Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu

Marija Šestić - Rijeka bez imena

*****
25
30%
****
25
30%
***
25
30%
**
5
6%
*
3
4%
 
Ääniä yhteensä: 83

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Aintsu kirjoitti: Ja nämäkin erot ovat mielipideasioita  :mrgreen: Serbian Marija vain miellyttää kaikin puolin enemmän!
Jos ne kaikki vihaavat Serbian Mariaa niin paljon etteivät viitsi edes videota kuvattaessa lainata sille jotain päällepantavaa.
(Ramones T-paita :heh:)
Kuka voi oikeasti väittää sen olevan asiaan kuuluva asuste :roll:
En kyllä ymmärrä miten videosta voi löytää hyvää makua tai esim. Serbian Marijan letistä :heh:

Bosnian Marijan videossa sentään videon tarina kulkee laulun tarinaa mukaellen ihan sujuvasti ja Tyttö on hehkeä kuin keväinen kukka. :ihana:
Ainoa pikku miinus tulee soittajien asusteista jotka eivät ole ihan protokollan mukaiset.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17144
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

eepu4 kirjoitti: Jos ne kaikki vihaavat Serbian Mariaa niin paljon etteivät viitsi edes videota kuvattaessa lainata sille jotain päällepantavaa.
(Ramones T-paita :heh:)
Kuka voi oikeasti väittää sen olevan asiaan kuuluva asuste :roll:
En kyllä ymmärrä miten videosta voi löytää hyvää makua tai esim. Serbian Marijan letistä :heh:
Mä en tiedä, mihin tarttuisin ensin.

No, mäkin oon jo useasti sanonut että se Ramones-paita EI sopinut biisiin ja esitykseen. Mutta ei Serbian Marijalle myöskään sopisi mikään röyhelöinen iltapuku tai kukkamekko. Sen tyyli nyt sattuu olemaan sellainen "rock-henkinen", missä ei sinäänsä ole mitään vikaa. Jos Marija pukee ylleen jotain promokuviensa asujen tapaista, mä olen tyytyväinen.

Toiseksi, sopisiko Marijalle muka pitkä tukka tai jokin niin sanottu naisellinen kampaus? Mun mielestä ei. Siinä sen kampauksessa ei tosiaankaan ole mitään vikaa.

Ja mitä videoon tulee, vartavasten tehtyä esikatseluvideota ja karsintaesitystä on sinäänsä turha verrata toisiinsa. Kyllä mäkin pidän enemmän Bosnian videosta, siihen se sitten jääkin. Onhan Bosnian Marija nätti ja hyvä laulaja, en mä sitä kiellä, mutta mua ei vaan kosketa. Liian persoonaton.

Olen puhunut, toistaiseksi!  :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tämä on kyllä ehdottomasti vuoden yliarvostetuin kappale. Eihän tässä siis mitään vikaa ole, mutta aika turha tämä kyllä on.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Minusta tämä taas on niitä aliarvostetuimpia...  :hiips:

Yliarvostettuja löytyy paremminkin joukosta Venäjä, Turkki, Kypros tai Kreikka...
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11989
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja sziget »

Maaliskuun notkahduksen jälkeen Rijeka biz imena on tasaisesti noussut Viisupuntarissa (24. - 23. - 17. - 13.).  :)

Laulajina Makedonian Karolina ja Serbian Marija vakuuttavat enemmän. Ääntä riittää. Kauneusarvot ja kelpo sanoitus puoltavat Rijeka biz imenaa. Se on näistä kolmesta niinku syvällisin.  :/

:twisted: Molitvaa näykin aina tilaisuuden tullen, vaikka mahtuu se minunkin puntarissani kymmenen sakkiin. Kertosäevetoisuus kyllästyttää. Sama voisi koskea Mojot svetiä, mutta se on rytmisesti kiehtova.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Aintsu kirjoitti:
eepu4 kirjoitti: Jos ne kaikki vihaavat Serbian Mariaa niin paljon etteivät viitsi edes videota kuvattaessa lainata sille jotain päällepantavaa.
(Ramones T-paita :heh:)
Kuka voi oikeasti väittää sen olevan asiaan kuuluva asuste :roll:
En kyllä ymmärrä miten videosta voi löytää hyvää makua tai esim. Serbian Marijan letistä :heh:
Mä en tiedä, mihin tarttuisin ensin.

