UK Big Brother

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No niinpa, Colby, LAURA ULOS!!!!!  :heh: Kamala laiska lehma. Brian on ihana ja Charley on hyvaa viihdetta. Mutta nyt huhujen mukaan perjantain eviktio ei olekaan kunnon eviktio, vaan taas on joku salainen talo ja Jonathanin korvaava henkilo on siella sitten Lauran kanssa. Tai tieda vaikka taas useampi.

Minusta tama on paras BB vuosiin, kun ei ole niin alytonta huutamista. Ma olen ainakin nauranut niiden diary room -jutuille enemman kuin ikina, ja tehtavat ovat olleet tosi hauskoja. Noilla ihmisilla ei vaan oo mitaan yritysta  :evil:
Hello Hi!

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Montako miestä sinne on jo tuotu?  :hiips:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Sinne on tuotu seittemän miestä. Joista kaksi on häädetty, yks on lähteny ite ja yks on jo voittanu 100 000 puntaa!!  :draamaa:

Äläkä ukki ees pelotte millään salahuoneilla!  :niinpa: :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Eihän ne voi tehdä mitään salahuonetemppua, kun äänestysohjeissakin on "to evict". Kyllä se on ennen aina etukäteen sanottu, jos on joku muutto salataloon tms. Mä uskon, että tuollainen "muuttoäänestys" tulee vasta ens viikolla, kun Charley on vihdoinkin ehdolla :p

Mä huomasin Laurasta heti alussa, etten tuu pitämään siitä, enkä tajunnu miten se tuntu alussa olevan niin monen ennakkosuosikki. Mutta on ollut ilo huomata, että suurin osa tuntuu muuttaneen mielensä  :tapu: Hirvee ämmä!

Mikä sillä Chanellella muuten on? Siis kun se silloin yhdessä jaksossa sai raivokohtauksen pk-huoneessa kun se kutsuttiin sinne ottamaan lääkkeet. Mitkä lääkkeet? Onko mulla menny jotain ohi vai eikö sitä oo vaan kerrottu?
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

En mäkään tiedä, mitä lääkkeitä se ottaa ja miksi se sanottiin sillä tavalla, eihän niiden muidenkaan lääkekuureista puhuta  :miettii: :miettii:

No en tiä, salahuonetempusta luin jostain ja Davinakin sanoi, että ensi perjantaina talossa on yhden asukin kokoinen aukko, eikä mitään eviktiosta... mutta tosiaan, kyllä ne on niin varovaisia noiden puhelinäänien kanssa nykyään, ettei tuskin mikään muu kuin oikea eviktio tule kyseeseen  :miettii: Tekstariäänetkin on poistettu käytöstä, miten ne sitten viisuissa voi olla luotettavia ja saapua ajoissa perille, jos ei viikon kestävässä BB-äänestyksessä? Mä luulen, että niitä on pystynyt helpommin manipuloimaan tms.
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:draamaa: :draamaa: :draamaa:
Mä hirnuin ihan sikana kun se Chanelle tinttas nalle kädessä siellä päivyrihuoneessa, ei sillä kyllä kaikki oo kotona  :heh:

Ja juu, totta mooses se salahuone keksitään vasta sitten kun Charleylehmä on äänestyksessä. Mä muuten varmaan hukuttasin sen sinne altaaseen jos  oisin samassa talossa sen kanssa. Ihan hirvee kalkkunadrag koko lehmä :nohyi:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Nicky ja Charley feikkihäätöäänestyksessä! Mahtavaa! Ei niinkään väliä kumpi feikkihäädetään, kun molempien haastatteluista saattaa asukkaille paljastua mielenkiintoisia juttuja. Jollain tavalla kyllä tykkään edelleen Nickystä, vaikka hän onkin niin nyrpeä ja negatiivinen. Nicky on kyllä kaunis kun hän hymyilee =)

Niin, ja Chanelle näytti hauskalta niissä saippuaoopperatehtävän releissä :D

1. Amanda
2. Brian
3. Chanelle
4. Sam
5. Nicky
6. Charley
7. Gerry
8. Liam
9. Ziggy
10. Tracey
11. Carole
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

"Get Charley out" = "Get thingy out"
TOKI!!!  :roll:

Enpä tiedä kumpi on TYHMEMPI!! Viime vuoden Nikki vai tän vuoden Charley!  :rofl:

Pahinta tietysti tässä kaikessa on se, että Charley IHAN AIKUISTEN OIKEESTI uskoo kaiken mitä se sanoo. Kauhee buuaus ja tyttö ihan tosissaan kertoo kuinka hän sai MAHTAVAN vastaanoton!!  :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee:

Tyhmä, tyhmempi, Charley!!

