Kirjasto

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Violette »

Oho, sieltähän tuli lisäinfoakin :D Kiitos, Barbarossa!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Nata kirjoitti:Ongelmani on, etten millään opi vaikeita kielitieteellisiä termejä. Olen tässä imetellessäni yrittänyt lukea Fred Karlssonin mainiota Yleistä kielitiedettä, mutta termit eivät meinaa tarttua mieleen.
Joillain vain jää kaikki nuo hienot sanat päähän, mutta läksyjä ei sitten muistakaan...
Mutta tuo kirja on mainio, valitettavan lyhyt vain. Ja toinen kirja johon on jäänyt koukkuun on Jaakko Anhavan Maailman kielet ja kielikunnat. Käy ihan opettajaa sääliksi kun takarivistä heittelee jotain ihan omaansa sinne.
- Maailmassa on noin kymmenen kielikuntaa
- Ei vaan lähemmäs pari sataa
Poor woman.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Herranjee, VIELÄKÖ Fred Karlssonin opus on ihan virallisesti mukana? Aikoinaan opiskelin sen suurin piirtein ulkoa. En tosin muista juuri mitään näin 25 vuoden jälkeen, eli mahtoiko tuosta sitten paljoa olla hyötyä... :roll:
Hello Hi!

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

JuhaUK kirjoitti:Herranjee, VIELÄKÖ Fred Karlssonin opus on ihan virallisesti mukana? Aikoinaan opiskelin sen suurin piirtein ulkoa. En tosin muista juuri mitään näin 25 vuoden jälkeen, eli mahtoiko tuosta sitten paljoa olla hyötyä... :roll:
Hyllyistä kyllä löytyy, virallisesta en tiedä.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

JuhaUK kirjoitti:Herranjee, VIELÄKÖ Fred Karlssonin opus on ihan virallisesti mukana? Aikoinaan opiskelin sen suurin piirtein ulkoa. En tosin muista juuri mitään näin 25 vuoden jälkeen, eli mahtoiko tuosta sitten paljoa olla hyötyä... :roll:
Samana kai kielitieteen perusteet ovat pysyneet, joten miksi vaihtaa opusta :wink: Ja JuhaUK:n sisäänpääsymetodikin valitettavasti kuulostaa samalta kuin minun aikoinani (noh, vaikken olekaan kielitiedettä opiskellut), vaikka meilläkin sentään on vuosia välissä... :roll:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minusta on muuten sääli, ettei peruskouluissa opeteta kielitiedettä juuri lainkaan. Yläasteella ja lukiossa aihetta vain hieman sivutaan äidinkielen tunneilla, ehkä joskus historiankin tunnilla on ollut puhetta kielikunnista jos nyt oikein muistan... Suomen kielen sukukielet kyllä käydään jotenkin läpi, ainakin siinä määrin että aika moni peruskoululainen tietää unkarin suomen sukukieleksi ;) Tosin on niitä kyllä muitakin tieteenaloja, joita kouluopetuksessa ei huomioida, tulipahan vain tämä erityisesti mieleen tällaisena kielitieteen ystävänä :?

Nyt meni kyllä ohi aiheen. Anteeksi. :oops:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Lukuhommat ovat jääneet ihan tyystin. :( Harmittaa, koska viime aikoina on tullut markkinoille niin monia mielenkiintoisia uutuuksia, joihin tekisi mieli upota. Tänään myös postin kautta ahdistelivat niin Suuri Suomalainen Kirjakerho kuin Bookavenuekin. Hyvä, että muistuttelevat. Joululahjaksikaan ei tänä vuonna tullut kirjoja, pitää suunnata kirjakauppaan ja uudistaa kotikirjastoa taasen -olen aika huono käymään enää kirjastossa; minusta on ihanaa omistaa kirjat aivan itse.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Clara »

Komppaan ashantia:Kirjoja on mukava omistaa :!:

Kirjoja on minulla useampi hyllymetri. Ihan omia, itse hankittuja. Uutena tai kirpputoreilta. Lahjanakin saatuja.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Kirjaihmisiä muistuttaisin, vaikka tokihan tämän olette noteeranneetkin, että nyt kannattaa tilata, jos Akateemisen kirjakaupan kirja-alesta jotain haluaa. Mulla on jo tilaus vetämässä :mrgreen: Siellä oli taas muutama ihan ok opus eksynyt alelistalle.

