Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

ESC 2005 -arkisto.
Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Eikös tuosta Miss Saigonista ollut keväällä täällä Kuppilassa ihan oma keskustelukin vai muistanko väärin?! :roll: Jotta ei kait tuo nyt ihan pimeissä saleissa olemattomalle yleisölle sitetty 'show' ollut, varsinkaan kun ihan täällä itärajan tuntumassakin siitä puhuttiin!
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ei kyllä ollut omaa keskustelua, vaan aihetta lähinnä sivuttiin jossain "Mitä hyvää sinulle kuuluu"-ketjussa... Ja enimmäkseenhän viestit olivat kai minun kirjoittamiani ylistysviestejä Koit Toomelle :lol:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Lilli »

No näin mie muistekinkin, että eikös 'Viltsu' käynyt sitä ainakin katsomassa. Eikös sitä muutama muukin ollut katsomassa? Nadi? Menipäs nyt OT:ksi, sorry!
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

En itse asiassa ole nähnyt koko musikaalia, mutta tutkailin karsinta-artistien taustoja. Mielestäni aika hassu sattuma, että näin moni samalta teatterilavalta nyt viisuissa! :P Liittynee juuri tuohon levy-yhtiöiden asenteellisuuteen.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

No tuohan selittää kaiken miksen ole kuullut ko. musikaalista. Liityin tälle palstalle vasta 29.10. En mä sitä epäillytkään, että tyhjille saleille pyörisi, mutta kyllä esiintyminen musikaalissa on Suomessa aika marginaalista toimintaa...
Tarkoitan siis, että suomalaisteatterissa musikaalissa mukana ollut näyttelijä EI ole suoranaisesti valmis kansainväliselle viisuareenalle. Itse olen sitä mieltä, että karsintasolistit tulisi valita siten, että he ovat valmiita edustamaan Suomea 50 miljoonan (vai kuinka paljon niitä nyt olikaan) tv-katsojan, ja ennen kaikkea 10.000-päisen yleisön, silmien edessä.
Ja kuten on tullut todettua, Sanna Majuri ei kokemustensa valossa ole suinkaan pahimmasta päästä Suomen ensi kevään karsintasolisteista.

Se oli se pointti - ei seuraanko minä musikaaleja vaiko en - eli en.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Käsittämätöntä hätiköintiä nämä tähänastiset arvostelut. Kukaan ei ole kuullut vielä yhtään biisiä ja moni artisti on täysin tuntematon. Miksi haukkua jo tässä vaiheessa pystyyn? Eikös euroviisut ole kuitenkin tietynlainen kovan tason kykyjenetsintäkilpailu jossa saattaa löytyä (ja onneksi usein löytyykin) todellisia helmiä? Useat aiemmat voittajat ovat olleet harmaan tuntemattomia ennen osallistumistaan viisuihin. Kappaleiden tasosta ei tässä vaiheessa voi sanoa juuta eikä jaata mutta onhan mukana useampi aiemmin yrittänyt joten heillä ainakin viisut on veressä ja yritystä riittää. Uskoisin että tekevät näyttävän shown meille faneille. Aika erityylisiä esityksiä tulee myös olemaan mukana, balladeista rap-sovelluksiin, kuulostaa hauskalta! Suomessa ongelmana on, että tunnetut artistit suhtautuvat viiseihin tyyliin "mitä järkeä sinne on lähteä", "viisuissa ei ole enää pitkään aikaan ollut kyse siitä mikä sävellys on paras" jne. Eturivin säveltäjistä esim. Kassu Halonen on itse todennut ettei tule tulevaisuudessa osallistumaan viisuihin koska ne ovat hänen mielestään menettäneet merkityksensä. :?
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Roope »

Onhan artistilistassa myös se hyvää että kun kaikki on suht tuntemattomia eikä siellä ole mitään Jari Sillanpään kaltaista kansansuosikkia, niin ehkä ihmiset kuuntelevat niitä kappaleitakin ennen kun tarttuvat luuriin 8) .

