Carola

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja

Carolan paras sinkku

Äänestys on voimassa 22 Heinä 2041, 17:28 asti

Främling
21
39%
Hunger
2
4%
Tommy loves me
0
Ei ääniä
Runaway
0
Ei ääniä
Brand new heart
0
Ei ääniä
Gospel train
0
Ei ääniä
You've got a friend
0
Ei ääniä
Mitt i ett äventyr
2
4%
The girl who had everything
0
Ei ääniä
I'll live
0
Ei ääniä
Every beat of my heart
0
Ei ääniä
All the reasons to live
0
Ei ääniä
Fångad av en stormvind
13
24%
You light up my life
0
Ei ääniä
Save the children
0
Ei ääniä
Det kommer dagar
0
Ei ääniä
Guld i dina ögon
0
Ei ääniä
Sanningen
0
Ei ääniä
Sanna vänner
0
Ei ääniä
The sound of music
0
Ei ääniä
Believe
0
Ei ääniä
Just the way you are
0
Ei ääniä
Blott en dag
0
Ei ääniä
Dreamer
0
Ei ääniä
A world of wonders
0
Ei ääniä
Himlen i min famn
2
4%
If life was a song
0
Ei ääniä
When we believe
0
Ei ääniä
Sov på min arm
0
Ei ääniä
The light
0
Ei ääniä
I believe in love
3
6%
You + me
1
2%
När löven faller
7
13%
Walk a mile in my shoes
0
Ei ääniä
Åt alla
0
Ei ääniä
Som en båt
0
Ei ääniä
Ditt ord består
0
Ei ääniä
Credo
0
Ei ääniä
Genom allt
3
6%
 
Ääniä yhteensä: 54

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Robby »

Expressenin mukaan Carola luovuttaa "Sångfågel"-palkinnon MF-finaalissa 10.3. Mahdollisesta laulamisesta ei ole vielä varmuutta.

Samassa artikkelissa kerrotaan, että Carola suunnitellee duettoa Dima Bilanin kanssa!  :peukku:

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Robby »

Lisää duettoasiaa Carolainternational-sivulta:

The plans for an album with duets might be close to become reality. The other day Carola talked about recording a duet with Russian superstar Dima Bilan and now a duet with Serbian singer Zeljko Joksimovic has been confirmed.

Carola International first reported about this collaboration in May, but now Zeljko Joksimovic is confirming on his website that the recording will happen by the end of January. Originally the recording was scheduled for December 2006.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Pitääkö sen Carolan nyt tunkea duetoimaan Zeljkonkin :ihana: :rakkaus: :puspus: <3 :surrur: :rakas: kanssa  :niinpa:

Odotan kyllä mielenkiinnolla, millaista matskua saavat aikaiseksi  :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Tekee tosin mieli sanoa Carolalle pari valittua sanaa tuosta virallisesta kotisivustaan. Niin Lena, Nanne, Sanna ja ties kuinka moni muu MF-stara on kokenut tarpeelliseksi kirjoittaa edes jotakin kuulumisistaan faneilleen viimeisen puolen vuoden aikana, mutta Carola se on niin kiireinen, että kun toukokuinen viisusijoitus tuli, niin siihen töppäs mielenkiinto kirjoitella kuulumisiaan...  Viimeisin oma teksti on toukokuulta-06... lähinnä mua harmittaa toi, miten se näyttää pitävän asemaansa niin äärimmäisen itsestäänselvänä (vaikkain tokihan hän omassa luokassaan onkin) Sen sijaan viiisujen allahan tekstiä ja kuvia tuli miltei jatkuvalla syötöllä... :/.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Katkeramppoo Carolloo!!  :rofl:

"Yes. Im waiting for my choir. One foto"...  :repeilee:

(Carolan tokaisu AntSalle tämän kysyttyä lupaa fanikuvaan.)

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Tämä aiempi pohdiskeluni 18.1.07 :

Mielenkiintoinen yhteensattuma(ko?), että Carola aloittaa kevään showkiertueensa Haaparannassa samana iltana, jolloin SVT:ssä on tarjolla MF-07:n eka karsintaerä eli 3.2. Panee miettimään lieneekö sattumaa vai ihan tahallaanko Carola "kiusaa" omia&MF- fanittajiaan  .
Itselleni valinnan vaikeutta ei ole, kun ei ollut nuorempana tilaisuutta päästä Carolaa katsomaan. Mietityttää vaan lippujen menekki, kun ovat ilmoitelleet lehdissä show:sta jo ennen aattoa ja näyttää olevan sama mainos edelleen.


on nyt svenskojen itsensäkin mietteissä... http://expressen.se/index.jsp?a=858114...

