Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu)

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Sämpy kirjoitti: Olisin ollu kyllä kanssa valmis väittämään,että Dallasia olisi tullut tämänkin vuosituhannen puolella, mutta pikagooglauksella löydetyt tiedot kertoivat viimeisimmän uusinnan päättyneen 22.11. 1999.
Päätin kaivaa arkistoistani esille vanhan Saippuaoopperan (:draamaa: :puna:), koska muistissani oli tämän kyseisen numeron kansi, jossa Joan Collins poseeraa niin tyylikkäänä. Lehden sisällöstäkin muistin sen verran, että kyseisessä numerossa oli paljon juttua Dynastiasta, koska sen uusinnat olivat juuri alkamassa kolmoselta. Tarkistin kyseisen päivämäärän, ja uusinnat alkoivat siis 5.6.2000. Eli näköjään melkein heti Dallasin perään näyttivät myös Dynastian.  :joojoo:
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Punkdokumentti oli hyvä. Katselin eilen sitä innoissani. Dokumentti oli omistettu punkbändeistä parhaan laulajalle eli The Clashin Joe Strummerille.  <3
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

BronZe kirjoitti:
Sämpy kirjoitti: Olisin ollu kyllä kanssa valmis väittämään,että Dallasia olisi tullut tämänkin vuosituhannen puolella, mutta pikagooglauksella löydetyt tiedot kertoivat viimeisimmän uusinnan päättyneen 22.11. 1999.
Päätin kaivaa arkistoistani esille vanhan Saippuaoopperan, koska muistissani oli tämän kyseisen numeron kansi, jossa Joan Collins poseeraa niin tyylikkäänä. Lehden sisällöstäkin muistin sen verran, että kyseisessä numerossa oli paljon juttua Dynastiasta, koska sen uusinnat olivat juuri alkamassa kolmoselta. Tarkistin kyseisen päivämäärän, ja uusinnat alkoivat siis 5.6.2000. Eli näköjään melkein heti Dallasin perään näyttivät myös Dynastian. 
Hmm... mä kun katon tota mun profiilia niin kaksi tyyppiä on laittanut mut ohituslistalleen  :heh:, mutta kun näitä viestejä lukee niin tuntuu, että mä olen kaikkien ohituslistalla, sillä kukaan ei näytä uskovan mua.

Eli ilmeisesti mä en ole kovin luotettava kun sanon jotain, sillä kaikkien pitää tarkastaa muualta kun eivät usko mitä gente sanoo :ylppis:
Tai sitten teitä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta lukea mun viestejä vaikka ne saattais ihan faktatietoakin sisältää
Tai sitten te ootte ne jotka on mut ohituslistalleen laittaneet  :draamaa:
Viimeksi muokannut gentedimare, 13 Tammi 2008, 20:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Aina muuten mä kääntyisin heti sun puoleen jos mun pitäis tarkistaa joku saippuafakta, mutta nyt en vaan kyennyt uskomaan että oisin katsonut Dallasia niin pentuna. :heh:  Ois vaan pitäny uskoa.  :draamaa:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:joojoo: Kato kyllä me vanhemmat tiedetään ja muistetaan paremmin :joojoo:
Dallasista olin ihan varma

Dynastian olisin kuitenkin väittänyt alkaneen kanssa 90-luvun puolella, mutta näin ei sitten ollutkaan....

Mutta Dallasista olin varma :violette:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1582
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Nokun ittellä on olevinaan toisenlainen muistikuva, niin pakkohan se on koittaa laajemmin todisteita ettiä... :stupido:. Kai se on pakko vaan myöntää, että alkaa olla siinä iässä että vuodet kuluu ihan huomaamatta. :niinpa: Todiste: etsin tänään jotain Nelosen sivuilta, ja yllätyin kun siellä puhuttiin nelosen uutisen kymmenvuotisesta taiplaleesta; vastahan koko kanava aloitettiin...
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja BronZe »

gentedimare kirjoitti: Eli ilmeisesti mä en ole kovin luotettava kun sanon jotain, sillä kaikkien pitää tarkastaa muualta kun eivät usko mitä gente sanoo :ylppis :
Tai sitten teitä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta lukea mun viestejä vaikka ne saattais ihan faktatietoakin sisältää
:draamaa:

