UK Big Brother

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ehkä lievästi liioiteltu toi koko juttu, mutta kai sen omalla tavallaan ymmärtää.  :roll:
Sen CBB:n jälkeen  :eeek:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Channel 4 sai niin pahat haukut siitä CBBstä ja varsinkin siitä, ettei rasismiin puututtu tarpeeksi ajoissa, ettei niillä varmaan ollut mitään vaihtoehtoa kuin olla tiukkana heti.

Poliittinen korrektius kyllä osaltaan tappaa koko homman hauskuutta, ja toivottavasti sitten myös muihin haukkumasanoihin puututaan kuin noihin ilmiselviin...

Mutta eipä olisi voinut sattua mukavammalle asukille  :heh: :heh: Jääpä tosin se ilo kokematta, kun se olisi joutunut buuauksien edessä ulos  :(
Hello Hi!

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Noi kaksoset onkin itseasiassa tosi herttaisia ja mukavia, eikä hillukaan ympäriinsä niinkuin ennen. Nää vois olla niitä potentiaalisia "henkisiä kasvajia" tänä vuonna.
Traceykin näyttää olevan aika järjissään.
Lesleyhin menee järki.  :niinpa:

Ja mitä tohon häätämiseen tulee, niin täysin oikein toimivat näin tarkemmin mietittynä. Pitää moiset sanat kitkeä pois,  oli se vitsillä heitetty tai ei on yhdentekevää. Ja jos kerta on niin "koulutettu ja älykäs" kuin sanoo olevansa, pitäisi tajuta, ettei tollaista voi mennä sanomaan ja päästä siitä helpolla.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Samaa mieltä kaksosista!

Ja gente oli kuin olikin oikeassa, Tracey on todellakin ihan erilainen kuin Pete. Tracey on aito (vihaan käyttää tuota sanaa, mutta nyt täytyy) ja ihan fiksunkin oloinen. Eli Peten täydellinen vastakohta. Edelleen ne Petemäiset ilmeet ja puhe kyllä vähän ärsyttää, mutta ei se välttämättä ole Traceyn vika.

Mä oon jo melkein jollain kierolla tavalla alkanut tykätä Charleystä. Se vaan on niin kamala  :heh: Chanellekin ihan hauska höppänä. Shabnamista en kyllä tykkää yhtään vieläkään. Nicky on ykkössuosikkina tällä hetkellä. Carole ja Lesleykin ihan ok. Zig-a-zig-aahin "uutuudenviehätys" on jo hävinnyt, enkä osaa olla siitä oikein mitään mieltä tällä hetkellä.

Uusia poikia odotellessa...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Colby kirjoitti: Tracey on todellakin ihan erilainen kuin Pete. Tracey on aito (vihaan käyttää tuota sanaa, mutta nyt täytyy) ja ihan fiksunkin oloinen. Eli Peten täydellinen vastakohta.
:repeilee: En naura väitteellesi Tracy on aito vaan nauran väitteellesi, että Pete oli muka epäaito! Mutta tää keskustelu kai käytiin jo viime vuonna  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Oon edelleen vähän jäljessä noiden koosteiden suhteen, kun sain nyt katsottua vasta sen ruokatappelu-jakson. Joo, Laura-inho kasvaa kasvamistaan. Hirvee ämmä! Emilykin tosiaan paljastui vähän toiseksi, mitä aluksi odotin. Ei pahemmin haittaa, vaikka saikin lähteä niin tylysti :p Ja Shabnam on ihan yhtä hirvee ämmä kuin Laurakin :yrjo:

Raivostutti myös oikein kunnolla se Carolin draamailu sen kokouksen suhteen. Ihan käsittävän naurettavaa ja lapsellista käytöstä. Ja suurin osa naisista pitäis kyllä ehdottomasti heittää pihalle talosta, kun repivät Ziggyltä shortseja jalasta. Seksuaalista häirintää. Häikäilemätöntä sellaista :tosion:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Colby kirjoitti: Ja suurin osa naisista pitäis kyllä ehdottomasti heittää pihalle talosta, kun repivät Ziggyltä shortseja jalasta. Seksuaalista häirintää. Häikäilemätöntä sellaista :tosion:
On se muuten kumma, mä mietin ihan samaa kun se näytettiin.... mietis jos joukko miehiä tekis noin naiselle, niin mikä haloo siitä syntyis. :tajutkaa:
Mutta kun naiset tekee noin miehelle, niin se on vaan hauskaa ja kukaan ei reagoi :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Oli tuosta juttua aika paljon palstoilla... kamalaa katsottavaa. Varsinkin kun roskalehdet ovat jo toitottaneet, että Ziggyllä on pieni  :puna: :puna: Kamalan tasokasta kirjoittelua, juu  :heh:

Se Peten ja Traceyn samanlaisuus johtuu vaan siitä, että ne on molemmat hippi/reivereitä, eli samasta alakulttuurista ottavat tyylinsä/vaikutteensa.... onko tuollainen sitten ikinä aitoa, en tiedä  :miettii:

Kamalaa, että Charley alkaa olla ihan ok nyt mun silmissä jo...  :puna: :puna: Toivottavasti se nyt ei saa liikaa etua tuosta uhrina olemisesta  :eiei:

Tänään menee kaksi uutta miestä sisään, jee  :tapu:
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

JuhaUK kirjoitti: Kamalaa, että Charley alkaa olla ihan ok nyt mun silmissä jo...  :puna: :puna: Toivottavasti se nyt ei saa liikaa etua tuosta uhrina olemisesta  :eiei:
Mua rupes taas uudestaan ärsyttämään se suunnattomasti ton Emily-jakson jälkeen. Ensin se riita Chanellen kanssa (jee Chanelle jee!), ja sitten se "oh no, i'm not offended! i can't believe she said that! i don't care but i'm so shocked!" kaikille erikseen. Ihan saletisti se käytti tilaisuutta hyväkseen ja rupes kerjäämään itselleen "Shilpa-ääniä". Sorry, bitch - not gonna happen!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä en ole ihan perillä tosta CBB jutusta, tiedän vaan pääpiirteet, joten en osaa sanoa tosta Charleyn sääliäänten kalastelusta  :roll:

Muuten Colby, ootko seurannut AussiBB:tä!? Mua vaivaa siellä pari juttua ihan sikana  :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Katson aussi-bb:tä jonkin verran. Se on vaan niin kauheen tylsä, että en yleensä jaksa katsoa muuta kuin Friday night liven, häädön ja nimeämiset. Mitkä jutut vaivaa? Mua ei vaivaa juuri mikään muu kuin se tylsyys ja Thomas.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Aattelin vaan, että jos oot tarkemminkin seurannut niin MIKSI IHMEESSÄ se pikkunen blondi, joku Aisha tms. on niin pirun suosittu?
Ehkä tää johtuu siitä, että en tosiaankaan ole seurannut sarjaa, eli en käsitä sen ihanuutta vai?
Nyt vaan viimisen viikon ajan oon kattonyt youtubista... ja meinasin pyörtyä kun AussiBB:n virallisilla sivuilla tää Aisha johtaa nettiäänestystä?  :eeek: Mä ainakin meinasin revetä kun se nalkutti sille Jamielle jostain analyyttisyydestä? Kauheen nalkutus ja sit se ajo sen yhen toisen blondin pois ja sano, et tää keskustelu ei kuulu sulle... kamala biatch ainakin mun mielestä :roll:

Ja miks se Thomas on niin epäsuosittu?Tai en tiedä onko, mutta ei ainakaan ole paljon ääniä saanut tossa nettiäänestyksessä. Toki toi nyt vaan on yks sivu, mutta en käsitä mitä niin kauheeta se on muka tehnyt?  :raaps:  Suakin näyttää ärsyttävän? Miksi....
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Alisha on hauska ja ihanan rempseä. Aivan ihana :rakkaus: Erottuu ehdottomasti edukseen persoonana tuosta harmaasta massasta. Thomas on ällöttävä, itseensä rakastunut ja limainen. Se on eronnut vaimostaan ja tän avioliiton jälkeisestä tyttöystävästään ja se vaimo haluais sen takas ja se halus bb-taloon "lomalle" kun ei tiennyt kenet sen oikein pitäis ottaa. Talossa se onkin sit hiplaillu melkein kaikkia naisia. Ekalla viikolla Hayleytä (Andrewin tyttöystävä. Hayleyn ja Andrewn piti pitää suhteensa salassa alussa. Hayley ei siis oo enää talossa), samaan aikaan jo talosta häädetty TJ:tä, myöhemmin vielä ainakin Susannahia ja ties ketä muuta. Niin ja sillä ei tosiaan ole omia mielipiteitä ollenkaan...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Alisha..... ei kyllä ainakaan näitten jaksojen perusteella mun makuuni ollenkaan. Sen äänikin saa mut hermostumaan. Ja just se sellanen olen-vähän-sweetheart olemus. Mutta kuten sanottu, olen vaan viime viikon jaksoja tai siis tän kuluvan viikon jaksoja kattonut :surrur: Ja voi olla, että jotain dramaattista olen missannut Thomasinkin suhteen. Nyt kun näin miten se sitä Susannahia piiritti niin otti enemmän pattiin se Susannah kun ei osaa suoraan sille sanoa, että pidät näpit irti musta, mulla on boyfriend  :draamaa:

:rofl: Mutta kuten sanottu, viikon perusteella tosiaan olen nämä arvioni tehnyt.  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Eiku Aleisha. En osaa kirjoittaakaan enää.

Mut takasin Britti-BB:hen. Vaikka eilen tulikin kaks heeboa lisää (vähänkö siitä toisesta tuli Kaki mieleen), niin taas on väki vähentynyt  :/
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ei kyllä tuu ikävä  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja zomg. »

No ei todellakaan tule ikävä.  :heh:

Hirveä vinkuminen nukkumisjärjestelyistä. Aikuiset ihmiset... :draamaa:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Gerry  :tapu:
Seany  :shock:

Ja vähänkö meinasin tintata sitä Lesleytä kun se luki sitä BB:n ilmotusta Emilyn poispotkimisesta!! :tulta: "ei saa puhua enneku olen lukenut kokonaan" WHAT A BIATCH!! Onneks lähti  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

On ikävä Lesleytä  :joojoo:

Kaksoset rokkaa  :tapu: Chanelle on ihana hömppä ja Nickystäkin tykkään. Gerry on ihan jees. Samoin Ziggy. Carole supermegaturhake. Charley puhuu raivostuttavasti, puhumattakaan siitä mikä feikki pyrkyri se on - ULOS!!! Laura on ihan kauhee lehmä. Seanystä en oikein osaa olla mitään mieltä... Shabnam vois olla ihan hauskakin, mutta sen "julkkikseksi keinolla millä hyvänsä"-asenne on syvältä, joten: ULOS!! (mahtaa olla järkytys suuri, kun ei niitä lehtidiilejä satelekaan...) Tracey... välillä tykkään, välillä en. Tuskin lähiaikoina nähdään ainakaan happy-Traceyä, jos se kerta osti itelleen vaan tupakkaa ja banaaneja  :roll:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mua risoo se Nicky ihan sikana!!  :stupido:
Yks tupakka sulle, yks mulle. Omenaviipale sulle, toinen mulle. Ei saa syödä muroja, ei saa ottaa lisää ruokaa, ei saa tehdä sitä tätä tota, mä olen vanhempi ja viisaampi. Kuka on syönyt kauraryönit, kuka on juonut maidon!?
ARGH, siis voisko se olla ees sekunnin hiljaa. Joka ikinen päivä se mutkuttaa ja rutkuttaa jostain. Mikään ei ole koskaan hyvin ja hän on fiksu ja vanha ja hän ymmärtää paremmin!  :stupido:

Ja se Laura, siis jättäs sen analysoimisen!! Ziggy sitä, Ziggy tätä, Ziggy, Ziggy, Ziggy!!! Siis noinko paljon sitä ärsyttää, että talon ainoa mies antaa kaiken huomion Channellelle! Ulkomaailmassa et ikinä kattos päinkään 19-vuotiasta. SIIS MISTÄ HITOSTA SE SEN TIETÄÄ!! Ja hittoakos se sille ees kuuluu!!!! :tulta:

Ja Charley nyt on kanssa yks lehmä!!



