Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

ESC 2008 -arkisto.

Teräsbetoni: Missä miehet ratsastaa

*****
58
31%
****
40
22%
***
15
8%
**
19
10%
*
53
29%
 
Ääniä yhteensä: 185

TOTUUDENPUHUJA

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
|
Siksi moni on innostunut hevistä viisuissa, koska
|
Metalli tietää menestystä...Suomelle... :tapu: (ei millä tahansa biisillä)
|
|

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Gente ja Katten-Kustaa, lukekaa oikein!

Sanoin, että halutaan tehdä hevikisat, eli siis jotkut haluaa. Eli tarkemmin sanottuna siis Ylen viisuväki (joka järjestelee TB:lle voittoa), heavymetalfanit (jotka ennen ovat oksentaneet heti, jos ovat kuulleet sanan Euroviisut) ja jotkut täällä (tietyistä omituisista syistä).

Jos TB-voittaa, se on jo kolmas hevityylinen Suomen edustaja peräkkäin! Kannattaako muiden enää edes yrittää, kun tulos on aina sama. :jupinaa:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:repeilee:
Miten niin YLE yrittää tehdä hevikisoja? YKSI ns. hevimpään puoleen menevä artisti.
Millä perustelet, että terä'sbetonille järjestetään viisuvoittoa. Toi nyt on todella paksua

Ja Hanna Pakarisen viisu ei ollut heviä nähnytkään!!! :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

gentedimare kirjoitti::repeilee:
Miten niin YLE yrittää tehdä hevikisoja? YKSI ns. hevimpään puoleen menevä artisti.
Millä perustelet, että terä'sbetonille järjestetään viisuvoittoa. Toi nyt on todella paksua

Ja Hanna Pakarisen viisu ei ollut heviä nähnytkään!!! :heh:
Sanonpahan vain, että olen täysin samaa mieltä, veit jalat suustani. :D

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8388
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hapa kirjoitti: Jos TB-voittaa, se on jo kolmas hevityylinen Suomen edustaja peräkkäin! Kannattaako muiden enää edes yrittää, kun tulos on aina sama. :jupinaa:
Pakarinen valittiin kolmesta ... tai neljästä syystä:

1) koska se oli idoli
2) koska se oli hyvin suosittu idoli
3) piisi oli sangen kohtuullinen (ainakin omasta mielestäni kelpasi heti Mustan sulhasen jälkeen)
4) rockilla menestyttiin edellisenä vuonna, minkä vuoksi rockilla oli imua. Heviähän Pakarisen esitys ei ollut, vaan aika mukava ja pehmeä kompromissi kovemman rockin ja viisuperinteen välillä. Myös se oli mukava käänne, että esittäjä vaihtui monsterin jälkeen naiseksi (kaunotar ja hirviö?), kun odotetumpi vaihtoehto olisi ollut sitä, mitä Islanti ja Tshekki lähettivät viisuihin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hapa »

gentedimare kirjoitti::repeilee:
Miten niin YLE yrittää tehdä hevikisoja? YKSI ns. hevimpään puoleen menevä artisti.
Millä perustelet, että terä'sbetonille järjestetään viisuvoittoa. Toi nyt on todella paksua

Ja Hanna Pakarisen viisu ei ollut heviä nähnytkään!!! :heh:
Hannan biisi oli hevityyliin sovitettu! Mä en jaksa näitä kiistelyjä siitä, mikä on tarkalleen ottaen heviä ja mikä ei, samaa linjaa kuitenkin kaikki kolme ja sen jokainen tietää.

Sanoin tämän jo jossain, eli Teräsbetoni sai kuin sattumalta semien parhaan esiintymispaikan. Jos jollain on todisteita, että järjestys on rehellisesti arvottu, niin voin uskoakin. Nyt on todella hämärää koko touhu.

Yksi hevipuolen artisti riittää. Eikös se Mazakin jo kirjoittanut, että koko semifinaali/finaalisysteemi on pelkkää humpuukia ja silmänlumetta, kun edustaja on jo aikoja sitten päätetty.

Mutta katsotaan nyt vielä se finaali. Olen todella iloinen, jos olen väärässä.

