Kannustusliput

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Halla »

No jos saat pienen Viron lipun kaupanpäälle, niin mä voin huiskuttaa sitä. :heh:
Mulla on muuten taas uusi lippuongelma. Eli nyt mun pitää hommia jostain Suomen lippu, mutta kai niitä sentään löytyy ihan tavallisista kaupoistakin. Viikonloppuna mä bongasin yhdeltä kirppikseltä muovisen Suomen lipun ja se oli jo liian härskiä mullekin. lol

Edit: Lisäilläänpä tännekin tavaraa. Eli jos mä löydän jostain Islannin lipun, niin Eirikur saa kyllä suurimmat huiskutukset multa. Toivottavasti me säilytään tappeluitta tuolla katsomossa.  :mrgreen:
Viimeksi muokannut Halla, 12 Maalis 2007, 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Ate »

Halla kirjoitti: Mulla on muuten taas uusi lippuongelma. Eli nyt mun pitää hommia jostain Suomen lippu, mutta kai niitä sentään löytyy ihan tavallisista kaupoistakin. Viikonloppuna mä bongasin yhdeltä kirppikseltä muovisen Suomen lipun ja se oli jo liian härskiä mullekin. lol
Ei varmaan paljoa auta, mutta Nurmon MiniManista saa semmosia n. 20x30 kokosia Suomen lippuja hintaan 1,45 :peukku: Mulla on jo oma!
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Halla, on mulla sellainen pikkuruinen Viron lippu jo valmiiksi (kun en ole isompaakaan löytänyt...).

Hei GMW, missäs te istutte? :megafoni: Pitäisköhän vallan tehdä lista istumapaikoista. :hiips:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Addicted_to_ESC kirjoitti:Ei varmaan paljoa auta, mutta Nurmon MiniManista saa semmosia n. 20x30 kokosia
Suomen lippuja hintaan 1,45 :peukku: Mulla on jo oma!
Ei ole totta ja juuri ajelin Seinäjoella ja kävääsin myös Nurmoos...  :draamaa:

pst. tosin meikäläisen on löydettävä :bulgaria: -lippu jostakin!!!
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Ate »

Mun pitäis saada jostain Ranskan, Alankomaiden ja Islannin liput :sekava: Kädet täyteen lippuja! :uujee:
Fabrizio kirjoitti:
Addicted_to_ESC kirjoitti:Ei varmaan paljoa auta, mutta Nurmon MiniManista saa semmosia n. 20x30 kokosia
Suomen lippuja hintaan 1,45 :peukku: Mulla on jo oma!
Ei ole totta ja juuri ajelin Seinäjoella ja kävääsin myös Nurmoos...  :draamaa:
Mä meen taas perjantaina kyseiseen liikkeeseen asioimaan. Voin tietysti ostaa niitä muille, jos halukkaita löytyy :peukku:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Jos joku hokaa, että mistä niitä Islannin lippui saa, niin laittakaahan vinkkiä.  :heh: Pitäiskös mun soittaa suurlähettiläälle, että "kun teiltä nyt tulee niin hyvä viisu, niin sponssaatteko mulle lipun? Niin - siis sellaisen Islannin lipun."? :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5356
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Hauskaa kun täällä keskustelu kääntyi lipuista lippuihin  :mrgreen:  Itse olen joka vuosi siinä toukokuun alussa tai huhtikuun lopussa vieraillut Helsingin Pitäjänmäen teollisuusalueen Karvaamokujalla Suomen Lipputehtaalla, ja ostanut jonkun mieleisen pikku kannustuslipun ;) Kannattaa tosin soittaa etukäteen, onko heillä ko. lippua. Heilutustangon he kyllä siihen voivat lisätä asiakkaan pyynnöstä ellei sitä vielä ole  :cool:

Itse voisin tänä vuonna hankkia tiettyjen former yugoslav -tasavaltojen lippuja, ellen saa niitä järjestettyä jostain muualta ;) Ai niin, täytyyhän tarkistaa, onko mulla sopivan kokoista Česká Republikan lippua  :peukku:

Hotellihuoneisiin minua on joskus kutsuttu... viimeksi Ateenassa toisten kuppilalaisten huoneisiin... muttei koskaan kenenkään artistin toimesta  :mrgreen:
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Minä taas tahdon heilutella ainakin Saksan ja Bosnia-Hertsegovinan lippuja!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Huilumies kirjoitti:Itse olen joka vuosi siinä toukokuun alussa tai huhtikuun lopussa vieraillut Helsingin Pitäjänmäen teollisuusalueen Karvaamokujalla Suomen Lipputehtaalla, ja ostanut jonkun mieleisen pikku kannustuslipun ;) Kannattaa tosin soittaa etukäteen, onko heillä ko. lippua. Heilutustangon he kyllä siihen voivat lisätä asiakkaan pyynnöstä ellei sitä vielä ole  :cool:
Osaatko sanoa, minkälaisia eri vaihtoehdot ovat hintaluokaltaan?
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5356
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Sagapo kirjoitti:
Huilumies kirjoitti:Itse olen joka vuosi siinä toukokuun alussa tai huhtikuun lopussa vieraillut Helsingin Pitäjänmäen teollisuusalueen Karvaamokujalla Suomen Lipputehtaalla, ja ostanut jonkun mieleisen pikku kannustuslipun ;) Kannattaa tosin soittaa etukäteen, onko heillä ko. lippua. Heilutustangon he kyllä siihen voivat lisätä asiakkaan pyynnöstä ellei sitä vielä ole  :cool:
Osaatko sanoa, minkälaisia eri vaihtoehdot ovat hintaluokaltaan?
Sellainen pienehkö mutta ihan kunnon kangasta oleva kannustusheilutuslippu taitaa olla luokkaa 20 euroa.
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Saa edullisempiakin. Jos tarvitsee liput esim. vain yhteen tilaisuuteen, niin Turun seudulla ainakin Euroihmeestä saa ihan ok muovisia lippuja 1 euron kappalehintaan  :tapu:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Hyvä tietää tuokin, jos ei kankaista löydy, niin kai sitä voi sitten hommata muovisen varalipun. Vaikka aika hassulta se musta tuntuukin. lol Suomen lippuja nyt onneksi saa kaikenmaailman matkamuisto- ja lätkätavarahyllyistä.
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Noi Euroihmeen liput ovat siis sellaista muovista kangasta ja niissä on puuvarsi, koko ihan hyvä. Eli sopivat hyvin viisuihin jos ei halua ostaa "oikeaa" kallista lippua  :cool:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Joo,joo.. Mä törmäsin viime viikonloppuna sellaisiin ohuesta muovista tehtyihin läpikuultaviin lärpäkkeisiin, jotka olivat aivan kamalia. Tietty mä ajattelin ekana semmoisia, kun muovista puhuttiin. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Tää on ihan sellaista keinokuitukangasta. Mulla oli tällainen Caribiassa jos huomasit, eli tällainen hieno 1 euron lippu  :tapu:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Pitäiskö liput ja liput erottaa omiksi aiheikseen.
Waiting For The Sirens Call

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Subculture kirjoitti: Pitäiskö liput ja liput erottaa omiksi aiheikseen.
:rofl: Minusta ei, sillä eikös se niin ole, että te onnelliset, keill`liput on, niin niitä lippujanne siellä paikan päällä sit heiluttelette ja me muut liputtomat liputetaan sohviltamme...  ;) tai siis missä parhaakseen kokeen.

Itse koen ainakin (en ole Helsinkiin tulossa) tosi ihanaksi, kun miltei pääsee tunnelmaan mukaan, kun näitä teän "lipullisten" hehkutusviestejä niiden viisumaalippujen hankinnasta lueskelee...
Viimeksi muokannut Kollega, 13 Maalis 2007, 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Prisman puutarha-painotteisessa mainoslehtisessä oli myytävänä talon ulkoseinään kiinnitettävä Suomen lippu. Taitaa se tankokin kuulua hintaan...  :hiips: ja näyttäis olevan sopivan pituinen. Ulkomuistillani sanoisin, että hinta oli jotaki vajaa 9 egeä.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Mä hankin Kirjatorilta lipun kahdella eurolla. Sopivan kokoinen, helppo kuljettaa eikä käsi väsy sitä heilutellessa.  :suomi:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Fanikeskukseen tulee lippuja 17 maasta, mutta kaikista ei ehdita valitettavasti saamaan niita paikalle.
Hello Hi!

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Kuinka paljon niitä lippuja on tulossa? Riittääkö semitorstaille asti, vai täytyykö taas viuhuttaa nakkia kavereille? :heh: Ja osaako kukaan sanoa, kuinka paljon nuo liput kustantavat? :)
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Ate »

Mua kiinnostais, että minkä maiden lippuja tulee saataville?
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ei osata nyt tahan hataan sanoa mitaan enempaa... mutta jotain kumminkin on tekeilla  :peukku: Yritan ottaa selvaa.
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kypros
Kreikka
Valko-Venäjä
Espanja
Serbia
Bulgaria
Sveitsi
Turkki
Tanska
Ukraina
Venäjä
Ranska
Alankomaat
Iso-Britannia
Saksa
Suomi
Ruotsi

on ne, joita on tilattu Fanikeskukseen myyntiin n. A4-kokoisina lippuina muutaman euron hintaan. Suomen lippuja on tilattu 200 kpl ja muita maita 50 kpl. Eli toivotaan etta saadaan ne myos paikalle. Muut liput sitten kannattaa hankkia muualta tai tehda itse.
Hello Hi!

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä vaihdan oikeasti kohta ykkössuosikkia, kun islantilaiset eivät näköjään ymmärrä lähettää niitä lippujansa! :rofl: Vähänkö tulisi hieno lippu, kun mä rupeaisin seiskan kässänumeropohjalla ompelemaan niitä ristejä oikeille paikoilleen. :repeilee:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11974
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kannustusliput

Viesti Kirjoittaja sziget »

Eikö Puolaa?  :(  No onneksi sentään Kypros.  :)
Huilumies kirjoitti: Itse olen joka vuosi siinä toukokuun alussa tai huhtikuun lopussa vieraillut Helsingin Pitäjänmäen teollisuusalueen Karvaamokujalla Suomen Lipputehtaalla, ja ostanut jonkun mieleisen pikku kannustuslipun ;) Kannattaa tosin soittaa etukäteen
Puhelinluettelossa Helsingin Lipputehdas Oy. Heillä on myymäläkin (Lönnrotinkatu 31), mutta järkevintä on varmaan noudattaa Huilumiehen neuvoa ja soittaa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Lukittu