:tapu: :tapu: :tapu: :tapu:
Gerry
Chanelle

:peukku:
Sam/Amanda (en mä erota niitä vieläkään)
Ziggy
Tracey

:roll:
Seany
Carole

:eiei:
Shabnam
Nicky

:tulta:
Charley
Laura
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Jee, uudet pojat, jee! (Paitsi Jonathan)

Parasta vähään aikaan oli se, kun Ziggy nukkui ammeen takana ja hälytys alkoi soimaan ja jengi rupes tanssimaan. Ja kun Ziggy heräs niin se vaan kurkki sieltä ammeen takaa. Oli kiva nähdä, kun ne piti hauskaa eikä tapellu! Ja tuli kyllä naurahdettua myös Chanellen bbsilmä-mustelmalle  :heh:

1. Chanelle
2. Sam
2. Amanda
4. Nicky
5. Tracey
----
6. Billi
7. Brian
8. Liam
----
9. Ziggy
10. Gerry
11. Seany
----
12. Carole
13. Jonathan
----
14. Charley
----
15. Laura
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

:draamaa:  :tajutkaa:

:draamaa:  :tajutkaa:

:draamaa:  :tajutkaa:

:draamaa:  :tajutkaa:


:tapu: :miettii: :tapu: :miettii:
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Aivan turha välikohtaus tuo rahanjako. Olen todella pettynyt. Odotin jotain jännää ja/tai hauskaa, mutta tossa ei ollut mitään järkeä. Ensin kauhee vouhotus live-spesiaalista ja sitten se onkin jotain noin mitäänsanomatonta. Nimetyt vaan päättää kenelle ne antaa 100 000£. No olipa ihmeellistä. Ja Davinan joka toinen lause tuntui olevan, että niin kyllä se voittajakin saa sitten sen saman summan, mutta asukkaat eivät vaan sitä tiedä. No heh heh, onpa tosi jännää joo  :roll:

Liam on kyllä ihan ok jannu. Ei mikään kovin erikoinen vielä tähän asti, mutta kumminkin... Eijei, tästä jäi kyllä nyt niin paha maku suuhun, että  :eiei:

Oon muuten jollain kierolla tavalla taas melkein alkanut tykätä Charleystä. Se on vaan niin överi, että ihan itkettää. Ja se oli ihan loistava kohta, kun Nicky temppuili siellä sohvalla yrittääkseen saada Liamin huomion, ja kääntyi sitten katsomaan kun Liam lähti muualle. Ihana Nicky! <3

Seany on ollut viime päivinä nousussa mulla. Sääli vaan jos/kun se häädetään perjantaina  :roll: Carole on ihan järkyttävä akka, enkä mä Jonathanistakaan tykkää... Voi ku Carole lähtis :pliis: Toisaalta nyt on kyllä siitä ihan hauska tilanne, että ei oo niin selkeetä voittajaa tiedossa jo niinku viime vuonna. Ja tää häätöäänestyskin on varmaan (toivottavasti) aika tasainen.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Juu, ja toivottavasti Liam ei kärsi liikaa muiden kateudesta... sitähän ne toisaalta tässä haluavat tutkia luullakseni. Olisvat nyt häätäneet yhden sieltä ulos tai jotain  :evil:

Carole varmaan alkaa ärsyttää ihmisiä jo, mutta ehkä Jonathan viimeksi tulleena saattaa lentää ulos. Seanysta on varmaan vielä paljon iloa matkan varrella.

Ihana se Nicky tosiaan, sitten kun se kommentoi sen Liamin juttuja lapsista jne, niin Nicky "Marry me"  :rofl: Miestenvihaaja, todella! Liam tuntuu ihan liian hyvältä ollakseen totta ja hieman ärsyttää, että se on ollut joskus samassa koulussa kuin se turhake voittaja Anthony  :niinpa: Noilla pohjoisen pojilla on aina selvä etulyöntiasema näissä jutuissa. Mulle tulee mun eka poikaystävä mieleen Liamista, miksi lähetinkään sen matkoihinsa aikoinaan  :draamaa: :draamaa:

Charley, hmm. Se on kyllä niin johdonmukaisen rehellisen hirveä, että siitä pitää melkein jo tykätä sen takia. Viihdyttävä se ainakin on. Se ei varmaan kans tuu ikinä nimetyksi niinkuin Jason aikoinaan, kun ihmiset pelkää sitä, tai kuten psykologit sanoivat, ihmiset ovat panneet sen päänsisäiselle ohituslistalle, ettei se tule mieleen nimeämisissäkään  :raaps:
Hello Hi!

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Charleyllä välillä jopa toimii itsekritiikin alkeet, mutta ne unohtuu seuraavassa hetkessä. Yllättäen meni heti Liamin viereen kiehnäämään kun poika oli vähäsen rikkaampi.  :mrgreen:  Pointsit kuitenkin persoonan läpinäkyvyydestä Charleylle, ainakin se on aidosti epäaito.

