Sarjoja audiovisuaalisesti tallennettuina

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Hamstraatko lempparitelkkarisarjasi DVD-levyinä?

Äänestys on voimassa 14 Syys 2039, 09:32 asti

Kyllä!
39
41%
Jos on / olisi rahaa niin kyllä
41
43%
En, nehän ovat turvassa videonauhalla
4
4%
En, olenhan jo nähnyt ne!
12
13%
 
Ääniä yhteensä: 96

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Robby kirjoitti: Ja mulla just seitsemäs kausi loppui ja enempää ei ole julkaistu missään...grrrr.... :niinpa:
[img width=135 height=192]http://static.cdon.com/001/429/1429713.jpg[/img]

27.2.2008 on tulossa helpotusta tuohon tuskaan  :joojoo:

[img width=135 height=178]http://static.cdon.com/000/591/591609.jpg[/img]

Ja 16.1.2008 korviketta vierotusoireisiin  :heh:
Viimeksi muokannut tonywerner, 30 Marras 2007, 07:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ja Hyrnetti muistaa tuoda mulle sen kuudennen kauden.  :tapu:
ANTSA LUPAS, että tuot  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Totta kai Hyrinet tuo  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Robby »

Mun tekis vaan mieli boikotoida tota Pamelan univuotta, kun se on ehkä yksi maailman tyhmimmistä juonenkäänteistä koskaan. Hölmöä katsella jotain mikä ei olekaan totta (kuten kaikki muu Dallasissa tietysti on). Sitäpaitsi siinä unessa on väärä Miss Ellie.

Dynastia sen sijaan auttaa kummasti murheeseen. Saisivat vaan julkaista vähän vauhdikkaammin Dynastia-boxeja....

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Robby kirjoitti: Mun tekis vaan mieli boikotoida tota Pamelan univuotta, kun se on ehkä yksi maailman tyhmimmistä juonenkäänteistä koskaan. Hölmöä katsella jotain mikä ei olekaan totta (kuten kaikki muu Dallasissa tietysti on). Sitäpaitsi siinä unessa on väärä Miss Ellie.
Hetkinen, hetkinen.... eikös VÄÄRÄ Miss Ellie ollut sillä kaudella mikä päättyy siihen kun Bobby kuolee  :raaps:
Eli siis sairaalassa Bobbyn vuoteen äärellä itki koko perhe (- Sue Ellen) ja VÄÄRÄ Ellie.
Mutta kun palasivat uuden kauden alkaessa sairaalasta takaisin kotiin murheen murtamina niin OIKEA Ellie oli taas paikalla  :rofl:
Eli virallisella UNIkaudella ON OIKEA Ellie  :miettii:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Könttimaaru on miljoonastibiljoonasti oikeassa  :joojoo:
Barbara Bel Geddes järjesti Pöpin hautajaiset ratsastettuaan ensin tsekkaamaan paikan Pöpin lempipuun (jossa se aina leikki lapsena) juurelle. Tää ei olis selvinnyt hengissä siitä, jos OIKEA Ellie olis ollut suremassa Pöpin kuolinvuoteella, kun se oli muutenkin niin kamalaa, että nyyhkytin hysteerisenä varmaan tunnin. :parku:
VÄÄRÄ Elliehän vain tirautti pömpelitukassaan yhden kyyneleen.  :/

