Ilkka Jääskeläinen

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Hazel kirjoitti: Siivoushan on toki siis naurunalaista työtä, niinkö?
Juuri niin. Heillehän me tässä nauretaan. Kaikille maaliman siivoojille.  :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No ei, mutta miksi se on naurettavaa, että Ilkka siivoaa? Mulle ainakin jäi mielikuva, että siivous on jotenkin huvittavaa, ainakin ilkan tekemänä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No kaikki mitä Ilkka tekee on tinywerneristä huvittavaa!  :roll:
Musta on ihanaa, suorastaan rakastettavaa miten tinylla on Ilkka mielessä LÄHES JOKA PÄIVÄ!!!  :tapu: Ainakin tän ketjun kirjotusten mukaan!!  :joojoo:
HIENOA! Ellei suorastaan MAAGISTA!!  :peukku:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Siivouksessa nyt ole mitään huvittavaa, vai sekö siinä tekee huvittavan, kun Ilkka tekee sitä :miettii:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kaikki mitä Ilkka tekee ei suinkaan ole huvittavaa. Etenkään hänen vitsinsä ja pelleilynsä eivät huvita minua lainkaan  :eiei:

Minä nyt vain satun seuraamaan aktiivisesti suomalaista musiikkibisnestä, ja olen erittäin kiinnostunut myös Idols-formaatin synnyttämistä tähdistä. Siksi raportoinkin lehdistä lukemiani juttuja, jos jotain kertomisen arvoista tulee. Ihan "joka päivä" ei Ilkasta kuitenkaan lehdissä lue, joten hivenen gentekin intoutui liioittelemaan. Aika epätoivoinen yritys genteltä kääntää Ilkka-aiheiset kommenttini Ilkalle suosiollisiksi. Enpä olisi uskonut genten alentuvan moiseen  :rofl:

Olisipa mielenkiintoista lukea minkälaisin sanakääntein nimimerkki gentedimare raportoisi vaikkapa Katri Ylanderin uudesta alavaltauksesta siivoojana, JOS hänen laulajauralleen ei olisikaan ollut ottia.  :repeilee:
Onneksi on, sillä Katri äänittelee juuri toista albumiaan maailman suurimman levy-yhtiön SonyBMG:n siipien suojissa  :cool:

Ehkä hymiövalintani todellakin oli virheellinen, kun se tulkittiin näin voimakkaasti siivoustyötä halventavana. Itsekin olen varmasti tehnyt elämäni aikana enemmän siivoustyötä, kuin keskivertokuppilalainen, joten tiedän kyllä kuinka aliarvostettua ala on. Uskokaa nyt jo, että tarkoitus ei ollut halveksua siivoojan ammattia!
Minusta oli vain niin hupaisaa, että lupaava - kaikki eväät menestykseen saanut artisti on jo alle vuodessa ryssinyt kaiken mahdollisen. Tietenkin huvittavaksi sen teki se tosiasia, että itse en pidä ko. artistista.
Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset itsekin, jos vaikka joku Britney Spears tai Michael Jackson tavattaisiin esim. McDonaldsin kassalla. Minkälaisella hymiöllä koristaisitte siitä kertovan viestin? Ja tarkoittaisiko tuo hymiö sitä, että halveksutte McDonaldsin työntekijöitä?
Tokihan painan mieleeni nämä kohdalleni saamat hyökkäykset ja palaan asiaan seuraavan kerran, kun jonkun toisen inhokki on joutunut kuuluisuuden sijaan arkipäiväisiin töihin, ja joku teistä sen tiedon kanssamme jakaa :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No, minä nyt en taas omassa kommentissani ajatellut erityisesti Ilkkaa, mietin vaan, eikö ole tavallaan kunnioitettavaa, että nuori ihminen on valmis tekemään sitä vähemmänarvostettua työtäkin silloin, jos on muulla saralla hiljaista. Mulle ihan sama kuka se artisti on  :).