....
gentedimare kirjoitti: Dynastian olisin kuitenkin väittänyt alkaneen kanssa 90-luvun puolella, mutta näin ei sitten ollutkaan....
Näin nopeasti kuitenkin myönsit, ettei Dynastiasta ollutkaan faktatietoa. :heh: Eli ehkä oli ihan syytä etsiä se tieto myös ihan varmana tietona. Vaikka ei sitä toisaalta kukaan edes ollut kysynyt, mutta halusin vaan päteä noilla säästämilläni lehdillä. Voin ainakin sanoa niistä olleen joskus jotain hyötyä, jos ja kun joku niitä ihmettelee. :uujee: Jos joku vielä haluaa tietää, koska Dynastian esittäminen loppui, niin varmasti löydän tämänkin tiedon hetkessä noista lehdistä. :joojoo :

(Etkä ainakaan ole mun ohituslistallani, niin kuin tämä viesti luultavasti todistaa. :heh : )
"Real human being, and a real hero"

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

BronZe kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: Dynastian olisin kuitenkin väittänyt alkaneen kanssa 90-luvun puolella, mutta näin ei sitten ollutkaan....
Näin nopeasti kuitenkin myönsit, ettei Dynastiasta ollutkaan faktatietoa. :heh: Eli ehkä oli ihan syytä etsiä se tieto myös ihan varmana tietona.
Koko ajan oli kuitenkin kyse Dallasin uusinnoista :ylppis:
Ja siitä, että koska Dallas tuli ensin niin se ei todellakaan tullut 2000-luvulla, mutta ei mua uskottu. Kuitenkin tuolla jo aiemmin sanoin, että hyvin paljon mahdollista että Dynastiaa on tullut 2000-luvullakin
Eli siinä jo myönnän, ettei ne molemmat loppuneet 90-luvulla  :draamaa:

Olisin vain veikannut, että Dynastia alkoi 90-luvun lopulla, mutta ei sekään jäänyt paljosta paitsi
Jos joku vielä haluaa tietää, koska Dynastian esittäminen loppui, niin varmasti löydän tämänkin tiedon hetkessä noista lehdistä. :joojoo :
PÄDE
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja BronZe »

gentedimare kirjoitti:
BronZe kirjoitti: Näin nopeasti kuitenkin myönsit, ettei Dynastiasta ollutkaan faktatietoa. :heh : Eli ehkä oli ihan syytä etsiä se tieto myös ihan varmana tietona.
Koko ajan oli kuitenkin kyse Dallasin uusinnoista :ylppis :
Niin oli, ja sen takia mainitsinkin toisessa viestissäni, ettei kukaan tuota Dynastian alkamisajankohtaa ollut missään vaiheessa edes kysynyt. Toin sen esille nimenomaan siksi, koska Sämpy kirjoitti Dallasin tarkasta alkamisajankohdasta, ja Dynastia alkoikin niin pian sen loppumisen jälkeen. Sitähän en itse tiennyt, koska en koskaan katsonut Dallasin uusintoja, kun taas Dynastiaa seurasin alussa varsin aktiivisesti. Hämäännyin vaan, kun lainasit mun viestiä ja sanoit ettei sua uskota/kuunnella, vaikka omalla kohdallani ei kyse missään nimessä ollut siitä. Alunperin meinasin kirjoittaa ensimmäiseeni viestini loppuun sun olleen oikeassa, kunnes huomasin ettet Dynastian kohdalla ollutkaan ihan oikeassa. Vaikka eihän sillä mitään väliä ollutkaan tässä koko keskustelussa. ;)
gentedimare kirjoitti:
BronZe kirjoitti: Jos joku vielä haluaa tietää, koska Dynastian esittäminen loppui, niin varmasti löydän tämänkin tiedon hetkessä noista lehdistä. :joojoo :
PÄDE
Pakkohan se on, kun noin nätisti pyydetään. :mrgreen: Pettymyksekseni täytyy sanoa, etten mitään ihan tarkkaa päivämäärää tosta lehdestä löytänyt, mutta siinä mainitaan "Dynastia - Viimeinen luku" -"minijatkon" alkaneen 9.4.2001. Näyttikö ne tosiaan noin nopeasti kaikki ne jaksot. :shock: Miten mä olin ihan siinä muistissa, että niitä olisi tullut parikin kesää.
"Real human being, and a real hero"

