Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16663
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Finnish kirjoitti: Onko kuinka moni nähnyt unta Viisukuppilalaisesta ? Siis sellaisesta, jota ei ole tavannut ?
Tämä on ilmeisesti aika yleistäkin. Ja jostain syystä juuri Antsa on näiden esiintymien kärkipäässä. Itse en ole tainnut unessa nähdä sellaisia henkilöitä, joita en olisi nähnyt luonnossa, heitä on ainoastaan mainittu.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja minnie »

Finnish kirjoitti: Onko kuinka moni nähnyt unta Viisukuppilalaisesta ? Siis sellaisesta, jota ei ole tavannut ?
En ole. Ois kyl aika jännää nähdä. :D Eikä olis mitenkään mahdotontakaan, ku joitakin Kuppilalaisia on tullu jo nähtyy mm. telkussa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Violette »

Näin viime yönä sellaista unta, että olimme katsomassa tämän vuoden viisufinaalia. Se ei ollutkaan Hartwall Areenalla, vaan jossain juhlasalissa tmv. Kun toinen kappale oli jo alkamassa, huomasin, että eihän mulla ole mitään heiluteltavia lippuja mukana. Hipsinkin viereiseen juhlasaliin, jossa roikkui reppuni jossain yksinäisessä naulakossa ja otin sieltä kaksi omistamaani Suomen lippua ja hipsin takaisin. Kun istuin paikalleni, lavalla laulettiin jotain ihan ihmeellistä biisiä, jota en ollut kuullutkaan ja joka kuulosti todella tylsältä. Olin yllättynyt, kun viisulavalla olikin joku kappale jota en ollut vielä kuullut! Kysyin vieressäni istuvalta Vyysikolta, että mikäs maa tämä on. Vastaus: "Tää on Iso-Britannia, ne päätti vaihtaa biisin." Ja kun katsoin tarkemmin, Scoochin tyypithän siellä veisasivat jotain masentavaa hidasta biisiä. Aloimme buuata kovaan ääneen, kun he olivat vaihtaneet vuoden parhaan homohumpan johonkin turhakkeeseen.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tää ei varsinaisesti ole viisu-uni, mutta menköön!

Unessani Nanne Grönvall juonsi lastenohjelmaa, joka oli tekopirteä aina värimaailmasta musiikkiin  :heh: Nimi oli omaperäisesti NANNE2 (?) Pelottavinta on, että mä pystyisin ihan hyvin kuvittelemaan Nannen jonain Riitta Korpelan seuraajana  :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16663
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nyt näitä sitten alkaa tulla, kun viisut ovat jo ohi. Viime yönä olin tämänvuotisissa kisoissa sellaisessa vaihtoehtotodellisuudessa, jossa Venäjä olikin voittanut 2006 ja nyt kisattiin Moskovassa. Finaalin ensimmäisenä esiintyi Unkari, jota tässäkin todellisuudessa edusti Magdi bluesillaan. Olin vakuuttunut, että hän voittaa, mitä hoinkin jokaiselle vastaantulijalle, samoin kuin mielipidettäni, että tässä oli tulossa kaikkien aikojen huonoin voittaja, jopa huonompi kuin I Wanna ja Rock'n'Roll Kids.

Venäläisten käsitys järjestelyistä ei kuitenkaan ollut kaikkein toimivin. Kaikenlaisia teknisiä ongelmia ilmeni siellä täällä ja mikä pahinta, lähetys venyi kolme tuntia :shock: yliajalle. Parissakin kohtaa kappaleiden välissä esitettiin kasa paikallisten artistien musiikkivideoita. EBUn tarkkailijat ja suurin osa yleisöstä oli raivoissaan, mutta mitään ei ollut tehtävissä. Odotus oli niin puuduttavaa, että lähdin seurueineni välillä pariksi tunniksi jaloittelemaan läheiseen liikennepuistoon :mrgreen:

