Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja aksim »

Satuin eilen illalla juuri ennen nukahtamista kääntämään tv- kanavaa (nukun siis telkku päällä) ja sieltä tuli se joku 2006 musiikki palkintogaala. Juuri siinä kohtaa kuulutettiin Dima Bilan lavalle ja hänet palkitsi tietysti Kirkorov. Aivan ihanaa  :tuuletus:

Tämä taisi pikkaisen vaikuttaa uneeni, koska unessani olin siellä juhlissa ja jollakin tapaa olin saanut käsiini backstage-kortin, jolla pääsin Kirkorovin läheisyyteen, kävin pyytämässä häneltä nimmaria ainakin 4 kertaa eri valepuvussa, koska pelkäsin, että hän muuten kyllästyisi minuun  :stupido:, no sitten viimeisellä kerralla hän kuitenkin kysyi minulta, Että olemmeko tavanneet? (Huolimatta hienosta lampaannahka/cowboy valeasustani), no pakkohan se oli myöntää ja siitä alkoikin hedelmällinen ja piitkä keskustelu kaikesta meikäläiseen liittyvästi, Kirkorov oli epätavallisen kiinnostunut ihan arkipäiväisistä asioistani. No jossain kohtaa Dima Bilan, joka oli ollut hiljaa koko ajan sohvannurkassa lähti pois vakuuttaen olevansa äärimmäisen tylsistynyt siihen, että Kirkorovia ei kiinnostanut hänet suojattinsa vaan meikäläinen. Asiahan sopi minulle paremmin kuin hyvin ja Bilanin lähdön jälkeen uneni jatkui Kirkorovin kanssa milloin bussissa, puistossa, hotellissa, erilaisissa juhlissa yms.  :mrgreen:

Hymyilytti aamullakin, kun heräsin kellon soittoon. Tosin pikkaisen katkeran kalkin makua, mulla oli kun herätyskello noin julmasti minut rakkaastani erotti......
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ihana uni. :rofl: TENK noita valepukuja. :repeilee:
What color is your life?

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nyt näitä tulee ihan sarjatuotantona. Viime yönä oltiin tämän vuoden Suomen karsinnassa. Kilpailun sääntöihin oli jotenkin mystisesti saatu ujutettua pykälä, jonka mukaan viisufanit saivat kerran vuodessa käyttää veto-oikeutta johonkin viisujärjestelyjä ja -valintoja koskevaan kysymykseen. Nimimerkki tommikoon ehdotuksesta päätettiin käyttää tätä mahdollisuutta vaatimalla Hannaa esittämään viisuissa LMA:n sijaan Go Go. Päätös julkistettiin suorassa lähetyksessä voittajan selvittyä ja lopuksi Hanna esittikin vaihdetun kappaleen. Jälkeenpäin menin kysymään häneltä, mitä mieltä hän oli viisufanien päätöksestä. Hanna kertoi olevansa hyvin pettynyt ja aikovansa salaa rikkoa sääntöä esittämällä sittenkin LMA:n. Yritin puhua hänet ympäri, tuloksetta, ja aloin pohtia, millainen kaaos fanien keskuudessa syntyisikään, kun totuus paljastuisi.

Avatar
Lotta76
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 295
Liittynyt: 11 Syys 2004, 14:25
Paikkakunta: Kokkola

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Lotta76 »

Näin viimeyönä unta jossa paljastettiin Suomen karsintojen paikkakunnat.
Kaksi oli jotain ihan outoo ruotsinkielistä paikkakuntaa, kolmas oli jokin paikka Ahvenanmaalla ja andra chansen järjestettäisiin  Kokkolassa  :p ja finaali Helsingissä.

