Ärsyttävin Suomi-renkutus

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Nata »

Aikakoneen Odota on kyllä kaikkien aikojen ärsyttävin renkutus. Sille voisi antaa pisteitä korkeintaan hulvattomasta riimittelystä tyyliin:

Ei uni tule vaikka käsken
Tajusin sen vasta äsken


Olette varmaankin eri mieltä :) Eli: mikä teistä on kaikkein hirvittävin suomenkielinen renkutus, jonka soidessa radiossa kanava vaihtuu ensimmäisellä tahdilla?
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja lharju »

Eihän renkutukset ole koskaan ärsyttäviä :lol:

Sen sijaan jos radiossa soi jokin muka syvällinen suomirock-kappale à Eput, J. Karjalainen, Hassisen Kone ym... niin sitten radiokanava vaihtuu välittömästi.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä lähen ton harjukaisen linjalle, ja lisään siihen vielä apulannat sun muut teinilikkojenhuudatysbändit
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Noh, ei nyt sentäs. Eput ja hassisen Kone teki aikanaan hyvää musaa - valitettavasti toinen tekee edelleenkin, mutta vika on siinä että äijät alkaa harmaantua ja sen kuulee musiikistakin. Monet Eppujen biisit ovat rakkaita ja niistä tulee paljon muistoja (90-luvun tuotanto on vähän jo junnaavaa). Tämä tietysti johtunee siitä, että olen sen ajan teini...

J. Karjalaisen tapauksessa mä allekirjoitan tämän lharjun mielipiteen. Mulla menee kanava kiinni yhtä nopeesti kuin Leena Vyötiäisen alkaessa ulvomaan. Se äijä vois opetella ensin laulamaan ja laulaa vasta sitten, vaikka nyt kuinka sattuukin olemaan meidän entisen naapurin mummon lapsenlapsi... Ei sinänsä, Karjalainen tekee ihan laadukasta musaa ja sanoituksissakin on - joskus - ideaa, mutta se ääni... Riipii... Riipii broidi...

Tosin, mä allekirjoitan myös tuon Natan mielipiteen. Odota on aika ärsyttävä, jos sitä kuulee liian usein. Vielä järkyttävämpi suomi-renkutus on kyllä Leena Vyötiäisen esikoishitti Kerran. Se sai spyttaamaan yli kymmenen vuotta sitten ja vaikutus on edelleen sama.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Itseäni ärsyttävät erityisesti Irwinin, Nylon Beatin ja Anssi Kelan musiikki (?).
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

yhdessä vaiheessa mä en voinu sietää Anssi Kelaa, nykyään sitä voi ehkä jopa kuunnella mikäli radiosta sattuu..mutta just nää vanhat starat Irwin, Karjalainen sun muut yököttää
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Yölintu + muut suomihumppailijat oksettaa!
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Colby »

Epuista ja J. Karjalaisesta en ole koskaan tykännyt. Mutta täytyy kyllä sanoa vielä, että Gimmelin ensimmäinen levy ainakin oli kokonaisuudessaan niin kammottava, että tekee pahaa. Samaa voisin sanoa myös tulevasta Indx:n albumista, ainakin niiltä osin mitä siitä nyt ollaan biisejä kuultu Popstarsin merkeissä. Hirvittävää.

Irinan kaikki kuulemani kappaleet ovat ollet kamalia, ja kyseisen neidon äänikin saa mut voimaan pahoin... Voi kyllähän niitä riittäisi vielä vaikka kuinka :P
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Mariska action-smiley-047:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Tommi kirjoitti:Yölintu + muut suomihumppailijat oksettaa!
Uskallappas tulla lähelleni noilla mielipiteillä, Tommi :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kaikki Tiktakin kappaleet. Jos olen jossain radion lähettyvillä, suljen radion heti, jos sieltä tulee jokin Tiktakin biisi tai vaihdan kanavaa, jos olen viitseliäällä päällä. Tai sitten kävelen pois paikalta :D Erityisesti vihaan kappaleita Mennään minne vaan ja Heilutaan. Kuva