Palatessamme takaisin kello oli jo vähän yli neljä aamuyöstä ja ilmeisesti tuloksia oltiin viimeinkin julkistamassa. Kaiken ylimääräisen ohjelman takia pisteenlaskua ei ollut ehditty näyttää ollenkaan, joten tulos olisi täysin yllätys kaikille. Tekniset ongelmat jatkuivat ja näytöillä vilahti pikaisesti tulostaulu, jossa Unkarin kohdalla oli ykkönen. Aloin hokea, miten olin ollut oikeassa, vaikka ei ollutkaan selvää, oliko kyse sijoitus- vai esiintymisnumerosta. Lavan takana näkyi vilaus Saksaa edustaneesta 5-henkisestä Village People -tyyppisestä poikabändistä (tämä on ihan tasan eilisen Tomboynsyytä :heh:), mikä antoi ymmärtää, että ehkä he olisivatkin voittaneet ja valmistautumassa loppuesitykseen. Se olikin (yllätys yllätys) ollut yksi suosikeistani. Uni kuitenkin loppui, ennen kuin voittaja selvisi. Ihan hyvä sikäli, etten olisi kestänyt, jos Unkari olisi voittanut :draamaa:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Eilen illalla ajattelin, että miten hyvin meikäläisen asiat onkaan,
vaikka elämässä aina välillä on pieniä vastoinkäymisiä.

Yöllä sitten näin painajaisia eli taisi Serbian Marija vaikuttaa asiaan
kommenteillaan. MTV3:n 45min ohjelma kohupaljasti, että
"Fabbe melkein pilasi Suomen Euroviisut"
ja itse en kyseistä ohjelmaa nähnyt, mutta ymmärsin ihmisten reaktioista
jotain olevan pahasti pielessä. Meikäläistä oli ilmeisesti ymmärretty väärin
tai salakuunneltu eli olin ihan silmät pyöreinä tietämätön asioista... 
mutta oli kamalaa olla (unessa) vihattu! :parku: 

Sitten heräsin ja oli jo kiire töihin. Autosta oli yllättäen eturengas puhki
ja heti tuli mieleen uni, että johtuuko tää kenties ilkivallasta.
Tää kuumuus ei ilmeisesti sovi meikäläiselle eli olen enemmän iceman
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kollega »

UFOPOLI kirjoitti:
Finnish kirjoitti: Onko kuinka moni nähnyt unta Viisukuppilalaisesta ? Siis sellaisesta, jota ei ole tavannut ?
Tämä on ilmeisesti aika yleistäkin. Ja jostain syystä juuri Antsa on näiden esiintymien kärkipäässä.
En mäkään ole Antsaa koskaan tavannut ja tuossa unessakin tunnistin avatar-kuvansa perusteella.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä jouduin viime yön unessa hoitamaan nimiErkki totalhki:n koiraa. Se oli sellainen pieni, valkoinen ja pörröinen. Sille oli vielä puettu päälle muovinen six-pack-pahvia muistuttava hökötys päälle, jota ei missään nimessä saanut ottaa pois. Se kuulemman auttoi kakkojen keräämisessä ja nimiErkki totalhki oli kovin tohkeissaan tuosta keksinnöstä. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Näin viime yönä todellista painajaista. Irlantia edusti viisuissa pitkän tauon jälkeen Linda Martin, joka tietysti meni voittamaan koko roskan kamalalla tekopirteällä esityksellä. Laulu ei enää oikein kulkenut entiseen malliin ja taustalla hääri kaksi nuorta poikaa sekä tyttöä. Mä olin ihan kauhuissani, että "tästäkö se Irlannin voittoputki taas alkaa?"  :heh: Onneksi oli vain unta.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16663
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Halla kirjoitti: Mä jouduin viime yön unessa hoitamaan nimiErkki totalhki:n koiraa. Se oli sellainen pieni, valkoinen ja pörröinen. Sille oli vielä puettu päälle muovinen six-pack-pahvia muistuttava hökötys päälle, jota ei missään nimessä saanut ottaa pois. Se kuulemman auttoi kakkojen keräämisessä ja nimiErkki totalhki oli kovin tohkeissaan tuosta keksinnöstä. :heh:
Sen olisi kyllä kuulunut olla mäyräkoira :rofl:
Aintsu kirjoitti: Näin viime yönä todellista painajaista. Irlantia edusti viisuissa pitkän tauon jälkeen Linda Martin, joka tietysti meni voittamaan koko roskan kamalalla tekopirteällä esityksellä. Laulu ei enää oikein kulkenut entiseen malliin ja taustalla hääri kaksi nuorta poikaa sekä tyttöä. Mä olin ihan kauhuissani, että "tästäkö se Irlannin voittoputki taas alkaa?"  :heh: Onneksi oli vain unta.
Tuo olisi niin järkyttävää, että se olisi melkeinpä hienoa.

