Re: Vs: Thunderstone

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Thunderstonen kappaleista

Forevermore
83
67%
Face in the mirror
40
33%
 
Ääniä yhteensä: 123

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Siis mä en tajuu mikä Suomen kansaa vaivaa ku äänesti tän kakkoseks.. Siis biisin jossa ei oo ees sävellystä??? Kyl mä jaksan ihmetellä..  :shock: Surkeeta..
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Aancon kirjoitti: Siis biisin jossa ei oo ees sävellystä??
Pyydäpä joku kosketinsoittaja soittamaan tämä biisi,
niin huomaat, että on siinä jotain sävellystäkin.  ;)
Voi jopa kuulostaa niin hyvältä että jäät koukkuun  :)
ja alat toivoa, että joku hempeämpi laulaja tekisi tästä erilaisen version,
kun et saa säveltä mielestäsi..  :heh:

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

mun pikkubroidi, 19v, joka ei ole eläissään euroviisuja seurannut diggas eniten "face in the mirrorista". ja tää oli tosiaankin eka kerta kun se kuunteli kaikki viisujen biisit. ja jos mun pikkubroidi, joka on mukava ja ihana ihminen tykkäs siitä niin täytyyhän siinä jotakin olla  :peukku: :tapu:

nyt täytyy vaan alkaa kouluttamaan broidista viisufania  :heh:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Thunderstone:n Forevermore -single (joka sisältää myös Face in the mirror:n) on singlelistan 5. Kyseisen yhtyeen 10000 Ways -single oli listan 15.  :)
www.sodadream.is
Dare to Dream

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Näin kävi Thunderstonen karsinnoissa ja finaalissa

1. alkukarsinta 20.1.2007, Tampere
"Forevermore" Thunderstone 2 825 ääntä
"Face in the mirror" Thunderstone 5 056 ääntä


Finaali 17.2.2007, Turku, 1. kierros
1. "Leave me alone" Hanna Pakarinen 16 937
2. "Anyone anymore" Lovex 15 112
3. "Face in the mirror" Thunderstone 10 997

Superfinaali
1. "Leave me alone" Hanna Pakarinen 73 052
2. "Face in the mirror" Thunderstone 54 716
3. "Anyone anymore" Lovex 38 175
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Aika kummallisen selkeästi Face in the mirror oli suositumpi.
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Sagapo kirjoitti: Aika kummallisen selkeästi Face in the mirror oli suositumpi.
ehkä se "mirrori" sit oli enempi niiden hevihemmojen mieleen. "Forevermore" oli mun mielest ekan semin paras biisi ja olin pienesti pettyny kun sille ei jatkopaikkaa irronnu  :(
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30539
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mainos


Käännöspuolella on meneillään Suomen karsintakappaleiden käännöskilpailu. Thunderstonen kilpailukappaleiden Forevermore ja Face in the mirror kääntämiseen on aikaa vielä sunnuntai-iltaan asti. Lisätietoja http://www.viisukuppila.fi/index.php?op ... pic=3535.0.

Mainos
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Satua »

Viulu_ukko kirjoitti: ehkä se "mirrori" sit oli enempi niiden hevihemmojen mieleen. "Forevermore" oli mun mielest ekan semin paras biisi ja olin pienesti pettyny kun sille ei jatkopaikkaa irronnu  :(
En kyllä tiedä. Mitä olen oman tuttavapiirini kanssa jutellut (ja siis meillä päin kuunnellaan rokkia, metallia ja heviä ja niitä muita alalajeja), niin kaikki ovat olleet kovin hämmästyneitä siitä, että FITM äänestettiin paljon paremman Forevermoren edestä jatkoon.

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Merita kirjoitti:
Viulu_ukko kirjoitti: ehkä se "mirrori" sit oli enempi niiden hevihemmojen mieleen. "Forevermore" oli mun mielest ekan semin paras biisi ja olin pienesti pettyny kun sille ei jatkopaikkaa irronnu  :(
En kyllä tiedä. Mitä olen oman tuttavapiirini kanssa jutellut (ja siis meillä päin kuunnellaan rokkia, metallia ja heviä ja niitä muita alalajeja), niin kaikki ovat olleet kovin hämmästyneitä siitä, että FITM äänestettiin paljon paremman Forevermoren edestä jatkoon.
tää jäänee sitten ikuiseksi arvoitukseksi. mä olin jotenkin ymmärtäväni siitä ekasta alkukarsinnasta, että bändi itse oli yhtä hämmästynyt kuin me muutkin kun FITM otti jatkopaikan... mutta komea kakkossija silti  :peukku:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja aksim »

Luulin päässeeni jo tästä finaali lauantain masiksesta, mutta nyt kun olen kuunnellut muiden maiden tyrkkyjä, niin täytyy todeta et FITM olis pessy niillä lattiaa ja taas mua alkaa harmittaan...... :'(
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja phale »