En myöskään erityisemmin pidä mistään ylimelankolisista suomibiiseistä, mutta yleensä siedän niitä.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ei tullut heti mieleen mitään kamalaa renkutusta, vaikka niitä on pilvin pimein. Nyt kuitenkin muistin yhden: "Haaveet kaa-a-tuu..." :evil:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ja Tiktakista; yhtään tyttöjen soitto- ja laulutaitoa halveksumatta (päteviä ovat sillä saralla) - kuunnelkaapa niitä biisejä ihan biiseinä ja kuvitelkaa Petran tilalle miesääni ja vähän ränttätäntämpi bändi. Ne biisithän ovat suurin osa sellaista perus-suomi-äijärokkia tyyliin Popeda, tai keskitien suomirokkia à la Yö. :twisted: Kuulostaa vaan heleämmältä, kun on sovitettu Tiktakille, mutta loppujen lopuksi biisit ovat aika kamalia, ainakin ne radiohitit. Ainoa josta olen tykännyt on Tuuleksi taivaanrantaan.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ihanaa, etten ole täysin yksin. On vaihteeksi kiva kuulla negatiivistakin kommenttia Tiktakista ;) Minustakin se Tuuleksi taivaanrantaan on sen verran kelovollinen kappale, etten välttämättä vaihda kanavaa. Vaikka kyllä siinäkin kappaleessa häiritsee suunnattomasti ne Petran ylä-äänet; musta ei pitäisi laulaa korkealta jos ei osaa :twisted: (Ja täähän on siis niinku paraskin puhumaan ;))
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

DE VA KUKKU DE

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

De va kukku kuule de,
ei tuu mittää, uso se,
ei mun tulis mieleenkää
lähteä ny Ruottii, ku ei oo kielipää.
De va kukku kuule de,
ei nää olot parane,
vaikka velka-Volvo ostettais
ja kolmivuorohihnatyöstä palkka nostettais,
de va kukku de! :evil:

Siis vain edellinen renkutus Anitan tuotannosta ärsyttää tarttuvuudellaan.

Kotimaisista artisteista Tommi Läntinen, Mikko Kuustonen ja Pekka Ruuska ärsyttävät. :evil: Bändeistä Eppu Normaalisekä Popedasaavat radion kiinni tai vaihtamaan asemaa (nopeasti).
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Nata »

Katten-Gustaf kirjoitti:Vielä järkyttävämpi suomi-renkutus on kyllä Leena Vyötiäisen esikoishitti Kerran.
Tarkemmin ajateltuna - niinpäs muuten onkin! Uskon sielunvaellukseen ja :twisted: haaveilimmepa samanhenkisen ystäväni kanssa Kerran polttavamme Vyötiäisen roviolla kerettiläisenä, kun kehtaa väittää että Kerran vain ihminenkin nuori olla saa... :twisted:
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

J. Karjalaisesta tuli mieleen parikin kappaletta, jotta saavat niskavillat pystyyn: "Hän" ja "Väinö" - ne ovat jo sävelminä niin yksinkertaisia, että olen niihin niiin lopen kyllästynyt. Täytyy kyllä tunnustaa, että muutamalla ekalla kuuntelulla ne kuulostivat ihan mukiinmeneviltä. Radio Nova on tosin tuhonnut laulut tehosoitollaan, kuten muutamia muitakin lauluja.

Mutta seuraavaksi mulle tulikin mieleen mieliharrastukseni karaoke, ja laulut jotka meidän karaokeporukka poistaisi yksimielisesti karaokeluetteloista: "Päivänsäde ja menninkäinen", "Rosvo-Roope", "Kotiviini", "Andre", "Sininen uni" tulivat ainakin heti mieleen...
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Tiktak ei oo muhunkaan kolahtanu koskaan paria biisiä lukuunottamatta, eli juuri tuo tuuleksi taivaanrantaan ja sen lisäksi Tänä yönä taivaaseen ja Rannaton
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Colby »

Sinänsä hupaisaa, että mun mielestä Tiktak on "ihan jees" bändi, mutta inhoan todella syvästi Tuuleksi taivaanrantaan -kappaletta. Niin mitäänsanomaton, ja kammottavaa kiljumista :( Petra vaihtoon! :)
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tonywerner kirjoitti:Radio Nova on tosin tuhonnut laulut tehosoitollaan, kuten muutamia muitakin lauluja.
No älä! Mamba, Suurlähettiläät kokeneet inflaation meikäläisen arvostuksessa Novan tuputtamisen takia. Kyllä soittavat NIIN pienen artistikunnan musiikkia kuin olla ja voi!

