PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja minnie »

Kiitos admin vastauksista. :)

Tuleeko tähdet vielä kirjoittajille. Sekä kiinnostuksen kohteisiin aiemmin voinut laittaa sen esim. hihittelijä (eli avataren alapuolelle)? Entä oman kuvan yläpuolelle sen haluamansa tekstin, joka mulla oli aiemmin se "no ambition"?

Muutama uus hymppä tullunna, mukavaa. :vihrhym: "Lisää hymiöitä" toimii nyt meikäläiselläkin.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Margot »

Näköjään lähetetyt yksärit ovat seonneet siirrossa eli eivät ole siirtyneet. No, onneksi saapuneet näyttäisivät olevan tallella ja kunnossa. Yhdellä toisella foorumilla yksärit sekosivat ihan täysin, kun vaihdettiin uuteen pohjaan.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Kollega »

admin kirjoitti:Kun kirjoitatte tänne puutteista tai toimimattomuuksista niin mainitkaa selain ja versio sekä mielellään näytön asetukset ---
Miten ketjuun kirjoitetaan ilman lainausta ? En nähnyt nappulaa, jolla ihan vaan vastataan ketjuun... :puna: En muista koneeni tietoja. Pitänee käydä vilkaisemassa.

TOIVEITA:
* Toivoisin, että etusivulla (viimeisimmän viestin suhteen) ilmoitetaan kyseinen ketju, johon henkilö on kirjoittanut eikä ainoastaan hänen nimimerkkiään. Ainakin itseäni kiinnostaa ennenkaikkea missä nimenomaisessa ketjussa on uutta sitten viime näkemän eikä siis se, kuka on viimeksi kirjoittanut...

[tässä ollut päivämäärää koskeva toive järjestyikin itsestään, kun löysin "Profiili"-muokkauksesta mieleiseni tyylin]

Eiköhän tää tästä... lol ajan myötä.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Näkyykö muilla esimerkiksi toisten viisupuntarit tämän näköisenä kuin es. Kaisan puntari näkyy mulle:

Kaistan viisupuntari 2008

[img]http://www.trial.emerchanttech.com/Fold ... 20STAR.jpg[/img] [img]http://www.trial.emerchanttech.com/Fold ... 20STAR.jpg[/img] [img]http://www.trial.emerchanttech.com/Fold ... 20STAR.jpg[/img] [img]http://www.trial.emerchanttech.com/Fold ... 20STAR.jpg[/img] [img]http://www.trial.emerchanttech.com/Fold ... 20STAR.jpg[/img]

Aika hirveen näköistä katseltavaa. :niinpa:

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

admin kirjoitti:Sitä nimenomaista Itikan viestiä olin testaamassa kun katsoin että kaikki foorumin ulkopuolelta linkatut kuvat eivät näy oikein. Syynä on välilyöntien määrä ja leveys sekä korkeustiedot tageissa. Fixaus menee työn alle tietokantapuolella niin ettei käyttäjien tarvitse muokkailla niitä. Käännössofta ei osannut muokata niitä tageja oikein.
Petri vastasikin jo tuohon ongelmaan. Eli kärsivällisyyttä vaan. :joojoo:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Nyt XP:n puolella Firefoxissa ei näy vastaa-nappulaa ollenkaan, pelkkä lainaa-nappi. Lisäksi näytä uusin lukematon viesti -nappi bugaa täällä, mutta Ubuntun puolella alkoi toimia kunnolla eilen.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Vistalla Firefoxilla "Lähetä vastaus" kyllä näkyy.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Nyt on hukkunut Ubuntunkin puolelta. :niinpa:

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Riikka »

JuhaUK kirjoitti:Fatal error: JForum::require_once() [function.require]: Failed opening required 'phpBB3/unread.php' (include_path='') in /forum/includes/application.php on line 136

Sama mulla, FF ja Vista.
Mulla myös tulee tuo kun klikkaan "view first unread post". XP, IE7. Aika häiritsevä virhe on. :/

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja minnie »

Jónsì kirjoitti:Nyt XP:n puolella Firefoxissa ei näy vastaa-nappulaa ollenkaan, pelkkä lainaa-nappi. Lisäksi näytä uusin lukematon viesti -nappi bugaa täällä, mutta Ubuntun puolella alkoi toimia kunnolla eilen.
Kyllä XP:llä näkyy tuo "vastaa"-nappi, tosin erinäköisenä kun eilen illalla. Eli vas. alalaita. Mutta ei mulla ainakaan (XP ja IE7) näy muualla näytä uusin lukematon viesti, kuin vasta topicin avattua, eli menen viimisestä sivunumerosta sisään aiheketjuun ja siellä on joissakin oik. ylälaidalla tuo toimintomahdollisuus, mutta ei muuten. Olisi kiva nähdä selkeästi heti missä on uusia viestejä kuten ennen. ???

