Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
64
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
17%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 183

Avatar
Maya
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 09 Maalis 2006, 08:17
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Maya »

Grr, ensimmäistä kertaa en mahtunut jumppatunnille. Pirun uuden vuoden uudet laihduttajat... Onneksi respan tyttö oli kiva ja päästi mut sit salille riehumaan, vaikkei mulla ole salikorttia.
Mäyrät ne maailmaa pyörittää

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Violette »

kwak kirjoitti:Tiedostan myös sen, että vaikka tekisin kuinka terveellistä ruokaa, niin vedän sitä sitten niin että napa rouskaa, minkä jälkeen lopputulos on ihan yhtä tyhjän kanssa... Vois ehkä petrata.
Tuut vaikka mun luo syömään. Teen terveellistä ruokaa kaksi annosta, joten et voi ottaa lisää vaikka miten haluaisit, koska kaikki on jo syöty. :heh: :hali:

Itselle kokatessa tulee kyllä se ongelma, että ei oikein viitsi tehdä kauhean pientäkään annosta sitä ruokaa ja sitten se tulee helposti syötyä kokonaan. :puna:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

jos painoo meinaa pudottaa niin eiks sit kannattais toi salilla käynti jättää vähän vähemmälle ku 3 x viikossa? Noin mulle ainakin neuvottiin, et korkeintaan 1 x viikossa ja sit muuten kaikenlaista hikijumppaa ja sit vaikkapa kuukauden jälkeen lisätä sitä salilla käyntiä. Yhdessä salilla käynti ja jumppa kun ei vissiin oo hirveen toimiva yhdistelmä?
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mulle taas omaohjaaja sanoi, että 2-3 kertaa viikossa pitäisi käydä tekemässä ohjelma läpi, jos haluaa pudottaa painoa. Kai se tietää mistä puhuu.
Keep your head high above the water

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Jónsì kirjoitti: Mä haluaisin jazz-tunnille, mutta balettiopiston hinnat on jotain ihan käsittämätöntä. Jonkun 300 euroa maksaisi kevätkausi kaksi kertaa viikossa ja siihen vielä varusteiden (housut, kengät, paidat, vyö) hinnat päälle.
Millainen jazz-tunti edellyttää erikoisvarusteita? :shock:  Mene johonkin normaaliin kouluun niin ei tarvitse mitään tuollaista.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Kosti-71 kirjoitti: Itse uskaltauduin sitten tuonne Body Pumppiin. Niin että voi olla että noutaja kutsuu huomenna jossain muodossa. Nyt on jo ihan puolikuollut olo. 
Jee Kosti  :uujee: Et kai sortunut laittamaan liian ronskisti niitä painoja? Kun niitä on tarkoitus alussa laittaa kepoisesti, vaikka itsestä tuntuisikin että jaksaa enemmän nostaa... Toistoja kun  tulee kymmenittäin, niin kyllä se tehoaa pienemmilläkin painoilla. Nyt älä luovuta, vaan puolikuolleen olon hellitettyä, ja sitten kun reisiin ei enää satu, 2-4 vrk päästä uudestaan. Kokeile vaikka niin, että laitat pari kiloa per pääty vähemmän kuin mitä tekis mieli laittaa  :miettii: Kyl se siitä muutaman kerran jälkeen asettuu ja tulee tuntumaa, mitkä on oikeat painot itselle.

Mäkin olin tänään pumpissa :rautaa: Oliko Kosti sun tuntisi ihan LesMillsin "virallista" Bodypumpia, jossa on sama ohjelma kaikilla saleilla? Mulla on jäänyt soimaan se alun kyykkäilybiisi More than a Feeling. Myös hauisbiisi on kiva.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

UFOPOLI kirjoitti:
Jónsì kirjoitti: Mä haluaisin jazz-tunnille, mutta balettiopiston hinnat on jotain ihan käsittämätöntä. Jonkun 300 euroa maksaisi kevätkausi kaksi kertaa viikossa ja siihen vielä varusteiden (housut, kengät, paidat, vyö) hinnat päälle.
Millainen jazz-tunti edellyttää erikoisvarusteita? :shock:  Mene johonkin normaaliin kouluun niin ei tarvitse mitään tuollaista.
Tampereen balettiopisto. :joojoo: Eikä tässä kaupungissa ole oikein muutakaan, koska samanlaista varustelua vaaditaan kaupungin toisessakin vastaavaa opetusta antavassa laitoksessa, enkä mä kyllä minnekään työväenopiston/kansalaisopiston kurssille mene. Kaipaan sen verta kovempaa tahtia ja tavoitteita, että tulee sitten käytyäkin tunneilla. Siihen ne oikeat tanssiopistot loppuikin. Balettiopiston aikataulut olisivat myös olleet kutakuinkin sopivat. Yritän ehkä sitten ensi syksynä uudestaan. Mutta minnekään street-tunnille en mene vain siksi, että pääsisin tanssimaan.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

