Kuppila-ongelmia

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja admin »

Nyt kun tuo vastaa painike vielä saadaan viestien yhteyteen niin vot.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Onko tuo vielä vaiheessa kun esim.nim kais(t)alla lukee ensin Global Moderator tuossa avattaren alapuolella ja sitten on sama teksti ja punainen x -kirjain ja sama "arvo" Global Moderator ja ihan kuin siitänä X:n paikalla pitäis olla jotain...sama juttu kaikilla kuppillaisilla,olikohan siinä ennen jotkut tähdet :puna:

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Clara »

Voi jumankekka :kups:

Tää pääsi vihdoin sisään. En kyllä tiedä, pääsenkö sisään vielä huomennakin. Kovin tuntuu herjaa ja hetulaa lentävän edelleen noissa kirjautumisissa :shock:

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Clara »

Mie en jaksa :lohduton:

Kun nyt pääsin sisälle, haluaisin vaihtaa salasanani johonkin vähemmän vaikeeseen. Eipä onnistu ei :jupinaa:

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja admin »

claracairo kirjoitti:Mie en jaksa :lohduton:

Kun nyt pääsin sisälle, haluaisin vaihtaa salasanani johonkin vähemmän vaikeeseen. Eipä onnistu ei :jupinaa:
Kokeilitko kuitenkin sitä että on vähintään 6 merkkiä ja joissa on isoja ja pieniä kirjaimia?

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Pääsin vihdoin sisään vuorokauden yrityksen jälkeen. Meinasi jo usko loppua. Herranjee kun on erinäköistä. Tykkään väreistä ja jopa tämä viestiruutu on kivempi! <3 Pitänee tuota fonttikokoa vähän säädellä kunhan silmä tottuu sivuston uudistuneeseen ilmeeseen. Nyt en sitten osaa toimia täällä ollenkaan kun en osaa edes omaa profiiliani muokata (en vissiin löydä edes oikeaa kohtaa tai sitten sivut vaan eivät lataudu), ashantiksikin olen taas assista muuttunut. Hämmennys ja identiteettikriisi. :surrur:

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja admin »

ashanti kirjoitti:Pääsin vihdoin sisään vuorokauden yrityksen jälkeen. Meinasi jo usko loppua. Herranjee kun on erinäköistä. Tykkään väreistä ja jopa tämä viestiruutu on kivempi! <3 Pitänee tuota fonttikokoa vähän säädellä kunhan silmä tottuu sivuston uudistuneeseen ilmeeseen. Nyt en sitten osaa toimia täällä ollenkaan kun en osaa edes omaa profiiliani muokata (en vissiin löydä edes oikeaa kohtaa tai sitten sivut vaan eivät lataudu), ashantiksikin olen taas assista muuttunut. Hämmennys ja identiteettikriisi. :surrur:
Tervetuloa takaisin.

Mun piti muuttaa nuo teidän itse vaihtamat nimet siihen alkuperäiseen kirjautumisnimeen että pääsette sisään. Toivottavasti löydetään keino että saatte identiteettinne vielä takaisin. :hali:

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Homma alkaa toimia. Löysin kuitenkin linkit profiilin muuttamiseen ja nyt pelittää sivut suomeksi. Johtunee tästä mummo-selaimesta ja pappa-näytöstä, että linkit pompsahtelee hassusti -kuten vastaus näppylä. Nooh, ei se mitään pääasia, että löytyy. Ja se identiteettikin joskus... :tuuletus:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja minnie »

:shock: Miks mul näkyy kaksi "lainaa" painiketta vierekkäin tuossa oikealla puolella??! Uutiset-topicissa näky ainakin. Näkyyks muillakin? XP ja IE7 on käytössä tässä koneessa.

Saisko fonttikokoo suuremmaksi näissä kirjoittajien kommenteissa..kiitos.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Margot »

Fonttikoko on myös mun makuun liian pieni. Aluksihan se oli isompi.
What color is your life?

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja admin »

Kasvatan vähän takaisin päin. Mun on aika vaikee sanoa mikä on hyvä kun tää ruutu on aika iso ja juhkiksen näytöllä kaikki on suurta muutenkin. Siis pykälä takaisinpäin.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulla on sellainen ongelma, että koko kuppilassa (ei siis vain foorumissa) jää näytöllä molempiin reunoihin n. 3 cm levyinen harmaa alue, joten kuppila näkyy vähän pienenä. Tämä on 15 tuuman laajakuvanäyttö (läppäri). Missään muualla samaa ongelmaa ei ole ja itse selain (uusin Firefox) kyllä täyttää normaalisti ruudun.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja minnie »

minnie kirjoitti::shock: Miks mul näkyy kaksi "lainaa" painiketta vierekkäin tuossa oikealla puolella??! Uutiset-topicissa näky ainakin.
Kirjotan tän nyt uudelleen, kun äskenen ei tullu perille, johtuu kai adminin samanaikaisesta lähettämisestä.