Muuta en tällä hetkellä harmikseni unesta muista.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ainiin, minäkin näin kerrankin unta euroviisuista. Olin Suomen karsinnan artistien julkistamistilaisuudessa ja sitten sain käsiini listan artisteista. Siinä oli artistien nimet ja kuvien paikalla oli pelkästään heidän hiustensa kuvat  :heh:
Yhdessä kuvassa oli Katran hiukset, mutta artistin nimi oli Kultakutri  :stupido:
Ainoa nimi jonka tunnistin oli Jippu. Kaikki artistit olivat naisia ja yhtyeet naisista koottuja. Yhden (ilmeisesti rokimpaa musiikkia soittavan) yhtyeen nimi oli Kamala & Kalu.  :rofl:
Toivottavasti uni ei ollut enteellinen, sillä kahden tunnin päästä olisi tarkoitus hypätä junaan, joka kuljettaa minut ko. tilaisuuteen...  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

tonywerner kirjoitti: Yhden (ilmeisesti rokimpaa musiikkia soittavan) yhtyeen nimi oli Kamala & Kalu.  :rofl:
Tahtoo heti kuulla, miltä tuonniminen yhtye kuulostaa :rofl:

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mulle kerrottiin unessa, että Crystal Snown viisukarsintabiisi on nimeltään "Fader spaddern". :joojoo: Jos olisin ehtinyt nukkua pari sekuntia pidempään, voisin kertoa myös kaikkien muiden kipaleiden nimet, valitettavasti heräsin ensimmäisen paljastuksen jälkeen. :eiei:

Semmoinen tässä mietityttää, että mitä kummaa tuo spaddern tarkoittaa... :raaps:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Cristal Snow laulaa saksaksi? :eeek:

Fader on yhtä kuin lattea ja spaddern? No en tiedä, mutta tulee ainakin seuraavassa tekstissä ilmi: Er spielte mit Kopfhörern, dann konnten sich seine Eltern nicht beschweren, und er konnte völlig in dem Spiel aufgehen. Monster spaddern, Zombies metzeln, durch das Labyrinth laufen und Punkte und Waffen sammeln, er merkte gar nicht, wie die Zeit verging, bis seine Mutter in sein Zimmer schaute und ihn auf die Schulter tippte. Mitä lie tarkoittaa, saksan tunneista on aikaa.

Eli joku lattea hirviörallatus tulossa vaiko mitä? (Teksti otettu täältä), vaan eipä Googlekaan löytänyt kuin kolme osumaa sanalle.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Jee euroviisu-uni jee!  :tuuletus:

Olin katsomassa täpötäydessä elokuvasalissa euroviisufinaalia. Yleisö oli todella monituista, sillä siellä oli niin hevareita kuin myös "kiinalaisia sekatyömiehiä". Siinä sitten katsottiin ja kuunneltiin lauluja, mutta yksikään ei jäänyt mieleen :shock:, mutta mitä kummallisinta: kun laulut oli laulettu, tuli viidentoista minuutin väliaika, ja yleisö purkautui pois salista käytäville.

Vartin päästä takaisin saliin ja menin mielestäni oikealle paikalleni, vaikka todellisuudessa istuin pari penkkiriviä alempana kuin ennen väliaikaa. Yksi kurssikaveri sitten hihkaisikin yhtä riviä ylempää, että istun väärällä paikalla ja nyt kun sain varmistuksen, kiipesin tuolien yli omalle paikalleni. Tällä paikalla oli myös jalkojen juuressa makuupussini ja telttapussi, eli olin ottanut retkivarusteet mukaan saliin. Noh, katsoin sitten lipustani ja huomasin, että oikeasti paikkani olisikin ollut sillä paikalla, jolla  juuri äsken olin istunut. Siinä sitten vain toivoin, ettei kukaan tulisi vaatimaan päästä minun varastamalle paikalle (mitä ei tapahtunut).

Kaikki me odotimme ääntenlaskun alkua, mutta sitä ennen välinumerona Katri-Helena lauloi jotain valkoisessa mekossa ja ilman kenkiä. Tästä päättelin, että kisat pidettiin Suomessa. Välinumeron jälkeen pistetaulukko tuli ruutuun, mutta ennen kuin yksikään maa ehti antaa pisteitä, kohtaus siirtyi seuraavaan päivään ja kotiin.