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

BronZe kirjoitti: Pettymyksekseni täytyy sanoa, etten mitään ihan tarkkaa päivämäärää tosta lehdestä löytänyt, mutta siinä mainitaan "Dynastia - Viimeinen luku" -"minijatkon" alkaneen 9.4.2001. Näyttikö ne tosiaan noin nopeasti kaikki ne jaksot. :shock : Miten mä olin ihan siinä muistissa, että niitä olisi tullut parikin kesää.
Ei voi pitää paikkaansa..... :shock:
Toisaalta.... jos yhdessä kaudessa on about 24 jaksoa, ja joka päivä kun tulee niin yhteen kauteenhan ei silloin mene kuin vähän päälle kuukausi.

Mutta toi ei sitten käy yksiin sen tiedon kanssa, että Dallas ois loppunut marraskuussa 1999. Koska jos sitäkin kerta näytettiin joka päivä niin ei sitä sitten ole voinut tulla vuoden 1997 alussa jolloin mä olin vielä lukiossa. Ja ihan varmalla olin lukiossa sillon kun Dallas tuli :shock:

Mä sekoon :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Treno »

Katsooko kukaan Subin sunnuntai-iltojen huumoripläjäystä nimeltä Pikku-Britannia? Eilinenkin jakso oli aivan hävyttömän ja räävittömän hauska :uujee:

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Treno kirjoitti: Katsooko kukaan Subin sunnuntai-iltojen huumoripläjäystä nimeltä Pikku-Britannia? Eilinenkin jakso oli aivan hävyttömän ja räävittömän hauska :uujee:
Aivan loistavaa huumoria.  :repeilee:

Mainio sketsisarja on myös Comedy Inc. Kakkonen aloittanut uusintojen esittämisen sunnuntain myöhäisilloissa. Uudemmat jaksot jatkuvat maanantai-iltoina ysin pintaan.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja male »

Pikku-Britannia on aivan mahtava! :tapu: Sarja pysyy hauskana, vaikka samoja vitsejä toistetaan koko ajan. Etenkin Bubbles ja se oksentava mummo ovat kaikessa kamaluudessaan aivan loistavia. :repeilee:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Muistakaahan taasen TV1:sen KOTIKATSOMO klo 21:00! Tänään alkaa uusi kausisarja mm. TAHDON ASIAN tekijöiltä:

HARVOIN TARJOLLA!

Mukana mm. Kari-Pekka Toivonen, Anna-Leena Härkönen ja Matleena Kuusniemi. Uskoisin nauttivani kovin.  :tuuletus:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Treno »

Eilinen Vodkaturistit oli myös aivan tajuttoman hauskaa katseltavaa :heh:
Aikoinaan se suurin huumori kyllä irtosi Neuvostoliiton absurdiuden sijaan ihan suomalaisten omista toilailuista itärajan tuolla puolen :rofl:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

AntSa kirjoitti: Muistakaahan taasen TV1:sen KOTIKATSOMO klo 21:00! Tänään alkaa uusi kausisarja mm. TAHDON ASIAN tekijöiltä:

HARVOIN TARJOLLA!

Mukana mm. Kari-Pekka Toivonen, Anna-Leena Härkönen ja Matleena Kuusniemi. Uskoisin nauttivani kovin.  :tuuletus:
Hyvä kun muistutit!  :hali:
Pitääpä virittää tellu kyseiselle kanavalle. Ehdottomasti.  :peukku:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Minä katson klo 21:00 TÄYDELLISIÄ NAISIA  :tuuletus:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ja minä Svenska Idrottsgalania.  :tuuletus:

Mutta... kertokaapa saippuafriikit, milloin Melrose Place alko? Mietin vaan, kun näin tässä joku aika sitten jonkun vanhan L.A. Lawn jakson, jossa oli MP:n Allison Courtney Thorne-Smith ja näytti niissä kuvissa kyllä aika nuorelta. Tosin L.A. Lawkin alkoi vasta -86 tai -87 Suomessa, mut silti...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Katten-Gustaf kirjoitti: Mutta... kertokaapa saippuafriikit, milloin Melrose Place alko?
Ihan vaan hataraa muistiani mukaillen...v. 92 tai -93. Kernaasti korjatkaa, jos muistan väärin  :joojoo:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

