Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

ESC 2007 -arkisto.

Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

*****
31
31%
****
18
18%
***
21
21%
**
16
16%
*
13
13%
 
Ääniä yhteensä: 99

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Sai FST:n raadilta mitä ansaitsi  :).
On se niin karismaattinen...

Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Hazel kirjoitti: Tämä kuuluu siihen sarjaan, josta voidaan sanoa tyylikäs ja melodinen. Ihanaa, että viisuissa on myös tällaista "oikeaa" musiikkia, olkoonkin, että se joidenkin mielestä on vanhanaikaista. Monipuolisuus on kumminkin rikkaus viisuissakin.
Juuri noin. Kuulostaa upealta tämä ja ihanaa, että tällaistakin viisuihin lähetetään. Ja ah miten karismaattinen mies :)

Taina
Siemailija
Siemailija
Viestit: 158
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 23:47

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Taina »

Viulu_ukko kirjoitti:
Sikuriina kirjoitti: Minusta Roger on oikein viehättävä veijari ja kappale on tyylikäs, vaikkei ehkä sovikaan euroviisuksi.
mä en ymmärrä miten joku biisi ei muka sovi euroviisuksi.. kuka sen määrittelee millainen euroviisun tulisi olla  :raaps:

mun mielestä mikä tahansa biisi sopii euroviisuksi  :joojoo:

Cicero on hottis :peukku:
Pitänee vielä selventää aiempaa kommenttiani. Tarkoitin lähinnä sitä, että suuri äänestävä yleisö edellyttää todennäköisesti vieläkin voittokappaleen seuraavan jotain traditionaalista kaavaa. Tätä ainakin pelkään. Minulle tulee paha mieli kun karismaattinen (vanhanaikaisesti sanottuna: charmikkain) esiintyjä ja tyylikäs swing-kappale jäävät hännille. Siksi Roger-parka on mielestäni mukana väärissä kisoissa.

Olisi kyllä korkea aika muuttaa euroviisuja sellaiseen suuntaan, että niihin nimenomaan lähetettäisiinkin "oikeaa" musiikkia eikä varta vasten kisojen kaavaan räätälöityjä laskelmoituja kappaleita (esim. Flying the Flag for You), jollaisia ei oikeasti edes nähtäisi kilpailumaiden myyntilistoilla. Tätähän Lordikin toivoi. Ehkä se on pikkuhiljaa tapahtumassa.

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

okei! Asia selvä! Kävi Herra Ciceron kisassa miten tahansa niin oon tosi tyytyväinen, että tämän vuoden viisuissa kuullaan monipuolista musiikkia ja toivottavasti myös tulevina vuosina  :peukku:

Toivotaan Roger Cicerolle mitä parhainta menestystä  :peukku: :peukku: :peukku:
Viimeksi muokannut Viulu_ukko, 06 Touko 2007, 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pieni kaunis kerjäläinen

Taina
Siemailija
Siemailija
Viestit: 158
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 23:47

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Taina »

Viulu_ukko kirjoitti: Toivotaan Roger Cicerolle mitä parhainta menestystä  :peukku: :peukku: :peukku:
Kyllä! Kyllä! Kyllä!

TOTUUDENPUHUJA

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »



Miksi jotkut tuovat vielä tätä SWI92- ja ICE96-roskaa viisuihin?!  :evil:


Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Halla »

:megafoni: Mä haluan nyt tiedottaa täälläkin, että Saksa on aivan ihana! Tiedotus koskee sekä esiintyjää että biisiä. Saksa jäi törkeän alas mun puntarissa, sijaluku taisi olla 11, mutta tänä vuonna on ihan liikaa ihania viisuja. :draamaa:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja xoda »

Minä taas haluan kysyä, että eivätkö ihmiset (viisufanit) ajattele yhtään..?

Kappaleen musiikillinen vanhanaikaisuuson ok, mutta sanoman vanhanaikainen sovinistisuus ei. Kappaleen sanoma on, että naiset "hallitsevat" maailmaa siten, että saavat ukkopolonsa raottamaan kukkaroaan itsekkäisiin turhuuksiin. Eli turhaan naiset valittavat asemastaan.

Tuollainen laulaja on minulle kerrassaan vastenmielinen. Jos näkisin livenä, sanoisin että minä tienaan omat rahani ja annan osan animalialle. Turkkia en päälleni pistä.

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Magnum »

xoda kirjoitti: Minä taas haluan kysyä, että eivätkö ihmiset (viisufanit) ajattele yhtään..?

Kappaleen musiikillinen vanhanaikaisuuson ok, mutta sanoman vanhanaikainen sovinistisuus ei. Kappaleen sanoma on, että naiset "hallitsevat" maailmaa siten, että saavat ukkopolonsa raottamaan kukkaroaan itsekkäisiin turhuuksiin. Eli turhaan naiset valittavat asemastaan.

Tuollainen laulaja on minulle kerrassaan vastenmielinen. Jos näkisin livenä, sanoisin että minä tienaan omat rahani ja annan osan animalialle. Turkkia en päälleni pistä.
Eivät tietenkään ajattele! Mitä oikein kuvittelet viisufaneista?