Minulla oli kone päällä, kävin vessassa, mutta valo ei toiminut. Kokeilin muitakin valokatkaisimia ja ja nekään ei tuottanut tulosta, joten päättelin, että on sähkökatkos. Tietokoneeni oli kyllä vielä päällä, mutta ajattelin, että jos sammutan sen, niin sitten en saa sitä enää uudestaan päälle (uni-logiikka <3). Noh, päätin sitten lähteä käymään kaupassa ja matkalla törmäsin yhteen hevarituttuun, joka oli ollut katsomassa viisufinaalia samassa leffasalissa, niin kysyin siltä vaan, että mitäs piti showsta ja mainitsi sen olleen ihan ok ja kelvollinen. Sitten uni päättyi, eikä koko unen aikana käynyt ilmi, mikä maa oli voittanut kyseiset Euroviisut. :eiei:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja kwak »

Viime yönä oli viimein ensi vuoden Suomen karsinnan finaali, jota seurasin telkkarista. Oikeastaan ehdin mukaan vasta pisteiden laskuun. Vesa-Matti Loiri osallistui kisoihin kappaleella "Näkkäribiisi" (:shock:), mutta se sai tuomaristolta huonoimmat pisteet... Kristian Meurman sai toisiksi huonoimmat, ja haukkui sen takia suorassa lähetyksessä koko viisukonseptin. Yleisön äänissä ylivoimainen ykkönen oli tää Näkkäribiisi ja se nousi yhteispisteissä kärkeen. Ruotsin karsinnoista tuttu Velvet jäi yhteispisteissä viimeiseksi, mutta reagoi siihen vain naureskelemalla taustalaulajiensa kanssa. Tulossa oli vielä viiden eniten pisteitä saaneen kappaleen välinen superfinaali, jossa voittaja valittiin pelkästään puhelinäänestyksellä, mutta ei ollut epäilystäkään enää, ettei Loiri olisi voittanut. :heh:
Keep your head high above the water

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Jeee, ´toinen mahollisuus -karsinta Kokkolan Snellmansalilla.... ja vaikka loppukilpailukin siellä...! :heh:
"Nyt ihmeitä on elämässä, rakkaus ja musiikki" Sing-sang-song -76

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Kwökkelin alitajunta tuottaa loistavaa kamaa  :repeilee: En tosin ole käynyt tässä ketjussa hetkeen, ja olin missannut Kamalan & Kalunkin, ei täysin kestä  :rofl:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Vihdoinkin. Harrastin seksiä viisukuppilalaisen kanssa  :rofl: :rofl: :rofl:
Se vielä vannotti mulle, että olen loistava tyyppi ja hän hätistää KATIN pois kimpustaan  :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

:shock:

Oliko kyseessä siis UNI?  :miettii:

Mie puolestani näin viimeyönä pitkästä aikaa viisuaiheista unta. Oltiin Kaisan kanssa
tekemässä haastattelua jossain belgradilaisessa kahvilassa. Siinä leppoisasti muina miehinä ja naisina jutusteltiin Suomen edustajien kanssa ja kirjoitettiin ylös muistiinpanoja.
Sinällään ihan todentuntuinen uni. Ainoastaan sain hiukan päänsärkyä siitä Suomen edustajasta, joka oli MOVETRON.... :cool:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

EBU laajentaa euroviisukonseptia!  :rofl:

Käsittääkseni näin kolme unta koskien tätä samaa aihetta. Voi toki olla, että nämä olivatkin osia samasta unesta, mutta käsittääkseni näiden osien välissä oli taukoa. Mene ja tiedä, joka tapauksessa kronologia meni jotenkin näin:

1) Tulin Kuppilaan ja näin, että JuhaUK oli postannut tähän eli Euroviisu-unia -ketjuun. Tässä kohtaa olisi pitänyt tajuta, että kyseessä on uni, sillä en jaksanut juuri sillä hetkellä käydä lukemassa kyseistä univiestiä (unet ovat oikeasti liian hauskoja jättääkseni niitä myöhemmin luettavaksi). Voi olla, että  kävin myöhemmin sitten lukemassa kyseisen unen, mutta en todellakaan muista asiaa.
2) Näin unta, jossa olin nähnyt kuvamateriaalia EBUn järjestämästä Koirien Euroviisuista  :rofl:, joka pidettiin jossain Espanjassa kai. Koirat haukkuivat tuttujen kappaleiden tahtiin ja sitten äänestettäisiin parasta haukkua. Näkemässäni pätkässä jokin koira haukkui TAKE THATIN esittämän I want it that way -biisin tahtiin.
3) Heräsin nauraen ja ensitöikseni päätin tulla tähän ketjuun kertomaan tästä hauskasta unestani. Ennen kirjoittamistani luin JuhaUK:n viestin, jossa hänkin kertoi nähneensä yötä aiemmin unen Koirien Euroviisuista. Tämä antoi olettaa, että olin itse asiassa lukenut JuhaUK:n viestin ennen omaa untani; unissa harvoin on logiikkaa, joten tästäkään ei voi olla varma. Joka tapauksessa JuhaUK oli kertonut omasta unestaan ainakin sen, että kisa pidettäisiin Åde-nimisessä kaupungissa Ruotsissa, eli sitä ei ollut vielä käyty. Pätkiä hänkin oli jo nähnyt ja kehui erityisesti Viron edustajan haukkutaitoa. Minä sitten perään kirjoitin, kuinka itsekin sitten olin nähnyt ilmeisesti JuhaUK:n inspiroimana unta samasta aiheesta ja kerroin omasta unestani. Pian tämän jälkeen sitten heräsinkin... oikeasti.

Kuppila-unet eivät kuitenkaan vielä päättyneet. Yleensä heitän puhtaasti Kuppila-unet siihen toiseen uniketjuun, mutta nyt kun jo kirjoitellaan tässä, niin annetaan palaa:

Heräsin unessa, ja tulin jälleen Kuppilaan ja avasin jonkin ketjun, johon olin jo kirjoittanut. Huomasin sitten, että minun anti-Venäjä avatar on kadonnut ja sen tilalla oli toinen kuva, jossa taustalla oli harmaa ympyrä ja sen edessä eräs hyvin tutulta näyttänyt nuori naishenkilö suurin piirtein tässä asennossa, joskin selkä oikeaa reunaa kohti ja ei: ei ollut mitään kuvan kaltaisia vaatteita, vaan ihan perusnätti vaatetus (joskin vyötäröstä alaspäin ei näkynyt), ruususta en ole varma. Sinänsä ihan nätti ava. Ensin ajattelin, että kyseessä oli joku Idols-tähtönen.
Enihou, syy siihen, miksi minulla oli kyseinen ava, ei vielä ollut selvillä. Päänsisäinen logiikkakeskukseni ajatteli asian niin, että tämän päivän joulukalenteriluukku on avattu "vähän" etuajassa ja Venäjä pudonnut kisasta, jolloin joku kiltti mode/ylläpitäjä olisi päättänyt käydä vaihtamassa minun avatariani toiseen, koska kyseinen avatar oli täyttänyt jo tehtävänsä. Menin joulukalenteriketjuun ja huomasin, ettei asia näin ollut; siellä se Venäjä vieläkin porskutti.
No, sitten menin johonkin random-ketjuun, jossa Wadde avautui asiasta X. Ei kait se varsinaisesti avautuminen ollut, kunhan kirjoitti pitkän viestin koskien jotain tiettyä asiaa. Viestin lopussa sitten kertoi, ettei jaksanut juuri sillä hetkellä käyttää "läväriavatariaan", mutta ajatteli ottavansa sen käyttöönsä taas jossain vaiheessa, "mutta onneksi Sipi on ottanut sen käyttöönsä :heh:" . Tässä kohtaa tajusin sitten, että mulle oli tehty käytännön pila, jota en oikein arvostanut, kuten myös tajusin sen, että kuvassa oli Wadde. Mietin siinä sitten, osoitanko huumoritajuttomuuteni tässä asiassa ja menen ilmoittamaan HTT-ketjuun, etten pidä tällaisista piloista, mutta päätin jättää sitten kirjoittamatta. Sitten jo heräsinkin.           