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Hyvä pointti!
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Niinpä, jos Antti Tuisku olisi ollut mukana niin lopputulos olisi ollut jo nyt tiedossa. Niiskun kannattajat olisivat tuhatpäin täyttäneet kyseisen semin ja näpytelleet tekstareita sormet savuten.
Näin meillä on paljon enemmän jännitettävää!
Itse olen iloinen että myös Karoliina Kallio on mukana, hänen "What If" olisi ansainnut päästä finaaliin jo viime kerralla. Firevision kuulostaa myös raikkaalta tuulahdukselta viisukentälle!
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

voi,että kun näyttää mielenkiintoiselta. suuresta osasta en ole kuullut, joten voi olla mahdollista,että sieltä voi löytyä jotain kivojakin biisejä ja esittäjiä.
Anna Stenlund oli kiva yllätys. onhan neidillä erittäin hyvin karismaa ja lauluääntäkin mielestäni , mutta mietittyttää miltä sen biisi kuullostaa :roll:
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Chris »

Voi herranjestas kuinka te kaikki olette negatiivisia - jo ennen kuin yhtäkään kipaletta on kuultu...! Mä olen henkilökohtaisesti erittäin onnellinen siitä, että nk. suuret "starat" loistavat poissaolollaan; eivät varmaan enää uskalla tulla mukaan geimeihin itsensä nolaamisen pelossa...! Nyt lavalla nähdään uutta nuorekasta otetta - ja se on pelkästään hyvä asia se...ehkäpä uudistuminen näkyy myös tason nousuna!

Muutama poiminta joukosta - siis näistä voisi ainakin meikäläisen suosikki löytyä:

I'Dees: Yeah Yeah - Turkkulaista tyttöenergiaa smilie_daumenpos:

Hanna-Riikka S.: Forever and a day - Taikapeiliä diggasin taannoin

Anne Vihelä & Nalle Ahlstedt: Miss One Night Good-Time - aikamoinen sanahirviö; Annen ääni tasokas

Milla Alftan & Kalupalan :lol: veljekset: Whole Wide World - etnoa...?!?

Geir R. & Nina T.: My one and only love - tasokkaasti laulettu love-ballaadi...!

Sanna M.: Just one kiss - säväyttää takuulla; Sannalla loistava tulkinta ja ääni...!

Anna Stenlund: One more chance - on todennäköisesti yksi mun suosikeista; Anna on niin hehkeä...!

Jennie Storbacka: Kiss me - Miss Saigon-starojen "suukkokaksintaistelu" tulossa...! :wink:

Gary Revel jr: You're a star - energistä ammattitaitoa

Geir R.: Why - pitäähän sitä pitää maanmiehensä puolta :mrgreen: sitä paitsi Geirillä on mahtava ääni...!

Seuraavat seikat arvelluttavat meikäläistä:

Ensinnäkin Christian Forssin mukanaolo...! Tarkoittanee sitä, että hän voittaa - mikä mun mielestä on aikamoinen katastrofi, anteeksi vaan Fabbe...toivottavasti ymmärrät...! Musta Chris ei ole mitenkään valmis näin suurelle estraadille, eikä hänen äänensä saati karismansa riitä näissä geimeissä...!

Toiseksi pakollinen suomalaiskansallinen "etnopläjäys" Kihlaus - houkuttelee ainakin protestiääniä niiltä joiden mielestä Suomen kipaleen pitää olla suomen kielellä (Jukka - hoi...! :lol: )! Kerännee todella paljon ääniä...!

Mukana on joukko toivottomia tapauksia, jotka ovat ihan väärällä estraadilla - parhaimpana (tai siis pahimpana...) esimerkkinä Läntisen Tommi...!

Tällaisia ajatuksia tuli meikäläisen mieleen esittäjistä...mutta laulut kuultuani voi mieleni tietysti muuttua - varaan itselleni mahdollisuuden "takinkääntöön"...! :roll:

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Tulee jotenkin mieleen "Mouse in the misery, cheese in his memory"... kun lukee näitä biisien nimiä. Toivon hartaasti että samanlaista nollanoteerausta ei ole tulevissa geimeissä mukana!!!! :o
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Nata »