No, mäkin oon jo useasti sanonut että se Ramones-paita EI sopinut biisiin ja esitykseen. Mutta ei Serbian Marijalle myöskään sopisi mikään röyhelöinen iltapuku tai kukkamekko. Sen tyyli nyt sattuu olemaan sellainen "rock-henkinen", missä ei sinäänsä ole mitään vikaa. Jos Marija pukee ylleen jotain promokuviensa asujen tapaista, mä olen tyytyväinen.

Toiseksi, sopisiko Marijalle muka pitkä tukka tai jokin niin sanottu naisellinen kampaus? Mun mielestä ei. Siinä sen kampauksessa ei tosiaankaan ole mitään vikaa.

Ja mitä videoon tulee, vartavasten tehtyä esikatseluvideota ja karsintaesitystä on sinäänsä turha verrata toisiinsa. Kyllä mäkin pidän enemmän Bosnian videosta, siihen se sitten jääkin. Onhan Bosnian Marija nätti ja hyvä laulaja, en mä sitä kiellä, mutta mua ei vaan kosketa. Liian persoonaton.

Olen puhunut, toistaiseksi!  :mrgreen:
No minusta se ei kuitenkaan ole sen enempää kuin vaan uskottavuus seikka että mitä sillä on päällään.
Tarkoitan että tämmönen herkkä balladi ja kuteet on lähiökapakkaluokkaa niin ei, ei ja ei
Sama jos Eirikur pistäisi frakin tai hula-hula asun rokkiinsa. :heh:
Ja pakkoko se koko eläintarhaa on pistää sinne lavalle sotkemaan vielä lisää. :raaps:
Jonglööriä ja vaikka mitä, nää on kaikki kokonaisuuteen vaikuttavia seikkoja kuiteskin.

Bosnian kokonaisuus on seesteinen ja kipaleeseen sopiva niin sanotusti tyttö on laulunsa näköinen. :stara: :stara: :stara: :stara: :stara: :stara:
Viimeksi muokannut eepu4, 23 Huhti 2007, 22:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja Hazel »

eepu4 kirjoitti:
Bosnian kokonaisuus on seesteinen ja kipaleeseen sopiva niin sanotusti tyttö on laulunsa näköinen.
Tästä olen samaa mieltä, mutta myös Serbian solisti on oman vahvan kappaleensa näköinen.  Juuri solisteissa ruumiillistuu näiden biisien ero, Bosnian kappale on kaunis, rauhallinen ja vähän tylsä kuten solistinsakin, Serbian taas vahva, rosoinen ja persoonallinen, aivan kuten sen esittäjä.

Minusta Serbia voittaa tämän taiston 100-0.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17144
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ja eepu4: sirkushan ei taida tulla Helsinkiin  :peukku: Toivottavasti ei Ramones-paitakaan.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Tämä on juuri sitä, mitä tältä maalta voi odottaa. Nyt ei kyllä valitettavasti enää oikein vain jaksais...

Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Pikkusievää mutta pidän silti. Tämmöisistä viisuista mie tykkään ja näitä pitääkin olla aina mukana, toinen juttu on sitten onko "suurten massojen" mielestä tämän tyyppisten viisujen aika jo ohi.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja Roope »

Bosnialla pekistetty sininen lava ja taustalla tähtitaivaassa nousevat valot ilman taustavideota.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Roope kirjoitti: Bosnialla pekistetty sininen lava ja taustalla tähtitaivaassa nousevat valot ilman taustavideota.
Kuulostaa erittäin lupaavalta! :peukku: Voiskohan tätä neitosta päästä kattomaan johonkin ennen kisoja?
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Bosnia lienee niitä harvoja maita (UK:n, Ranskan, Liettuan ja Kreikan ohella), jotka eivät esiinny yleisötilaisuuksissa.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

UsvaAuer, :arja: Bosniasta en ole varma. Muista on muuta tietoa.