Oma kommenttini asiaan on, että Carolan taustajoukoissa on laskettu sen varaan, että niin tärkeä tv-happening kuin MF onkin, niin tuolla Haaparanta-tuntumassa sillä seikalla on kuitenkin suurempi painoarvo, ettei Carola ole koskaan aiemmin (ainakaan minun tietääkseni) niin pohjoisessa konsertoinut. Veikkaanpa, että suuren joukon paikalla olevista muodostuu häntä 80-luvulla fanittaneista henkilöistä.
Viimeksi muokannut Kollega, 01 Helmi 2007, 08:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Kollega »

:megafoni:  kuulumisia Haaparannan showsta 3.2.07 

Show oli Aspen - hallissa, joka vaikuttaa olevan liikunnallinen monitoimihalli; lattiassa oli mm. aidonoloinen juoksurata (en ole aiemmin talossa käynyt). Ostin kalliimman 60€:n lipun, johon sisältyi istumapaikka 1-1000 ja pieni makupala ja juoma. Käytännössä se tarkoitti laseihin kaadettua juomaa (viiniä?), oluttölkki tai limutölkki. Makupala tarkoitti tyhjiöpakattua n. 15cm:n läpimitaltaan olevaa leipää, jossa oli tomaattia, jotakin lihaa jne. Oma paikkani ei parempi olisi voinut olla, ihan vastapäätä ja parin metrin päässä lavan reunasta.
En tiedä johtuiko siitä, että hallissa oli tarkoitus olla jokin tanssitilaisuus Carolan jälkeen, mutta paikalla olevien ikähaitari oli melkoinen. Jotenkin se kieltämättä madalsi omaa viihtyisyyttäni, että siinä lavan edessä istuskeli eläkeläisikäisiä pukutakeissaan, joilla ei tuntunut olevan mitään kiinnostusta nousta jammaamaan omasta tai Carolan pyynnöstä (shownsa alussa näytti pari kertaa käsillään nouskaa ylös-tyyliin).

Carola tuntui vetävän samoja biisejä, mitä viime kesän kiertueellaan (YouTube:n puhelinkameravideoiden perusteella). Käytännössä Carola oli lavalla koko ajan yksin, pari bändiläistä piipahti joidenkin biisien aikana. Carola on yllättävän lyhyt siihen nähden, millaisen kuvan olin tv:n kautta saanut. Hoikassa kunnossa. Useamman kerran laskeutui lavalta kävellen yleisön joukkoon, spiikeissään onnitteli suomea viisuvoitosta, kysäisi josko paikalla on vapaita 40-kymppisiä jne. Shownsa (n. 1,5h) jälkeen jakoi nimmareita, mutta en jäänyt sitä jonottamaan.

Tässä on mun ruotsinkielistä kommenttia show:sta. En taida tähän suomentaa, kun on jo muutoinkin niin pitkästi tekstiä. "En från Finland" http://www.carolatribute.com/start_se.html

:tosion: Carolan taustalaulajatar Beatrice Eriksson on star quality-ääninen laulajatar. Samassa sarjassa Shirley Clamp:n ja Sanna Nielsenin kanssa eli vetää pitkään ja puhtaasti pitkääkin laulantaa. Pankaas nimi korvan taakse. Sit se on uusimman Carola-biisin (sinkun ?) "Starting all over again" tekijä  eli osaa itsekin tehdä biisejä. Lyödäänkö vetoa, että Carola vetää ton biisin sitte ku piipahtaa tämän vuotisessa Melodifestivalenissa... Biisi on muuten "asenteeltaan" sitä  :rok: :aampaa Carolaa kuten "Genom allt", "Jag ger allt", mutta mun mielestä parempi kuin noi kaksi mainittua. Erityisesti kehuisin sen kertosäettä, vaikkakin se muistuttaa jostakin toisesta jotenkin.