Mutta Ilkasta puheen ollen, näkyy veljensä Heikin kanssa esiintyvän Lempäälän Ideaparkissa jossain kristillisten vaalitapahtumassa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Aika epätoivoinen yritys genteltä kääntää Ilkka-aiheiset kommenttini Ilkalle suosiollisiksi. Enpä olisi uskonut genten alentuvan moiseen  :rofl:
You know, haa haa ha haa haa :hahaha:
Olisipa mielenkiintoista lukea minkälaisin sanakääntein nimimerkki gentedimare raportoisi vaikkapa Katri Ylanderin uudesta alavaltauksesta siivoojana, JOS hänen laulajauralleen ei olisikaan ollut ottia.  :repeilee:


En varmaan mitenkään, kun mua ei kiinnosta se tyttö ja hänen musansa TIPPAAKAAN!! :ylppis: You know, haa haa ha haa haa :hahaha:
Minusta oli vain niin hupaisaa, että lupaava - kaikki eväät menestykseen saanut artisti on jo alle vuodessa ryssinyt kaiken mahdollisen.
Missä vaiheessa Ilkka Jääskeläisestä on sun mielessä ollut lupaava  :heh:
Ja miten niin ryssinyt. Ei tämä kaikki ole vain ja ainoastaan Ilkan vika! Mun mielestä, jos saan mielipiteeni sanoa, suurin virhe tehtiin siinä vaiheessa kun otettiin se Heikki mukaan kuvioihin ja alettiin mainostaa niitä yhdessä! Kansa on kuitenkin valinnut VAIN ILKAN idoliksi. Ja turha sanoa, että on jo ryssinyt kaiken mahdollisen. Mistä sä tiedät minkälaisen uran se Kale sille kyhää! You know, haa haa ha haa haa :hahaha:
Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset itsekin, jos vaikka joku Britney Spears tai Michael Jackson tavattaisiin esim. McDonaldsin kassalla. Minkälaisella hymiöllä koristaisitte siitä kertovan viestin? Ja tarkoittaisiko tuo hymiö sitä, että halveksutte McDonaldsin työntekijöitä?
No nytkö meen Idols tähdet on jo maailmanstarojen ja miljonäärien kanssa samassa kastissa  :eeek: :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

On parempi etten kirjoita Kuppilaan tänään enää mitään.
Kirjoitin Ilkka Jääskeläisestä Kuppilaromanssit -viestiketjuun.  :draamaa:

No niin, yriteään uudestaan. Tänään löysin "Se ainut" cd-singlen lopultakin.
En muistanut kuinka miellyttävältä ja pehmeältä Idols-voittajan
ääni kuulostaakaan.

Daim-/Marabou-kamppanjasinglen toinen laulu "Soita" onkin jo cd-levyllä,
mutta se ei haittaa... vaan piristävä lisä.

Aika jännä, että Idols-kisan aikana olin Katri-fani tai olin niin innoissani
Almaz- onnen lapsi -tulkinnasta ja Jääskeläisten vitsit jopa ärsytti.
Nyt kuuntelen pelkästään Ilkkaa ja veljeään. Arvonnasta saamani
Katrin cd-levy lähti välittömästi lahjoituksena eteenpäin.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Olisipa mielenkiintoista lukea minkälaisin sanakääntein nimimerkki gentedimare raportoisi vaikkapa Katri Ylanderin uudesta alavaltauksesta siivoojana, JOS hänen laulajauralleen ei olisikaan ollut ottia.  :repeilee:

En varmaan mitenkään, kun mua ei kiinnosta se tyttö ja hänen musansa TIPPAAKAAN!! :ylppis: You know, haa haa ha haa haa :hahaha:
Kumma kyllä olet pikaisella silmäyksellä Katri Ylander -ketjun toiseksi aktiivisin kirjoittaja  :hahaha:

Aiku "sitä ei kiinnosta"  :rofl: Aiku "sillä ei oo enää mitään sanottavaa"  :rofl:
gentedimare kirjoitti:Missä vaiheessa Ilkka Jääskeläisestä on sun mielessä ollut lupaava  :heh:
En olekaan puhunut mitään "omista mielipiteistäni", vaan yleisistä odotuksista :ylppis:
gentedimare kirjoitti:No nytkö meen Idols tähdet on jo maailmanstarojen ja miljonäärien kanssa samassa kastissa  :eeek: :rofl:
He olivat vain esimerkkejä :ylppis:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Kumma kyllä olet pikaisella silmäyksellä Katri Ylander -ketjun toiseksi aktiivisin kirjoittaja  :hahaha:
Pitipä oikeen silmäillä itsekin moinen väite. Mutta kun ei meinannut kyseistä ketjua löytyä mistään. Aiku se ketju oli tipahtanut tuonna unholaan. Aiku siinä oli hurjat KAKSI sivua koko ketjussa. KIINNOSTAVA ja keskustelua herättävä artisti siis!!! Aiku kuppilalaiset on innoissaan kirjotelleet siihen ketjuun  :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee:
(ja tämän jälkeenhän tinywerner käy nopeasti kirjoittamassa kyseiseen ketjuun jotain, jotta se saatas uuteen nousuun, EKS VAAN!?) :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Minä olen kirjoittanut viimeisen viestini sinne KESÄKUUSSA!! Joten aiku se tyttö on ollut mun mielissä näiden kahdeksan viime kuukauden aikana  :repeilee: Kaikkeen sitä vielä silloin kesäkuussa ryhty kun tarpeeksi tiny provosi.....  :rofl:

Nyt, kyseistä tyttöä kommentoisin ainoastaa jos se ottais osaa viisuihin. Tai jos se heitetään nyt Idolsin finaaleihin esiintymään..... muuten, ei vois vähempää kiinnostaa :joojoo:
Aiku "sitä ei kiinnosta"  :rofl: Aiku "sillä ei oo enää mitään sanottavaa"  :rofl:
TOTTA!! Kuten sanottu.... kesäkuussa! :peukku:
Ja kun tuo jälkimmäinen kommentti oli olevinaan piikki mulla siitä mitä sanoin Ilkasta, niin kysymyshän Ilkan Idols-vedoista.  :joojoo: You know, haa haa ha haa haa :hahaha:
Viimeksi muokannut gentedimare, 02 Maalis 2007, 19:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

On totta, että Katri ei jostain syystä kiinnosta kuppilalaisia - tai ainakaan herätä heissä paljon keskustelua... parempi sekin kuin tämä Ilkan herättämä keskustelu  :rofl:
Gente saa joka käänteessä puolustella Ilkkaansa milloin kenellekin  :stupido:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kunnon idoli/artisti whatever herättää keskustelua ja jostain syystä se yks nyt vaan ei saa ihmisiä kiinnostumaan.

En mä mitään puolustele, mä sanon vaan oman mielipiteeni.
You know, haa haa ha haa haa :hahaha:
Mutta siis oikeesti, ihanaa miten sä jaksat miettiä Ilkkaa joka päivä.  :tapu:

Ei siis todellakaan mikään turha jäbä (alku Antsan äänellä, loppu ihan omalla äänellä)

:heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh: :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Kunnon idoli/artisti whatever herättää keskustelua ja jostain syystä se yks nyt vaan ei saa ihmisiä kiinnostumaan.
No sehän se onkin mittapuu artistin kiinnostavuudelle, mitä kuppilassa kirjoitetaan...  :roll:

Tässä sitten vielä Katri Ylanderiakin kiinnostamattomammat artistit (joista on siis kirjoitettu vähemmän ja viimeksi aikaisemmin kuin Katrista)  :heh:

Pet shop boys
Kate Bush
Baccara
Sertab
Meiju Suvas
Jonna Tervomaa
Shirley Clamp
Maija Vilkkumaa
Stella
Amy Diamond
Celine Dion
Irina
Eva Dahlgren
Brainstorm
Il divo
Christina Aguilera
Rasmus
Eppu Normaali
Barbra Streisand
Sani
Spice girls
LAB
Viimeksi muokannut tonywerner, 03 Maalis 2007, 11:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: You're funny  :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Ilkka nähty tänään Stokiksen Speedway vaatekaupan sovituskopissa!  :tapu:

Osti ihan kivan paidan...  :heh:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Sovituskopista terkkuja gentelle. Niinkö? Sie kuulit sen äänettömän terkkujenlähetyksen  :heh:
MF-huuma tarttunut Ilkkaan. Mitä varten se nyt muuten ois Tukholmassa just tänään.