Ai niin, aivan ihana esitys, tästä tulee erinomainen! :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

:ihana: :ihana: :rakkaus: :rakkaus: <3
Voi hyvänen aika että tämä Marija on kaunis :kups:, ottaa ihan sydämestä vanhalla tässä kun katselee . :loistava: :bosnia: :bosnia: :bosnia: :bosnia: :bosnia:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

JukkaV kirjoitti: Muista on muuta tietoa.

Englannin löysinkin jo huomiselta Narinkka-torilta. Ja tiistai on loppuunmyyty Vanhalle, joten siinä meni Ranska ja Saksa. Liettua ei takuuvarmasti ole missään!
Viimeksi muokannut UsvaAuer, 08 Touko 2007, 01:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Hahaa! Näinpä Marijan sittenkin. Tosin siinä vaiheessa iltaa, yli kymmenen esityksen jälkeen, väsymys alkoi jo painaa.

Marijan setti oli hyvinkin kokeileva kokonaisuus erilaisia tyylejä. Balkanilaisesta kansalaulusta Madonnaa. Kyllä, Madonnaan!  :shock: En tiedä, mitä muut tykkäsivät, mutta minusta Marija ja Madonna eivät oikein istuneet yksi yhteen, vaikka esitys itsessään oli hyvin vedetty.

Ja miksen mä innostunut Rijekan akustisesta versiostakaan? Vaatiko se viisu ne paatokselliset taustat? Tai sen jokea kulkevan laivan ja maalauksellisen toteuksen?

Ehkä tämä on osa laajempaa Balkan-kriisiä. Minä ja Balkan emme kohtaa.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Sain onnellisesti antaa tiistaina Marijalle kiitoskortin, joka oli suomi-aiheinen kiitoskortti. :) Eilinen Euroklubin laulutuokio oli iloinen odottamaton juttu...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Mä olisin saanut halvauksen jos olisin saanut olla hänen lähellään. :ihana:
Olisin varmaan vaan tuijottanut :rakkaus:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

fiwen
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 20 Huhti 2007, 16:59

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja fiwen »

Marija esiintyy huomenna Eurokylässä alkaen klo 13:D;D

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

eepu4 kirjoitti: Mä olisin saanut halvauksen jos olisin saanut olla hänen lähellään. :ihana:
Olisin varmaan vaan tuijottanut :rakkaus:
Hän jopa kätteli minua. :ihana: Ja Euroklubilla hän antoi viimeisen singlen pyörätuolissa istuvalle naiselle.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

bhf
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Huhti 2007, 15:26

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja bhf »

JukkaV kirjoitti:
eepu4 kirjoitti: Mä olisin saanut halvauksen jos olisin saanut olla hänen lähellään. :ihana:
Olisin varmaan vaan tuijottanut :rakkaus:
Hän jopa kätteli minua. :ihana: Ja Euroklubilla hän antoi viimeisen singlen pyörätuolissa istuvalle naiselle.
kätteli sua hahahh hahah älä jaksa a

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42713
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Vaikee biisi... kuin luin täältä ylistyksiä, rupesin oikein urakalla kuuntelemaan, mutta vasta n. seitsemännellä kerralla hiffasin, että tämähän on oikeasti hyvä, eikä vain harmiton ja pikkusievä. Ei oikein lupaa hyvää finaalisijoitusta ajatellen, jos se monelle muullekin yhtä hitaasti aukeaa. Moni kun kuulee biisin sen yhden ainoan kerran! Ja finaalin eka paikka on vaikea.