Miks tää teksti eli fonttikoko on nyt muuttunut kauhean pieneksi, eilen se oli pikkasen turhankin iso?!? Asetuksissa mulla on "normaalissa", jos laitan sen suuremmaksi, niin kommenttien teksti on vieläkin aika pientä verrattuna eiliseen, mutta kaikki muu Kuppilassa oleva teksti on jo liian isoa. Onko muilla samaa fonttiongelmaa nyt tänään ilmentyny? :/
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Naali »

Fatal error: JForum::require_once() [function.require]: Failed opening required 'phpBB3/show.php' (include_path='') in /forum/includes/application.php on line 136
Muuten ihan kiva toi hylkäyslista, mutta jos haluaisi jossain tilanteessa kuitenkin tarkistaa hylkäämänsä henkilön viestin sisällön, en ainakaan minä pysty niin tekemään. Tulee vain ylläoleva virheilmoitus.

Muoks: Windows XP, FF
Viimeksi muokannut Naali, 03 Helmi 2008, 18:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Naali kirjoitti:
Fatal error: JForum::require_once() [function.require]: Failed opening required 'phpBB3/show.php' (include_path='') in /forum/includes/application.php on line 136
Muuten ihan kiva toi hylkäyslista, mutta jos haluaisi jossain tilanteessa kuitenkin tarkistaa hylkäämänsä henkilön viestin sisällön, en ainakaan minä pysty niin tekemään. Tulee vain ylläoleva virheilmoitus.
Eilen pystyi vielä katsomaan, mutta tänään tulee tuo ilmoitus.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja minnie »

^ Nii, mitäs hylkäsitte. :draamaa: :kaunis: Kyllä pitäs olla aika varma jo sen valinnan tehdessään. Mä en ole tarkistanut niiden kahden hylkäämäni kirjoittelijan viestejä -enkä tarkista. :ylppis: Ei oo MITÄÄN tarvetta!

:tapu: Kiitsa vielä tästä Vihamiestoiminnosta, mä oon ny lämmenny tälle kanssa. Hyvä systeemi on.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mun mielestä sitä voi ihan hyvin joskus haluta lukea "vihamiestenkin" viestit. Esim. itse haluan lukea viisupuolella kaikkien viestit, vaikka muualla välttämättä en. Tosin mulla ei tällä hetkellä ole vihamieslistalla ketään.

Toi mun yksäri"valitus" oli muuten turha. Onhan ne lähetetytkin viestit tallessa. Mua vaan hämäsi se, että tuolla on noita kummallisia olemattomia viestejä joukossa, siis ilmeisesti sellaisia lähetettyjä, joita en ole tallentanut.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja minnie »

Margot kirjoitti:Mun mielestä sitä voi ihan hyvin joskus haluta lukea "vihamiestenkin" viestit.
Toi on just tota mitä en tajuu, muttei mun tarviikaan. Huudetaan ohituslistaa vuodesta toiseen ja sit ku sen saa, niin haluuki välillä lukee kyseisen ignooratun viestejä... :heihaloo:

Muuten tiedoksi näille jotka ei osaa päättää haluuks ne lukee vai ei ja mitä, niin tulee kirjautumattomana Kuppilaan ja siitä vaan lukemaan kaikkien viestit. Jos kerta muuten on "hankalaa" halutessaan niin toimia.

