Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

ei sais olla mainitsematta myös pixelien määrää...  :draamaa:
Послушай - у сердца голос мой.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

http://www.pixmania.com/fi/fi/r/canon%2 ... g=fi_17748
Täällä olisi ollut vielä kympin halvempi  :draamaa:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

i wanna be a toy kirjoitti: http://www.pixmania.com/fi/fi/r/canon%2 ... g=fi_17748
Täällä olisi ollut vielä kympin halvempi  :draamaa:
mutta kun laittaa postimaksut päälle, niin menee yli tuon Anttila-hinnan ;)
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

kwak kirjoitti: Gina Tricot :joojoo: Sen nimeä ei oo voinut missata, jos on kävellyt Helsingin keskustassa ja etenkin rautatieasemalla... :niinpa: Ilmeisesti se on saman tyylinen H&M:n ja Lindexin kanssa, halvalla hyvännäköistä halpaa laatua? :mitvit:
:eeek: En kyllä ihan allekirjoita Lindexin ja hyvännäköisen laittamista samaan lauseeseen, eikös se ole lähinnä semmonen mummokauppa? :mummeli:

Mut joo, Gina Tricot tuttu Ruotsista, jossa olen shopannutkin sieltä joitain paitoja. Ei ollut silloin yhtä halpa kuin H&M ja nuo paidatkin on olleet mulla liki 4 vuotta, joten laatuakin sanoisin paremmaksi. :heh: Nyt valikoima näyttää monipuolistuneen, siellähän on jos jonkunlaista klenninkiä tarjolla, silloin keskittyi trikoopaitoihin, verkkareihin, jne. Lähinnä puuvillakamaan siis aikoinaan. Mutta summa summarum, ei siis kokemusta tästä Helsingin liikkeestä. :/
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jee tää on mummo! :uujee: Olen aina silloin tällöin ostanut vaatteita Lindexiltä muistaakseni 14-vuotiaasta alkaen. Etenkin rintsikkavalikoima on hyvä, koska sieltä löytyy hyvin kokoani, jota ei mummokaupoista yleensä (jostain kumman syystä) saa.

Mutta ei kai kenellekään nyt tullut yllätyksenä, ettei mulla sitä tyylitajua oikein ole... :hiips:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

barbarossa kirjoitti: :eeek: En kyllä ihan allekirjoita Lindexin ja hyvännäköisen laittamista samaan lauseeseen, eikös se ole lähinnä semmonen mummokauppa? :mummeli:
Ai... No eipä ole tuolla kummemmin tullut asioitua. :heh: Se hyvännäköinen olikin vain H&M:n pohjalta sanottu. :joojoo:

NimiErkki "Sieltä vasta hienon akryylisen eli nopeasti pampuloituvan villatakin ostanut"
Keep your head high above the water

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Violette kirjoitti: Jee tää on mummo! :uujee: Olen aina silloin tällöin ostanut vaatteita Lindexiltä muistaakseni 14-vuotiaasta alkaen. Etenkin rintsikkavalikoima on hyvä, koska sieltä löytyy hyvin kokoani, jota ei mummokaupoista yleensä (jostain kumman syystä) saa.

Mutta ei kai kenellekään nyt tullut yllätyksenä, ettei mulla sitä tyylitajua oikein ole... :hiips:
Mäkin oon sit varmaan mummo  :heh: En nimittäin meinaa löytää oikein mistään muualta vaatteita kuin Lindexistä. Kyllä mulle kelpaa se hinta-laatusuhde. Ei oo minun palkoilla oikein varaa ostaa parempaa, mut kyllä mulle kelpaa Lindex.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

MuzaMaza kirjoitti: No sori!  :draamaa:
Sellainen pikkanen Canon A560-pokkari. Plussa-kortilla 159 € (279).
En tiiä oliko maailman tärkein ostos, mutta eipähän tartte
enää töistä ottaa kameraa lainaan ja ihan hyviä foto fotoja tolla taitaa saada napsittua. :joojoo:
Kiitos nörttitarpeideni tyydyttämisestä. :heh: :hali:

