Äänestä Alankomaiden 00 käännöksiä!

Vuoden 2003 ja sitä vanhempien viisujen sanoituskilpailut
Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Äänestä Alankomaiden 00 käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Jeps, hienoinen viivästyminen...pahoittelen, geocities ei toiminut taas kunnolla. Kiitos onnettarelle joka arpoi kanssani tämän järjestyksen! No eipä tässä paljoa arpomista ollut kerrassaan mahtava määrä näitä käännöksiä...nyt saa mennä häpeemään :wink: siis NELJÄ vain 4 käännöstä. No mutta tällä mennään ja voivathan nämä olla todella korkeatasoisia, ei se määrä vaan se laatu, eikös näin pruukata sanoa?

Pidemmittä puheitta tässä ovat nämä käännökset arvotussa järjestyksessä!
1. OOTTAMAAN
2. EN MÄ SAA
3. SYYLLINEN RAKKAUTEEN
4. KAIPAA EN

http://www.geocities.com/tomitu83/alabk ... okset.html
5-3-2-1 (omalla sanoituksellaan osallistuneet eivät anna 1 pistettä)Äänestää saapi yksityisviesteitse ja sähköpostitse joihin löytyy linkit valvojan eli minun profiilista! Toivottavasti saamme paljon ulkopuolisia äänestäjiä kun osallistujamäärä jäi näinkin runsaanlaiseksi!

Kisa päättyy ensi sunnuntaina 7.3.04 12 kieppeissä! Onnea kisaan

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Äänestä Alankomaiden 00 käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Sellaistahan se on, jos väkisin alkaa painostamaan... En jaksanut tehdä käännöstä, sillä olin liian väsynyt tekemään sitä!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Äänestä Alankomaiden 00 käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Kukas Jukkaa nyt o painostanut? Nyt on oiva mahdollisuus osallistua äänestykseen kun on vähän sanoituksia arvosteltavana!

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Äänestä Alankomaiden 00 käännöksiä!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Kaikki omalla sanoituksellaan kisaan osallistuneet immeiset ovat jo ahkerasti äänensä antaneet ja yksi "ulkopuolinenkin"! Nyt vain kaikki mukaan äänestämään ja arvioimaan No goodbyes kappaleesta tehtyjä suomennoksia.

Lukittu