Singing the finnish entry 2008: ILKKA  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti:
MF-huuma tarttunut Ilkkaan.

Singing the finnish entry 2008: ILKKA  :heh:
No Ihan Taatusti!?!!  :stupido:  Huumapa hyvinnii.  :heh: 
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

TOTTAKAI Ilkka on kaupunkiin saapunut melodeita katsomaan. Ei kahta sanaa

ANNA MAHDOLLISUUS!!!  :heh: :heh: :heh: :heh:
Hä hä hä hää hä häääääääääääääääääääääääääääääääää  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Löysin viihdeuutisten sivuilta uutisen Ari Koivusesta ja tästäkin huippulaulaja/menestyjästä oli pienoinen juttu siellä  :rofl: :

Idols-voittajan Ari Koivusen levy-yhtiö tekee kaikkensa, jotta viime vuotinen Ilkka Jääskeläisen heikohko menestys ei tule toistumaan. Sony BMG:n toimitusjohtaja vahvistaa Viihdeuutisille, että Ilkka Jääskeläisen levytyssopimusta ei ole jatkettu. Idols-voitto ei aina takaa menestystä.
- Hän voi toki meille edelleen tarjota musiikkiaan, sanoo Kimmo Valtanen.


:rofl: :rofl: Mites se nyt tuollain?  :repeilee: Jatketaanko Katrin sopimusta, jatketaanko??  :repeilee:
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No toihan on nyt on jo miljoona vuotta vanha juttu.  :joojoo:
Se yks Kalehan otti veljekset talliinsa  :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Hupaisaa, että Iltalehtikin uutisoi asiasta vasta... Mistään potkuistahan ei siis ollutkaan kyse, vaan ihan näkemyseroista. Tsemppiä Ilkalle ja kättelyt rohkeasta ratkaisusta!  :peukku:
Toisen tuotantokauden Idols-voittaja Ilkka Jääskeläisen levytyssopimus SonyBMG:n kanssa ei jatku. Asiasta kertoi ensimmäisenä torstain Viihdeuutiset.
- Syy ei ollut levymyynnissä. 14 000 kappaletta ei ole huono saavutus, vaan siinä voi tyytyväisenä katsoa itseään peilistä, SonyBMG:n toimitusjohtaja Kimmo Valtanen toteaa Iltalehdelle.
Valtanen kertoo eri teille lähtemisen syyksi artistin ja levy-yhtiön erilaiset visiot. Jääskeläinen puolestaan pitää tärkeimpänä syynä levy-yhtiön panostuksen puutetta.
- Olen tehnyt uraa yhdessä veljeni Heikin kanssa, ja jo viime vuonna rupesimme pyörittelemään päätä levy-yhtiön toiminnan vuoksi. Yhteistyön päättymisen syynä ei siis ollut levy-yhtiön yksipuolinen ilmoitus, Ilkka sanoo.
- He olisivat tehneet kanssamme toisen levyn jo jouluksi. Studio oli kuulemma jo varattu ja meidän olisi pitänyt päivässä päättää biisit ja sävelkorkeudet.
Ilkka kertoo SonyBMG:n ehdottaneen kaksikolle levyntekoa myös alkuvuodesta, mutta veljekset eivät suostuneet suoraan siihenkään. Ilkka ei halua kertoa tarkemmin, minkälaista projektia heille tuolloin tarjottiin.