Mainittakoon nyt tässä myös, kun aihe varmasti joitakuita koskettaa, että Akateemisen alessa näyttää olevan Aki Sirkesalon Halutuimmat - nuottikirja/historiikki 7,90 €. Normaalihinta 27-30 euroa, eivätkä varmasti muut kaupat enää noin halvalla tuota myy, pikemminkin nostavat hintaa... :roll: Samoin se Siltsu-kirja Jaettu jano on 7,90 €.

Alelistoja selailemaan:
http://credosun.credo.fi/cgi-bin/www/gw ... usivu.html
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Violette kirjoitti:Minusta on muuten sääli, ettei peruskouluissa opeteta kielitiedettä juuri lainkaan. Yläasteella ja lukiossa aihetta vain hieman sivutaan äidinkielen tunneilla, ehkä joskus historiankin tunnilla on ollut puhetta kielikunnista jos nyt oikein muistan... Suomen kielen sukukielet kyllä käydään jotenkin läpi, ainakin siinä määrin että aika moni peruskoululainen tietää unkarin suomen sukukieleksi ;) Tosin on niitä kyllä muitakin tieteenaloja, joita kouluopetuksessa ei huomioida, tulipahan vain tämä erityisesti mieleen tällaisena kielitieteen ystävänä :?

Nyt meni kyllä ohi aiheen. Anteeksi. :oops:
Suomen lähisukukielet pitäisi opetella ulkoa, koe joskus parin viikon kuluttua. Mutta sekin opetus on jokseenkin pelkästään suomen sukukieliä, indo-eurooppalaiset mainittiin puolivahingossa. Ja kielikuntiakin sanotaan olevan vain ne kymmenen kappaletta.
Jospa saataisiin vähän tehostettua opetusta, onhan aihe todella mielenkiintoinen. Ja verrattuna Häräntappoaseen lukemiseen 9/10 valitsisi mieluummin maailman kielet kuin tuon kamalan kirjan.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Violette »

Pitääkö teidän lukea Häräntappoase, siis koko luokan? Vai saitko itse valita mieluisimman kirjan jostain joukosta?

Olen vieläkin ihan hajalla siitä, kun kolmannella luokalla oli pakko lukea Ronja Ryövärintytär. Ei kertakaikkiaan kiinnostanut silloin (eikä kyllä nytkään), eieieieiei n_o: Joku sanoi joskus, että olin ehkä liian nuori ymmärtääkseni sitä hienoa Romeo ja Julia-sanomaa. Jaa-a, enpä tiedä, ei ole tehnyt enää vanhempanakaan mieli yrittää lukea tuota kirjaa uudestaan... Harmi vain, että tästä kammottavasta lukukokemuksesta ;) jäi jonkinasteiset angstit Astrid Lindgrenin kirjoja kohtaan, enkä niitä juurikaan tämän jälkeen enää lukenut. Vaikka Vaahteramäen Eemelistä kovasti pidinkin, mutta siihen olin jo ehtinyt tutustua aiemmin :wink:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Vaihtoehdot olivat: Häräntappoase tai Häräntappoase. Tuli sellaiset traumat, varsinkin kun olin ainoa joka antoi suoraan negatiivista palautetta. Kamala kirja, miten sellaista voidaan luetuttaa nuorilla. Ja keväällä olisi vielä edessä vapaavalintaisen suomalaisen klassikon lukeminen/esitelmän teko sekä kirjasta että kirjoittajasta. Kamalaa, kun tykkää lukee lähinnä käännöskirjallisuutta.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
peppino
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 193
Liittynyt: 24 Marras 2004, 12:36
Paikkakunta: Joensuu

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja peppino »

Chris kirjoitti:--------
- mutta mä opin lukemaan täysin itsekseni nelivuotiaana, uskokaa tai älkää - Aku Ankkaa lukemalla...! En tiedä millainen on lehden taso nykyään, mutta silloin 60-luvun lopussa lehden kieli oli tunnettu selkeydestään ja rikkaasta kielenkäytöstään - se oli siis todellinen aapinen meikäläiselle...!
--------
Aku Ankka se oli meikäläisenkin aapinen, isosiskon ja -veljen myötävaikutuksella... Ei sentään ihan nelivuotisena, mutta ennen kouluun menoa kuitenkin. Ja kyllä itsekin kiitän kielikorvaani tuosta AA:n tasosta... Nykyään sitä on vaan vaikea pitää yllä. http://www.viisukuppila.fi/viewtopic.php?t=295

