös intin Kajaanissa, joskus 70-luvun puolivälissä. Veljeni on myös käynyt intin Kajaanissa, 90-luvun puolivälissä.  :cool:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja blackburn »

GiveMeWings kirjoitti: Jos minulla olisi poika
Onko sulla sitten vaan tyttöjä? Vai etsä vielä ole tullut isäksi?

Kuinkas vanha sä olitkaan kun menit inttiin?



Hei Jvvv! En tiedä ootsä isä, mutta jos sinulla olisi poika, haluaisitko hänen käyvän intin vai sivarin? Olisiko kivaa, jos hän kävisi intin Tykistöprikaatissa?

Hei vastatkaa myös tähän! Kun Timoteushan kertoi, että Michael Schumacher on Saksassa vapautettu asepalveluksesta, eli hän ei ole käynyt inttiä, niin onko myös Raöf Schumacher ja Nick Heidfelt vapautettu? Ainakin Heidfelthän on vielä aika nuori.
Viimeksi muokannut blackburn, 22 Maalis 2007, 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Jónsì kirjoitti: [q
Veljistäni en tiedä. Vanhin veljeni mennee inttiin samana vuonna kun minä aloitan Helsingin yliopiston humanistisessa tiedekunnassa, joten minulla ei välttämättä ole aikaa tai rahaa lähteä toiselle puolelle Suomea.
Ai aikooks sun broidis sit mennä kauemmaksi inttiin? Mutta jos hän hankkiutuisi inttiin Hämeenlinnan Panssariprikaatiin, niin sinnehän sun olisi ihan lyhyt matka Stadista, vaikka jos kävisit siellä samalla kun käyt mutsis tai faijas luona Mansessa. Juna Stadista Manseen pysähtyy myös Hämeenlinnassa. Sähän voisit käydä siellä vaikka valapäivänä, kun varusmiehet saavat silloin kutsua vieraita. ESimerkiksi Tonywerner kertoi, että hänen valapäivänään Upinniemessä olivat hänen molemmat broidinsa ja toisen eukko eli käly.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

blackburn kirjoitti: Hei Jvvv! En tiedä ootsä isä, mutta jos sinulla olisi poika, haluaisitko hänen käyvän intin vai sivarin? Olisiko kivaa, jos hän kävisi intin Tykistöprikaatissa?
En oo isä. Toivoisin tietysti kovasti, että hän kävisi intin. En tietystikään voisi häntä siihen pakottaa, enkä haluaisikaan. Oma valintansahan se on, mutta isän toive olisi selkeä ja kiistaton.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

blackburn kirjoitti: Ai aikooks sun broidis sit mennä kauemmaksi inttiin? Mutta jos hän hankkiutuisi inttiin Hämeenlinnan Panssariprikaatiin, niin sinnehän sun olisi ihan lyhyt matka Stadista, vaikka jos kävisit siellä samalla kun käyt mutsis tai faijas luona Mansessa. Juna Stadista Manseen pysähtyy myös Hämeenlinnassa. Sähän voisit käydä siellä vaikka valapäivänä, kun varusmiehet saavat silloin kutsua vieraita. ESimerkiksi Tonywerner kertoi, että hänen valapäivänään Upinniemessä olivat hänen molemmat broidinsa ja toisen eukko eli käly.
Minä en tiedä mihin veljeni on menossa inttiin. :sorivaan: Enkä usko käyväni kovin usein "kotona" Mansessa, lisäksi valapäivänä en todellakaan menisi, sillä silloin minut saattaisi vallata liian suuri kiusaus saartata näkymättömästä vaaleanpunaisesta yksisarvisesta ja lentävästä spagettihirviöstä. Minua ei siksi saa päästää tilaisuuksiin, joihin sisältyy jotain uskonnollista.

Enkä ole veljeni kanssa niin hyvissä väleissä, että minua kiinnostaisi miten hänellä menee intissä.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

blackburn kirjoitti: Onko sulla sitten vaan tyttöjä? Vai etsä vielä ole tullut isäksi?

Kuinkas vanha sä olitkaan kun menit inttiin?
Mulla ei ole lapsia, vaikka kätilöistä pidänkin  :heh:. Ai niin, juu olin 28v mennessäni inttiin.  :p
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja blackburn »

[quote author=GiveMeWings link=topic=379.msg375728#msg375728 dAi niin, juu olin 28v mennessäni inttiin.
[/quote]

Ihan hirveän vanha.  :roll: Miten sä sen jutun niin pahasti mokasit? Vai onko Kainuun prikaati niin "suosittu" paikka, että sinne täytyy nuorten miesten kauan odottaa pääsyä?  :roll: :shock:



Puhuisit sinäkin Tonywerner minulle ja vastaisit esittämääni kysymykseen.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

En ehtinyt aiemmin.  :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Äsken junassa Turku-Helsinki oli junavaunu täynnä poikasia sellaisissa armeija-asuissa. Palasivat varmaan Niinisalosta Helsinkiin lomille. (Onkohan avraukseni oikein..? :miettii: ) Ajattelin siinä istuessani inttipoikien ympäröimänä, että bläkkis olisi tykännyt olla paikallani. :heh:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mä tulin äsken kotiin Turkuun bussilla Tampereelta, toinen bussi ohitti moottoritiellä ja bussi oli täynnä solttuja... kävi aivan sama ajatus mielessä: Bläkkärin unelma  :tapu:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33179
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja Pete »

TSEKKAA TÄÄ!!!!!

