Tartu mikkiin

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Entäpä minä?

Vaikka pidän tavallani paljonkin Laurasta, löydän hänestä myös ne vähemmän mairittelevat puolet.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Tämä ohjelma ei ollut parasta viihdettä, mutta epätasaisen ohjelmasarjan yksi parhaita jaksoja.

Alussa Jari & Laura jyräs ja Hanna oli vain vastaantulija. Loppua kohti tilanne muuttui.

Ääneen ajattelua:
- Miksi kaikki ohjelmat, joissa Jartsa nykyään esiintyy menee kikattamiseksi ja hölmöilyksi?
- Miksi hoikka Laura tykkää väljistä vaatteista, jotka on tarkoitettu sata-kiloisille?
- Hanna oli saanut meikkiä naamaansa ja näköjään hieman laihtunut. Pääasia eli laulaminen meni nolon puolelle kaksi kertaa.
- Neljäs pyörä oli jees, mutta jäi vaisuksi.

Nyt voikin lopettää tän sarjan katsomisen.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tää on taas niin viihdyttävä keskustelu, ihanan tunteita herättävä  :mrgreen:.
Mulla on koko taidepläjäys vielä näkemättä, odottaa digiboxin kovalevyllä. Minä näet katsoin ihanaa lempparisarjaani Ilman johtolankaa  :D. Joten kommentoin vasta huomenna itse aihetta.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Maza, sitä saa mitä tilaa  :rofl:

JukkaV, mä en jotenkin koe sua sellaisena Laurafanina kuin nämä eräät toiset. Mutta jokaisella joka pystyy näkemään idolinsa tai muuten vaan tykkäämänsä artistin puuteet ja viatkin, niin toki heillä kaikilla on oikeus olla faneja tai tykkääjiä

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Aiku Mazalla ei ole oikeutta  :rofl:
Relaa nyt hyvä mies, äläkä ole niin tosikko vaikka on tossa mun kirjotuksessa paljon totuuttakin, EKS VAAN!!  :joojoo: :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Kauhee kun sinä nimimerkki gentedimare täällä olet yönkin aikana vielä jaksanut...  :rofl:  Kyllä teki Laura sinuun taas vaikutuksen.. Vähän kyllä epäilen, että vaikka hän olisi ollut hiljaa ja harmaanbeigenä koko lähetyksen ajan niin sinä et kuitenkaan hänestä olisi pitänyt. Minä ja muut taidamme tietää jo mitä sinä hänestä ajattelet.

Henkilökohtaisesti suurena Laura-fanina täytyy sanoa, että tämä ohjelma oli parasta Lauraa aikoihin. Hän todella loisti itsevarmana ja oli suurella sydämellä mukana joka hetkessä. En minäkään esim. kaikista Lauran levytyksistä ja tv-esityksistä ole pitänyt, mutta tämä ohjelma oli kyllä HÄNEN.  :joojoo:    Muut - jopa ihana JARI tuntui jäävän hieman hänen varjoonsa. Eikä se tuntunut sympaattista kuningastamme haittaavan; hän antoi Lauran tähden loistaa kirkkaimpana. Se ei hänen omaansakaan heikentänyt. Lauralla varmaankin myös sen Euroviisumania-show:n vuoksi viisut olivat hyvin hanskassa, joten tottakai kilpailutilanteessa tuota tietotaitoa oli hyödynnettävä!

Mä en enää jaksa vatvoa tuota eilistä ohjelmaa; nauhalla on ja varmastikin tänäänkin sen sadepäivänä uudestaan ilokseni katselen. Kaikenkaikkiaan sangen viehättävä jakso - vaikken muuten ohjelmasta pidäkään.