Luettua tulee paljon vähemmän kuin haluaisin, mutta minkäs teet. Lukemattomia kirjoja on ihan liikaa!!! :D Tällä hetkellä on kesken Monte Criston kreivi (uskokaa tai älkää, tällainen aukko sivistyksessä :P ) sekä iltalukemisena jo vuosia pyörinyt Donna Tartt:in esikoinen... Mankellit kuten myös Potterit ja Tolkienit kuluvat sujuvasti hyppysissäni, mutta mieluiten luen tietokirjallisuutta, varsinkin (popularisoitua) tiedettä kuten S. Hawking, E.Valtaoja, R.Feynman, D.Morris, S.Blackmore... Välillä pitää kyllä varoa yliannostusta speechless-smiley-022:

Kielitiede on vielä jäänyt mielenkiintoni ulkopuolelle (tosin sanojen etymologia on aina kiinnostanut) 8)
Enkä mie naamaa!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Mä annoin Monte Criston just kummipojalleni joululahjaksi. Loistokirja. Se ja kolme muskettisoturia on maailman historian kaksi parhainta seikkailuklassikkoa. Yhtään Potteria lukematta väitän, etteivät nekään vedä kahdelle edellä mainitulle vertoja.

Joskus tulevaisuudessa sitten Potterit, kunhan ehdin...

Nyt menossa Smithin Niilin noita ja Mäen Kolmastoista yö.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jónsì kirjoitti:Vaihtoehdot olivat: Häräntappoase tai Häräntappoase. Tuli sellaiset traumat, varsinkin kun olin ainoa joka antoi suoraan negatiivista palautetta. Kamala kirja, miten sellaista voidaan luetuttaa nuorilla. Ja keväällä olisi vielä edessä vapaavalintaisen suomalaisen klassikon lukeminen/esitelmän teko sekä kirjasta että kirjoittajasta. Kamalaa, kun tykkää lukee lähinnä käännöskirjallisuutta.
Äläs nyt, on ne suomalaiset klassikotkin joskus ihan hyviä ;) Ja joku Tuntematon sotilas tai Seitsemän veljestä kannattaa lukea jo ihan yleissivistyksen vuoksi, jos niitä ei ole missään vaiheessa koulunkäyntiä "pakko" lukea. Minun piti lukea nuo molemmat lukiossa, eikä onneksi jäänyt mitään traumoja 8)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Violette kirjoitti:Äläs nyt, on ne suomalaiset klassikotkin joskus ihan hyviä ;) Ja joku Tuntematon sotilas tai Seitsemän veljestä kannattaa lukea jo ihan yleissivistyksen vuoksi, jos niitä ei ole missään vaiheessa koulunkäyntiä "pakko" lukea. Minun piti lukea nuo molemmat lukiossa, eikä onneksi jäänyt mitään traumoja 8)
Valitettavaa kyllä kumpikaan noista ei tule lukeutumaan kirjalistalle.
Koska: Seitsemän veljestä luetaan ääneen luokan kanssa (ja mä sain hörhön roolin) ja Tuntematon on jo kirjoista varattu, koska kaikki tekevät eri kirjailijasta.
Ehdotuksia otetaan vastaan.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Clara »

Hävettää tunnustaa, mutta Seitsemän veljestä on kyllä kuivin kirja, johon olen tarttunut :roll:

Ala-asteella kuudennella piti lukea ja visusti olen kirjan sen jälkeen kiertänyt :wink:

Niko
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 17 Syys 2004, 10:51
Paikkakunta: Tampere

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Niko »

Luen parhaillaan Volter Kilven teosta "Alastalon salissa". Siinä sitä riittää haastetta.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Luin tuon Volter Kiven Alastalon salissa -kirjan ja sain hyvät pisteet Yo-kokeissa äikästä kun oli sopiva kysymys siihen liittyen. Kyllä niillä opuksilla on taipumus aina olla yhteydessä johonkin suurempaan kokonaisuuteen, mitä opet pistävät lukemaan!