Vähän mälsää kun piti pitää englannin sananarvausta kännykässä päällä kun tekstasin SUOMEN viisuedustajat nettipimentoon joutuneelle JukkaV:lle :P Lähes kaikki ihan tuntemattomia nimiä minulle, enkä minäkään usko että viisukarsinnoista saadaan Melodifestivalenin kaltaista massatapahtumaa näillä artisteilla. Tommi Läntistä vastaan ei minulla ole mitään, hyvä että edes hän on siellä tuttuna ja turvallisena.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Clara »

Kauhean ikävä ihminen olen taas kertaalleen,mutta missä näistä kisoista ovat taas kertaalleen Suomen ykkösartistit :!: :!: :!:


Ja uskotteko,että suomalaiset äänestävät edustajaksi muun kuin suomalaisen artistin :?: Geir olisi ok edustamaan,mutta suomalaiset haluavat suomalaisen. Vaikka voissa paistais Rönningin,se ei kelpaa,vaik ois kuin hyvä kipale.

Täytyy tietysti muistaa,että Geir ei vielä ole loppusuoralla 8)

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

claracairo kirjoitti: Vaikka voissa paistais Rönningin,se ei kelpaa,vaik ois kuin hyvä kipale.
Tai kaks kipaletta! :lol: :lol:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Onpas hiljaista tuolla PULINAA puolella.... :wink:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Christian # 1

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Chris kirjoitti:Voi herranjestas kuinka te kaikki olette negatiivisia - jo ennen kuin yhtäkään kipaletta on kuultu...!

Ensinnäkin Christian Forssin mukanaolo... on aikamoinen katastrofi, anteeksi vaan Fabbe...toivottavasti ymmärrät...! Musta Chris ei ole mitenkään valmis näin suurelle estraadille, eikä hänen äänensä saati karismansa riitä näissä geimeissä...! :roll:
Hey c´mon man, kukas tässä on negatiivinen!? :evil: Eiköhän kuunnella laulut ensin ja tuomita vasta sitten, jos siihen aihetta on...

Olisin toivonut Christianilta mahtipontista balladia (baarijakkaralta istuen) esittäen, mutta mielenkiinnolla odotan tätä poppiskappalettakin. Ääni kyllä riittää pojalla ja musikaalisuutta löytyy... toivottavasti itse laulu vastaa myös odotuksiani. 8)
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Naali »

Eihän noihin artisteihin mitenkään innokkaasti voi suhtautua, kun suurimmasta osasta ei ole kuullut. Kuitenkin alkuasetelma on melko tasaväkinen, joten kappaleet pääsevät etusijoille. Ainoa asia, mikä askarruttaa, on semifinaalien yleisömäärät. Jos ainoat tutut artistit ovat sellaisia, jotka on palkattu viihdyttämään väliajoilla, ei tavallisia ihmisiä ehkä kiinnosta hirveästi. Toivonkin vain, etteivät semifinaalit floppaa.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
am
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 15 Loka 2004, 09:52
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja am »

Juu, ei kannata olla liian negatiivinen! Euroviisut on iloinen asia! :lol:

En tiedä, olenko oikea henkilö kommentoimaan solisti- tai biisivalintoja, mutta ainakin kilpailusta on tulossa erittäin jännittävä tällä kertaa. Muakin oikeasti jännittää jo nyt, ketkä pääsevät Tampereen finaaliin ja kuka valitaan Kiovaan.............
"Feeling rather zen right now..."

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

:?: "Kuka, mitä, häh?!?", oli ensireaktioni tuota artistilistaa katsellessani, kun turhankin monta lähes/täysin tuntematonta nimeä sieltä löysin. Eihän tässä voi kuin kauhulla ja jäniityksellä odottaa, että päästään itse kappaleita kuulemaan. Ties vaikka vastassa olisikin positiivisia yllätyksiä. Toistaiseksi ainoa yhtälö, joka ei korvieni väliin mahdu, on T. Läntinen ja Euroviisut - AArght
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Eihän vuosi sitten Anna Stenlundin laulutaidoista ollut kellään tietoa, mutta kovastippa tuntui kannatusta saavan. Uskon että pari yllättäjää noista tuntemattomista Tainoista/Taunoista löytyy.

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Mä toivon, ettei tämä tähtien puuttuminen ole kuolinisku viisuille. Monta semiä mistä kansa ei tunne ketään, jaksaako siis edes kiinnostua?