- - -

Olinpa melkein itse unohtaa hauskan viisuaiheisen unen, jonka näin joitakin viikkoja sitten. Olin Fredrik Kempen konsertissa, joka järjestettiin pienessä puistossa Kajaanissa entisen pelastuslaitoksen edessä. Katsomo oli lisäkseni muuten tyhjä, paitsi muutamaa penkkiriviä edempänä istui nimimerkki Kosti-71, jonka kanssa kommentoin kappaleita esitysten aikana (!). Fredrik ei esittänyt lainkaan omaa tuotantoaan, ainoastaan klassisia aarioita. Olin pitkästynyt enkä lainkaan pahastunut, kun yllättäen Kenan istui viereeni ja kutsui lähtemään kanssaan. Loppu olikin sitten jo liian hauska kerrottavaksi :mrgreen:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Näin unta, että edustin Liettuaa euroviisuissa Serbiassa. Se esittämäni viisu pääsi semifinaalista finaaliin ja siteen finaalissa ainakin kuusi ensimmäistä maata antoi sille täydet.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Pitää heti tulla kirjoittamaan kun heräsin...

Näin viime yönä unta, että tajusin yhtäkkiä että ei hemmetti, tänäänhän on Suomen euroviisukarsinnat! Kello oli noin viisi illalla ja olin kauhuissani, että en millään ehdi tänään enää Turkuun. Kuitenkin seuraavassa hetkessä olin Turussa, kello oli siinä vaiheessa noin seitsemän. Olin siis mennyt unessa ohi sen matkustusvaiheen.  :heh:

Sitten sain kuulla, että kaikki seuralaiseni olivat jo viisuissa ja minulta puuttui pääsylippu. Olin yksin hotellihuoneessa ja katsoin sieltä tv:stä viisut. Minua ärsytti hirveästi, kun kaikki kaverini olivat siellä ja heillä oli vielä pressikortit ja he pääsivät katsomaan artisteja...

Ja tähän uni sitten päättyikin. Täytyy olla tarkkana ettei ensi vuoden viisut pääse menemään ohi!  :mrgreen:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Kamala painajainen  :eeek:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Näin unta siitä, kun rupesin katsomaan CSI New Yorkia. Siinä alussa tapahtui perinteiden mukaan jotain ja CSI-tiimi kävi paikalla. Sitten tuli ihan normaalisti alkutunnari ja sen jälkeen taidettiin vielä vähän aikaa viihtyä rikospaikalla, kunnes tuli aika siirtyä CSI:n "päämajaan" ja sitten pamahti. Aluksi seurattiin CSI-tiimin työskentelyä siellä laboratoriossa, kun Moja Stikla rupesi soimaan, mutta puolessa välissä viisua koko CSI-tiimi Gary Sinise etunenässä rupesi tanssimaan ja laulamaan Moja Stiklaa. Tosin tässä kohtaa on toki tunnustettava, että se tanssi muistutti enemmän 70-lukua kuin alkuperäistä, mutta silti. Minä siinä sitten kummasteliln, että onpas jenkit kiinnostunut euroviisuista, kun ensin Paossa lauletaan Eres Tú -viisua ja nyt sitten CSI New Yorkissa lauletaan Moja Stiklaa. Sitten kappale päättyi ja CSI-tiimi jatkoi työskentelyä ihan normaalisti. Sitten heräsin.

Mikä tässä on kummallista? 1) Siitä on jo muutama kuukausi, kun olen Moja Stiklan kuullut. 2) Olen katsonut CSI New Yorkia yhden jakson koko kesänä, mutta sitä ennen olin nähnyt sarjaa ekalla tuotantokaudella. Ei siis lukeudu minun suosikkeihin, hyvä kun muistan pari henkilöhahmoa ulkonäöltä.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Unessani Suomea edusti Sofi Oksanen, joka luki kirjasta jonkun runon ja keimaili gootisti. Katsoimme fanikatsomossa silmät suurina, ilmeet olivat  :rakas: :rakkaus: -tyyliä, eikä kukaan kyseenalaistanut sitä, ettei esityksessä ollut taustamusiikkia.  :miettii:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Vompeli kirjoitti: Olin päässyt juuri intistä ja löysin Anna_M:n irlantilaisesta kapakasta odottamassa haastattelua Jaanalta ja Mikolta.
:heh: Tässä lauseessa oli montakin niin faktoilta kuulostavaa kohtaa, että olikohan se uni ollenkaan...? :heh:

Mäkin näin viime yönä viisu-unta! Pete Riski oli ohjannut upean Lordi-videon euroviisujen väliaikanumeroksi ja tuli esityksen jälkeen back stagelle onnellisena "Tämä on hienointa mitä olen koskaan kokenut!" Muista, että olimme asiasta hyvin onnellisia.
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9516
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja kwak »

Marjukka kirjoitti: Unessani Suomea edusti Sofi Oksanen, joka luki kirjasta jonkun runon ja keimaili gootisti. Katsoimme fanikatsomossa silmät suurina, ilmeet olivat  :rakas: :rakkaus: -tyyliä, eikä kukaan kyseenalaistanut sitä, ettei esityksessä ollut taustamusiikkia.  :miettii:
En kestä. :repeilee:

Tuon voisi kuvitella hyvinkin tapahtuvan... Eikös faneilla ole tapana tykätä kaikesta tekotaiteellisesta. ;)
Keep your head high above the water

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

No, mä olin juuri edellisenä päivänä hypistellyt kirjakaupassa Puhdistus-näytelmää ja miettinyt, ostaako se kirjana vai mennäkö teatteriin katsomaan. Sofi tuli sitten viisu-uniinkin :heh:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Olin paratiisissa, eli Raumalla. En ole nyt mikään varma, mikä festivaali siellä oli meneillään, mutta voisin veikata, että Blue Sea Film Festival. Kävelin Iso-Hannulle, enkä muista mitä elokuva siellä oli, mutta kyseisen teatterin sisennyksessä, jossa yleensä on tulevien elokuvien mainosjulisteet, oli nyt musiikkijuliste - ja tämä on syy, jonka vuoksi en ole varma, että kyseessä oli BSFF. Musiikkijulisteessa oli iso otsikko "Nykymusiikki goes Euroviisut"  ja alaotsikko kertoi, että The Chantan, The Fauntin ja jonkin kolmannen yhtä tunnetun orkesterin musiikkia tulisi säestämään "sinfoniaorkesteri ja jousisoittimet", mikä oli saava aikaan euroviisutunnelman . TOKI! :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16663
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

UFOPOLI kirjoitti:
Finnish kirjoitti: Onko kuinka moni nähnyt unta Viisukuppilalaisesta ? Siis sellaisesta, jota ei ole tavannut ?
Itse en ole tainnut unessa nähdä sellaisia henkilöitä, joita en olisi nähnyt luonnossa, heitä on ainoastaan mainittu.
Nyt sitten tein senkin. Minulle nimittäin selvisi viime yönä, että nimimerkki sziget on vanha koulukaverini, josta en erityisemmin pitänyt. Mietin, vaikuttaisiko tämä tieto suhtautumiseeni häneen Kuppilassa vai voisinko unohtaa hänen tosielämäpersoonansa ja jatkaa kuin mitään ei olisikaan tapahtunut. Positiivisena puolena kuitenkin pidin sitä, että tapaamatta oli taas yksi vakikääntäjä vähemmän.

tommikoo
Siemailija
Siemailija
Viestit: 157
Liittynyt: 11 Joulu 2006, 20:33

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tommikoo »

Viime yönä olin tiedotustilaisuudessa jossa paljastettiin suomen ensi vuoden karsinnan kilpailijat. Paikaksi oli valittu joku pieni mutta pitkulainen juhlasali joka toi mieleen catwalkin, paitsi että lava oli pitkähkön tilan keskellä ja sinne pääsi nousemaan portaita pitkin vain kahdesta suunnasta koska tilaa ei ollut enempää.

Tilaisuus oli järjestetty todella omituisesti. Yllättäen johonkin nurkkaan ilmestyi aina pino cd tai dvd levyjä seuraavaksi esiteltävästä artistista ja kuten arvata saattaa, levyt katosivat aina hetkessä.

Ensimmäisenä esittelyvuorossa oli bändi joka oli yhdistänyt kansan-ja metallimusiikin hyvin erikoisella tavalla. Yhtyeen nimi taisi olla Taltta  :heh: Omituista oli myös se että artistiesittelyn lisäksi esitettiin saman tien kilpailukappale.

Seuraavana lavalle tuli Jippu joka kävi vain haukottelemassa, mumisemassa ja hyrähtelemässä.