Viulu_ukko kirjoitti:
Merita kirjoitti: En kyllä tiedä. Mitä olen oman tuttavapiirini kanssa jutellut (ja siis meillä päin kuunnellaan rokkia, metallia ja heviä ja niitä muita alalajeja), niin kaikki ovat olleet kovin hämmästyneitä siitä, että FITM äänestettiin paljon paremman Forevermoren edestä jatkoon.
tää jäänee sitten ikuiseksi arvoitukseksi.
Oma ensireaktioni oli kyllä se, että Forevermore on tylsä Bon Jovi -wannabe, ja Face in the Mirror mukavan raskasta rymistelyä, jolla viisukatselijoita olisi ollut kiva hieman järkyttää. :)

Ja edelleen kyllä kuuntelen mieluummin jälkimmäistä...
”We’re coming to let’s go!” –Pertti Kurikan Nimipäivät

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1884
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Possu »

Olipa komea veto finaalissa Thunderstonelta! Thunderstonen olisi kuulunut päästä Helsinkiin, mutta kun kansa päättää niin minkäs teet. Hanna Pakarisen kappale on suoraan sanottuna surkea. Väkisin tehty kipale, joka ei tule keräämään ääniä paljon yhtään. Korkeintaan jämäpisteille on asiaa. Olisin halunnut nähdä jotain muuta Helsingissä kuin Hanna Pakarista. Harmittaa, kun tälläinen hmv-kappale voittaa.
Mor Ve Ötesi - Deli

Avatar
melodia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4311
Liittynyt: 21 Touko 2006, 21:25

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja melodia »

Possu kirjoitti: Olipa komea veto finaalissa Thunderstonelta! Thunderstonen olisi kuulunut päästä Helsinkiin, mutta kun kansa päättää niin minkäs teet. Hanna Pakarisen kappale on suoraan sanottuna surkea. Väkisin tehty kipale, joka ei tule keräämään ääniä paljon yhtään. Korkeintaan jämäpisteille on asiaa. Olisin halunnut nähdä jotain muuta Helsingissä kuin Hanna Pakarista. Harmittaa, kun tälläinen hmv-kappale voittaa.
Vaikken hevistä pidäkään niin jos kanssa olisi antanut enemmän ääniä Thunderstonelle niin mäkin olisin kannattanut heitä Helsinkiin 
:vaara: :vaara:
Viimeksi muokannut melodia, 25 Helmi 2007, 18:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Merita kirjoitti:
Viulu_ukko kirjoitti: ehkä se "mirrori" sit oli enempi niiden hevihemmojen mieleen. "Forevermore" oli mun mielest ekan semin paras biisi ja olin pienesti pettyny kun sille ei jatkopaikkaa irronnu  :(
En kyllä tiedä. Mitä olen oman tuttavapiirini kanssa jutellut (ja siis meillä päin kuunnellaan rokkia, metallia ja heviä ja niitä muita alalajeja), niin kaikki ovat olleet kovin hämmästyneitä siitä, että FITM äänestettiin paljon paremman Forevermoren edestä jatkoon.
Tää euroviisusingle on ollu pari viikkoa Suomen virallisella listalla top viidessä. Singlen virallinen a-puoli on tuo Forevermore ja sillä nimellä sinkku komeilee myös listamerkinnöissä.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Onko Thunderstonen rumpali mukana Hackman mainoksessa. Siinä jossa rokkari rumpali palaa keikalta kotiin äidin lihapullien ääreen?  :miettii:
Hauska mainos.  :mrgreen:

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

Tänään on muuten tullut Thunderstonen Evolution 4.0 levy kauppoihin. :megafoni:
http://thunderstone.org/evolution4.html

Pitänee itse käydä huomenna vähän tutkailemassa levykauppojen hyllyjä. :peukku:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ja huomenna levykauppaan  :jihuujippii:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Jatkan yksinpuhelua  :D. Onko kukaan muu ostanut tuota Evolution 4.0 levyä? Mulla se on soinut aika ahkeraan ja tykkään kyllä. Eritysen hyviä ovat 10 000 Ways ja Holding on to my pain. Tuo ensinmainittu olisi ollut upea viisutyrkky.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Albatrossi

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Thunderstonekin toista viikkoa albumilistalla, nyt 26. Ihan kohtalaisesti on viisuihin osallistuneet päässeet listoille.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Albatrossi kirjoitti: Thunderstonekin toista viikkoa albumilistalla, nyt 26. Ihan kohtalaisesti on viisuihin osallistuneet päässeet listoille.
:peukku:  Hevimppöö ostajjoo.  :draamaa:  :peukku:  Sangen hienosti siis tämäkin myynyt!?  :tapu:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja Subculture »

AntSa kirjoitti:
Albatrossi kirjoitti: Thunderstonekin toista viikkoa albumilistalla, nyt 26. Ihan kohtalaisesti on viisuihin osallistuneet päässeet listoille.
:peukku:   Hevimppöö ostajjoo.  :draamaa:  :peukku:   Sangen hienosti siis tämäkin myynyt!?  :tapu:
Floppihan tuo on jos ajattelee, että bändi sai melkein 55 000 ääntä. Ei sitten tainnut biisi ja bändi sittenkään kiinnostaa äänestäjiä.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Thunderstone

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki. ... understone

Vai lähti sitten Pasi Rantanenkin. Kova ratkaisu. No joo, Johansson on ihan hyvä tuuraaja.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Lukittu