Kivoja unia taas kerran.  :rofl:                                     
Viimeksi muokannut The_Sipi, 12 Joulu 2007, 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

The_Sipi kirjoitti: 2) Näin unta, jossa olin nähnyt kuvamateriaalia EBUn järjestämästä Koirien Euroviisuista  :rofl:, joka pidettiin jossain Espanjassa kai. Koirat haukkuivat tuttujen kappaleiden tahtiin ja sitten äänestettäisiin parasta haukkua.
:rofl:  Kai siellä oli koiratanssijoita taustalla?

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ei ollut ei. :eiei:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti: :shock:

Oliko kyseessä siis UNI?  :miettii:
Miks muuten mä olisin sen tänne kirjoittanut!!  :heh:

Tietenkin oli,
mä olin herätessä vaan, että "KUKA KATI?" :repeilee:

En tunne....  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Kahvipapu
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 11 Joulu 2007, 21:24
Paikkakunta: Tampere

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kahvipapu »

Mä näin muuten jokunen yö sitten unta, että olin parin mun kaverin kanssa jossain
ihmeellisissä viisubileissä... Tai jotain.

Avatar
Kimmoke
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 22 Marras 2003, 12:37

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kimmoke »

Mä näin unta että Suomen euroviisukarsintojen finaali päätettiin järjestää Espanja Barcelonassa  :mrgreen: ja kaikki viisukuppilalaiset matkustivat sinne. Päivää ennen finaalia Suomen Yleisradio (jonka järjestely organisaatio oli vasta lähtemässä matkalla), ilmoittikin että kisojen järjestäminen niin kaukana tuleekin liian kalliiksi, ja ilmoitti että kisat järjestetään Viron Tallinnassa. Itse en ollut lähtenyt Barcelonaan (työesteiden takia), mutta nyt päätin mennä katsomaan paikan päälle kisoja. Koska koko viisukuppilan väki ja muut euroviisufanit olivat Espanjassa, niin he eivät ehtineet saapua paikalle Viroon  :eeek:. Seuraavaksi saavuin Suomen karsintojen finaaliin, joka juuri oli alkamassa, paikkana oli kolko urheiluhalli ja katsomossa olin minä ja paikallisia (pakotettuja) koululaisia. Finaalissa kilpaili kymmenen kappaletta, josta yksi mies laulaja ei osannut laulaa nuottiakaan oikein, joten annoin hänellä ja laululle mielessäni kouluarvosanan 4. Kun yhdeksän kilpailijaa oli mennyt viimeisenä kilpailu kappaleena lavalla kuulutettettiin Katrina (vuoden 1998 euroviisujen voittaja), mutta hän alkoi laulaa kappaletta "Love shine a light" kaikki olivat ihan ihmeissään mitä nyt tehdään, mutta Katrina onneksi keskeytti laulamisen ja ilmoitti että vain vitsaili. Sitten hän alkoi laulaa erittäin kaunista laulua, joka oli mielestäni paras. Tuli tulosten julkistamisen aika: Heräsin siihen kun Pieleen laulanut mies johti selvästi, ja Katrina oli jäämässä toiseksi  :hak:.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Olin jo sitten viimeyönä Belgradin euroviisuissa.  :draamaa:
Jostain syystä olimme käymässä Makedoniassa jollain slummi-alueella.
Maiken ja Kitty ostivat jostakin pikkupuodista viininpunaiset morsiuspuvut
ja ajoimme rämällä pakettiautolla takaisin Serbiaan. Pelotti koko matkan ajan, että
auto hajoaa käsiin jonnekin Jumalan hylkäämään takapajulaan...

