Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja itikka »

kais(t)a kirjoitti:
itikka kirjoitti: Mä en edes muista mun uusien kehysten merkkiä....  :puna:
Niin että olisko kannattanut sittenkin ottaa kvaakki tai mut mukaan?  :draamaa:
No kun ei mun pitänyt kuin pikaisesti mennä varaan aika ennen töihin menoa jonnekin hamaan tulevaisuuteen, mutta sainkin heti näöntarkistuksen ja kehysten esittelijäkin oli heti juonessa mukana, että nyt tolle uudet lasit...  :draamaa:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

No HUI! Se jo osti ne!  :eeek: :draamaa: :tapu:

Ehkä olikin jo aika ostaa uudet, kun ne ei enää päässä pysyneet. Jännityksellä jään odottamaan... :heh: No ei vaan, luotan kyllä sun makuun. :hali:
Keep your head high above the water

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja minnie »

Alessa en oo vielä käynyt. Sain rahaa keskiviikkona, mutta paljoa ei oo varaa törsätä kun elän 300+risat tuloilla.

Yöllä, ihan aikani kuluks ja kun Kuppilan ovetkin oli kiinni, menin tsekkaamaan H&M:n ja Elloksen nettitarjontaa. H&M:stä tilasin mm. retrohenkisen keltaisen lappubikiniyläosan, vaaleanpunaiset (lappumalliset tai kolmiomalliset, kumminpäin vaan) rintaliivit, mustan pitkähihaisen neulepaidan, luomiväripaletin, pronssivärisen rajauskynän, sinivihreäkirjavan mekon (jonka uskon palauttavani), jadenvihreän spagettiolkaintopin. Ellokselta löysin vaikka mitä ja keräsin ostokoriin 17 tuotetta, jotka oli tarkoitus sitten harkiten plokata mitkä tilaan...mut sivu ei enää toiminut. Jouduin luovuttamaan. Keräsin koriin mm. keltaista: lappubikinit (ylä ja alaosa), niskalenkkitopin, tunikamaisen topin, lappumalliset pitsiset rintaliivit ja hipsterit...Lisäksi mustat cargomalliset lyhytpunttiset housut (lähes shortsit) yms. Täytyy koittaa uudelleen.

Pitää joku aamu mennä kiertelee kauppoihin, etsimään tennareita. Sen verran on pakko uhrautuu...inhoan alennusmyyntijonoja, ruuhkia, hälinää ja sitä sekasortoa vaatepinoissa ja jopa kenkähyllyissä -kaikki hujanhajan. :/
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja minnie »

JEE! Mä sain tehtyy sen Ellos -tilauksen. Kaikki valitut tuotteet oli tallentunu mun Omiin sivuihin. :)

Tilasin reilusti kerralla sovitukseen, en usko, että pidän kaikkia vaan osa lähtee oletettavasti palautukseen. Kuten esmes tää:

[img width=245 height=369]https://www.ellos.fi/images/products/no ... 959178.jpg[/img]

Mut haluun jonkun retrohenkisen kesä(ranta)mekon. Mull ei oo mekkoja lainkaan... :(
Ellos tilaus tuli maksamaan: 102,60 sis.post.kulut ja alennussumma: 191,- Aikamoinen säästö! Yli 300,- maksais norm.hintaisena nuo kaikki yhteensä.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

minnie kirjoitti: [img width=245 height=369]https://www.ellos.fi/images/products/no ... 959178.jpg[/img]
Onpas sievä mekko. Sopii varmasti kaltaisellesi sutjakalle naisimmeiselle  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja minnie »

tonywerner kirjoitti: Onpas sievä mekko. Sopii varmasti kaltaisellesi sutjakalle naisimmeiselle  :joojoo:
:hihi: Juu.
Sen näkee sitten. Eihän se sitä tarkoita jos on sutjakka niin sopis. En vaan ole mekko-immeisiä, mutta kerta se ensimmäinenkin. Se riippuu yleensä niin paljon siitä miten vaatetta kantaa. Jos tuo mekko tuntuu hiukankin vieraalta päälläni, niin en pidä sitä.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