Ruotsalaismedian juttuja Haaparannan show:sta:
http://www.nsd.se/

http://www.kuriren.nu/
5CGEN_Utmatning_Ettan.asp?CategoryID=2764&ArticleID=1415247


http://www.kuriren.nu/

http://expressen.se/
Viimeksi muokannut JuhaUK, 17 Kesä 2007, 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Robby »

La Carola kertoo Aftonbladetissa, että mikäli häntä pyydettäisiin jokeriksi ensi vuoden MF-kisoihin ja hänellä olisi hyvä kappale, hän ei kieltäytyisi. Carola sanoo, että ensi vuonna voisi ajatella olevansa mukana myös balladilla.

:Piiri: :Piiri: :Piiri: :Piiri:

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Sehän on hienoa et Carola jaksaa innostua kisoista vieläkin, hyvä Carola :peukku:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Mun ensireaktio on kyllä enemmän kauhistuksen puolella. Ei siksi, etten ilahtuisi paluusta, vaan siksi, että jotenkin se ois liian lähellä tota viime vuotista comeback:iä, jos se jo ensi vuoden hulinoissa oisi mukana (vaikka se Främling:n juhlavuosi onkin)...  oma syynsä on myös siinä, että pettymykseni Nannen tämän vuotiseen paluutyrkkyyn on vielä tuoreessa muistissa... eli ettei Carolakin tekis sitten Äventyr:it eli palais biisillä, joka onki sit jotaki whatever-tasoa...

Niin, eli tiivistettynä, mä en tiedä, onko mun syke vieläkään normalisoitunu siitä tilanteesta, kun viime vuonna odottelin jännityksenhikisin tuntein koneen ääressä Carolan tyrkkyjulkaisua... :cool:

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Robby »

Finnish kirjoitti: Mun ensireaktio on kyllä enemmän kauhistuksen puolella. Ei siksi, etten ilahtuisi paluusta, vaan siksi, että jotenkin se ois liian lähellä tota viime vuotista comeback:iä, jos se jo ensi vuoden hulinoissa oisi mukana (vaikka se Främling:n juhlavuosi onkin)...  oma syynsä on myös siinä, että pettymykseni Nannen tämän vuotiseen paluutyrkkyyn on vielä tuoreessa muistissa... eli ettei Carolakin tekis sitten Äventyr:it eli palais biisillä, joka onki sit jotaki whatever-tasoa...

Niin, eli tiivistettynä, mä en tiedä, onko mun syke vieläkään normalisoitunu siitä tilanteesta, kun viime vuonna odottelin jännityksenhikisin tuntein koneen ääressä Carolan tyrkkyjulkaisua... :cool:
Ymmärrän täysin sun fiilikset. Ja allekirjoitan kaiken mitä kirjoitit. Mutta jotenkin mä en voi uskoa, että Carola lähtisi millään puolivillaisella mukaan.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Kas vain...löysin netistäkin tään "Starting all over again":n, jota Carola vetää varsin innostuneella otteella keikoillaan:
http://music.podshow.com/

Vaikka ei tää kyllä ihan sama kokemus ole Beatricen tulkitsemana kuin mitä on LIVEnä a`la La Carola...
Viimeksi muokannut JuhaUK, 17 Kesä 2007, 14:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Huijui, onpa naisella hyvä ääni.

En tosiaan ihmettele, jos jossain vaiheessa päätyy MF:ään. Ihme, ettei vielä ole sitä tehnyt. Ei kyllä jotenkin oo yhtäänLa Carolan tyylistä musaa, mutta mistäs sen koskaan tietää, mitä tämä leidi seuraavaksi kehittää.

Joka tapauksessa kuulosti hyvältä Beatricen versionakin.  :peukku:

Edit: Onko muuten jollain varmaa faktatietoa Tro på kärleken-biisin ja MF:n yhteydestä? Jossain näin vaan jotain juttua, että se ois ollut toinen biisi, jota Carolalle tarjottiin Evighetin kanssa yhtä aikaa, mutta Carola valitsi tunnetuin seurauksin Evighetin. Biisissä nimittäin aika moni asia täsmäisi MF-yhteyteen: pituus, schlagerhumppamaisuus jne... jne...
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 20 Maalis 2007, 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Robby »

Zeljko Joksimovic kertoo Serbialaiselle lehdelle, että pitkään suunniteltu duetto Carolan kanssa levytetään vihdoin 20. huhtikuuta!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Carola

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Carolalla on uusi mies  :draamaa:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1386592

Ja mies on entinen pappi ja nyt Wellan myyntimies, kiva uranmuutos  :heh: Ja Wellahan on Euroviisujen uusi sponsori, kyl se Carola nyt varmaan lahtee kisaamaan  :joojoo:
Hello Hi!