Ei näy enää kahtena "lainaa" namikka, ei täällä eikä uutisissa. Mä näin vissiin harhaa, kahtena tai sitten mulla taitaa sittenkin viirata... :heh: Nyt on kaik muute hyvin, paitsi tuo fonttikoko.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja minnie »

admin kirjoitti:Kasvatan vähän takaisin päin. Mun on aika vaikee sanoa mikä on hyvä kun tää ruutu on aika iso ja juhkiksen näytöllä kaikki on suurta muutenkin. Siis pykälä takaisinpäin.
:)
Nyt alkas näyttämään mukavammalta tää teksti...paas kaks pykälää ihan testing mielessä, oisko sitte vielä parempi. Lauantaina oli vissiin sit kolme pykälää takaisinpäin, kun oli jo ison olosta tuo teksti. :mitvit:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja admin »

Hazel kirjoitti:Mulla on sellainen ongelma, että koko kuppilassa (ei siis vain foorumissa) jää näytöllä molempiin reunoihin n. 3 cm levyinen harmaa alue, joten kuppila näkyy vähän pienenä. Tämä on 15 tuuman laajakuvanäyttö (läppäri). Missään muualla samaa ongelmaa ei ole ja itse selain (uusin Firefox) kyllä täyttää normaalisti ruudun.
Johtuu kapoisesta mainosalueesta. Sille on varattuna tuota harmaata aluetta, eli tarkoitus on että kuppila siirtyy vähän vasemmalle niin että mainokset mahtuvat sille alueelle. Toisila näytöillä tuo harmaa on leveämpää. Mulla esim. molemmat puolet yhteensä n. 1/4 leveydestä. Pikkunäytöillä joissa harmaata ei näy ollenkaan niin mainoksetkin jäävät ulkopuolelle.

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja admin »

minnie kirjoitti::shock: Miks mul näkyy kaksi "lainaa" painiketta vierekkäin tuossa oikealla puolella??! Uutiset-topicissa näky ainakin.
Johtui siitä että asentelin tuota vastaa-namikkaa. Tässä softassa ei ole ollenkaan sitä toimintoa että voisi vastata jonkun viestin kohdalla, vain tuolla isolla namikalla ketjun molemmissa päissä. Nyt tuossa on vähän puukotettua koodia ja kiinteä painike. Tästä johtuu mm. se että tuolle uudelle vastaa-painikkeelle ei ole kielitukea. Se on kokoajan suomeksi vaikka kielivalinta olisi englanti.

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja admin »

Odotellaan tekstikokoon muidenkin kommentteja.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja minnie »

Nyt vaikuttaa tekstikoko paljon paremmalta. :peukku: Hyvä homma.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Naali »

Minäkin tykkään. :joojoo:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Margot »

Nyt näkyy hyvin, tääkin tykkää.
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Hazel »

admin kirjoitti:
Johtuu kapoisesta mainosalueesta. Sille on varattuna tuota harmaata aluetta, eli tarkoitus on että kuppila siirtyy vähän vasemmalle niin että mainokset mahtuvat sille alueelle. Toisila näytöillä tuo harmaa on leveämpää. Mulla esim. molemmat puolet yhteensä n. 1/4 leveydestä. Pikkunäytöillä joissa harmaata ei näy ollenkaan niin mainoksetkin jäävät ulkopuolelle.
Ok, asia on sitten selvä :)
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Clara »

Mie haluan Clarani takaisin :vonkaus:

Ja enpä kokeillut numeroita tms. merkkejä siihen salasanani vaihtoon. Liika lyhkäset hermonpätkät taitaa muutenkin nyt mulla olla :draamaa:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Hazel »

[img width=400 height=504]http://foto.rompres.ro/public/watermark ... id=2107919[/img]

Miksi mulla ainakaan ei näy vanhan kuppilan aikana laitetut kuvat muuta kuin osoitteena? Tuossa esimerkki yhdestä vanhasta tekstistäni. Mielestäni kaikki asetukset ovat niin, että kuvat ovat sallittuja.

Taisinkin just tajuta, mistä tuo johtuu :mrgreen:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Hazel kirjoitti:[img width=400 height=504]http://foto.rompres.ro/public/watermark ... id=2107919[/img]

Miksi mulla ainakaan ei näy vanhan kuppilan aikana laitetut kuvat muuta kuin osoitteena? Tuossa esimerkki yhdestä vanhasta tekstistäni. Mielestäni kaikki asetukset ovat niin, että kuvat ovat sallittuja.

Taisinkin just tajuta, mistä tuo johtuu :mrgreen:
Joo, jos noi width ja height määritteet ottaa pois, pitäis kuvan taas näkyä. Mutta tohon pitäisi olla tulossa korjaus ihan tietokantatasolla, ettei tarvitse kaikkien niitä manuaalisesti muokata.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Joo, eipä niitä korjailemaan viitsi alkaa :mrgreen: . Eikä tuo iso ongelma ole, luulin vaan ensin, että vika on jossain omissa asetuksissani :heh:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Oih, nyt hahmottuivat vasta mulle nuo kanta-asiakassydämet. Somat! Fonttikin on juuri passeli ja nikkikin luvattu asetella kohdilleen. On tässä paikassa hyvä palvelu! <3

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja minnie »

Tänään on esiintynyt sellasta ongelmaa, kun yritän mennä paikasta toiseen eli topicia lukemaan, niin tulee tyhjä sivu. Koitan palata takaisin edelliseen: en pääse. Koitan päivittää, ei päivitä, vaikka ilmoittaa sivun rakentumisen olevan valmis. Siinä ei auta muu kuin laittaa ruksusta sivu kiinni ja avata uudelleen Kuppilan etusivu, ja sieltä siirtyä haluttuun paikkaan, kuten nyt tänne Tekniikkaan.

Aika raskasta. :roll:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Onkohan tuolle luettujen viestien säilyvyysasialle mitään tehtävissä? Jätin Kuppilan auki koskemattomalle koneelle muutamaksi tunniksi tänään - lopputuloksena kaikki päivän aikana lukematta jääneet viestit pyyhkiytyivät. :(

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja admin »

En ole tutustunut tähän koodiin ja kaikkiin hienouksiin vielä niin syvällisesti että osaisin vastata tuohon lukemattomuusongelmaan enkä uskalla vielä sanoa että milloin kerkeän tutustumaan tuohon. Toivottavasti ensi viikon aikana.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kuppila-ongelmia

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Kiitos vastauksesta ja kuitenkin toimenpidelistalle mukaan ottamisesta. :hali:

Vastaa Viestiin