"they like me so much" NO NIINPÄ TIETENKIN NIIN TYKKÄÄVÄT  :draamaa:
Viimeksi muokannut gentedimare, 16 Heinä 2007, 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Pientä itsepetosta havaittavissa tuolla Charleylla, juu  :heh: Toisaalta, se on saanut ne muutkin uskomaan että on nyt turvassa, eikä varmaan saa nimeyksiä tänään taas  :eiei: No, viihdyttävää sitä on ollu katsoa, kun muuten on hieman hiljaisempaa. Et sitten "suomeakin" kuultiin siellä päiväkirjahuoneessa, ja tietysti Chanelle toisena bimbona oli ekaks et "Finnished? What's that?"  :stupido:
Hello Hi!

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Hyvä toi BB:n synttärijuhlahässäkkä... Charleyta ei niin naurattanut. :heh:

"Would housemates now confirm which housemates are the magician and the magician's assistant?"
Liam:  "North East "it" boy Liam...magician"
Chanelle: "West Yorkshire "it" girl Chanelle...assistant"

:rofl: 

"Me, a clown?!"  Ei Charleyn kaltaisia ihmisiä voi olla olemassa...

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Ihana toi synttärisankari-BB ikäkriiseineen kaikkineen :D

Ärsyttää jo valmiksi, että Nicky lähtee tänään... Mun mielestä Nicky on kaikesta huolimatta hauska. Hauskalla tavalla negatiivinen. Ja Gerry on ärsyttänyt mua jo pidemmän aikaa. Siitä on tullu vaan kauheen ylimielinen, enkä jaksais katella sen naamaa ja kuunnella sen ääntä enää. Liam se vasta waste of space onkin. OUT! Ziggy... OUT! Ja Charley tietysti... OUT!

Näyttää siltä, että Brian vie voiton kotiin, eikä se mua haittaa ollenkaan... tykkään siitä. Sam, Amanda ja Chanelle kelpais myös. Carole ja Tracey joutais ulos kans... Krääk!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

BB vois seuraavalla kerralla heittää Ziggyn suoraan pihalle, kun se menee ilmoittamaan haluavansa lähteä talosta. RAIVOSTUTTAVAA! Raivostuttava on myös mulkero-Gerry. Miten joku voi ees tykätä siitä?! Charleyhin on jo niin tottunu, ettei se tunnu enää missään, mutta Gerry on jotain niin yli-hirveää, että ihan oksettaa.

Brian on edelleen hulvaton. Samoin Chanelle (yks suosikkihetkistäni tällä kaudella on se, kun Chanelle kuvittel, että Spaissarit on tulossa BB:n synttäreille vieraaksi :D). Sam ja Amanda on ihkuja. Carolesta oon jo melkein taas oppinut vähän tykkäämään, kun ne loput onkin sitten niin järkyttäviä...

1. Chanelle
2. Brian
3. Amanda
4. Sam
5. Carole
6. Tracey
7. Charley
8. Ziggy
9. Gerry
10. Liam
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Colby kirjoitti: 8. Ziggy
9. Gerry
10. Liam
:repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee:
TOKI!!!

Mä en kyllä osaa sanoa, kenet mä tosta sakista haluan voittajaksi. Mutta en panis pahakseni jos Liam tai Gerry voittas.
En tajua, miten kukaan osaa laitta eroa Amandan ja Samin välille. Mä en edes muista ikinä kumpi niistä on mitäkin tehnyt  :draamaa:

Charley on jotain niin hirveetä, että jos se ei sieltä kohta lähde niin mä yrjöön. Tollasta ihmistä EI YKSINKERTAISESTI ole olemassakaan! :tulta:

Onneks VALITTAJA Nicky läks. Hirvee lehmä, naama norsunvi*ulla koko ajan. Ei ihme ettei kukaan sen seurasta tykännyt. En mäkään jaksas olla sellasen ihmisen lähettyvillä  :twisted:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Vihdoinkin Charley aika on ohi  :tapu: Jotenkin vaan liian helposti taas menee kaikki  :raaps: Ja kuusi uutta asukkia taloon perjantaina  :eeek:

Ja Charley varsinkin: se on "Up for EVICTION", ei "Up for nomination"  :roll: Sama juttu joka vuosi, ja aina joku sanoo sen AINA väärin  :niinpa:
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Chanelle  :vollotus:
Toisaalta ihan fiksu ratkaisu noin niinku oman hyvinvoinnin ja mielenterveyden kannalta. Ziggy on kyllä niin sellanen, ettei se varmaan osaa välittää kenestäkään muusta kuin itsestään... No, onneksi se joutui sen ääliökaverinsa Liamin kanssa sinne halfway houseen nyt  :tapu: Ei tarvii tulla takas. Mutta ei sitä friikki-Jontyäkään kyllä tarvii taloon päästää. Amy vielä taloon ja Carole ulos, niin jaksaa taas vähän aikaa.