Näin tänään kapiaisen ajavan vaaleanpunaisella naistenpyörällä! :repeilee:
Vähänkö toi on mokannut pahasti, kun ajaa naistenpyörällä ja vielä vaaleanpunaisella sellaisella! :roll:

:heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja blackburn »

barbarossa kirjoitti: Äsken junassa Turku-Helsinki oli junavaunu täynnä poikasia sellaisissa armeija-asuissa. Palasivat varmaan Niinisalosta Helsinkiin lomille. (Onkohan avraukseni oikein..? :miettii: ) Ajattelin siinä istuessani inttipoikien ympäröimänä, että bläkkis olisi tykännyt olla paikallani. :heh:
Jee!  lol


S*aatanan Tonywerner, mikä sua vaivaa kun et enää vastaa sinulle esittämiini kysymyksiin!  :twisted: Minä kysyn vielä yhden kerran: Jos sinulla olisi 18-vuotias poika, haluaisitko hänen mieluiten käyvän intin vai sivarin? Olisiko kivaa, jos hän menisi Merivoimiin, niin kuin sinäkin teit?

:megafoni: PUHU MINULLE!  :evil:
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

blackburn kirjoitti:Hei Tonywerner! Jos sinulla olisi 18-vuotias poika, haluaisitko hänen käyvän mieluiten intin vai sivarin? Olisiko kivaa, jos hän menisi inttiin Upinniemeen niin kuin sinäkin teit?
Anteeksi, että vatsuakseni viipyi, mutta en huomannut kymysystä aikaisemmin :(

Jos minulla olisi poika, minulle olisi aivan sama menisikö hän inttiin vai sivariin. Hän saisi ihan itse valita! Myös palveluspaikan hän saisi ihan itse valita!  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Hei Tonywerner! Miten suhtautuisit jos sinulla olisi 18-vuotias tytär joka haluaisi mennä armeijaan?
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Hei Tonyewerner: sähän sanoit, että halusit pois intistä mahdollisimman nopeasti sinne päästyäsi, niin halusin vain kysyä, että näin vuosien jälkeen ajateltuna, tykkäsitkö intissä olemisesta niinq kokonaisuudessaan? Eli oliko intissä yleensä kivaa? Ainakin Jvvv sanoi tykänneensä intissä olemisesta tosi paljon.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

kais(t)a kirjoitti: Hei Tonywerner! Miten suhtautuisit jos sinulla olisi 18-vuotias tytär joka haluaisi mennä armeijaan?
Samalla tavoin kuin pojankin. Päättäkööt itse elämästään... Toki ensin pitäisin isällisen luennon, miksi armeijan käynti vapaaehtoisesti ei kannata... Pojalle en pitäisi luentoa.  :joojoo: :eiei:
blackburn kirjoitti: Hei Tonyewerner: sähän sanoit, että halusit pois intistä mahdollisimman nopeasti sinne päästyäsi, niin halusin vain kysyä, että näin vuosien jälkeen ajateltuna, tykkäsitkö intissä olemisesta niinq kokonaisuudessaan? Eli oliko intissä yleensä kivaa? Ainakin Jvvv sanoi tykänneensä intissä olemisesta tosi paljon.
Hei blackyeburner: En pitänyt intissä olemisesta niinq kokonaisuudessaan. Loppuaika meni kylläkin ihan mukavasti, kun sain puuhastella omassa toimistossani Varumiestoimikunnan puheenjohtajana ja lähteä täysin vapaasti esim. Turun kaupungille levykauppoihin ja Hesburgeriin armeijan kustantamilla bussilipuilla. Mutta niin kivaa se EI ollut, ettenkö olisi lähtenyt kotiin vaikka saman tien, jos sellaista olisi ehdotettu.  :joojoo: :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Hienoa, Tonywerner on ollut Varusmiestoimikunnan puheenjohtaja!  :tapu:

Hei Blackburn :megafoni:: Jos olisit nyt intissä ja sinun pitäisi valita poikaystäväehdokas. Miten tekisit jos saisit valita: Valitsisitko mieluummin ihan tavallisen rivivarusmiehen (esim. alokkaan) vai esim. Varusmiestoimikunnan puheenjohtajan tai vaikkapa varusmieslääkärin?
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja Lilli »

:repeilee:

:megafoni: No missä viipyy vastaus!
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja blackburn »

GiveMeWings kirjoitti: Hienoa, Tonywerner on ollut Varusmiestoimikunnan puheenjohtaja!  :tapu:

Hei Blackburn :megafoni:: Jos olisit nyt intissä ja sinun pitäisi valita poikaystäväehdokas. Miten tekisit jos saisit valita: Valitsisitko mieluummin ihan tavallisen rivivarusmiehen (esim. alokkaan) vai esim. Varusmiestoimikunnan puheenjohtajan tai vaikkapa varusmieslääkärin?
Voi vitsi ihan tajuttoman mageeta, et Tonywerner on ollu tommosessa hommassa mukana! Siis niinq oikeesti!



Noista vaihtoehdoista varmaan Varusmiestoimikunnan puheenjohtaja olisi kaikista sexikkäin.  :mrgreen: Varusmieslääkäri voisi olla minulle liian vanha. Ehkä.  :mrgreen:
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

blackburn kirjoitti: Noista vaihtoehdoista varmaan Varusmiestoimikunnan puheenjohtaja olisi kaikista sexikkäin.  :mrgreen:
Jee. Mä oon ollu sexikäs. Jee.  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Suomen maanpuolustus ja oma palveluspaikkasi

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Opitsä Jvvv intissä ensiaputaitoja, kerta sä oot lääkemies? Vai opiskelitteko enimmäkseen vain farmakologiaa, kerta olet lääkemies?
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Vastaa Viestiin