Tuo unikausihan on sitten DVD-ajanlaskun mukaan vasta kausi 9 eli seuraavaksi ilmestyvä kausi 8 päättyy Pöpin "kuolemaan". Harmi, että se on vain unta sillä muiden tapahtumien osaltahan kausi on mitä parhain  :/
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Nii, mutta kyllä BOBBY piti saada takasin sarjaan  :joojoo:
Mitä muuta ne ois voineet keksiä....  :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Sain mutsilta synttärirahaa verrattain runsaasti, joten suunnistimme Naattilaan ja sillä välin kun äitee jäi katselemaan takkeja, minä suunnistin vielä kerroksen ylöspäin DVD-hyllyjä tiiraamaan. Alun perin oli tarkoitus ostaa X-Filesin kolmas tuotantokausi sekä katsoa, josko löytyisi edes yksi kappale Beverly Hillsin ekaa kautta. Ei löytynyt, mutta kolmas olisi löytynyt (liian kallis mun makuun), jonka jätin hyllyyn. Tilalle päätin ottaa X-Filesin neljännen tuotantokauden. No, sitten huomasin, että MacGyverin eka kausi maksaisi alle 20e, joten päätin vaihtaa X-File nelosen siihen. Oli niin halpa, että aattelin, että ostan vielä yhden perushintaisen boksin ja mitä hyllyn toisella puolella olikaan: jo täällä mainostettu Twin Peaksin erikoisjulkaisu ja koska sen hinta oli yli 50e, päätin jättää MacGyverin ostamisen toiselle kertaa. Kauheeta valinnanvaikeutta. :draamaa:

Sitten vielä kehtasin takaisin alakertaan mennessäni naureskella äitini vaikeudelle valita oikeanlainen takki itselleen. "Ei se noin vaikeeta voi olla."  :mrgreen:

Naattilan TopTen on mun DVD-mekka. <3
Viimeksi muokannut The_Sipi, 30 Marras 2007, 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Robby kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:
En vielä kykene ymmärtämään miksei Dallasia julkaistu Suomessa dvd-bokseina  :eiei:
Nytkin on tulossa julkaisuun joku Gagney & Lacey, joka ei ollut läheskään niin kova juttu Suomessa tai missään  :niinpa:
Ja mulla just seitsemäs kausi loppui ja enempää ei ole julkaistu missään...grrrr.... :niinpa:
Mulla seiska kanssa aika finaalissa. Muistaakseni viitisen jaksoa vielä tätä herkkua jäljellä! Mä ootan jo seuraavaa kautta ja sitä seuraavaa. Tuo jälkimmäinen, ns. unikausi on yksi suosikeistani; onhan mukana ihanan paha ANGELICA NERO!  :heh: :tuuletus:  "Which way you're heading to"? "To Dallas".. (ja pahaenteiset viulut sekä lopputeksti EXECUTIVE PRODUCER Philipe Capice  :heh:

IHANA TWIN PEAKS-boxi! Katoin eilen kaikki extrat kertaalleen ja niissä menikin koko ilta! Ihanat tekijöiden kertoelmat eri kausista, Fani-tapaamisen kertoelmaa, David Lynchin, Madchen Amickin ja Kyle MacLachlanin muistelut jne! KYLLÄPÄ MINÄ NAUTIN TÄSTÄ NANNASTA! Ja meinaan joulukuun aikana käydä jälleen koko TWIN PEAKSIN läpi.  :joojoo:  Että jos mua ei täällä näy, niin olen sitten siellä TWIN PEAKSISSÄ!  :heh: :draamaa: :tuuletus:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Robby »