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Kollega »

[img width=27 height=17]http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a070.gif[/img]
Sitä ollaan oltu vaateostoksilla... ja sanoisinpa, ettei ole tarvinnut kummempi paparazzi olla näitä kuvia saadakseen. 

Kai sieltä joku paremmankin näköinen kolttu on mukaan lähtenyt...I hope... tai sit mä oon vaan saanu yliannostuksen Britney Spears-tyylin vilautuspukimista, enkä näe, miten makeelta toi näyttää Carolan päällä.

Ääh, nää linkit on jotenkin liian pitkiä. Oikealla, hieman alaspäin on pienehkö kuvasarja Carolan shoppailusta:
http://www.expressen.se/nyheter

[img width=400 height=518]http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.7 ... 786819.jpg[/img]
Viimeksi muokannut Kollega, 08 Heinä 2007, 17:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Näyttää ihan raskauskoltulta... :hiips:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Hazlehurst kirjoitti: HÄRLIGA, FANTASTISKA OCH  MAGISKA CAROLA  ! :draamaa:
:tosion: Juu, ettei totuus unohtuisi, niin ei toista vastaavaa ja hyvä niin ! ...mutta en mä silti oikein koe tota hamosta ihan nappihankintana, jos se on sen ostanut  :hiips:

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Aintsu kirjoitti: Näyttää ihan raskauskoltulta... :hiips:
Juu-u, tuontapainen hällä oli yllänsä Öölannissa, prinsessan synttäreillä.
Kovasti tyttömäistä.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Re: Carola

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

JuhaUK kirjoitti: Carolalla on uusi mies  :draamaa:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1386592

Ja mies on entinen pappi ja nyt Wellan myyntimies, kiva uranmuutos  :heh: Ja Wellahan on Euroviisujen uusi sponsori, kyl se Carola nyt varmaan lahtee kisaamaan  :joojoo:
Jaa-a, mitenhän mahtaa olla noiden viisujen kanssa, kun tuo uusi sulhokin taisi jäädä ihan kesäkissaksi. :miettii: :draamaa:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1409761
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Mikäs juhlajulkaisu se sellainen on, jossa ei ole Evighet:iä, mutta on noi kaikki muut viisuklassikot  :niinpa: Taitaa olla Carolan silloisen levy-yhtiön julkaisu  :miettii:  Siks toisekseen, ton Happy Days:n ois voinu korvata esim. "Steg för steg":n kappaleilla...

[img width=350 height=306]http://www.ginza.se/Archive/Images/item ... /11209.jpg[/img] http://www.ginza.se/product/product.asp ... fier=11209

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Tai mun kaikkien aikojen Carola-suosikillani Som en fjäril-biisillä. :ihana:

Miten mä muistan (en jaksa nyt tarkistaa), että tossa laajennetussa painoksessa (se 4 cd:n boxi) osa noista covereistakin olis, mutta se mikä oli positiivista tota listaa katsellessa, niin siellä on toi hollanninkielinen Främling. Tosin mulla on se cd-muodossa. Vitsi kun muistais, keltä mä sen aikanaan ostin, kiittäisin vielä uudestaan tuosta aarteesta. :kiitos: Mutta sitä ei kai ole muualla kuin sillä kokoelmalla, jonka mä joltain pelastin omiin arkistoihini.

Tosin miksi kaikki Främling-levyn biisit piti edes uudelleen-julkaista? Okei, okei. Juhlakokoelma, ymmärrän, mutta musta se on ehdottomasti Carolan heikkoimpia levyjä, vaikka siinä omat hekensä onkin ja Främling on klassikko.  Se vaan on osittain aika huonoa Carola-poppia, kun taas Steg för steg-levy on kestänyt enempääkin kuuntelua mulla. Nimikkobiisikin on yks suosikeistani, mutta Som en fjäril on aina se ykkönen mulla sen levyn biiseistä. AINA!

Se on niin MUN tarina omalla tavallaan joskus vuonna kivi ja keppi...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Re: Carola

Viesti Kirjoittaja JVN »

Toivotaan että ensi vuonna julkaistaisiin sitten Steg för Steg ja Pâ egna ben-boksit... ainakin mua todella kiinnostaisi kuulla myös Steg för steg -levyn englanninkielinen versio "Thunder and lightning", jossa on nuo kaikki biisit englanniksi... ihan jo mielenkiinnonkin vuoksi! Ilmeisesti aikanaan julkaistu Ruotsissa LP:nä ja suht pienenä painoksena :(

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Carola

Viesti Kirjoittaja Robby »

Eiköhän sitä julkaistavaa meille faneille ja rahastusta Carl-Olalle vielä löydy paljonkin...Todellakin Thunder & lightning olis kiva ja itse haluaisin Runaway-levyn remixit cd:llä....

