Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
64
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
17%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 183

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Rullaluistelin tänään ensimmäistä kertaa tänä vuonna. :heh: Kausi avattu ajoissa ja silleen.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Vit*tu mä oon siis niinq oikeesti paksuna:eeek: Mun pitäis käydä ahkerammin jumpissa.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minäpä olen älyttömän ohuena! :shock: :ylppis:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Minäkin oon pamahtanut tosi paksuksi kesän aikana, kun oon vaan istunut persiilläni tietokoneen ääressä. Nyt sain itseäni niskasta kiinni ja kävin tänään sport-latinostunnilla. Hiki virtasi, en meinannut edes mahtua tanssihousuihini!  :jupinaa: Mutta jospa tämä tästä... Tuntui kyllä ihan tajuttoman uskomattoman raskaalta, varmaakin koska taukoa viime tanssikerran jälkeen on melkein vuosi... Nyt on 10 kerran liput ostettu, tästä ei luisteta!
Kymmenen sientä.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mäkin on ihan järkyttävän paksuna nykyään. :eeek: Eikä asiaa auta karkin mässyttäminen harvase päivä... Nysse loppu! Siitä suivaantuneena ja hieman ex tempore -tekona otin vuoden jäsenyyden tuonne Finnbodyn salille, mistä mainitsinkin jossain ketjussa jo. Aionkin siellä ruveta käymään ihan säännöllisesti joka viikko muutaman kerran. Jos tää vararengaskin tästä putoisi siinä rytäkässä.  :rautaa:
Keep your head high above the water

Avatar
Maya
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 09 Maalis 2006, 08:17
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Maya »

Kyllä huomaa että syksy on saapunut. Kauhiasti porukkaa jumpissa, hyvä kun sekaan mahtuu. Parin kuukauden jälkeen alkuinnostus aika monelta onneksi lopahtaa ja marras-joulukuussa on taas väljää :joojoo: Tammikuussa on sit taas kuukauden verran ahdasta...
Mäyrät ne maailmaa pyörittää

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

kwak kirjoitti: Siitä suivaantuneena ja hieman ex tempore -tekona otin vuoden jäsenyyden tuonne Finnbodyn salille, mistä mainitsinkin jossain ketjussa jo. Aionkin siellä ruveta käymään ihan säännöllisesti joka viikko muutaman kerran.
Voi miten hieno asia, zemiä harjoitteluun! Ootsö jo varannu ajan henkilökohtaiselle ohjaajalle kuntosaliohjelman tekoa varten? Aiotsä panostaa alavartalon treenaamiseen vai hankitko itsellesi sexikkät selkälihakset ja leveät hartiat?
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

Kiitoksia. :joojoo: Henk. koht. ohjaajalle on vissiin aika jo varattu, en muista milloin, sillä olin nukkumassa, kun hän soitti, ja rupesin nukkumaan sen puhelun jälkeen uudestaan, joten luulin, että näin unta enkä laittanut aikoja muistiin. :roll: Alavartaloa pienemmäks ja ylävartaloa isommaks jos sais, niin jee. :mrgreen:
Keep your head high above the water

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Täällä on kyllä yks sun toinen kohta paksuna, kun aina kun yrittää ulos lähteä lenkille, niin alkaa sataa kaatamalla. :tajutkaa: Hermot menee. :niinpa:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Kyllä nyt jossakin on vikaa kun nousee yöllä kahden aikaan ja tuijottaa telkkarista MM-kisat ja sitten sen jälkeen lähtee 20 km pyörälenkille… :heh:....mutta kun on niin kaunis lauantaiaamu niin oli pakko lehteä ulos lenkille.  :p

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kävin pitkästä aikaa uimassa. :D Matkaa kertyi hieman yli kilometri! :ylppis:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Onko Kwak jo päässyt tavoitteeseensa eli hankkinut itselleen sexikkäät rintalihakset ja leveät hartiat?
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mitäs blackburnin vatsalihaksille kuuluu? :p

Mulla näkyis varmaan himmeästi hyvänä päivänä sikspäkki, jos kävisin ottamassa rusketuksen. :mrgreen:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

blackburn kirjoitti: Onko Kwak jo päässyt tavoitteeseensa eli hankkinut itselleen sexikkäät rintalihakset ja leveät hartiat?
No ei. :eiei: Viime aikoina on ollut tosi kiireistä tää elo enkä ole kovin ehtinyt salilla käydä, mikä on aika harmi. Tänään mulla oli kuitenkin vihdoin ja viimein omaohjaajan tapaaminen ja tehtiin sen kanssa mulle treeniohjelma. Nyt voikin aloittaa kunnolla järjestäytyneen kunnonkohotuksen. Muutan kuun vaihteessa erään toisen Finnbodyn salin lähelle, joten kynnys lähteä salillekin siten pienenee. En vielä heitä kirvestä kaivoon, kyllä täältä noustaan! :femme:
Keep your head high above the water

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

kwak kirjoitti: [
OMuutan kuun vaihteessa erään toisen Finnbodyn salin lähelle,  :femme:

Siis niinq muutatsä pois HOAS:n solusta omaan yksiöön siis niinq oikeesti?????????
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

Muutan HOASin solusta HOASin yksiöön, että ei se vuokra mitenkään järkyttävästi nouse. Nyt kun oon töissäkin, niin pystyn hyvin maksamaan vähän isompaa vuokraa. :joojoo: Mielummin mä nyt yksiössä asun kuin solussa!
Keep your head high above the water

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Yksiössä saa rauhassa paneskella  ;)
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Kosti-71 kirjoitti: Yksiössä saa rauhassa paneskella  ;)
Siveemppöö Kostii. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
HkiMiikku
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 649
Liittynyt: 04 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja HkiMiikku »