Säälittää kun soittavat esimerkiksi italialaisesta musiikista VAIN Ramazottia ja Pausinia, kun maassa täynnä hyviä artisteja jotka eivät vaan saa Suomessa huomiota. HARMI!
Ramazotti ja Pausini saavat nykyään voimaan pahoin...

Eput ovat aina olleet inhokkilistallani. Tai no meikäläiselle kovasti hajutonta ja mautonta tylsää suomalaispaatosta.

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Noista soittolistoista...

Viesti Kirjoittaja Nata »

Mistä vetoa että isot levy-yhtiöt antavat radioasemille tekijänoikeusalennusta tai jotain saadakseen ne soittamaan haluamiaan biisejä? Miksi muuten melkein kaikki kanavat soittaisivat samoja kipaleita vaikka ihmiset jatkuvasti haukkuvat radioitten soittolistoja!
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Minä inhoan yli kaiken, syvästi ja suurella tarmolla sitä YLE TV:llä viime aikojan tiuhaan tahtiin pyörinyttä Kiitos ensimmäisille -renkutusta, jonka on kai tarkoitus olla jonkinlainen ykkösen profiilinnostopuffi. Vaan minullapa toimii juuri päinvastaisena. Verenpaine nousee joka kerta, kun se laulu kajahtaa ilmoille. Asiaa ei auta edes se, että laulussa kiitetään Viktor Klimenkoa rohkeudesta osallistua Eurovision laulukilpailuihin ja napata Suomella ensimmäistä kertaa nolle pistettä. :twisted:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Naali »

Lyhyt mietintä on palauttanut mieleeni kaksi sellaista kappaletta, joita kuunnellessa joudun kiemurtelemaan tuskasta.
1. Tiktak: Heilutaan. Liian ylipirteä liian kamala. En vihaa skata yleensä, mutta tämä on jo liikaa. Ikäväkseni totesin kuitenkin, että tämäkin toimi livenä hyvin.
2. Neljä ruusua: Missä vaan. Sanat ovat kamalat, mutta raivon partaalle minut ajaa se pimpotus, joka kuuluu kertosäkeessä. Aargh. :evil:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Kylläpäs teistä monet ovat Eppu-vastaisia :shock:

Minä RAKASTAN Eppu Normaalin, J.Karjalaisen, Juicen ja Hectorin 1980-luvun tuotantoa!!! Ja niinikään pidän nykyään Maija Vilkkumaasta, samoin kuin Ultra Brastakin (Katten, unohditko kenties mainita tästä edesmenneestä bändistä? :mrgreen: ) ja MYÖS Anssi Kelan 1972-kappaleesta (muita hyviä biisejä häneltä en ole havainnut)!!!

Siis, enhän minä ole minkäänlaista suomalaista iskelmää pitänyt arvossa, paitsi Suomen euroviisukarsinnassa esiintynyttä, tai niitä joita 90-luvun alussa laulettiin opiskelijalauluilloissa. En vuonna 1998:kaan tiennyt esim. Laura Voutilaisesta juuri mitään! (Tähän Katten tietysti sanoo, että se oli minun onneni :wink: ) Enkä sen puoleen Eija Kantolasta, Heidi Kyröstä jne.