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Varsinkin perjantai-iltana kello 21.... :roll:
Ketkä muut, kuin viisufanit ovat silloin television ääressä...KAKKOSELLA!!! :roll:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Siis, ei oo totta!!! Mä tein tässä illan kuluessa nuo artistit (siis, ketä noi on - voisin kysyä suurimmasta osasta) nähtyäni päätöksen, että tää katti ummistaa silmänsä ja vetää piiiiiiiiiiiiitkät torkut ja unohtaa Suomen tulevan farssin. Mä raotan silmiäni siinä vaiheessa, kun Aftonbladet ja muut naapurin lehdet alkaa kohista MF-juoruja ja avaan ne lopullisesti 12. helmikuuta.

Nyt varmistui sekin, etten edes vahingossakaan ajattele Tampereelle lähtöä 19. helmikuuta, vaan jatkan naapurin laatukarsinnalla...

Ne pitkät talvitorkut alkaa vuodenvaihteen jälkeen... :lol:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Chris »

Ai mitä häh...! Perjantaina klo 21: Vuoden urheilija 2004...! Selitä vähän Maza...?

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Joopa. Päivän ällistys hajuttomaan artistilistaan on muuttunut sulateltuani vain ja ainoastaan pahempaan suuntaan; hyvä että kiinnostaa ollenkaan koko karsinnat. Kiinnostavat vain siksi että ovat euroviisut; mikä muu tahansa ohjelma näillä nimillä jäisi väliin automaattisesti. Ja näin ei ole kyllä käynyt koskaan ennen.

Eikö herraihme ketään Ylelläkään kiinnosta edes katsojaluvut? Kuka hitto katsoo viisufanien lisäksi joitain never-heard artisteja, olkoon sitten lopputulos miten hyvä tahansa.

Onneksi on Ruotsi. :evil:
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Chris kirjoitti:Ai mitä häh...! Perjantaina klo 21: Vuoden urheilija 2004...! Selitä vähän Maza...?
Siis viisusemithän tulevat perjantai-iltaisin kello 21 alkaen. Ketkä silloin OIKEASTI ovat töllöjensä ääressä. Ei ainakaan nuoriso ole äänestämässä viisuja. :(
Joten jatkoon menijät ratkaisee "Leikin varjolla" tyyppisiä ohjelmia katsovat mummot.... 8)

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Chris »

Ai jaa...sori...mä luulin että sä tarkoitit TÄMÄN viikon perjantaita...mä vähän jo ajattelinkin että mitä sä höpötät...! Muuten kyllä totta turiset...! :wink:

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Mä oon ihan tyytyväinen näihin artisteihin. Uutta verta välillä ku ei nuo Laurat eikä Jarit sen paremmin menesty. Esim. C. Forss ois ujolla tavallaan varmaankin valloittava kuten esim. Koit Toome, Jostein jne. Ja Anne Vihelän ääni voittaa kyllä monetkin vanhan tekijät. Idolsit kunniaan! ;)

Ja toivottavasti se Kihlaus vai mikä ihme Kihaus nyt olikaan, ois kunnon meno-etnoa eikä mitään Toarii tekotaiteellisuutta...

Firevisionille, I´Deeseille ja muille tulevaisuuden lupauksille: "Näyttäkää mummoille!"

Ja sanokaa mun sanoneen mutta Tommi Läntisestä vielä kuullaan... ;)
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Jussi
Maistelija
Maistelija
Viestit: 40
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 15:52

Suomi 2005: kappaleet ja esittäjät

Viesti Kirjoittaja Jussi »

No en oo kylla taysin pettynyt, mutta parempaakin olisi voinut tulla. Etenkin artistinimien puolesta. Siella lavalla pitaa esiintya kuin stara, ns. anteeksiolenolemassa-tyylilla ei voiteta, epavarmuus paistaa liian helposti lapi! No eipas aleta haukkumaan ennen kuin ollaan nahty :)

Eniten odotan nailta esiintyjilta ja heidan biiseiltaan: I'Dees, Urban Community, Anna Stenlund (Sipe on nero!), Gary, Karoliina, Firevision..

Eli jos nuo kuus onnistuvat biiseineen, on ihan kiva finaalikuusikko koossa :)
'Mission Completed'

Lukittu