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hapa »

hra47 kirjoitti:
Hapa kirjoitti: Jos TB-voittaa, se on jo kolmas hevityylinen Suomen edustaja peräkkäin! Kannattaako muiden enää edes yrittää, kun tulos on aina sama. :jupinaa:
Pakarinen valittiin kolmesta ... tai neljästä syystä:

1) koska se oli idoli
2) koska se oli hyvin suosittu idoli
Mutta ulkomailla Pakkis ei ollut mikään idoli. Ja eihän se sitten menestynytkään. Suomessa on viime vuosina luultu, että suosittu ja tunnnettu esittäjä on sitä myös ulkomailla...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hapa kirjoitti:Hannan biisi oli hevityyliin sovitettu! Mä en jaksa näitä kiistelyjä siitä, mikä on tarkalleen ottaen heviä ja mikä ei, samaa linjaa kuitenkin kaikki kolme ja sen jokainen tietää.
Ei ole mitään kiistelyä, tässä tapauksessa on vain totuus. Ja totuus on, että Pakarisen biisi oli rokkia. Heviä siinä ei ollut tippaakaan!!
Sanoin tämän jo jossain, eli Teräsbetoni sai kuin sattumalta semien parhaan esiintymispaikan. Jos jollain on todisteita, että järjestys on rehellisesti arvottu, niin voin uskoakin. Nyt on todella hämärää koko touhu.
Semien paras esiintymispaikka? Että niinku mitä?
Lordi ja Hanna esiintyivät molemmat ekassa semissä!! Mitä tekemistä semipaikalla on minkään kanssa!

Yksi hevipuolen artisti riittää. Eikös se Mazakin jo kirjoittanut, että koko semifinaali/finaalisysteemi on pelkkää humpuukia ja silmänlumetta, kun edustaja on jo aikoja sitten päätetty.
Mitä väliä mitä Maza kirjoitti?
Edustajaa ei ole päätetty, koska äänestystä ei ole vielä pidetty. Kari Tapio on paljon suurempi nimi Suomessa kuin Teräsbetoni. Joten sehän on sitten selvä edustaja!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hapa »

gentedimare kirjoitti:[Semien paras esiintymispaikka? Että niinku mitä?
Lordi ja Hanna esiintyivät molemmat ekassa semissä!! Mitä tekemistä semipaikalla on minkään kanssa!

Yksi hevipuolen artisti riittää. Eikös se Mazakin jo kirjoittanut, että koko semifinaali/finaalisysteemi on pelkkää humpuukia ja silmänlumetta, kun edustaja on jo aikoja sitten päätetty.
Mitä väliä mitä Maza kirjoitti?
Edustajaa ei ole päätetty, koska äänestystä ei ole vielä pidetty. Kari Tapio on paljon suurempi nimi Suomessa kuin Teräsbetoni. Joten sehän on sitten selvä edustaja!
No tarkoitin vaan sitä, että Maza sanoi sen jo, mutta et kai huomannut, kun taas kysyit... :heh:

Ruotsissa ne ainakaan ei arvo mitään paikkoja, ainahan siellä ykkössuosikit on viimeisinä. Onhan sillä esiintymisjärjestyksellä väliä, viimeinen esiintymispaikka on aina paras.

Mua alkoi nyt naurattamaan tää juttu... :rofl: No, katellaan nyt mitä tapahtuu, tänäänhän se kolmas erä jo on... :shock: :mrgreen:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hapa kirjoitti:No tarkoitin vaan sitä, että Maza sanoi sen jo, mutta et kai huomannut, kun taas kysyit... :heh:
Mitä en muka huomannut?
DUH, minä sanoin, että mitä väliä sillä on mitä Maza on sanonut. Ei Maza mistään mitään tiedä :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Jaa, mä taas olen viime aikoina huomannut, että Mazalla on aika hyvä musiikkimaku... :peukku:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mazan ykkönen vuonna 2006 Ateenan kisoissa: LORDI!!!
Koita kestää!!