Tää aloitti sauvakävelyn ja joka päivä on tullut viuhdottua jonkin verran. Kävely on musta hyvä liikuntamuoto tälläiselle laiskalle ja nyt sauvojen kaa saa siitä tehokkampaa. Duunin punttarillakin ajattelin alkaa taas käymään kun muutin ihan paikan viereen. Siellä voi sit aina saunoa treenin päälle. ;)

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Sauvakävely on kyllä tosi hyvä laji, itsekin kävin äsken vetämässä reilun tunnin lenkin. Tekee hyvää selälle ja hartioille. :peukku:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

kwak kirjoitti: Muutan HOASin solusta HOASin yksiöön,
MITÄ IHMETTÄ!: Saatsä yksiön jo nyt, vaikka sun opinnot on noin alussa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saanx mäkin hankkiutua HOAS:n yksiöön, kun mä aloitin opinnot tammikuussa 2007?
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kyllähän sitä aina hakea saa, vaikka ensisijaisesti yksiöt onkin tarkoitettu opintojen loppuvaiheessa oleville. Kwak on asunut ennenkin HOASilla, ja hänellä kävi tuuri kun sattui yksiö sopivasti vapautumaan.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

blackburn kirjoitti: MITÄ IHMETTÄ!: Saatsä yksiön jo nyt, vaikka sun opinnot on noin alussa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saanx mäkin hankkiutua HOAS:n yksiöön, kun mä aloitin opinnot tammikuussa 2007?
Kokeile ihmeessä! :) Eihän siinä hakemisessa mitään menetä. :joojoo: Ne antaa niitä sellaisille, jotka asuvat jo HOASilla valmiiksi. Mäkin kokeilin ihan vaan huvikseni ja kuukauden päästä tärppäsi.
Keep your head high above the water

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

kwak kirjoitti: Mäkin kokeilin ihan vaan huvikseni
Halvat on huvit. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

kwak kirjoitti:
blackburn kirjoitti: MITÄ IHMETTÄ!: Saatsä yksiön jo nyt, vaikka sun opinnot on noin alussa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saanx mäkin hankkiutua HOAS:n yksiöön, kun mä aloitin opinnot tammikuussa 2007?
Kokeile ihmeessä! :) Eihän siinä hakemisessa mitään menetä. :joojoo: Ne antaa niitä sellaisille, jotka asuvat jo HOASilla valmiiksi. Mäkin kokeilin ihan vaan huvikseni ja kuukauden päästä tärppäsi.
No jos mäkin sit laitan hakemuksen? Saitko asunnon sellaiselta alueelta, johon toivoitkin ensisijaisesti, vai antaako ne opintojen alkuvaiheessa vain sellaisen yksiön, mikä nyt vain sattuu vapautumaan välittämättä kuinka lähellä se on koulua?
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

No mä laitoin hakemuksen aluetoiveeseen vain, että "Helsingin rajojen sisältä" ja sainkin sellaisen. Koulumatka on ajallisesti tismalleen yhtä pitkä kuin nytkin, että sinänsä mitään radikaalia muutosta ei tapahdu. :joojoo: Mä kyllä tosin luulen, että ne vähät välittää toiveista ja tarjoaa sellaista kämppää, joka nyt vaan sattuu vapautumaan sopivaan aikaan...

(Onneks vaan vähän :offtopic:)
Keep your head high above the water

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Olen kyllä aina lenkkeillyt paljon mutta tänä syksynä olen sauvakävellyt kuin veteraani huippu-urheilija… :heh:..joka päivä olen sauvakävellyt noin 8-10 km….elikkä noin 60 km viikossa.
Täällä lähellä missä asun on pururata metsässä……talvisin hiihtelen maastohiihtoa siellä…..hyviä mäkiä on….ylös ja alas viisuvaarikäppyrä menee… :rofl:..tämä ulkoilu on tullut minulle kuin elämäntapa…hermostun jos en pääse ulkoilemaan/lenkille.

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Täälläkin noita kilometrejä kertyy kummasti. Koiralenkit on niin rutiinia, etten ollut edes ajatellut miten paljon sitä tuleekaan lenkkeiltyä, ennenkuin yksi ystävä oli tässä syksyllä muutaman päivän kylässä, ja asiasta huomautti. Tavallisesti pari kertaa päivässä kävellään reilun seitsemän kilometrin lenkki, eli tuleehan siitä.

Mullekin ulkoilu on ihan elinehto. Kaikki ongelmatkin kutistuu mitättömiksi, kun lähtee vähän raittiiseen ilmaan selvittämään ajatuksiaan. Kunnon kohoaminen on hyvä sivutuote.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulla on nyt sellanen ongelma, että liikun lenkillä nopeammin kuin tuo jalkavaivainen koira  :(. Täytyy varmaan koiran ehdoilla jatkaa, eli hidastaa vauhtia ja vastaavasti vähän pidentää lenkkiä. Ei viitsisi lähteä ilman koiraa, kun sillekin olisi liikkuminen elinehto, muuten menee jalka vielä huonommaksi.
Kuntosalikortti on seuraavaksi ostoslistalla.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mä oon herätelly tässä jo parin viikon ajan noita mun vatsalihaksiani.  :draamaa:  Semmonen 250 vatsalihasliikettä päivässä tulee väännettyä.  :lashatumbai:  Kummempia tuloksia ei kyllä vielä näy..  :heh:  Mä venaan jo lunta, jotta pääsis taas hiihtämään!  :rofl:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Vastaa Viestiin