Olen aina pitänyt suomi-rockista!!! Iskelmä, muu kuin euroviisu-sellainen, on astunut kuvioihin siis oikeastaan vasta kun viisufaneja opin tuntemaan, eikä sekään oikeastaan kunnolla. Tosi vahinko että Syksyn Sävelkin muuttui niin iskelmälliseksi. 1980-luvulla sekin oli paljon monipuolisempi…

Onko siis tosiaan niin, että suomirock ei ole viisufanien keskuudessa kovin suuressa arvossa??? Harmi :(

Mutta aiheeseen, eli mitkä ovat ärsyttävimmät suomalaisrallit? Ainakin: ”Sä oot mun Roomeo, mä oon sun Juulia, nyt saanko suudella mä sinun huulia…” :lol:

Mutta Tiktak on ihan kiva! :)
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Huilari, minä ainakin tunnustan rakastavani syvästi sekä viisuja että suomirokkia - joten et ole ainakaan aivan yksin. Ja tuo mainitsemasi Movetronin renkutus on kuin onkin todella raivostuttava!

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Juu, Suomi-rock uppoaa hyvin täälläkin. Varsinkin live-keikoilla Eput, Yö, J. Karjalainen ja muut toimivat minulle hyvin.

Renkutuksista ensimmäisenä tulee mieleen ehdoton ykkösinhokkini tällä hetkellä; en kertakaikkiaan voi sietää sitä A. Tuiskun "laita kuva että sinut siinä nään, lähetä se heti mulle kännykkään" -lällätystä. Alkaa savu nousta korvista kun vain mietinkin a) typeriä riimejä, b) tyttöpoikalaulua ja c) ylipehmeitä älliä. :evil:
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Jep, Huilari! Unohdinpa tosiaan... Ultra Dåliga on todellakin jotain täysin järkyttävää taistolaiskamaa tai oikeammin wannabe-taistolaiskamaa. 70-luvun taistolaislaulut on ihan siedettäviä kuunneltavia, mutta että joku UD matkii niitä vielä 90-luvulla, niin se saa mut näkemään punaista. (No, just tällä hetkellä pari muutakin aisaa, jotka ei liity tähän).

Tiktak ja Movetron on aivan kauheita paitsi, että jostain syystä tän keskustelun yleissävyn vastaisesti ainoa Tiktakin biisi, jota siedän on just toi Heilutaan... :shock: :D

Eput taas uppoaa muhun, samoin Hectorin varhaistuotanto ja 80-luvun tuotanto, muttei enää valitettavasti tää udempi.

Ja yks kammottavimmista Suomi-iskelmistä, mitä historia tuntee on (en tiedä edes kenen esittämä se on) Viikonloppuisä. Hyih, helv... :shock: :shock: :shock: :shock:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Mä olen varmaan renkuttava immeinen kun en saa päähäni ärsyttävää kotimaista renkutusta, vaikka olen miettinyt vastausta tähän jo pitkään. :?: :!: Eli aika ajoin joku kappale varmasti ärsyttää, etenkin kun radiossa soi yhtenään. Silloin hyväkin biisi kärsii.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minä pidän kovasti kotimaisesta rockista, mutta olen oikeastaan vain tämän "vähän raskaamman älykkörockin" (voi jessus mikä termi :mrgreen:) ystäviä - Popedat, J. Karjalaiset Eput sun muut ovat minusta melkoisen sielutonta musiikkia. CMX, YUP ja Ismo Alanko sen sijaan ovat oikein lähellä sydäntäni!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Ärsyttävin Suomi-renkutus

Viesti Kirjoittaja lharju »

Huilumies kirjoitti:Kylläpäs teistä monet ovat Eppu-vastaisia :shock:

Minä RAKASTAN Eppu Normaalin, J.Karjalaisen, Juicen ja Hectorin 1980-luvun tuotantoa!!!
En ymmärrä, kuinka joku voi puhua samassa lauseessa Eppun ja J. Karlaisen sekä Juicen ja Hectorin tuotannosta. Kahden jälkimmäisen tuotantohan on loistavaa, sen sijaan kaksi ensimmäistä ja moni muukin rokkari, jonka ura on alkanut 70-luvun jälkeen jaksaa raivostuttaa. Ainoastaan Pave Maijasen 80-luvun tuotannossa on monia lauluja joita jaksan kuunnella - ENKÄ todellakaan tarkoita Yamma Yamma-Pavea. Sillä biisillähän ei ole mitään tekemistä miehen varsinaisen tuotannon kanssa.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Lukittu