Ihanat Sam & Amanda oli niin surullisia kun Chanelle lähti. Ja olikin kamalaa katsoa heidän kannaltaan, kun Chanelle tulikin vielä takaisin. Ihanat kaksoset. Ja loistava Brian!

Traceystäkin on tullut ihan ku uus ihminen nyt kun Charley on poissa. On ollu oikeestaan ilo nähdä, mitenkä hyvin se tulee porukan kanssa toimeen nyt kun se ei oo koko ajan vain Charleyn seurassa. Gerrykin on tuntunut vähän taas irtaantuvan Ziggystä ja Liamista, mikä on aina positiivinen asia, mutta on se edelleen ylimielinen ja muutenkin ärsyttävä. Carole on kuitenkin ehkä ykkösinhokki tällä hetkellä. Ihan hirvee noita-akka, joka myös kohteli Chanellea tökerösti ja muutenkin tuntuu olevan aikamoinen riidankylväjä ja tyranni.

Uusista tykkään siis Amystä eniten, ja toivonkin että pääsee taloon. David on ihan jees. Shanessa vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta tapaukselta. Kara-Louisesta ei juuri minkäänlaista kuvaa. Ja Jonty on oikea esimerkkitapaus siitä, millaisia tyyppejä BB-taloon ei ikinä tulisi päästää.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tää koko Halfway house juttu oli ihan syvältä. Heitellä nyt ihmisiä edestakasin. En pitänyt ollenkaan  :eiei:

Kara Louise on noista uusista kivoin.
Shanessa ja David oli myöa erikoisia omia persoonia, mutta ne nyt sitten sai häippästä.
Oispa ollut Amy ja Jonty jotka oisivat häipänneet. Että mua sitten risoo se Amy ja sen ovela, juonitteleva tapa olla tuolla. YÄK!! :plaah:

Chanelle oli kyllä niin friikki loppuvaiheissa että ihan jo kävi Ziggyä sääliksi. Totta oli mitä se sanoi, että Chanelle näkee vaan oman etunsa tossa jutussa. Sen tunteenpurkaukset oli kyllä niin naurettavia, että hyvä vaan että lähti. Oisin muuten varmaan alkanut tosissani vihata sitä!  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Stello »

Mä haluaisin Kara Louisen seuraavaksi ulos, koska se on koko porukan tylsin, ja mua ärsyttää se jatkuva hampaiden esittely :roll:

Jonty on kiinnostava, kun välillä se on ihan tavallinen, fiksu ja kohtelias keskustelija, ja välillä sitten hihittelevä eksentrikko, niiden pehmoelukoiden ja spanking-juttujen kanssa. Jotenkin kaksi täysin erilaista ihmistä samoissa kuorissa.

Brian on hilpeä :tapu: Voisin hyvin kuvitella Brianille malliuraa, koska siinä ei tarvitse olla maailman fiksuin (tosin Brian on tietyissä jutuissa yllättävän huomiokykyinen, eli kyseessä kai enemmänkin koulutuksen puute) ja ulkonäön puolesta voisi hyvinkin olla malli. Mun ihan eka ajatus Brianista (kun se aikoinaan meni taloon) oli, että voi kun saisi ottaa tuosta pojasta kasvokuvia.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Jee mulkero-Gerryn irvistelyjä ja säälittävää huomionhakuisuutta ei tarvii enää katella! Ei ees haittaa, vaikka Carole-noita sai vielä jäädä taloon. Ei se kumminkaan tuu voittamaan. Ois kyllä voinu häätää molemmat samalla... Niitä jää finaaliin taas ihan liikaa  :roll:

Twins to win!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Siis olen ennekin huomannut, miten ääliö on toi Ilta-Sanomien Sanna Ukkola kun se raportoi täältä Lontoosta, mutta nyt se ylittää oman tyhmyytensä  :evil: :stupido:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1428251