:hiips:
Viimeksi muokannut AntSa, 21 Huhti 2007, 07:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja salla »

Nyt ei kyllä Laurassa mitään vikaa. Hän oli suvereenisti joukon paras. Ainoa, joka oli häikäisevän varma ja voi sitä ääntä....aah! Olen suuri Laurafani, mutta välillä jotkut jutut menee hieman över. Nyt ei menny vaan ihan nappi. Jari oli hauska ja ihku kuten aina. Hannan sekoilut klassikko La Dolce Vitassa ja Pump Pumpissa olivat vähän noloa, mutta toisaalta ei kai se että edustaa euroviisuissa Suomea tee automaattisesti että pitää osata kaikki vanhat viisut, ei tod.!!

Se Mika kyllä osasi yllättävän hyvin vaikka eka sitä hieman epäilinkin. Kaiken kaikkiaan kiva jakso. Aika hyvin olis pystyny taktikoimaan kun näki tietyt vuosiluvut että mitä sieltä tulee.

Hyvä Ante!!! :joojoo:

Avatar
katta
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 28 Loka 2004, 16:42

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja katta »

Juuri näin AntSa  :peukku:. Olen kanssasi samaa mieltä  :hali:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Hazel kirjoitti: Tää on taas niin viihdyttävä keskustelu, ihanan tunteita herättävä  :mrgreen:.
Ehdottomasti pitää yrittää someway, somehow saada toi ohjelma silmiensä eteen, kun vaikuttaa niin Hannan ja kuin Laurankin osuudet jakavan mielipiteitä...  ;)  

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja AntSa »

katta kirjoitti:
Juuri näin AntSa  :peukku:. Olen kanssasi samaa mieltä  :hali:
:hali:  IHANA KATTA!!!  :hali:    Pianhan jo näemmekin. Sitten halitaan ihan livenä.  :hali:  Täällähän riitelee asiat - jos aina nekään - EI IHMISET!  :heh:  Toivottavasti ainakaan.  :draamaa:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Kollega »

salla kirjoitti: Hannan sekoilut klassikko La Dolce Vitassa ja Pump Pumpissa olivat vähän noloa, mutta toisaalta ei kai se että edustaa euroviisuissa Suomea tee automaattisesti että pitää osata kaikki vanhat viisut, ei tod.!!
:shock: niin se vaan taas kuulostaa, että tää Tartu Mikkiin-formaatti ei vaikuttaisi olevan Hannan juttu... panee miettimään, että mitä se Hanna sit oikein osaa laulaa (muuta kuin omia biisejään). Tarkoitan, että jos nyt ei viisubiisit oikein onnistunut ja siinä aiemmassakaan ei biisien hallinta hyvältä näyttänyt (siinä ei ollut muistaakseni viisun viisua tarjolla, vaan ihan perusradiobiisejä). Mutta siis, tää nyt on vaan ihan teidän kommenttien kommentointia, kun en ole, toistaiseksi, viimeisintä ohjelmaa nähnyt.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja mpappa »

HARMILLISTA, että en katsonut tuota ohjelmaa! Lauraa olis ollut kiva kuunnella. Hän on ollut ilmeisesti hyvä, koska "kuppilan kerma" taas niin kovasti möykkää...
Tuleeko nuo ohjelmat uusintalähetyksinä...
Love shine a light

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Kollega »

:megafoni: Uusinta alkaa ihan just 10.25 !

EDIT: Ihan ok Hanna osuutensa hoitaa, mun mielestä.
Viimeksi muokannut Kollega, 21 Huhti 2007, 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Vallattomia olette, et saatte tästä ohjelmasta niin paljon hälinää ihanat Aikut :hali:ja pidin kovasti ohjelmasta, ohjelma oli tällä kertaa hyvin viihdyttävää ja vieraat oli aivan huippua Laura ja Jari huumoria ja pilkettä silmäkulmassa ja Hanna ja Mika nuorta osavaa meininkiä ja kaiken kruunas innokas Ante joka rakastaa selvästi kameraa :tapu: voin sanoa et ohjelma jatkuu ensi kaudenkin, ja oma osuutteni on sit 25.5 olevassa lähetyksessä jos, enään kukaan jaksaa, tätä ohjelmaa enään seurata :mrgreen:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Minäkin sitten hoksasin, että tänäänhän se on töllössa ja katsoin sitten ohjelman. Olipa kokonaisuudessaan viihdyttävä!
Love shine a light