Mahtavaa! Eli mun ajanlaskuni oli väärin. Mä kun muistin, että Bobbyn kuolemaksi koitui seiskan lopussa ammutut luodit, mutta se taisikin olla Catherinen auto kun töytäisi Bobbyn hengiltä...unessa siis....Joka tapauksessa väärästä kökkö-Elliestä ei ole yhtään mihinkään.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Robby kirjoitti: Mahtavaa! Eli mun ajanlaskuni oli väärin. Mä kun muistin, että Bobbyn kuolemaksi koitui seiskan lopussa ammutut luodit, mutta se taisikin olla Catherinen auto kun töytäisi Bobbyn hengiltä...unessa siis....Joka tapauksessa väärästä kökkö-Elliestä ei ole yhtään mihinkään.
ZEIN äänellä : "Se oli se Diiva-Ellie"!  :draamaa: :tapu:  DONNA REED oli hieno näyttelijätär ja omasi melkoisen filmikokemuksen - oli itseasiassa huomattavasti tunnetumpi kuin ihana BARBARA BEL GEDDES ennen vuotta 1978 ja Dallasin alkua.  :draamaa: :rofl:  Jotenkaan hän ei kuitenkaan sopinut tähän rooliin ja Ellie Ewingin saappaisiin.  :raaps:  Hiuslakkaa tuntui ainakin tällä Elliellä kuluvan.  :draamaa: :rofl:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tälläkin oli muistaakseni täällä joitakin ystäviä...  :raaps:
http://www.thejoulukalenteri.com
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Postin Jouni toi meikälle aivan huikean hienon Lapinlahden Linnut: Ehkä Kaikki dvd-boxin.
Cdonin aletarjouksen päälle käytin 5 euron lahja-alennuksen eikä tuolle massiiviselle paketille
jäänyt hintaa kuin 13 euroa ja risat!  :peukku:

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Kauheen halpa! :shock: Oon sitä etsiskellyt edes muutaman kympin hintaan, muttei ole vielä vastaan tullut. Pitääpä pistää tilaukseen! :peukku: Paitsi että se on nyt vaan "Seuraa tilannetta"-tilassa. :niinpa:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Albatrossi

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

On se kumma, kun yhtä kaikkein aikojen tv-sarjaa ei saada Suomeen myyntiin, nimittäin Pennejä Taivaasta.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ostin Prismasta Varustamo-dvd:n hintaan 2,95  :heh:
Se oli hauska sarja, mutta ei ihan niin hauska kuin muistin, kun katsoin ekan jakson.  :miettii:
Muutenhan tuolla "juhla-dvd:llä" on omituisesti ekan jakson lisäksi jaksot 100, 199, 200, 300 ja vihonviimeinen jakso 318  :stupido:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ei oo totta  :draamaa: Olisko täällä Lahdessa Prismaa, tahtoo Varustamoa katsella  :draamaa: Ja noin halpaa  :draamaa:
Hello Hi!

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Jvvv kirjoitti: Kauheen halpa! :shock: Oon sitä etsiskellyt edes muutaman kympin hintaan, muttei ole vielä vastaan tullut. Pitääpä pistää tilaukseen! :peukku: Paitsi että se on nyt vaan "Seuraa tilannetta"-tilassa. :niinpa:
Kyse siis Lapinlahden linnut dvd-boxista.

[img width=135 height=178]http://static.cdon.com/000/510/510932.jpg[/img]

Käys JVV(V) kiireesti cdonissa. Nyt se on jo tosi halvalla myytävänä.  Vain 16,95!  

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Vastoin suunnitelmiani aloitin Beverly Hillsin katsomisen jo nyt. Ei vaan voinut odottaa. Tää on ihan parasta viihdettä!  :tapu:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Olen viettänyt tänään paljon aikaa Vapun ja Virpin seurassa  :rofl:. On ne vaan niin hyviä  :tapu:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Hynttyyt yhteen 3. dvd ilmestyy tänä keväänä, ei ole aikaa vielä ilmoitettu:

Hynttyyt yhteen - nyt män jakeluun (1994-1995)

Ihmisille illoo! Herkullisen hittisarjan tarina etenee vauhdilla.
Serkusten kielet laulavat, säpinät ja sähläykset jatkuvat, mutta ystävyys- ja avunantosopimus pitää niin myötä- kuin vastamäessäkin. Mikkää ei oo lopullista ja välillä kaik on mänt - ei oo miestä, ei kotia. Aarne joutuu vaan ihmettelemään, ”mistä toi vauhti tulee”?

Komediasarja valittiin Venla-Gaalassa vuoden 1991 hauskimmaksi ohjelmaksi. Eija Vilpas sai Telvis-patsaat vuosina 1991-92.