:joojoo: Ellei sitte asetuksistaan käy ottamassa vihamiehensä pois, ja taas laittamassa takas. Sekin käy kyllä. Aika hölmöläisen puuhaa tosin...saman tien jättää sen tietyn ignooratun vallan sieltä ignooraamatta ja toimii kuten ennenkin (luulis) on toiminu, eli rullaa vihaamansa kirjoittajan kohdalla ohi ja lujaa. lol

Noh, ei oo mun probleemi.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Margot »

Höh, luulin olevani toinen niistä kahdesta, jotka minnie ignoorasi. :aivanmaassa:

Naali ei muuten tietääkseni ole vuodesta toiseen pyytänyt ohituslistaa, vaan ihan muut ihmiset.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja minnie »

Margot kirjoitti:Höh, luulin olevani toinen niistä kahdesta, jotka minnie ignoorasi. :aivanmaassa:

Naali ei muuten tietääkseni ole vuodesta toiseen pyytänyt ohituslistaa, vaan ihan muut ihmiset.
Naalia en tarkoittanutkaan. ;)
-mä oletin että mä olen sun viha-listalla, kun kerran niin oot suoraan vihjaillu ex-kuppilan aikaan mm. Tietokonenörtti/noviisi -topicissa. :mrgreen: Mut mieli voi muuttua ihmisellä tietysti, puolin ja toisin.

Piisst.. Vinkki (aika osuva muuten :hihi:) niistä kahdesta: Vi Ha
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Margot »

Oho, mun moka. Sori. Luin huolimattomasti, joten luulin sun viittaavan Naalin viestiin.

Mun listalla ei tosiaan ole ketään. Haluan lukea kaikki kommentit viisuista. :joojoo: Noita vihjailuja en muista, pitää mennä katsomaan.

Eiku nyt muistankin. Ei liene vaikea arvata, et oltiin vanhan foorumin aikaan molemmat toistemme listalla. :mrgreen:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja minnie »

Margot kirjoitti: Eiku nyt muistankin. Ei liene vaikea arvata, et oltiin vanhan foorumin aikaan molemmat toistemme listalla. :mrgreen:
:mrgreen: Pakkohan se on tunnustaa. Oli siellä muutama muukin...mut ei oo enää. :mrgreen:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Margot »

Apua! Äsken vielä näkyi kaikki saapuneet yksärit, mutta nyt vain 50 kappaletta. Ei kai ne kadonneet kokonaan? Mulla oli siellä vanhoja tärkeitä viestejä, jotka oisin tahtonut talteen. :'(

Toivottavasti tää saataisiin vielä jotenkin korjattua. :parku: Siis ymmärrän, jos yksäreiden määrää halutaan rajoittaa, mutta olisi kiva saada aikaa tallentaa tärkeät vanhat viestit. En tosin ymmärrä tekniikasta mitään, joten en tiedä, katosiko yli 50:n menevät yksärit nyt lopullisesti.

Tuo katoaminen taisi johtua siitä, kun petriltä tuli yksäri kuppilan sähköpostiosoitteista. Tää systeemi sitten samalla poisti liiat yksärit. Olis pitänyt tajuta ruveta poistamaan ylimääräisiä yksäreitä heti, jotta olisi voinut valita, mitkä säästyy. Tai olisi pitänyt tajuta säätää profiilista, että uusia yksäreitä ei oteta vastaan, jos laatikko on täynnä. Tosi kurja juttu, mutta ei taida voida enää mitään.
What color is your life?

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Margot »

Lähden tästä nukkumaan. Toivottavasti tähän saataisiin huomenna joku selvyys, vaikka se sitten oiskin vaan se, et ei voi mitään. :)
What color is your life?

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja admin »

Margot kirjoitti:Lähden tästä nukkumaan. Toivottavasti tähän saataisiin huomenna joku selvyys, vaikka se sitten oiskin vaan se, et ei voi mitään. :)
Nostamme yksäreiden määrää, mutta niitä vanhoja ei saa helpolla kaivettua takaisin. Vanhaan kamaan pääsee vielä käsiksi, mutta se vaatii pientä tiedoston muokkausta omalla koneellasi. Voin välittää ohjeet tästä yksärillä jos se on oikeasti tarpeen.

Muoks: Nostettu 100 viestiin ja oletusasetus muutettu niin että uudet viestit eivät tule perille jos laatikko on täynnä.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Hei, toi yksärirajotus on kyllä ihan persiistä. Näköjään multakin katos nyt sitten monet viestit, joita olen tarkoituksella säilyttänyt jo vähintään vuoden :( Eikä toi 100 viestiä riitä muutenkaan mihinkään... :lohduton: tää uus kuppila on kyllä täys pettymys..