Pistän nyt valkosella vielä:
Ei ne voinu oikeesti häätää Seánya  :shock: Sehän oli viihdyttävintä kastia tuolla, ja mä kun niin odotin jotain romanssin poikasta kehittyvän sen ja Gerryn välille ajan kuluessa. Hemmetti. Toivottavasti se saadaan vielä joskus takasin taloon.

Laura on muuten paljastunut erittäin ärsyttäväksi, rasittava puhetyyli ja käytös. Miten se esikatseluvideo voikaan huijata. :draamaa:
Tracey ja Gerry taitaa olla lempparit tässä vaiheessa.

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Stello »

Tracey ja Carole on mun suosikit, varsinkin Tracey. (Hilpeää sinänsä, koska mä kiipeilin kauhusta seinille, kun näin Traceyn esittelyvideon, ja todella odotin inhoavani häntä, mutta olikin taloon päästyään sitten ihan erilainen)

Charley on kammottava tapaus..Jotenkin säälittää, kun kuvittelee hänen tulevaisuudenkuvaansa - tuolla käytöksellä tuskin saa muita kavereita kuin hetken pinnallisia tuttavuuksia, ja sitten kun painovoima joskus yllättää..... -> vanha ruttuinen Charley, ihan yksin ja naama norsunv-ulla (ellei sitten ole jossain vaiheessa pyöräyttänyt paria lasta, joille voi opettaa ihmisten vihaamista ja naaman kurtistelua)

Nickyn jatkuva itseanalyysi ärsyttää.. Kiertelee jokaisen luona vatvomassa vanhoja juttuja uudelleen ja uudelleen, ja anoo vakuutteluja, ettei tehnyt tai sanonut mitään väärin :roll: Aaarrggghh!

Pukeutuuko Laura koskaan, vai roikkuuko se tosiaan aina jossain kylpytakissa tai oleskeluasussa tms..?!? :miettii:

Gerryn aksentti ja loputon selittäminen ärsyttävät, vaikka se onkin muuten ihan OK..

Billin kaltaista henkilöä en kestäisi ollenkaan samassa tilassa.

Tämäniltainen häätö yllätti!! :shock:

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Nickystä alkaa tosiaan pikkuhiljaa tulemaan vähän vainoharhainen (tekee pian Leat.."you've changed!"). Mutta ehkä se siitä piristyy jos saa Liamin kanssa romanssin aikaan. :vonkaus: Pitäis ainakin erään onnenonkijan erossa siitä.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Onks tää nyt vähän tylsä kausi kun kukaan ei oikeen puhise mitään  :heh:

Mä en oikeen kunnolla tykkää kenestäkään ja Charley on niin tyhmä ja idiootti ettei sitä ees osaa inhota. Sääliä vaan..... Se on sitten rasittava riesa jokaikiselle talon asukkaalle! Ja tuotantotiimi selvästi haluaa pitää sen talossa niin kauan kuin mahdollista. Charleyn pelastaminen viime äänestykseltä oli tosi paksua. Muka rakgaistiin Charleya ja Billiä mutta oikeasti Billie oli ainoa joka rangaistuksen sai. Charley palkittiin! MAI ÄÄÄÄÄÄÄS!! Niin läpinäkyvää että oksettaa :nohyi:

Billi ei ois vielä saanut lähteä. Ei se nyt niin kauhea ole kuin prosentit anto ymmärtää  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Stello »

Olen seuraillut vain newsletter-otsikoiden perusteella. Tänään luin, että Jon (tms. - se miljonääri, anyway) lähti, kun hänelle kerrottiin isoäitinsä kuolemasta. Ihan ymmärrettävää, tietty.

Aamulla näin jonkun BBLB-uusinnan, jossa oli Billi, mutta ei sekään vaikuttanut kovin kiinnostavalta.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mä katselen kyllä edelleen. BB on ollut vaan aika lepsu ja tylsä tänä vuonna, vaikka asukkaista saisi irti varmasti vaikka mitä. Amanda on ihan ylivoimainen ykkönen nykyään ja Brian hyvänä kakkosena.

Tuoreimmat nimeämiset oli ihan loistavat, kun Charley säästyi ja talon ällöttävin, ilkein, rasittavin ja kamalin ämmä joutui äänestykseen ja mitä todennäköisimmin ulos perjantaina! Parhautta!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Vastaa Viestiin