1992-1999 Wikipedian mukaan. :joojoo:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti: Minä katson klo 21:00 TÄYDELLISIÄ NAISIA  :tuuletus:
JA MINÄ  :hali: :tuuletus:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1582
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Jónsì kirjoitti: 1992-1999 Wikipedian mukaan. :joojoo:
Ja suosikkisivuni imdb kertoo tarkaksi alkamisajaksi 8.7.1992  :joojoo:.Suomen esityksien alkamisakaa ei löytynyt, mutta ainakin 1993 Suosikki on jo julkaissut Melrose Place-julisteen...
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Äsh, missasin Teeman punk-sarjan aloitusjaksosta (tuli äsken) suurimman osan. Katsoiko joku ja osaako kertoa, kuka haastateltu vaalea nainen olikaan?
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Tää Harvoin tarjolla oli ihan lupaava sarja.  :uujee:
Raipatirai

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Tarkotatsä sitä (radio)toimittajaa, joka oli kaukaa landelta.
Tosi punk tyyppi: kun äiti kielsi värjäämästä tukkaa niin hän totteli.

Nou hätä, jakso uusitaaan sunnuntainaah.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

tonywerner kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: Minä katson klo 21:00 TÄYDELLISIÄ NAISIA 
JA MINÄ  :hali: :tuuletus:
Ja minä!!! Mutta meni mulla tuo Harvoin tarjolla boksiin, katon sen huomenna.

Se Orson on edelleen ihan kauhean pelottava  :eeek:. Ja Ian on kanssa ihan hullu.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja minnie »

barbarossa kirjoitti: Äsh, missasin Teeman punk-sarjan aloitusjaksosta (tuli äsken) suurimman osan. Katsoiko joku ja osaako kertoa, kuka haastateltu vaalea nainen olikaan?
Katsoin (ja nauhoitin). Haastateltu vaalea nainen oli "punkkari", ei käynyt ilmi onko soittanut jossain, mutta helkutin tutun näköinen oli kyllä. Voi hyvinkin olla että jompikumpi siskoista tunnistais hänet. Uskon että samoissa punk-bileissä ollaan liikuttu (mm. Liedon punkfestarit).

Mua nauratti kun tuli puhe soppapunkeista eli sorbus-punkkareista, joita me kutsuttiin spurgupunkeiksi. Kauheita pummeja ja sikoja yleensä. Niin ni se nauratti vaan kun aiheessa käsiteltiin eri punklajeja ja ryhmiä, kuten nuo soppapunkit ja haastattelussa oli tää (aika ihku) näyttelijä Antti Reini...ei tarvinnu sen ees ääneen sanoo, kun ajattelin mielessä sen kuuluneen siihen ryhmään -ja kuuluihan se. :heh: Noooh, itekin tuli heiluttuu soppaporukassa, vaikka mua vitutti se sikailu, ja yleensä kantaaottamattomuus, aika raskaasti. Missäs kaikissa bändeissä Antti Reini sitten soitti? Se jäi mulla auki. Ei kai Lamassa kuitenkaan. Toivottavasti tulis jotain Lieto-juttua, Lepakosta nyt ainakin tulee, ja sais kyllä tulla Porin Annikseltakin eli Pelmulta, joka oli Lepakon kanssa aikamoinen Punk-mekka jossain vaiheessa 80-luvulla. Ja Kaaosta kehiin kiitos.

Joo tosiaan ohjelma uusitaan. :peukku:

Lisäys, keväällä tulee muutenkin ihan kiitettävästi punk-aiheista ohjelmaa...kannattaa katsastaa Yle Teeman tarjontaa.
Viimeksi muokannut minnie, 15 Tammi 2008, 00:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Ate »

Tuttuja kolmosella NYT!!
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Ludwig kele! Etkä muistuttanut minuu tuosta ohjelmasta!  :(
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 15 Tammi 2008, 18:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Batelevizya halaila (Yleinen TV-keskustelu, osa 3)

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Ihana kämppä. Ennen muutosta ja myös muutoksen jälkeen. Hyvä maku miehellä. Ooksäää vapaa Ludwiiiiig?
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Vastaa Viestiin