Vierailevina tähtinä nähdään: Spede Pasanen, Simo Salminen, Teemu Selänne, Elisabeth Rehn

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja AntSa »

VAPPU JA VIRPI RULES!!! Ihanan överi jo tuo edellinen kakkos-dvd KASSOKAA IHMEES! :riemu: Loistavaa viihdettä, jossa ihanat Vilpas ja Lauri vauhdissa! lol Halvallahan tämä hupsutus on tehty ja toteutettu, mutta rahasta viis - NÄÄ HAHMOT ON MAHTAVIA!!! Se jakso, jossa Oskari Katajisto esitti ns. konnaa oli kyllä ihan mun suosikki! lol Ja se jakso missä Vappu etsii remonttimiestä puhelimitse: "Teet sie pimmeetä, teet sie kuutammoo"..?!? lol Eija Vilpas on kyllä ihan mun favoriitte eikä Hannele Laurikaan kauas tuosta jää.

Ja että kolmos-dvd:tä pukkais?!? Ihan loistoo!!! :aurinko:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Loistavaa, 3. dvd tulossa tätä hullunhauskaa viihdettä :riemu:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Robby »

Ensi perjantaina Hulluilla Päivillä Dynastian ensimmäinen tuotantokausi 22,90! :tuuletus:
Kuva
Viimeksi muokannut Robby, 28 Maalis 2008, 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Robby kirjoitti:Ensi perjantaina Hulluilla Päivillä Dynastian ensimmäinen tuotantokausi 22,90! :tuuletus:
Kylläpä teitä helsinkiläisiä tunnutaan hemmoteltavan!? :draamaa: :tapu: Mulla parhaillaan menossa toi Dallasin 8. boksi. Loistavaa viihdettä! Kauheen bättre tuo uusi Miss Ellie. :draamaa: :rofl:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Prinsessalla on nyt liian vaikea valinta. :draamaa: Pitäis päättää, tilaanko mie Brothers & Sisters sarjan toisen tuotantokauden boxin, vai jatkanko säästämistä Queer as Folkin seuraavaan boxiin. Liian vaikeeta. :draamaa:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Speed »

Mieleeni tuli kamala tragedia Vapusta ja Virpistä :draamaa: Ostin vanhemmilleni joululahjaksi Hynttyyt Yhteen dvd-boxit, koska tiedän että he pitävät suomalaisista komedioista. Sitten paljastuikin, että Hynttyyt Yhteen on yksi niistä harvoista suomalaisista komedioista joista vanhempani eivät pidä ollenkaan :heh: No, omin boxit ja vietin joulunpyhät siskon kanssa niiden seurassa, joten loppu hyvin kaikki hyvin.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti:VAPPU JA VIRPI RULES!!! Ihanan överi jo tuo edellinen kakkos-dvd KASSOKAA IHMEES! :riemu: Loistavaa viihdettä, jossa ihanat Vilpas ja Lauri vauhdissa! lol Halvallahan tämä hupsutus on tehty ja toteutettu, mutta rahasta viis - NÄÄ HAHMOT ON MAHTAVIA!!! Se jakso, jossa Oskari Katajisto esitti ns. konnaa oli kyllä ihan mun suosikki! lol
Toi jakso jossa Oskari Katajisto on se MYYJÄ on ihan hulvattoman hysteerinen. Mä en kestä kun se Katajisto iskeytyy sinne asuntoon ja esittelee ittensä........... "MYYYYYYYJÄ" :rofl:
Ihania lausahduksia koko jakso täynnä
Vappu:
"Raaputettu selevästi tästä pohjasta"
"Vihhaat sie naisii?"

Virpi:
"Mul oli tämmönen lakkapullo, eks o hianoo" :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kuva

Onko tuokin ihan pakko saada omaan hyllyyn :rofl:

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

No ei todellakaan ole :heh: .Aika on kullannut muistot.
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Vastaa Viestiin