Se seitsemäs kerta oli Lasipalatsin takana terassilla eilen, akustisesti kurjissa oloissa - onko tämä sitten parempi, jos onkin vain luomassa tunnelmaa, eikä intensiivisen keskittymisen kohde?

Mutta miksi Marijalla on tuommoinen "transumyssy" videolla, ts. samanlainen kuin DQ:lla ja Verkalla (ilman tähteä)? Kellään muulla koskaan ollut tuommoista?
Viimeksi muokannut Rousku, 12 Touko 2007, 06:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šesti? - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja Nata »

Todella vahva ja upea ja kaunis ääni kauniilla laulajattarella! Hieno avaus finaalille  lol Olin vaikuttunut.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Rakkaimmat viisuni ovat saaneet joukkoonsa uuden ja kirkkaan tulokkaan loistamaan viisutähtitaivaalleni. :stara: :stara: :stara: :stara: :stara:

:rakkaus: :rakkaus: Illan kauneinta joka suhteessa. :ihana: :ihana:

Minun iltani ykkönen :voitto:
Viimeksi muokannut eepu4, 13 Touko 2007, 02:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33278
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja Pete »

Koko illan yllättävin asia on Bosnia-Hertsegovinan käsittämättömän korkea 11. sija. :roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11989
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja sziget »

Hah, 11. sija on täsmälleen se mitä veikkasin. Samaa tasoa kuin voittaja, mutta vaatii vähän enemmän kuulijalta.

:lohduton: Harmillisesti suora finaalipaikka 2008 jäi vain kolmen pisteen päähän. Kokonaisuutena tämä on ansiokkaampi kuin Fight, vaikka molempia kannatin.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30771
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Pete kirjoitti: Koko illan yllättävin asia on Bosnia-Hertsegovinan käsittämättömän korkea 11. sija. :roll:
Todellako? Let's see. Kappale sai 106 pistettä, joista
- 37 pistettä Jugoslavialta (10 CRO, 8 SRB, 8 SLO, 7 MNE, 4 MKD)
- 18 pistettä muslimimailta (10 TUR, 8 ALB; ALB-BIH-TUR-trio pitää jostakin syystä tiukasti yhtä enkä ole muuta selittävää tekijää löytänyt kuin uskonnon)
- 45 pistettä diasporalta Keski-Euroopasta ja Skandinaviasta (8 SUI, 8 AUT, 7 DEN, 7 NED, 6 SWE, 6 NOR, 3 GER; Saksaa lukuun ottamatta kaikki ovat Bosnian vakitukijoita ja Saksastakin bosniakkeja löytyy kuusinumeroinen määrä)
- 6 "selittämätöntä" pistettä (4 CZE, 1 FRA, 1 ARM), näistäkin Ranskan saattaa selittää diaspora mutta äänestyshistoriassa se ei ole juuri näkynyt eikä suuren suuri ole.

Ei tää mun mielestä niin kovin käsittämätön tulos ole. Ei-toivottava ehkä mutta ei käsittämätön. (Ei-toivottavaa ei pidä ymmärtää väärin, sillä pidän kappaleesta. En vain pidä siitä, miten se keräsi pisteensä, etenkin kun Bosnia ei suinkaan ole ainoa tähän tapaan automaattisia pisteitä keräävä maa.)
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Finaali-illan karmein esiintymisasu!
Belgrad 2008!!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Bosnia-Hertsegovina 2007: Marija Šestić - Rijeka bez imena

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

No eihän Bosnian pistesaalis mikään yllätys ollut, mutta onneksi jäi täpärästi top-tenin ulkopuolelle  :heh:
Esitys ja kappale olivat sen verran tylsiä, että yhtään enempää pisteitä ei tämä siitä automaatista ansainnut... Marija on toki ihan sievä ja laulutaitoinen tyttö, mutta jotain omaperäisyyttä ja tunnistettavuutta olisi kiva olla!  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Lukittu