Ennen kolmatta kappaletta tilaan tuotiin kahdella keltaisella kottikärryllä dvd levyjä joiden päällä luki The Crash ja levyt hävisivät salamannopeasti, minä sain napattua itselleni kaksi kappaletta joista Anna M halusi toisen itselleen (ja myös sai sen) Kaikki odottivat Teemu Brunilan paikalle saapumista ja sen tapahtuessa oli tekstiviesteillä jo äänestetty, että The Crash voittaa karsinnat vaikka kappaletta ei oltu edes kuultu. Huutamisen ja kiljumisen säestämänä Teemu saapui lavalle leveästi hymyillen. Samalla ilmoitettiin virallisesti että muita kappaleita ei tarvitse enää kuunnellakaan kun voittaja on jo selvillä.

Olisi kyllä hienoa jos Crash lähtisi kisaan mukaan  :peukku: jää nähtäväksi.....
Viimeksi muokannut tommikoo, 20 Syys 2007, 23:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

tommikoo kirjoitti: minä sain napattua itselleni kaksi kappaletta joista Anna M halusi toisen itselleen (ja myös sai sen)
:rofl: Se näkee unia musta!!!  :rofl: ja olihan siellä jotkut viisukarsinnatkin... Ihana uni!
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
ak
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 732
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:37
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja ak »

Viimeviikolla näin unta jossa minä, leena (leenisfiilis) ja AtE olimme. Olimme automatkalla jonnekkin, pienellä punaisella FIAT autolla. AtE ja leena istuivat etupenkillä ja minä valloitin pienen ja ahtaan takapenkin.  :draamaa:

Pysähdyimme jonnekkin huoltoasemalle joka oli nuhruinen ja pieni kuin Tankki Täyteen Vilenin huoltoasema. Joimme kaikki kahvia emmekä puhuneet mitään.

Uni sitten loppui....  ???

Olisi ollut kiva tietää minne me olimme matkalla ja liittyikö euroviisut siihen jotenkin.
No jokatapauksesta sai olla kahden ihanan kuppilalaisen kanssa.  :tapu:
musiikkia thalian alttarilla

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16663
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Parisen yötä sitten olin seuraamassa ensi vuoden viisujen semifinaalin harjoituksia. Jostain syystä Suomen edustaja oli edelleen valitsematta, mutta kukaan ei tuntunut olevan tästä mitenkään huolestunut. Tämän vuoksi Suomen paikalla (2.) harjoituksissa oli päästetty esiintymään yksi karsintamme artisteista, joka sattui olemaan Katri-Helena menevällä rivitanssihenkisellä kappaleellaan. Ajattelin, että se olisi ihan riittävän hyvä edustajaksemme ja voitaisiin valita ilman karsintaa, varsinkin koska aikaa ei enää pahemmin ollut :heh:  Hieman tosin epäilytti se seikka, että Katrin lisäksi lavalla nähtiin kuusi valkoisiin pukeutunutta taustalaulajaa tekemässä 80-luvun Israel -henkistä ryhmäliikuntaa kolmiomuodostelmassa.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16663
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nyt näitä sitten tulee. Tosin tällä kertaa oli vain viisuihmisiä, ei itse kisoja. Ja outoutta senkin edestä. Nimimerkki Margot aiheutti vedenpaisumuksen, joka tuhosi koko Makedonian. Hävitystä saapui toteamaan myös aivan murtunut Nehaka, kenellekään muulle asiasta ei kerrottu. Itse poistuin paikalta vahingoniloisena, olinhan varoittanut etukäteen, että näin tulisi käymään :raaps:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Margot »

No apua, olenpa mää vaarallinen UFOPOLIn alitajunnan mielestä. :shock:
What color is your life?

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16663
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Margot kirjoitti: No apua, olenpa mää vaarallinen UFOPOLIn alitajunnan mielestä. :shock:
Ja minä itse ilkeä. Hyvä pari :heh:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Jan Wilden Cinnamon oli saanut toisen tilaisuuden osallistua vuoden 2008 Suomen euroviisukarsintoihin. Kappale voitti aika yllättämättömästi, sillä olihan se pureutunut jo kansan mieliin edellisenä vuotena. Näin joku mulle asian analysoi unessa.  :raaps:
Raipatirai

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Näin unta, että musta haluttiin päästä hirveästi eroon viisupiireissä ja pahotin siitä kovasti mieleni ja poistin nimimerkkini täältä  :shock:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Luojan kiitoksia näin ei toivon mukaan kumpaakaan tapahdu.  :peukku: :hali:
Raipatirai

Vastaa Viestiin