Ja nyt tietysti tulee aamulla Maza pörhältäen tänne ja kiistää kaiken, että ei ooo, eii ooo, mutta asiasta on todisteita ihan videokameralle tallennettuna! :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Toi on kyllä kamalaa... :eeek:

Mutta muuten Mazan listoja lueskelleena olen huomannut, että on yksi tämän palstan eniten omaa makuani lähellä oleva viisuilija... :peukku:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Erilaisuus on rikkaus!! :heh:

Teräsbetoni = erilainen Suomen edustaja!! :uujee: :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8388
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hapa kirjoitti:
hra47 kirjoitti: Pakarinen valittiin kolmesta ... tai neljästä syystä:

1) koska se oli idoli
2) koska se oli hyvin suosittu idoli
Mutta ulkomailla Pakkis ei ollut mikään idoli. Ja eihän se sitten menestynytkään. Suomessa on viime vuosina luultu, että suosittu ja tunnnettu esittäjä on sitä myös ulkomailla...
Eihän sitä ulkomaalaiset Suomen edustajaksi valinneetkaan. Höh.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Ulkomaalaiset ovat olleet kuitenkin Johanna Kurkelan puolesta.

Nyt odotan jännityksellä, mtä huominen tuo tullessaan.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hapa »

gentedimare kirjoitti: Teräsbetoni = erilainen Suomen edustaja!! :uujee: :heh:
Mutta ei se Cristalkaan mikään tavis ole. Ja Kari Tapio taitais tehdä viisujen kaikkien aikojen ikäennätyksen... :peukku:

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hapa »

hra47 kirjoitti:Eihän sitä ulkomaalaiset Suomen edustajaksi valinneetkaan. Höh.
Ei tietenkään, mutta tarkoitin, että suomalaiset luulevat alitajuisesti Suomessa supersuositun laulajan olevan tähti myös ulkomailla. Laura, Siltsu ja Hanna valittiin kaikki vaan sen takia, kun kaikilla on Suomessa suuret fanikerhot. Biisit olivat ihan kehnoja ja viisutulokset samoin.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42823
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Sagapo kirjoitti:Oli Lordi mummojen ja muiden tosikoiden mielestä nolo ryhmä, joka pilaa Suomen maineen.
Nyt pitää kyllä puolustaa mummojen mainetta: Mummot ei ole tosikkoja. Huumorintaju tuppaa kasvamaan vuosien myötä. Kokemukseni mukaan kaikkein tosikoimpia on teinixit, joille on tärkeää olla just samanlaisia kuin kaverit.

Muistakaa nykynuoret, että kun mummot olivat nuoria, syntyi rokkenroll! Kyllä mummot rokista diggaa. Seurailin aikoinaan Marttaliiton keskustelupalstaa, ja siellähän ne hehkutti Lordia ihan kybällä siinä vaiheessa kun se oli valittu Suomen edustajaksi. (No ei siellä kaikki ole mummoja, mutta moni mummoksi tietämäni hehkutti, ja tädit myös!) Ja viime vuoden karsinnassa mummoikäinen äitini äänesti Lovexia. Jotta ottakaapa nyt puhelin kouraanne ja pirauttakaa mummolenne, kellä sellainen vielä on, ja kehottakaa äänestämään Terkkareita, jos tästä biisistä siis tykkäätte. Samalla voitte muutenkin jutella mukavia sen kanssa.
kummituseläin kirjoitti:No mutta vanha kunnon koppotikoppotikomppihan sopii tähän kipaleeseen kuin nenä päähän
Niin juuri. Hanna Marshilla on muuten paikoin jokseenkin samanlainen!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8388
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hapa kirjoitti:
hra47 kirjoitti:Eihän sitä ulkomaalaiset Suomen edustajaksi valinneetkaan. Höh.
Ei tietenkään, mutta tarkoitin, että suomalaiset luulevat alitajuisesti Suomessa supersuositun laulajan olevan tähti myös ulkomailla. Laura, Siltsu ja Hanna valittiin kaikki vaan sen takia, kun kaikilla on Suomessa suuret fanikerhot. Biisit olivat ihan kehnoja ja viisutulokset samoin.
No ei noi olleet mitään tapaus Rönningin rinnalla, joka on Suomen pohjakosketus lähivuosilta. Mieluummin rämmin jumbosijoilla ihan vaan kotimaisin voimin kuin haalin vielä kaiken huipuksi ulkomaisia ruikuttajia leikkimään "kansainvälistä"