Se keiden häitä varten tytöt nuo morsiuspuvut ostivat jäi unessa epäselväksi.  :miettii:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

MuzaMaza kirjoitti: Se keiden häitä varten tytöt nuo morsiuspuvut ostivat jäi unessa epäselväksi.  :miettii:
Vihillekö tyttöjen tekeekin mieli? Siitäkö olikin unessasi kyse?  :mrgreen:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tonywerner kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti: Se keiden häitä varten tytöt nuo morsiuspuvut ostivat jäi unessa epäselväksi.  :miettii:
Vihillekö tyttöjen tekeekin mieli? Siitäkö olikin unessasi kyse?  :mrgreen:
Maiken-morsian!? Kitty-rouvahan on jo vihillä käynyt.
Tytöt tosin olivat unessani menossa morsiusneidoiksi.
JukkaV ennusti kristallipallostaan Belgradissa syttyvää kuppilaromanssia.
Jospa se johtaakin häihin! Kuinka ihanan jännittävää!  :draamaa:
JukkaV kirjoitti: - Belgradissa tapahtuu paljon - vaikuttaa kuppilaromanssilta
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 08 Tammi 2008, 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
maiken
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1133
Liittynyt: 06 Huhti 2007, 12:11
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja maiken »

MuzaMaza kirjoitti: Maiken-morsian!?
Hmm... jonkun testin mukaan mä pääsen naimisiin vasta 13 vuoden päästä...  :raaps:
Mutta romanssi ei mua kyllä haittaisi yhtään...  :heh:
Eurovision Song Contest - it's a lifestyle!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

MuzaMaza kirjoitti: Maiken-morsian!? Kitty-rouvahan on jo vihillä käynyt.
Tytöt tosin olivat unessani menossa morsiusneidoiksi.
Ai neidoiksi  :draamaa: No sittenhän vihille voi olla menossa ketä vaan  :eeek:

Tää ei oikeesti tiennyt, että Kitty on oikeen rouva  :puna:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Margot »

Muistaakseni tonywerner kysyi minultakin kaaauan sitten: "Ootsä oikeesti rouva?" :heh: :hali:
What color is your life?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Margot kirjoitti: Muistaakseni tonywerner kysyi minultakin kaaauan sitten: "Ootsä oikeesti rouva?" :heh: :hali:
Tän on vissiin niin vaikea uskoa, että te nuoret teinitytöt olette oikeasti ehtineet jo alttarille asti :hihi:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti: Jospa se johtaakin häihin! Kuinka ihanan jännittävää!  :draamaa:
Oijoi............  :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja romualdo »

hämäräksi jäänyt uni oli se kun olin katsomossa ja kaikki katsojat  itkivät kappaletta  (Molitva ?)  kuunnellessaan....
toisen muistan paremmin. Oli kunnon talvi ja olin päässyt hiihtelemään (Jeren kanssa ?) ja olin onnessani ja lauleskelin  At ve ani  (Isr-75) kappaletta... atva anii, a-haaa, atva anii ken...  yhtäkkiä huomasin että takamaastoomme oli tehty eräpolku ja iso sillantapainen katsomo josta pilkotti muutamien ulkoilijoiden päitä...en välittänyt vaan jatkoin sivakointia ja lauloin kurkku suorana  Vita vidder/Hanget loistaa....  jooh, nytkin ulkona on musta maa ja nurmikot vihertävät....  hankiaisia on ikävä... :/
"Nyt ihmeitä on elämässä, rakkaus ja musiikki" Sing-sang-song -76

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Näin viime yönä unta siitä, että Suomen finaali olikin perjantaina, enkä päässyt töiden takia lähtemään paikan päälle.  :eiei: Tai kyllä vissiin lähdin matkaan, mutta olikohan kello sen verran, että en ehtinyt yleisöön mukaan.  :raaps: Olin todella surullinen, ja viisukuppilaan pistettiin valokuvia miten hauskaa finaalissa on ihmisillä. Kyllä harmitti.

Ehkä vaan vähän odotan finaalia  :uujee:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Vastaa Viestiin