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti: Kauhee kun sinä nimimerkki gentedimare täällä olet yönkin aikana vielä jaksanut...  :rofl:


Yöllö? Yöllä minä nukuin.....
Kyllä teki Laura sinuun taas vaikutuksen..
Vaikutuksia on positiivisia ja negatiivisia. Looran kohdalla ne on AINA negatiivisia....
Vähän kyllä epäilen, että vaikka hän olisi ollut hiljaa ja harmaanbeigenä koko lähetyksen ajan niin sinä et kuitenkaan hänestä olisi pitänyt.
Sillon ei vaan ois ollut mitään sanottavaa
Minä ja muut taidamme tietää jo mitä sinä hänestä ajattelet.
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin? Onneks mä olenkin kuppilan ainoa asiakas joka on useammin kuin kerran sanonut mielipiteensä jostain sellaisesta mistä ei tykkää  :roll:
Munhan ei ole pakko tykätä mistään sellasesta mistä mä en halua. Kuten ei esim. kebabista eikä loorasta. EKS VAAN? Ja mä en sentään laita kymmentä viestiä peräkkäin jossa sanoisin vaan, että loora on kamala. Se olisi vanhan toistoa... :ylppis:
EKS VAAN?
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Ja mä en sentään laita kymmentä viestiä peräkkäin jossa sanoisin vaan, että loora on kamala. Se olisi vanhan toistoa... :ylppis:
EKS VAAN?
No tämä on kyllä leideen kunniaksi sanottava, että hän perustelee aina mielipiteensä, eikä joka toisessa viestissä totea jotain typerää kuten "Loora on kamala" tai "p**kasta ei saa konvehtia"...  :hali:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:hali: thank you, aiku tää perustelee  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Laura ja Jari olivat ammattilaisia, tuumi kotikatsomomme. Hannan äänelle sopivat paremmin rokkibiisit kuin iskelmät.

Ak, mikä hurmaava kädenliike!! ;)
Belgrad 2008!!

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Vertailen hieman Lauraa ja Hannaa:
Lauran ura on kestänyt jotain 13 vuotta, Hannan neljä vuotta. Laura on hyvä laulaja ja kunnianhimoinen - siinä ei ole mitään pahaa - mutta ylilyöntejä hänellekin tulee joskus, esim. euroviisuedustus 2002. No, se on menneen talven lumia se  :mrgreen:. Monipuolinen taiteilija, mitä taas ei voi vielä ainakaan Hannasta sanoa. Eilinen sen osoitti varsin hyvin  :joojoo:. Uskallanko nyt ääneen sanoa että Hannan stailauskin oli hieman pielessä?  :hiips:
Tartu mikkiin on kuitenkin leikkimielinen kisailu, jonka Jari ja Laura olivat hyvin sisäistäneet, mutta mitä muutakaan voi odottaa kun nämä kaksi pääsevät yhteen. Vielä hulvattomampaa olisi tiedossa Jarin ja Arjan yhteiskisailusta. En välttämättä haluaisi nähdä!
Hanna ja Mika olivat hieman jäykähköjä... :roll:
Viimeksi muokannut tuulia, 21 Huhti 2007, 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
melodia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4311
Liittynyt: 21 Touko 2006, 21:25

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja melodia »

VeiJari & Laura Team oli AIVAN mahtava varsinkin Abban Waterloo biisisissä 
:ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

tonywerner kirjoitti: No tämä on kyllä leideen kunniaksi sanottava, että hän perustelee aina mielipiteensä, eikä joka toisessa viestissä totea jotain typerää kuten "Loora on kamala" tai "p**kasta ei saa konvehtia"...   :hali:
Joo, kiitos vaan. Vittuile vähän vielä suorempaan, ole hyvä vaan.