on kyllä tosi nätin näkönen. Jos mä oisin nainen, niin tommonen olis mun makuun. Pitäskö ihan jopa vaihtaa sukupuolta  :raaps:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Toivottavasti tuo ei ole sellainen, joka puristaa tissit raskausvatsaksi. Olen monta kertaa joutunut pidättelemään naurua, kun vastaan kävelee sellaisia.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Ai siis, Elloksen postimyynnissä on ale menossa. Mie en löydä mistään kivaa takkia, olen joskus vuosia sitten tilannut sieltä vanhan ulkoilutakkini, joten jospa nytkin onnistaisi. Sinne siis surffattava :)

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja minnie »

Juu ale on siellä menossa. Koot ja värit on aika kiven alla. Se on Josefssons-ellos ale.

Jonsi: Ei oo pelkoo ja en ees käyttäs jos olis. :D

Ei mulla oo vatsaa, tisut on valmiiksi pienet (ja napakat). Ei taida olla mitä puristaa tai paremminkin litistää. Rintaliivejä ei tuossa mekossa tarvita, mut jos tykkäis laittaa niin sellaset vaaleankeltaiset on hyvät. Ostin sellaisetkin.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
melodia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4311
Liittynyt: 21 Touko 2006, 21:25

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja melodia »

Ostin Sata-Häme Soi -juhlilta Fazerin Kirkkaimmat tähdet - Heidi Kyrön nuottikirjan

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

minnie kirjoitti: Ei mulla oo vatsaa, tisut on valmiiksi pienet (ja napakat). Ei taida olla mitä puristaa tai paremminkin litistää.
Olen nähnyt pientenkin tissien muuttuvan neljännen kuun raskausvatsaksi.  :joojoo:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Miten hitossa ne rinnat siirtyvät alavatsaan?  :raaps: Tää ei nyt ymmärrä.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Nehaka kirjoitti: Miten hitossa ne rinnat siirtyvät alavatsaan?  :raaps: Tää ei nyt ymmärrä.
Kun mekossa on rintojen kohdalla kuminauha tai vastaava, joka puristaa rinnat alas ja sen alapuolinen osa mekosta on hieman ilmavampi, saavat rinnat aikaan sellaisen efektin. Nätti pömppö.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33363
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin patjan.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Jónsì kirjoitti:
Nehaka kirjoitti: Miten hitossa ne rinnat siirtyvät alavatsaan?  :raaps: Tää ei nyt ymmärrä.
Kun mekossa on rintojen kohdalla kuminauha tai vastaava, joka puristaa rinnat alas ja sen alapuolinen osa mekosta on hieman ilmavampi, saavat rinnat aikaan sellaisen efektin. Nätti pömppö.
:joojoo: Nyt tajuan. En kyllä itse liittäisi tätä rintoihin vaan ihan paidan malliin. Siis jos paita on kireä rintojen kohdalta ja levenee alaspäin niin syntyy mammaefekti.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Tuollaiset mekot on muotia juuri nyt.  :niinpa:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Vaikka olisi kuinka muotia en käytä mitään raskausmekkoja. Miusta ne ei oo kivoja. Ei paidan tarvii olla kireä, mutta en halua, näyttää siltä, että olisin raskaana. Tosin Minnien innoittamana surffasin sinne Ellokselle ja löysin kivan takin ja kasan paitoja ja hameen ja housut. Saa nähdä pidänkö niistä moniakaan, pari niistä paidoista saattaa olla vähän liian raskausmallisia. Ja miun kun piti säästää talvea varten, kattia kanssa, nettishoppailu on liian helppoa...