Canonin pokkarit on hyviä. :joojoo:
kais(t)a kirjoitti: ei sais olla mainitsematta myös pixelien määrää...  :draamaa:
Pikseleitä on näköjään 7,1 miljoonaa noin suunnilleen. 4x optinen zoomi. Kuvanvakaajaa ei ole, mutta jos olisi tuohon hintaan, kävisin varmaan itse ostamassa samanlaisen, vaikka meillä kamera onkin. :P
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Ate »

Tääkin osti uuden digikameran :joojoo: Canon IXUS 70 on se. Kaksi HP:n kameraa ennestään omistaneena päätin vaihtaa merkkiä. Ihan on sieltä ja syvältä noi hoopeet :niinpa:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Klodde. Kiva olla hyödyksi...  :rofl: :hali:

No oi kun nää on Aten kanssa hemmotelleet itseään uusilla kameroilla!  :hali:
Saadaan Belgradista hienoja foto fotoja tyyliin,  VAIN MINÄ JA TERÄSBETONI, EIKÄ KEITÄÄN MUITA. IKIMAALIMASSA!...  :rofl:

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Hihi. Ehkei Lindex sitten ole vain mummeleille. lol Mutta niiden markkinointistrategiassa on varmaan jotain mennyt puihin, jos siitä muodostuu joillekin (okei, ehkä vain mulle) sellainen vaikutelma, että se on vanhemmalle polvelle suunnattu.:sorivaan: :puna:


_ _ _ _ _ _ _


Mitä tulee digikameroihin, niin käykää sitten jossain ketjussa kertomassa, onko olleet hyviä! Digikameran hankkiminen täälläkin edessä ja Canoneista olen kuullut hyvää, joten kiinnostaa kuulla lisää.  :joojoo:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Canonia mäkin suosittelin omien kokemusten perusteella. Mun canon alkaa vaan oleen jo vanha ja vähäpixelinen. Onneks on Belgradissa monta kameran omistajaa mukana. Jos vaikka värväisin jonkun niistä kuvaamaan muuta(kin() kun teräsbetonia...  :niinpa:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Ate »

barbarossa kirjoitti: Mitä tulee digikameroihin, niin käykää sitten jossain ketjussa kertomassa, onko olleet hyviä! Digikameran hankkiminen täälläkin edessä ja Canoneista olen kuullut hyvää, joten kiinnostaa kuulla lisää.  :joojoo:
Siksi juuri mäkin ostin Canonin, kun oon kuullut siitä pelkkää hyvää :joojoo: HP:n kameraa en tosiaankaan suosittele :niinpa:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Joo. Ei meillä töissäkään ole muita kuin Canonin kameroita. Korkealaatuisia ja hyväksi havaittuja ovatten.  :peukku:

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Canonille ääni täältä myös. HP:ta tai Sonya en suosittele kenellekään.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

ViisuLiisu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 28 Maalis 2007, 22:09

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja ViisuLiisu »

Itselläni taas edellinen HP kamerani oli moitteeton, toki nykypäivänä vain auttamattoman vanhanaikainen mutta uudesta canonistani löydän vaikka mitä moitittavaa. Esimerkiksi kun puran kuvat koneelle, osalle on käynyt ikäänkuin vanhanajan epäonnistuneille paperikuville ja näyttävät valottuneilta. Mutta sitten kun poistelen kamerasta muutamat kuvat ja lataan nämä epäonnistuneet uudelleen, niin saattavatkin olla ihan kunnossa. Turhaa vaivaa saa vaan nähdä, ärsyttää.  :grr:
"Rakas Jumala, jos et voi tehdä minusta laihaa, tee ystävistäni lihavia."

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Tulipa tehtyä heräteostoksia. :heh: Keikalta tarttui mukaan brightboy-kangaskassi (7€) ja -paita (20€). :surrur: Lisää sitten muissa ketjuissa.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

GinaTricot testattu!  :mrgreen:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

käyn itseni kanssa kädenvääntöä ottaisko 600e opintolainaa ja ottais vuodeks kuntosalikortin  :puna: :/
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

kais(t)a kirjoitti: GinaTricot testattu!  :mrgreen:
Millainen oli? Oliko kivoja vaatteita, entä hintataso?

