Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

It's just a game - viisuaiheiset pudotuspelit ja veikkauskilpailut
Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

ak kirjoitti:Olen samaa mieltä. SINIRILLIT POIS PÄÄSTÄ :shock:
Siinä paraskin puhuja, yksi Främlingiä (muistaakseni) äänestäneistä. :lol: :shock: :wink:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Nata »

BBB-äänestykset ovat PALJON hauskempia ja sosiaalisempia kuin biisien pisteyttäminen! Siksi haluaisin mieluummin pelata maakohtaisesti BBB:tä kuin pisteyttää.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Samma här!

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Eläköön elämä voittoon! Eläköön! :)
Musiikki on makuasia.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä en kanssa jaksa pisteyttää. Sitä paitsi en aina tunne kaikkia viisuja, joten senkin takia jätän pisteytyksen joiltakin vuosilta. Mutta näissä pudotuksissa ei juuri ole outoja ollut, jos on, niin olen ne netistä onkinut esiin ja pari kuppilalaista on ystävällisesti auttanut :D .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Sama vika kuin edellisellä - kaikkia pisteytettäviä en ole aina muistanut tai jaksanut itselleni muistuttaa, mutta BBB-äänestyksissä tilanne onkin ollut jo toinen. Homma on ollut helpompaa ja viihdyttävämpää, joten siksi olen pudotuspeliin osallistunut vaikken olekaan biisejä pisteyttänyt.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Ei salamoita enää!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Soppis »

lharju kirjoitti:Mutta sitten kun olemme äänestäneet kaikki vuodet 1956-2005, niin mehän voisimme siirtyä äänestämään aina yhden maan viisuja keskenään.
Kannatetaan! Mitä me tehdään alkuunkaan sitten kun BBB taas loppuu? Tosin itse lopetin vuosiäänestykset vuoteen 1980, koska muista vuosista ei ole kokonaisvaltaista käsitystä. Mutta aktiviteettia on hyvä olla! Hyvänä lisänä mainitsen myös kunniakkaat Malen järjestämät Euroviisu-Oscarit tässä taannoin :D

Puisto äänetön on, en ristinsielua nää...

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Roope »

70's show pyörähtää käyntiin maaliskuun ensimmäinen ja heti sen perään on luvassa pudotuspeli ensi vuoden 40 viisuista, että viihdykettä riittää Kuppilassa ja tässä taitaa tulla muutama viisukarsintakin ennen sitä 8) .

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Chris »

No okei...mä en enää jauha sen enempää tästä pelleäänestyksestä (olen jo sen verran rauhoittunut...) - eiköhän mun mielipiteeni tullut jo aiemmin hyvinkin selväksi...! Mä haluan kuitenkin omalta osaltani vaikuttaa siihen että oikea viisu, näistä kolmesta keskinkertaisesta siis, voittaa...! Vickyn viisusta olen nimittäin aina pitänyt - ei se ole mikään 80-luvun paras viisu...ei edes suomalaisten sellainen, sen kunnian saa mielestäni Annelin "La dolche vita". Mutta on "salamoinnissa" tiettyä sähköä ja energiaa - olkoon se siis tämän farssiäänestyksen voittaja...!

Amin teennäisyydestä ja Sonjan kailotuksesta en ole koskaan ollut kovin innostunut - sävellyksinä viisut eivät myöskään ole kestäneet ajan hammasta, vaan ovat niin "kasareita" että - enkä siksi ihan vapaaehtoisesti niitä jaksa kuunnella. Eikä niissä ole edes tarpeeksi aineksia camp-viisuiksi...ne ovat NIIN keskinkertaisia ja puuduttavan tylsiä...! Vickyn viisua sen sijaan voi huoletta edelleenkin nolostumatta kuunnella - se on todistus sen ajattomuudesta...! Äänestän siis ensin Amia ja sitten Sonjaa...