Ilkka syyttää ex-levy-yhtiötään siitä, että se poimi talliinsa liian monta viime vuoden Idols-artistia.
- Jos ei ole rahkeita panostaa niin moneen, määrää kannattaisi rajoittaa. Toivon, että he eivät ota nyt Idolsista niin monta laulajaa. Antaisivat heille mieluummin mahdollisuuden mennä toiselle levy-yhtiölle, kun naamakin on julkisuudesta valmiiksi tuttu, Ilkka ehdottaa.
Ilkka puhuu pelkkää asiaa  :joojoo: Mieshän on siis ihan huippujätkä, kun vertaa tuoreimpaan "Idols"-voittajaan  :cool:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:shock: Varovasti wärneri, sähän alat lämmetä  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja Kollega »

ILTA-SANOMAT: Ilkka on tehnyt veljensä Heikin kanssa viime kesästä asti omaa musiikkia, jota he haluaisivat levyttää.
En ole erityisemmin Ilkan uraa seurannut, mutta sen muistan herättäneen ihmetystä, että hän voitti itse ja painotan sanaa ILMAN VELJEÄÄN sen Idols-kisan ja sit`kuitenkin rupes` levyttämään ja keikkailemaan veljensä kanssa. Eihän kansa mitään duoa voittajaksi valinnut  :roll: Tai sit mä vaan muistan väärin, että odotettu Ilkka-Idols älppäri oliki duotouhuilua veljen kanssa...  :puna:
ILTA-SANOMAT: Valtasen mukaan levy-yhtiöllä oli vahva visio Ilkan seuraavan levyn tyylistä. Ilkka paljastaa, että visiossa oli kyse lastenmusiikista.
- Ensin minulle haluttiin jouluksi joku iloinen tonttulevy, mutta en suostunut, koska aikataulu oli ihan liian kiireinen. Sitten minulle ehdotettiin, että tekisin sellaisen skidimadakkeduu-levyn lapsille, jotka ovat just saaneet tutin pois suustaan.
Periaatteessa mäen tätä yhtään ihmettele, sillä kyllä minulle ainakin jäi aikasmoinen huishapelin mielikuva Ilkasta, vaikka en mitään tiettyä tapahtumaa osaa nimetäkään. Jotenkin se vaan hehkui semmoista..en mä tiiä, jotakin... eri asennetta kuin esim. Katri tai kukaan tähän astisista Idols-finalisteista. Mutta, en mä sitten toisaalta ny` ihan tuohonkaan ketään Idols-voittajaa alentais...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Olkoon Ilkka sitten tyyliltään vaikka titinalle, niin on se nyt ymmärrettävää, että tyyppi lähtee kävelemään jos ihan pokkana levy-yhtiö ehdottaa Idols-voittajalle nalleluppakorva-levyä  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tässä taas nähdään Iltalehden ja Iltasanomien ero... Sanomat yrittää rääpiä ja repiä draamaa ihan olemattomasta ja otsikoikin juttunsa:
"Idols-Ilkka sai potkut levy-yhtiöstä"  :roll:

Mua niin jurppii tuo Iltasanomat...  :evil:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Arilla on parempi ääni kun Ilkalla, Ilkka on vaa pelle.  :joojoo:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ilkan albumi löysi tiensä tähänkin levyhyllyyn... hinta/laatu-suhde oli kohdallaan...
1,99 euroa olin valmis pulittamaan  :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Mansen Miäs
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 324
Liittynyt: 16 Joulu 2004, 16:44
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja Mansen Miäs »

tonywerner kirjoitti: 1,99 euroa olin valmis pulittamaan  :peukku:
:eeek: Hirveän huono kauppa.  :eiei:

Ja kukas tämä kaveri nyt siis edes on?  :rofl: :repeilee: :rofl:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mansen Miäs kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: 1,99 euroa olin valmis pulittamaan  :peukku:
:eeek: Hirveän huono kauppa.  :eiei:
Mä en voi ottaa kantaa, koska en ole kertaakaan kuunnellut ko. levyä.  :heh:
Mutta Idols-voittajien levyt on hyllyssä oltava  :joojoo:
Tosin tästä uusimmasta en ole valmis pulittamaan noinkaan paljoa  :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Ilkka Jääskeläinen

Viesti Kirjoittaja jamit »

Huonoin idoli voittaja ikinä, täysin turha heppu!!
Hello this is Serbia callink...............

Vastaa Viestiin