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Ihan ok oli. Aika HenkkaMaukka tyylinen. Ehkä vähän enemmän kiiltäviä ja glitterisiä vaatteita. :uujee: Tampereen liike ei ollut mikään iso mutta ihan riittävä. Hintataso oli myös aika lailla HenkkaMaukka tasoa. Muutamia avajaistarjouksia siellä oli vielä mikä oli tietenkin kivaa ja siitä syystä myös Belgradin matkapuvuston hankkiminen on jo aloitettu...  :heh:Vaatteiden lisäks oli alusvaatteita ja koruja. Mutta siis pelkkiä naistenvaatteita vaan. Ihan tutustumisen arvoinen kauppa mun mielestä.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Maya
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 09 Maalis 2006, 08:17
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Maya »

Oih kuinka mukavaa että se uusi GinaT on sit hyvä. Olen niiden mainostamista seurannut ja heti heräsi mielenkiinto. Missä välissä mä vaan ehtisin sinne kaupoille. Tänään menen ja ostan kyllä uudet ulkoilulenkkarit.
Mäyrät ne maailmaa pyörittää

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

kais(t)a kirjoitti: Mutta siis pelkkiä naistenvaatteita vaan.
Oliko siellä mitään mulle? :miettii:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Koruja ehkä.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

Löysin tänään mielettömän hienon tummanharmaan puolipitkän Blendin talvitakin Sokokselta, mutta kuten arvata saattaa, sopivat koot olivat tietenkin jo loppuneet. Onneksi Kampista löytyi sitten ihan Blendin erikoisliike, jossa oli kuin olikin oikea koko ja vielä kympin halvempi kuin Sokoksella! :violette: Jee, oon nyt köyhä, mutta teen sen tyylillä! :tuuletus: :heh:
Keep your head high above the water

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

No mun mielestä se GinaTricot on vielä halpiksempi kuin H&M, myös laadun osalta. Onhan se kiva, että tulee uusia vaatekauppoja, mutta kun siellä hetken pyöri, niin kyllä havaitsi, että suurin osa on nimensä mukaisesti sellaisia lötköjä trikooriepuja. Jos nopeasti tarttee jonkun t-paidan tai bilepaidan, niin sieltä sitten. Keveät kesähepeneetkin tuolta varmaan löytää. Mutta kaikki neuleetkin oli ritisevää 100% akryyliä :niinpa: GinaT:hän on kyllä ihan avoimesti mainostanut, että tarjoaa "muotia, johon sinulla on varaa". Mallisto on halpaa ja vaihtuu nopeasti, varmaan joissain tarkoituksissa toimii. Vähän tuli kuitenkin sellainen "rätei ja lumpui" -fiilis. 
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja male »

Ostin Zarasta valkoisen T-paidan jossa oli punaista ja hopeaa. :uujee: Zarassa on kyllä miehille kivoja T-paitoja, vaikka paljon turhaakin siellä on. :joojoo:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mun mielestä HenkkaMaukassa on kyllä halvemmat hinnat kun GinaT:ssa. Ainakin perusbilepaidoissa. Se laatu voikin olla jo sit ihan toinen juttu... :heh: Neuleita en kyllä edes kattonu. Mä oon sen verran pönö, että ostan mieluummin halpaa ja vähemmän kestävää kun kallista ja kestävää. Saa samalla rahalla ostettua useammin ja enemmän. Ei ehkä kauhean ekologista mutta tällaiselle shoppuaholistille hyvä vaihtoehto.  :puna:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Mulle tuli siitä GinaTricotista samanlainen ahdistus kuin Zarasta joskus. Jotenkin olevinaan liian tyylikästä -> siellä pyörii vain tietynlaisia alle parikymppisiä typyjä. T-paidat näytti ihan kivoilta, samoin miljoonaa eri väriä olevat perusneuleet (joitten akryyliyttä en katsonut, mutta oletettavasti se on korkea, uskon Marjukkaa). Hinnat tuntuivat olevan H&M:ää, ehkä pari eukkaa kalliimpaa. Ihajjees, mutta tuskin muodostuu mun vakkariksi kuitenkaan.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Leena »

Seuraava ison summan vaativa shoppailu kohdallani on: huomenna tilaan silmälääkärin pojalleni ja sitten rilliostoksille.
Bra vibrationer!

Vastaa Viestiin