Tuosta Annelin viisun aikaisesta putoamisesta olen vieläkin ymmälläni - olisikohan Kuppilamme "puritaaneilla" ollut näppinsä pelissä...? Annelin viisuhan hyödynsi ansiokkaasti flamenco-vaikutteita ja kun sanoituksessakin käytettiin vierasta kieltä, ei ihme että viisu ärsytti joitakin puhdasta suomalaisuutta korostavia jäseniämme - valitettavasti...! Olisi Annelin taustalla varmaan pitänyt olla pari kanteleen rämpsyttäjää ja "La dolche vita" olisi pitänyt korvata "Olen suomalainen"-hokemalla, tai muuta vastaavaa...sitten olisi varmaan kelvannut sekin viisu... :roll:

:newbie:

Avatar
peppino
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 193
Liittynyt: 24 Marras 2004, 12:36
Paikkakunta: Joensuu

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja peppino »

Yksi selitys tietysti voisi olla, että edes jollain tavalla persoonalliset kappaleet pistävät ensimmäisenä silmään ja jakavat mielipiteitä - ja joutuvat hampaisiin. Hajuttomat, mauttomat massaan häviävät kappaleet eivät ärsytä ketään niin paljoa, joten ne saavat olla rauhassa ja korjaavat sitten potin loppumetreillä. :shock:
Eli BBB-kisassa pärjää keskinkertaisuudella ja värittömyydellä, kun kukaan ei huomaa äänestää pois. :D

Tässä vaiheessa äänestämisestä on mennyt kokonaan mielenkiinto, kaikki (siis niitä oli useita) näitä paremmat kappaleet ovat jo pudonneet aikaa sitten... Valitkaa vaan kotimaisenne :P
Enkä mie naamaa!

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5367
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Chris kirjoitti:Tuosta Annelin viisun aikaisesta putoamisesta olen vieläkin ymmälläni - olisikohan Kuppilamme "puritaaneilla" ollut näppinsä pelissä...? Annelin viisuhan hyödynsi ansiokkaasti flamenco-vaikutteita ja kun sanoituksessakin käytettiin vierasta kieltä, ei ihme että viisu ärsytti joitakin puhdasta suomalaisuutta korostavia jäseniämme - valitettavasti...! Olisi Annelin taustalla varmaan pitänyt olla pari kanteleen rämpsyttäjää ja "La dolche vita" olisi pitänyt korvata "Olen suomalainen"-hokemalla, tai muuta vastaavaa...sitten olisi varmaan kelvannut sekin viisu... :roll:
Heh...

Kuulun ehkä siihen ryhmään, jota tarkoitettiin "puritaaneilla" tässä mielessä... :mrgreen: Mutta en ole kertaakaan äänestänyt La dolce vitaa tässä BBB-äänestyksessä. Chrisin mainitsemat syyt ehkä pudottivatkin sen listallani 1989 vasta viidenneksi, mutta mielestäni se oli silti upea viisu sekä Lausannessa että vuoden 1999 viisutapahtumassa, jossa Anneli sen lauloi meille faneille säestäjänään Kaivanto...
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja AntSa »

KAIKKI näistä aivan MEGAHYVIÄ edelleenkin, mutta eniten kyllöttää tällä hetkellä SATA SALAMAA.. Sori Petri... :wink:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja male »

Nythän minäkin äänestän, kun kaikki tunnen... Kyllä näistä kolmesta Fantasiaa iskee selvästi vähiten.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Roope »

peppino kirjoitti:Hajuttomat, mauttomat massaan häviävät kappaleet eivät ärsytä ketään niin paljoa, joten ne saavat olla rauhassa ja korjaavat sitten potin loppumetreillä. :shock:
Eli BBB-kisassa pärjää keskinkertaisuudella ja värittömyydellä, kun kukaan ei huomaa äänestää pois. :D
No en mä nyt sanoisi La Fiesta Terminóa hajuttomaksi, mauttomaksi, keskinkertaiseksi taikka värittömäksi ja huomattavan vähän ääniä se tässä pelissä keräsi, myöhemmin varmaan saadaan tarkemmat tilastot :wink:.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Nadi »

SUOMI FINLAND!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Onkohan tää nyt pelkkää Fantasiaa, vai juttu onneton vain? Kolmanneksi päätyi tämä ihanainen Fantsunakin tunnettu viisu. Mutta nyt kuitenkin kisa siis pääsee loppusuoralle...

Suomi 83: Ami Aspelund - Fantasiaa 39% [ 19 ]
Suomi 85: Sonja Lumme - Eläköön elämä 29% [ 14 ]
Suomi 87: Vicky Rosti - Sata salamaa 31% [ 15 ]
En tunne kaikkia kappaleita, äänestän tyhjää nähdäkseni tilanteen
0% [ 0 ]

Total Votes : 48


Sonja vai Vicky....Vicky vai Sonja... apuuva...helpinkivä! Sonja kutsuu luokseen...ei...Vicky huutaa viereen.... no PÄÄTTÄKÄÄ TE!