Mä olen aika moneenkin kertaan perustellut Laura-vihani, esim. joskus viime vuonna, kun GMW:n kanssa asiasta väittelin. Kerroin, miksi en pidä, enkä ala mielipidettäni toistamaan. Se lienee kaikkien tiedossa.

Mutta jos haluat vittuilla ja vielä ihan julkisesti, niin jatka vaan. Se tippuu kuin vesi hanhen selästä, ei sureta.  :)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ei tiny välttämättä just sua tarkottanut.....  :draamaa: :heh:
tai pelkästään sua  :roll:
tai ollenkaan sua  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

gentedimare kirjoitti: Ei tiny välttämättä just sua tarkottanut.....  :draamaa: :heh:
tai pelkästään sua  :roll:
tai ollenkaan sua  :heh:
Toivottavasti ei ja toivottavasti olen ymmärtänyt väärin. Pisti vaan vähän silmään moinen kommentti ja sen sävy. Tosin, kirjoitettu teksti usein näyttää vähän eriltä kuin tarkoitettu.  :)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Katten-Gustaf kirjoitti: Mä olen aika moneenkin kertaan perustellut Laura-vihani, esim. joskus viime vuonna, kun GMW:n kanssa asiasta väittelin. Kerroin, miksi en pidä, enkä ala mielipidettäni toistamaan. Se lienee kaikkien tiedossa.
Onko meillä ollut asiasta väittely? Mun muisti taitaa takkuilla...  :hiips: Mä muuten pidän edelleenkin Laurasta ja hän oli aivan loistava tässä ohjelmassa. Laura on jumalatar!  :tapu:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

No, väittely tai kiivaanlainen juupas-eipäs-keskustelu, miten vain. En tosiaan muista enää, missä yhteydessä se oli, mutta joskus siitä sun kanssa keskusteltiin ihan julkisella puolella. (Enkä jaksa ruveta hakemaan sitä otsikkoa). Mutta siinäkin riitelivät asiat, eivät ihmiset. Ainakin toivottavasti.  :hali:  :)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Ei tiny välttämättä just sua tarkottanut.....  :draamaa: :heh:
tai pelkästään sua  :roll:
tai ollenkaan sua  :heh:
En pelkästään Kattenia tarkoittanut, vaan kaikkia perustelemattomasti jotain artistia/bändiä vihaavia henkilöitä... esimerkiksi vaikka nyt JeSSSen Lovex-vihaa jne jne jne...  :joojoo:

Tuo "p**kasta ei saa konvehtia" taitaa kyllä olla Kattenin paljon käyttämä lausahdus, ja juuri yksi niistä joita eniten inhoan. Jos toiset keskustelijat puhuvat jostakin artistista analysoivasti ja sitten väliin tupsahtaa tuollainen irrallinen heitto, ilman mitään sen kummempia perusteluja, niin se ei minusta ole kivaa  :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9516
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja kwak »

Harmi, että unohdin katsoa tuon paljon kohua herättäneen viisujakson... :( Hehkutusten perusteella LAURAn takia se olisi ollut ehdottomasti katsomisen arvoinen. :'( No pitää vain toivoa, että se uusitaan joskus viisujen alla vielä... (ihan varmasti uusitaankin)
Keep your head high above the water

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Katsoin vihdoin tuon jakson, ihan hyvää viihdettä se oli, en yleensä kyseistä ohjelmaa ole katsonut.
Laura oli mielestäni ihan hyvä ja ammattitaitoinen, samoin Jari ja Mika. Hanna hössäsi tavalliseen tapaansa, jotenkin ei ihan istunut muiden joukkoon, jos ei häirinnytkään.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Helposti unohditte tämän ohjelman, mutta eipä tuo haitanne enään :)

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Tartu mikkiin

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tämä ohjelma on vain yksinkertaisesti huono... ja juontaja Hintsanen on ärsyttävä...  :joojoo:
Joskus katselen, jos on mielenkiintoisia vieraita - mutta eilistä jaksoa en olisi katsonut mistään hinnasta!!!
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Vastaa Viestiin