Minusta tämä on kerrassaan loistava kappale. Se onnistuu olemaan erilainen kuin muut, olematta silti mikään tekotaiteellinen epämääräisyys. Pidän erityisen paljon sovituksesta sekä Rogerin äänestä. Toivon tälle suurta menestystä.

Mitä, jos kävisit samalla haukkumassa kaikki muut kappaleet, joissa on väärämieliset sanat. Vinkki: Voit vaikka aloittaa Isosta-Britanniasta ja siitä kuinka lentomatkustaminen tuhoaa maapallon ja Scoochin kappale lietsoo ihmisiä tekemään turhia lomamatkoja lentokoneella.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja xoda »

"Eivät tietenkään ajattele! Mitä oikein kuvittelet viisufaneista?"

Olen oppimassa, kirjavaa porukkaa. Mutta monelle sanomalla ei ole merkitystä, ja ehkä esimerkiksi ulkonäkö on tärkeämpi asia. Tai sitten ihmiset eivät vain tule ajatelleeksi. No, eihän tämä viisufaneihin rajoitu.

"Mitä, jos kävisit samalla haukkumassa kaikki muut kappaleet, joissa on väärämieliset sanat. Vinkki: Voit vaikka aloittaa Isosta-Britanniasta ja siitä kuinka lentomatkustaminen tuhoaa maapallon ja Scoochin kappale lietsoo ihmisiä tekemään turhia lomamatkoja lentokoneella."


Niin käynkin, jos aiheelliseksi koen.

Minä en suostu siihen itsekkään bimbon muottiin, jota Cicero tarjoaa.

Se siitä.  :p

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Sikuriina kirjoitti:
Minulle tulee paha mieli kun karismaattinen (vanhanaikaisesti sanottuna: charmikkain) esiintyjä ja tyylikäs swing-kappale jäävät hännille. Siksi Roger-parka on mielestäni mukana väärissä kisoissa.

Olisi kyllä korkea aika muuttaa euroviisuja sellaiseen suuntaan, että niihin nimenomaan lähetettäisiinkin "oikeaa" musiikkia eikä varta vasten kisojen kaavaan räätälöityjä laskelmoituja kappaleita (esim. Flying the Flag for You),
Roger Cicero on aivan oikeassa kilpailussa, kyseessähän on Eurovision LAULUkilpailu.
Eräät muut maat on väärässä kilpailussa, niille pitäisi perustaa oma Eurovision musiikki-kilpailu, jossa saa esittää ihan mitä tahansa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11613
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja romualdo »

tänään menen tuohon ev-torille kahtelemaan saksan kaveria, silmänruoan lisäksi vielä mahtavaa kuuntelunautintoa, jo svengaa.... toinen päivä VIisukaupungissa on alkanut aurinko helottaa... ja tähän kuppilaan tuli varsinainen ilmestys, sateenkaarihuulinen drag-mies....
"Nyt ihmeitä on elämässä, rakkaus ja musiikki" Sing-sang-song -76

Avatar
ava
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 201
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 21:22

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja ava »

xoda kirjoitti: Minä taas haluan kysyä, että eivätkö ihmiset (viisufanit) ajattele yhtään..?

Kappaleen musiikillinen vanhanaikaisuuson ok, mutta sanoman vanhanaikainen sovinistisuus ei. Kappaleen sanoma on, että naiset "hallitsevat" maailmaa siten, että saavat ukkopolonsa raottamaan kukkaroaan itsekkäisiin turhuuksiin. Eli turhaan naiset valittavat asemastaan.
Me ollaan samixiiii... Kiva, että mies on charmantti ja osaa laulaa ja vielä omalla kielellään, mutta sanoitus on kuin swing-musiikin kulta-ajoilta.

Ja monella muulla Ciceron biisillä on ihan sama vanhentunut sanoma. Kertoo jotain surullista maailman menosta, että Cicero on naiskuuntelijoiden suosikki.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Areenassa eilen tää biisi oli yksi niistä jotka sai eniten aplodeja.

Samoin lehdistötilaisuus Messukeskuksessa maanantaina oli lämminhenkinen
ja artisti sai yllättävän pitkät aplodit ollakseen lehdistötilaisuus.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Guildo Horn
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 21:00

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Guildo Horn »

Muutaman kuuntelukerran se vaati, mutta olen alkanut pitää tästä ja arvostan tämänkin tyylisen artistin tuloa euroviisuihin. Saksan kieleen minulla on neutraali suhtautuminen, en tiedä olisiko yhtään parempi/huonompi englanniksi.
Und von dort schick ich euch meine Liebesbeweis: Nussecken und Himbeereis.

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Re: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja WandA »

Todella sympaattinen tämä Roger! :ihana: Lehsdistötilaisuutensa oli hänen ainsiostaan oikein viishyttävä. Toivon tälle miljoonasti menestystä! 
:tapu:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Olen kyllä tämän puolella huomenna kotikatsomossa. Tämän pitää voittaa!
Roger on sympaattinen ja äänensä loistelias, biisi soljuu ja on kaunis.