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Lasten klassikot

Viesti Kirjoittaja Nata »

Lasten klassikoista tulevat heti mieleen lempikirjani (?) Pikku naisia ja Viimevuotiset ystävämme, mutta siitä eteenpäin ei sarjaa kannata lukea. Aikuisena olen lukenut sellaisen helmen kuin kaksiosainen Musta veljeskunta, joka sijoittuu 1800-luvun Italiaan ja kertoo nokipojista. Todella koskettava kuvaus köyhien lasten elämästä ja samalla kuitenkin jännittävä seikkailukirja, josta lapset pitävät.

Nämä ovat siitä mainioita teoksia, että ne antavat paljon myös aikuisille. Kannattaa lukea!
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Ostoksille mars.

Iltiksen netti kertoo seuraavaa;

Pasilan pääkirjastossa Helsingissä myydään lauantaina 23. huhtikuuta ja maanantaina 25. huhtikuuta yli 10 000 kirjastoista poistettua kirjaa. Tilaisuudessa kaupataan edullisesti lisäksi muuta varastosta poistettua aineistoa, muun muassa lehtiä.

Koskaan aiemmin ei Helsingissä ole ollut myynnissä yhtä paljon poistokirjoja kerrallaan. Vaikka nyt siivotaan kirjavarastoa reippaalla kädellä, on esimerkiksi kaunokirjallisuudesta jätetty ainakin yhdet niteet varastoon kaikista nimikkeistä. Tietokirjoista vähiten käytetyt on lähetetty Kuopioon Varastokirjastoon, jossa ne ovat kaikkien suomalaisten saatavilla kaukolainoina.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Naali »

Uuh. Pitänee raahautua. Siellä on varmaan ihan yhtä ihana ryysis kuin Hulluilla päivillä :?: :lol:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Miksi mulle tuli mieleen kirjaroviot? :shock: No, onpa tuo varmaankin sivistyneempi tapa "siivota" kirjastoja. Ei kai se sitäkään tarkoita, että ihmiset eivät enää lue kirjoja...
Hello Hi!

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Kiitos tiedosta Mikkelsson. Täytyypä piipahtaa lauantaina katsomassa josko sieltä jotain helmiä löytyisi kotiinvietäväksi. :roll:
Violette kirjoitti:Olen vieläkin ihan hajalla siitä, kun kolmannella luokalla oli pakko lukea Ronja Ryövärintytär
Tämä taitaa olla toistuva perinne, sillä meidän perheen pikkuneiti (kolmasluokkalainen hänkin) on tällä hetkellä lukemassa koko luokkansa voimin samaista kirjaa.
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja salla »

Kirjastosta tuli mieleen, kun yritin varata Da Vindi koodia, niin onkohan joku se lukenut? Onko paljon melua tyhjästä vai oikeasti hyvä teos?

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Miik »

salla kirjoitti:Kirjastosta tuli mieleen, kun yritin varata Da Vindi koodia, niin onkohan joku se lukenut? Onko paljon melua tyhjästä vai oikeasti hyvä teos?
Ihan ok. Helppo luettava ja saa helposti koukkuunsa. Mikään kirjallisuuden helmi ei ole kyseessä, mutta viihdyttävä - se täytyy myöntää. Kyllä se yöpöytälukemisena menee mainiosti (joissain kohdin tosin voi jäädä koukkuun niin pahasti, että unet jää vähemmälle)..
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Aloitin eilen Da Vinci Koodin, vihdoin. Tänään Ykkösellä 18:50 ohjelmaa aiheesta, kaksiosaisen sarjan eka jakso.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Hyvä kun muistutit, juuri tällä punaisella sekunnilla kävin napsaamassa nauhoituksen päälle. Miikku lukee sitä parhaillaan ja on ehkä parempi ensin lukea se kirja ja sitten katsoa se ohjelma. Kehui kirjaa mielenkiintoiseksi.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Juu, nauhalle menee myös meillä. En uskalla katsoa etten saa mitään vaikutteita kirjan lukuun. Vie ihan mennessään, vaikka ihan alussa olen avsta. Ihanan paksu kirja. <3
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Kirjasto

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Mulla on menossa Kononen ja kolmen kopla. Uusin Kononen, jossa ollaan baarissa tällä kertaa paitsi Krunikassa, niin myös pohjanmaalla. Aika ohut kirja, näissä konosissa ei turhia puhuta. :)
Musiikki on makuasia.

Vastaa Viestiin