kwak kirjoitti: Mulle taas omaohjaaja sanoi, että 2-3 kertaa viikossa pitäisi käydä tekemässä ohjelma läpi, jos haluaa pudottaa painoa. Kai se tietää mistä puhuu.
niin no, jos toi sun ohjelma on tehty sit sillee, että sen avulla putoo paino. Mulle tehtiin sillee, että käyn juurikin vaan kerran tekemässä ohjelman (ettei mene tylsäks) ja sitten noille jumppatunneilla...
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Maya
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 09 Maalis 2006, 08:17
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Maya »

Mä en tuijottaisi sitä vaakaa niin kovin tiukasti. Mikä tahansa liikunta urheilu on hoikistuessa hyväksi, paino ei liikkumisella juurikaan putoa, mutta kroppa muotoutuu, läski muuttuu lihakseksi ja on kivemman näköistä. Nih.
Mäyrät ne maailmaa pyörittää

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Treno »

Varokaa kaikki kuntosalillakävijät laitetta nimeltä alatalja (horizontal row) :eeek:
Oli pakko lopettaa sillä harjoittelu, kun selkä oli mennä ihan konkreettisesti hajalle sen takia.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Roope »

Kuppilan kuntopiiriläisten on syytä muistaa myös tämä :tosion:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Jónsì kirjoitti: Tampereen balettiopisto. :joojoo: Eikä tässä kaupungissa ole oikein muutakaan, koska samanlaista varustelua vaaditaan kaupungin toisessakin vastaavaa opetusta antavassa laitoksessa, enkä mä kyllä minnekään työväenopiston/kansalaisopiston kurssille mene.
:shock:  Luulin sitä sivistyneeksi kaupungiksi :eiei:  Meilläpäin kouluja on noin joka kulmassa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Roope kirjoitti: Kuppilan kuntopiiriläisten on syytä muistaa myös tämä :tosion:
Kiitos  :peukku: Tuo oli hyödyllisin vinkki  :heh:
nimim. Lähden kohta salille...
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mun paikat on kipeet.  :niinpa:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kosti-71 kirjoitti: Mun paikat on kipeet.  :niinpa:
:miettii: :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja aksim »

Aksim ilmoittautui tänään Aikidon peruskurssille, joka on 2 kertaa viikossa  :nuncha:  :tuuletus:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Re: Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

UFOPOLI kirjoitti: :shock:  Luulin sitä sivistyneeksi kaupungiksi :eiei:  Meilläpäin kouluja on noin joka kulmassa.
Kaipa noita kouluja olisi, mutta saatan olla hieman nirsokin. :heh:

Jossei koulua löydä kun kirjoittaa googleen "jazz-tanssi Tampere", niin se ei ole olemassa.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Leena »

Aksim ilmoittautui tänään Aikidon peruskurssille, joka on 2 kertaa viikossa  :nuncha:  :tuuletus:

Aksim: Onnea valinnastasi. Budolajit on hyviä. Tiedän sen kokemuksesta koska pojallani on karaten ruskea vyö :tapu:
Bra vibrationer!

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Re: Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Jónsì kirjoitti: Jossei koulua löydä kun kirjoittaa googleen "jazz-tanssi Tampere", niin se ei ole olemassa.
Tuon haun tein itsekin eikä sieltä tosiaan mitään tuntunut löytyvän.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja aksim »

Leena kirjoitti:
Aksim: Onnea valinnastasi. Budolajit on hyviä. Tiedän sen kokemuksesta koska pojallani on karaten ruskea vyö :tapu:
Kiitti Leena, odotan innolla  :p
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Tää yrittää taas ottaa niskastansa kiinni ja alkaa kuntoilla.  :puna:
Raipatirai

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Täällä yritellään myös aloitella kunnon kohotusta ja laihdutusta. (Raskaudesta ei onneksi jäänyt kuin 3 kg) Joka päivä on nyt käyty vaunulenkillä ja pitäisi varmaan piakkoin ottaa kuntopyöräkin käyttöön, kun sellainen on tullut hankittua.