Ei, BB ei jää hyllylle vaan celebrity-versio ja ihan odotetusti. Gordon Brown ei todellakaan ollut pääministeri tuolloin eikä ole kommentoinut ikinä BB:tä. Eivätkä suunnitelmat olleet missään, vaikka joku juorupalsta jostain Paris Hiltonista puhuikin. Mä toivon oikein näkeväni tuon daamin jossain joskus, jotta saan haukkua ihan edessäkin päin  :evil: :evil: MISTÄ noita "reporttereita" löytyy, luoja jos kaikki ko. lehden uutisointi on samaa luokka kuin täältä Lontoosta.  :roll:

Edit: ai olin väärässä Gordonista, mutta silti tuo koko sävy on aivan väärä.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/6269953.stm

Viikko jäljellä BB8:a, luulisin että twinsit voittaa ja Brian toisena. Liam 3. ja Jonty 4. Ziggy sitten ja Carolea ei äänestä KUKAAN, kamala kontrollifriikki.

Miten ne sieltä tulee ulos on epäselvää, niille kuulemma valehdellaan että keskiviikkona olisi eviction, vaikkei olekaan.  :raaps:
Viimeksi muokannut JuhaUK, 25 Elo 2007, 22:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Nyt en ihan ymmärrä, siis julkkisten BB:stähän tuossa IS:n artikkelissa puhutaan  :raaps:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Otsikko:

Big Brother hyllylle!

eli siitä saa jo heti aivan väärän kuvan, mutta ehkäpä niillä onkin vain tarkoitus herättää huomiota.  :roll:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No tietysti on. Pitää varmistaa että nettikäyttäjä todellakin linkkaa itsensä kyseiseen artikkeliin  :rofl: Siis ensimmäinen ajatushan on, että SUOMEN BB on pistetty  hyllylle ja siitähän riemu syntys  :draamaa:

Mutta itse artikkeli kertoo sen minkä pitääkin eli brittien CBB hyllylle. Kyllä ukki nyt hermostu liian nopeesti.  :draamaa:
Mähän en siis itse ikinä hutki enneku tutkin  :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No mut ku toi Ukkola on ärsyttänyt jo NIIN monta kertaa ennenkin puolitotuuksillaan ja väärinymmärryksillään, niin aina älähtää  :twisted:  ;)
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ja nyt sitten luinkin  Digitalspy:sta että ohjelmaa oli jo suunniteltu ja ihmisiä kyselty...  :puna: Eli haukuin Sannan miltei turhaan tällä kertaa, mutta otsikko on silti harhaanjohtava :ylppis:  :puna:
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Näin loppuun asti piti odottaa vuoden parasta kohtausta:

http://www.youtube.com/watch?v=WF74N-5AFiU

TENK!!! Twins to win!  :rofl: :rofl:
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihanat kaksoset  :ihana:

Itse asiassa kaikki mun suosikkikohdat tältä kaudelta on liittynyt kaksosiin. Esim. nämä
http://www.youtube.com/watch?v=yHgUe3xYyBw
http://www.youtube.com/watch?v=JI6Cg1G8QXU
ja tietysti kaikki ne Amanda & shopping list -hetket.  :repeilee:

Twins to win!  :tapu:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Tämäkin sitten loppuu tänään. En edes pysty suorana katsomaan finaalia, mutta tuskinpa siinä kamalia yllätyksiä enää tapahtuu. Ihmettelen vain, miten ne saa ne ulos sieltä kun noin monta on vielä sisällä. Harmi, jos Carole ei joudu yksin kohtaamaan buuavaa yleisöä, vaan saa esim. Ziggyn tuekseen  :niinpa:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Onneks kaksoset ei voittaneet. Ihan kivoja ja söpöjä, mutta mä en nähnyt MITÄÄN syytä miks niitten ois kuulunut voittaa. Brian oli hyvä voittaja

Mutta kaiken kaikkiaan vähän tylsä kausi.  :(
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ihana finaali ja ihan hieno tulos. Ansaitseva voittaja, twinsit saa kuitenkin rahaa kaikenmaailman lehtidiileistä jne.

Joku laittaa ekaa kautta katsottavaksi, jos jollakulla on aikaa:  :mrgreen:

http://www.digitalspy.co.uk/forums/show ... p?t=657731
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

:draamaa: :draamaa: Cringe!

Kaksosilla on seksielämä ja ne harrastavat kinkyä  :draamaa:

http://www.heatworld.com/Article.aspx?articleid=2141
Hello Hi!

Vastaa Viestiin