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Kenties en vain osaa, mutta onko tällä hetkellä olemassa entisenkaltaista mahdollisuutta siirtyä uusimpien lukemattomien viestien listan kautta aina juuri siihen kunkin ensimmäiseen lukemattomaan, jottei niitä tarvitsisi erikseen sieltä kaivella?

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Naali »

minnie kirjoitti:
Margot kirjoitti:Mun mielestä sitä voi ihan hyvin joskus haluta lukea "vihamiestenkin" viestit.
Toi on just tota mitä en tajuu, muttei mun tarviikaan. Huudetaan ohituslistaa vuodesta toiseen ja sit ku sen saa, niin haluuki välillä lukee kyseisen ignooratun viestejä... :heihaloo:
Kunhan testailin, tykkäänkö ominaisuudesta vaiko en. Tosiaan on joitain tapauksia, joissa haluaa nähdä myös estolistansa viestittelijän kirjoitukset, mutta toisessa paikassa ne häiritsevät. Lisäksi en ihan helpolla halua vastata ketjuun, jossa en näe kaikkien viestejä ellei ketju ole jokin Viestimäärän nostamisviestit tai muu sellainen mölinätopic. Ehkä siis vain suosiolla jätän koko listan joillekin, jotka sitä oikeasti kaipasivat.

Sellainen pieni nillitys, että päivämääräasetuksissa on vaihtoehtoina "Tänään, , " ja haluaisin tuon toisen pilkun pois, koska se ei ole nätti. En osaa pistää tuota toimimaan edes mukautettuna, koska en tiedä (enkä ruvennut etsimään) sopivia merkintätapoja.

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

UFOPOLI kirjoitti:Kenties en vain osaa, mutta onko tällä hetkellä olemassa entisenkaltaista mahdollisuutta siirtyä uusimpien lukemattomien viestien listan kautta aina juuri siihen kunkin ensimmäiseen lukemattomaan, jottei niitä tarvitsisi erikseen sieltä kaivella?
Sehän on siis se kärpäsenkakan kokoinen ikoni viestiketjun nimen edessä, jolla pitäisi ainakin päästä uusiin viesteihin. Mutta tosiaan, tällä hetkellä se ei ainakaan toimi minulla Firefoxilla eikä Explorerilla.

Yksärirajoitus näyttää muuten olevan kansiokohtainen. Siis 100 viestiä/kansio. Tätä voi toki käyttää niinkin, että siirtää viestit omiin kansioihinsa Inboxista lukemisen jälkeen. Kätevä on myös mahdollisuus tehdä sääntöjä viesteille.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Margot »

admin kirjoitti:Nostamme yksäreiden määrää, mutta niitä vanhoja ei saa helpolla kaivettua takaisin. Vanhaan kamaan pääsee vielä käsiksi, mutta se vaatii pientä tiedoston muokkausta omalla koneellasi. Voin välittää ohjeet tästä yksärillä jos se on oikeasti tarpeen.
Olisi tosi kiva, jos viitsisit lähettää ohjeet mulle, niin tuo tietoteknisesti taitavampi osapuoli voisi ne kaivaa. :)
Viimeksi muokannut Margot, 04 Helmi 2008, 13:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
What color is your life?

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Treno »

Avattaresta tuli epätarkka, kun sitä joutui pienentämään uusien kokorajoitusten mukaiseksi. Miten sen saisi paremmaksi?

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Mun mielestä ignoorauslista on ihan tyhmä. En laita todellakaan ketään sinne, pakko saada lukea kaikki viestit :mrgreen:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: PUUTELISTA UUDESSA FOORUMISOFTASSA

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mäkin ensin ajattelin, että enpä pistä ignoorauslistalle ketään, mutta mulle tuli sitten niin paha mieli tuosta minnien vihjailusta (siis että on lisännyt mut ja erään toisen omalle listalleen) että on ehkä tosiaan parempi etten hänen viestejään lue. :/ Ketään muuta en todellakaan aio sinne laittaa vaikka välillä joidenkin kanssa menee sukset ristiin. Olen niin utelias, että haluan lukea kaikki viestit :mrgreen: , paitsi ne, joista mulle tulee oikeasti paha mieli. :lohduton:

No, katsotaan miten tuo toimii, ehkä Kippulan ilmapiiri nyt rauhoittuu!

Vastaa Viestiin