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja lharju »

Viisuklisee Eläköön elämä tippukoon! Sata salamaa on paljon omaperäisempi ja siitä on tullut myös hitti "tavallisen kansan" keskuudessa ja sitä soitetaan enemmän "tavisten" bileissä paljon enemmän kun Sonjan biisiä. Muistakaa nyt nuo ihanat hetket sadan salaman parissa... piiritanssit ja kaikki! :wink:

Suomalaisviisujen pudotusäänestyksessä äänestin, että Vicky on parempi kuin Sonja - niin teen nytkin.

Kaiken lisäksi Eläköön elämässä on niin kornit sanatkin. Tosin niin on Vickynkin biisissä, mutta ei yhtään niin kornit kuin "toivo kanssani ettei tähti tähteä lyö / sitä sielujen sympatiaa, josta isoisät kertoi, sitä tarvitsee maa" :roll: :roll: :roll:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Roope »

Eläköön Elämä on sekä sävellyksenä että sanoituksena selvästi Sataa Salamaa laadukkaampi, onnittelut Petri Laaksoselle kaksoisvoitosta :P .

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Haluatteko oikeasti elämän räjähtävän? Minä en!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Eihän sitä itselleen tarvitse haluta, Jukka. Riittää kun Vickylle.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Eikös me voitas laittaa käyntiin vuosikymmenien LUUSERI-äänestykset!
Kaikki kappaleet jotka ei äänestyksissä saaneet yhtään pojoja niin ne pääsee äänestykseen ja sitten aina äänestetään PARASTA pois!! :lol:

HYVÄ IDEA!!! Eikö niin? :lol:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

gentedimare kirjoitti:Kaikki kappaleet jotka ei äänestyksissä saaneet yhtään pojoja niin ne pääsee äänestykseen ja sitten aina äänestetään PARASTA pois!! :lol:
Ai että ihan niitä kaikkia kahta (San Francisco ja This time) äänestettäisiin? ;)
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No huonointen pärjänneet sitten.....
EN KAI MÄ NY VOI MUISTAA KUINKA MONTA LAULUA KAIKKIAAN JÄI ILMAN PISTEITÄ!!!! EIPÄS SAIVARRELLA SIIS..... :?
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

No eihän sitä muistaa tarvitse, ei. Nuo nollat ovat kuitenkin näissä Viisukuppilan äänestyksissä jääneet varsin harvinaisiksi, ja epäilenpä, ettei niitä vuosilta 1956-79 tule enää yhtäkään lisää. No, saapa nähdä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Virve voittoon!!! Olen minä sille taustojakin laulanut, joten jepujee!!!!!! :lol: :lol:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Vickyllä on yksi ääni liikaa, kun sormi lipesi... :oops: Tai kehtaako edes tunnustaa moista mokaa, jos se ratkaisee kisan :oops:
Hello Hi!

Avatar
ak
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 732
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:37
Paikkakunta: Helsinki

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja ak »

AntSa kirjoitti:KAIKKI näistä aivan MEGAHYVIÄ edelleenkin, mutta eniten kyllöttää tällä hetkellä SATA SALAMAA.. Sori Petri... :wink:
Aiku tää on samaa mieltä AntSan kanssa :lol:
musiikkia thalian alttarilla

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Virve minulle rakkaampi kaikin puolin. Sata Salamaa-biisissä on aivan mahtava a-osa. Uhkaava ja mahtipontinen.
Kertosäkeessä jokin tökkii, ehkä aika alkaa tehdä tepposiaan.. mutta silti viiden tähden biisi ja siksi ääni Sonjalle.

Aiku tää jo odottaa uusia vuosikertoja pisteytettäväksi ja varsinkin 60-lukua joka on täynnä MAHTAVIA MELODRAAMOJA! :D

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Bye Bye Baby- Eighties Coming Back

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti:60-lukua joka on täynnä MAHTAVIA MELODRAAMOJA! :D
hah:

Sie oot hassu! laughing-smiley-014:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Lukittu