Syömisen vähentäminen ei tuota suuria ongelmia, koska en kertakaikkiaan ehdi syödä mitään, kun olen vauvan kanssa kotona... :)  Miehen kanssa sovittiin, että kaikki sipsit, karkit yms. herkut ovat pannassa. Kerran viikossa pidetään karkkipäivä. Silloinkin saa ostaa vaan pienen karkkipussin. Kauankohan tämäkin terveysintoilu kestää?

Molemmilla on sen verran verenpainetta ja kolesterolikin taitaa huidella ties missä, että syytä olisi pysyä ruokavalio aisoissa.
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Albatrossi

Vs: Kilot pois - Suomen finaali, täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Kosti-71 kirjoitti: Bodupumpissa käydään läpi kaikki kehon suurimmat lihakset tangon ja levypainojen avulla.

Bodystep on varmaan taas sellainen, jossa steppilaudan avulla tehdään erilaisia liikesarjoja musiikin tahdissa (eniköhän oikein  :miettii:)
Kiitoksia tiedosta. Olen ihan ulkona kuntoilutrendeistä, ylipäätään olen varmaan aina ulkona kaikista trendeistä :roll:. Tuskin tulen tuotakaan harrastamaan, tylsistyisin varmaan viidessä minuutissa, mutta varmaan minunkin pitäisi ruveta huolehtimaan lihaskunnostani.

"bodupump" kuulostaa kyllä hauskalta :heh:.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Eilen kun olin salilla kaveripariskunnan kanssa, niin siellä alkoi juuri joku pump-jumppa. Sinne meni muutama söpö nuori mieskin ja vitsailtiin, että pitäisköhän meidänkin mennä heidän taakseen pumppailemaan  :uujee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

tonywerner kirjoitti:
Eilen kun olin salilla kaveripariskunnan kanssa, niin siellä alkoi juuri joku pump-jumppa. Sinne meni muutama söpö nuori mieskin ja vitsailtiin, että pitäisköhän meidänkin mennä heidän taakseen pumppailemaan  :uujee:
Voisiko tästä aktiviteetista syntyä pieni vauva. :vauva: :miettii:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Eikös se pienen vauvan syntyminen johdu siitä, että mennään sänkyyn hirveässä humalassa?

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ehkä se voisi johtaa siihen, jos katseltava nuori mies huomaisi että häntä katsellaan ja vinkkaisi merkitsevästi silmää, mikä johtaisi "yksille" lähtemiseen, mutta riistäytyisi käsistä ja menisi humalaksi asti, jonka jälkeen nuorukainen olisi niin huonossa kunnossa, ettei voisi kävellä yksin kotiin, vaan hänet pitäisi saattaa, mutta saattoreissu päättyisi kuitenkin vain humalaisesti sänkyyn yhdessä. :miettii:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Ja yhdeksän kuukauden kuluttua syntyisi pieni vauva.  :rakas: :surrur: :vauva:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Jónsì kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:
Eilen kun olin salilla kaveripariskunnan kanssa, niin siellä alkoi juuri joku pump-jumppa. Sinne meni muutama söpö nuori mieskin ja vitsailtiin, että pitäisköhän meidänkin mennä heidän taakseen pumppailemaan  :uujee:
Voisiko tästä aktiviteetista syntyä pieni vauva. :vauva: :miettii:
Älä viitsi.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Jónsì kirjoitti: Ehkä se voisi johtaa siihen, jos katseltava nuori mies huomaisi että häntä katsellaan ja vinkkaisi merkitsevästi silmää, mikä johtaisi "yksille" lähtemiseen, mutta riistäytyisi käsistä ja menisi humalaksi asti, jonka jälkeen nuorukainen olisi niin huonossa kunnossa, ettei voisi kävellä yksin kotiin, vaan hänet pitäisi saattaa, mutta saattoreissu päättyisi kuitenkin vain humalaisesti sänkyyn yhdessä. :miettii:
Lopeta!  :stupido:

Pieni vauva voi syntyä vain nuorelle (alle 40v.) naiselle ja miehelle.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Vastaa Viestiin