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja minnie »

Mari H kirjoitti: Vaikka olisi kuinka muotia en käytä mitään raskausmekkoja. Miusta ne ei oo kivoja. Ei paidan tarvii olla kireä, mutta en halua, näyttää siltä, että olisin raskaana. Tosin Minnien innoittamana surffasin sinne Ellokselle ja löysin kivan takin ja kasan paitoja ja hameen ja housut. Saa nähdä pidänkö niistä moniakaan, pari niistä paidoista saattaa olla vähän liian raskausmallisia. Ja miun kun piti säästää talvea varten, kattia kanssa, nettishoppailu on liian helppoa...
:)
Kiva että löysit takin, kun kerran etsit sellaista. Ostin kanssa lähinnä sovitusmielessä runsaamman puoleisesti (tiliasiakkaan etuja, kun voi maksaa sitten myöhemmin osissa jälkikäteen). Saas kattoo mitä pidän. Mä tilasin kanssa yhden raskausmallisen keltaisen topin. Sellanen niskalenkkitoppi joka on väljä vatsan kohdalta ja lantionkohdalla on kiristysnyöri. Ihan kivalta näytti. Olisin pitänyt sitä mm. niiden mustien vajaamittaishousujen kanssa, sekä mustien koripallotossujen/tennareiden kanssa, mut en sitten saanu niitä: housuja ja tennareita: ne koot olikin loppu ja näin sen vasta "kassalle" mentäessä. :(
Viimeksi muokannut minnie, 02 Heinä 2007, 00:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ostin Stockmannin alelaarista neljä cd-levyä sekä Ritari Ässän kakkoskauden (15€). :ihana:

Lisäksi ostin mukillisen irtokarkkeja.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Mä löysin alesta itselleni kivat sandaalit. Ja tuntuvat niin mukavilta jaloissa että! Toisia, vähän kalliimpiakin katselin sillä silmällä, mutta en sitten kuitenkaan raaskinnut. Voi tosin olla, että  tulee tehtyä vielä toinen reissu, kun nyt kerran jotakin miellyttävää löysin. Olen meinaan aika ronkeli kenkien suhteen.
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Jvvv kirjoitti: Ostin Stockmannin alelaarista neljä cd-levyä sekä Ritari Ässän kakkoskauden (15€). :ihana:

Lisäksi ostin mukillisen irtokarkkeja.
ja sit sillä ei oo rahaa  :roll:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ai mitähäh? Kellä? :shock:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JeSSSe kirjoitti:
Jvvv kirjoitti: Ostin Stockmannin alelaarista neljä cd-levyä sekä Ritari Ässän kakkoskauden (15€). :ihana:

Lisäksi ostin mukillisen irtokarkkeja.
ja sit sillä ei oo rahaa  :roll:
:tosion: Minä en ole IKINÄ kuullut/lukenut nimiErkki Vjjj:n valittelevan rahan vähyyttä  :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Mikä ei toki tarkoita sitä että sitä olisi yhtään/paljoakaan. :mrgreen: Monesti on parempi olla valittelematta kun itseään voi vain syyttää siitä mihin ne kaikki ovat menneet. :heh:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

:eeek: :eeek: :eeek: tossa vaihtu ihan varmasti nyt nimimerkki. Ei tota vevevevejii kirjottanu  :eeek:  :shock: spooky! Siis ei mun tosiaan pitäny jvvv:n viestinä tota kommentoida  :rofl: tais se yks lonkero olla mulle ihan liikaa
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jvvv kirjoitti: Mikä ei toki tarkoita sitä että sitä olisi yhtään/paljoakaan. :mrgreen: Monesti on parempi olla valittelematta kun itseään voi vain syyttää siitä mihin ne kaikki ovat menneet. :heh:
Ei tietenkään tarkoita. Eihän minullakaan ole ikinä pennin hyrrää, mutta hyvin ovat riittäneet  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Eipätietenkäännii. :ylppis:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

tonywerner kirjoitti: Ei tietenkään tarkoita. Eihän minullakaan ole ikinä pennin hyrrää, mutta hyvin ovat riittäneet  :heh:
Samoin, tai ainakin melkein riittäneet. :puna: Pankki on ystävä. :heh: Ei yleensä kannata valittaa rahojen vähyyttä, joutuu vaan sitten selittelemään pienimpiäkin ostoksia samoille henkilöille. ;)
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Et kai vihjaile mitään kenellekään tietylle henkilölle? :miettii:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Vastaa Viestiin