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Re: Carola

Viesti Kirjoittaja JVN »

Tänään se sitten ilmestyi! Onko joku jo ostanut, ja tietääkö joku, onko eroa slipcase-version ja sen toisen version välillä ja kumpi on spesiaalimpi :) En halua tilata ennen kuin olen varma että saan sen erikoisemman painoksen!

Ja joo, todellakin Universal nyt saisi julkaista tuon Runawayn uudestaan! Remikseillä terästettynä. Edes nettipainoksena, koska tuo taitaa olla ainoa Carolan levyistä jota iTunesista ei löydy ollenkaan! mikä oikeusmurha! Lisäksi voisi levylle lisätä ne musiikkivideot, joita on tehty melkein joka biisiin ja myös Radiaten extended-versiosta! Mahtavaa viihdettä!

J

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Carola

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Nuo Runaway-levyn biisien videot on kyllä loistavia. Mun ehdoton suosikki sen levyn musavideoista on yhä edelleen 20 vuodenkin jälkeen Lost In The Crowd. Toki muitakaan en pistäis pahakseni, en ollenkaan...

Suunnistan tästä vähitellen CDON.comiin... :hiips:

Edit: Mä en ainakaan huomaa CDON:in biisilistauksen mukaan niissä eroa sisällön suhteen, siis tossa perusversiossa ja Slipcasessa, kato itse paremmin, jos huomaat...

Mutta se, mikä tuolla Carolan julkaisuja katsoessa ilahdutti vieläkin enemmän. Happy Days-levy on vihdoinkin tulossa CD-muotoon... :uujee: :tuuletus: Vähänkö olen odottanut... vähänkö... :kups:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Carola

Viesti Kirjoittaja Robby »

Främling juhlaversiota cdwow:ssa hintaan 139SEK (toimitettuna).

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Carola

Viesti Kirjoittaja Kollega »

JVN kirjoitti: Ja joo, todellakin Universal nyt saisi julkaista tuon Runawayn uudestaan! Remikseillä terästettynä. Edes nettipainoksena, koska tuo taitaa olla ainoa Carolan levyistä jota iTunesista ei löydy ollenkaan! mikä oikeusmurha! Lisäksi voisi levylle lisätä ne musiikkivideot, joita on tehty melkein joka biisiin ja myös Radiaten extended-versiosta! Mahtavaa viihdettä!
Ehdottomasti saisivat julkaista Runawayn cd:nä :peukku: Mutta... mikä Radiaten extented-versio :shock: ? Miksi mä en muista sitä tai edes, että olisin jossain vaiheessa ollut tietoinen koko asiasta :puna: Runaway- ja I´ll live-remixit tiedän...


Tässä just teidän keskustelun innoittamana piipahdin Youtuubimaassa Carola-videoiden parissa ja... eipä siitä mihinkään pääse, Number One :tuuletus: [vaikka jokseenkin oharina tota One lovea pidänkin].


Jos mä jostain olen aikusten oikeesti pettynyt niin, se on kyllä aikas kova pala, jos se ei tässä vuoden aikana tee minkäänlaista 25-juhlakiertuetta :lohduton:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Carola

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Siis onhan Runaway-levy ollu ties kuin kauan cd-muodossa. JVN lienee tarkoittaa vaan tuota remix-lisäyksilä olevia.

Vai puhut säkin remix-lisäyksillä olevasta versiosta? :miettii:

Äh, mä oon jo ihan sekasin... Mulle ei sovi varhaiset aamuherätykset... :hiips:

Edit: saatan muistaa väärin, mut ihan ku oisin jostain lukenut, että se ajoittuu syksyyn sen kiertue...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Carola

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Katten-Gustaf kirjoitti:Edit: saatan muistaa väärin, mut ihan ku oisin jostain lukenut, että se ajoittuu syksyyn sen kiertue...
Kiitos tiedosta. On siis sitten jotain toivoa :draamaa: Ja oishan toi kyllä mitä parhain syyspiriste :kups:

Vastaa Viestiin