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Hemmetti sentään.
Olin jo toiveikas hyvän sijoituksen suhteen pisteidenlaskun alkupuolella, mutta eipä se lopussa paljoa lämmittänyt.  :eiei:

Tämä ja Ranska olisivat kyllä ansainneet enemmän, varsinkin kun selvästi yrittivät tänä vuonna.
Viimeksi muokannut zomg., 13 Touko 2007, 01:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Tätä oli ilo katsella ja kuulla :tapu: :tapu:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
ava
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 201
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 21:22

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja ava »

Rogeria haastatellaan juuri suorana Saksan telkkariin ja hän sanoo olevansa pettynyt. Katselen Saksan tv:n aftershow-ohjelmaa, jossa kaikki ovat niiiin yllättyneitä huonosta menestyksestä. Itse taas olen yllättynyt, että Cicero sijoittui noinkin "korkealle".

curran
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 12
Liittynyt: 09 Huhti 2007, 20:24

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja curran »

Ihana nappisilmäsaksalainen, joka lauloi kuin enkeli kerrassaan. Saksalle pisteet kotiin yrittämisestä (vrt. brittien mukahauskuuttelu), harmillisen vähän pisteitä tuli näin laadukkaalle laululle!

Avatar
Zdob
Siemailija
Siemailija
Viestit: 156
Liittynyt: 19 Helmi 2007, 01:06

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Zdob »

Mä arvasin tämän! Mä ARVASIN että se menee ja tunkee enklantia siihen viimeiseen kertsiin! :stupido:  Ja kaiken lisäksi hää rupes vielä "improvisoimaan" sen sijaan, että olisi pitänyt laulun peruslukemilla. :doh:  Siitähän tuli aivan rikkonaista ja rytmikin meni sekaisin! Mikä pakko se on muuttaaa biisiä ja esitystapaa aina viime hetkellä?! (Cf. Max teki samoin 04...) Hvifor?! :why: :hak:

Olin niin tuohtunut etten protestiksi edes vaivautunut äänestämään ja sekös tietty jälkeenpäin harmitti...  :termari: :tulta: :jumankauta:
Anna mun kaikki kestää!

Taina
Siemailija
Siemailija
Viestit: 158
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 23:47

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Taina »

Toivoin itse Rogerin sijoittuvan paremmin, mutta hänen huono sijoituksensa ei kuitenkaan yllättänyt minua. Saksan kappale oli Ranskan kappaleen ohella monesta perheestä koostuvan raatimme nuorimpien jäsenten inhokki. Heitä ärsyttivät jo Rogerin vanhanaikaiset vaatteetkin.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Halla »

Saksan huono sijoitus oli mulle kyllä finaalin suurin yllätys ja harmistuksen aihe. Pitkästä aikaa siitä maasta tulee loistava biisi ja sitten koko Eurooppa kuulee väärin. :eiei:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja WandA »

Halla kirjoitti: Saksan huono sijoitus oli mulle kyllä finaalin suurin yllätys ja harmistuksen aihe. Pitkästä aikaa siitä maasta tulee loistava biisi ja sitten koko Eurooppa kuulee väärin. :eiei:
No eläs muuta!  :eiei: No, ainakin me tiedetään, että Saksan sopii olla ylpeä Cicerosta.
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

WandA kirjoitti:
Halla kirjoitti: Saksan huono sijoitus oli mulle kyllä finaalin suurin yllätys ja harmistuksen aihe. Pitkästä aikaa siitä maasta tulee loistava biisi ja sitten koko Eurooppa kuulee väärin. :eiei:
No eläs muuta!  :eiei: No, ainakin me tiedetään, että Saksan sopii olla ylpeä Cicerosta.
Tää taitaa olla Saksan toiseksi paras viisu ikuna, tosi hyvä kipale ja livenä varsinkin.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Taina
Siemailija
Siemailija
Viestit: 158
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 23:47

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Taina »

WandA kirjoitti: Saksan sopii olla ylpeä Cicerosta.
Paras on ollakin!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minut tämä swingi jätti kaikilla tavoin kylmäksi... Roger on kyllä hauskannäköinen ja taitava laulaja, mutta karisma puuttuu - samoin kappaleesta kunnon melodia. Muutenhan tämä oli ideatasolla ihan hyvältä kuulostava idis... ei vain toiminut. :sorivaan:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Tyhjänpäiväinen ja eikä mitään mieleen(paitsi herran nimi seinälle heijastettuna) jättävä pimputus.Jäi sinne minne kuuluikin eli Suomen taakse  :joojoo:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Saksa 2007: Roger Cicero - Frauen regieren die Welt

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Venäjä ja Saksa peräkkäin olivat mulle  koko show'n antikliimaksi... :hiips: 
I don't want more choice, I just want nicer things!

Lukittu