Sitäpaitsi Pakarisen menestys viisuissa on kyllä tulkintakysymys. Helsingin viisuissa kävi vähän suurempi aalto länsimaista musiikkia vastaan, mikä näkyi kyllä muidenkin maiden menestymättömyydessä. Ruotsilla meni vieläkin kehnommin. Koska Suomi on muka viimeksi saanut 12 pojoa jos Lordi jätetään laskuista? Pitääkö mennä ihan 70-luvulle asti ja Lapponiaan? Pakarisen esitys kuitenkin sai 12 pistettäkin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Onpas tämä akti taas puhuttanut illan ja yön aikana täällä kuppilassa. :kups: Omasta puolestani voin sanoa, että ei Euroviisuista kyllä mitkään ns. hevikisat mun mielestä ole tulossa vaikka Teräsbetoni Belgradiin pääsisikin. Musta Suomen Euroviisu-karsintojen rikkaus on ollut parina viime vuotena juuri monipuolisuus - niin ns. tavallinen yleisö (ja tätä en sano pahassa mielessä) ja myös me ns. Euroviisu-asiantuntijat (ja tätä en sano ylpeilläkseni) saamme todellakin rikastuttaa omaa musiikkimakuamme ja tuulettaa mieltymyksiämme. :mrgreen: Minä olen ainakin tässä parin viime vuoden aikana löytänyt myöskin ns. heavy- tai metallimusiikista helmiä omaa välillä kovinkin harmaanbeigeä elämääni rikastuttamaan. :tuuletus: Samoin muut ns. kevyen musiikin genret ovat tulleet tutummiksi, kun koko karsintamme ei ole ollut vain ja ainoastaan minun mielimusiikkiani eli iskelmää ja discoa. :tapu:

Ja mitä tähän viisuun tulee, niin tästä mä pidin ensikuulemalla ja paljon! Samaa ei voi sanoa esim. Lordista tai Thunderstonesta. Ne vaativat itseltäni useamman kuuntelun ja tarkemman tutustumisen.

Mä ootan niin kovasti NÄKEVÄNI tämän aktin livenä tänään! Ensin kenraaleissa ja sitten itse lähetyksessä! Ja jos yhtye ja viisunsa puhuttaa jo nyt näin paljon, niin veikkaan että puhe vain yltyy illan aikana tässäkin topicissa! Tämä laulu, yhtye ja varmastikin myös esitys kiinnostaa!!!!! :tapu:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:tapu:
Muovimiekkaa odotellessa :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti::tapu:
Muovimiekkaa odotellessa :tapu:
:tuuletus: Jee, miekat Jee!!! :tuuletus:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Miten niin YLE yrittää tehdä hevikisoja? YKSI ns. hevimpään puoleen menevä artisti.
Millä perustelet, että terä'sbetonille järjestetään viisuvoittoa. Toi nyt on todella paksua
Leidee ei kai huomannut Eurovision '08 julistetta Tohlopin käytävillä, jossa Teräsbetoni on isossa kuvassa ja muut osanottajat pieninä siellä ympärillä tyyliin: "Myös mukana näissä alkukarsinnoissa". :rofl:
Crumbland on minun korviini vielä "hevimpää" eli räimeämpää, kuin Teräsbetoni :ylppis:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No leidee ei sitten varmaan huomannut sitä, tai huomasin, mutta en kiinnittänyt huomiota, että TB ois ollut isompana kuin muut. Hapa ei ole kuitenkaan sitä nähnyt.... (aiku tää tietää) :heh:
No kyllä mä Hapan tunne, ei ole nähnyt. Eli hän perustaa näkemyksensä vain siihen, että esiintyy SEMISSÄ vikana. Siis haloo? Onko ketään kotona? :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

No ehkä Tohlopin käytäville ripustetut julisteet eivät ihan kauheasti vaikuta kansan äänestyskäyttäytymiseen :mrgreen:
Ehkä Hapa muistelee Ruotsin karsintoja ja Craculaa, joka voittaa AINA 100-prosenttisen varmasti Melodifestivalenin, kunhan vain ottaa niihin osaa :surrur:

Avatar
RichNubukka
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 21 Helmi 2008, 18:43

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja RichNubukka »

En voi tajuta, että kaikki haukkuu tätä paskaks, koska hevii on nähty jo. Eka voitto, sitten 16. sija ja se 16.sija, tuli huonosta showsta ja ei-niin-hyvästä biisistä. Jos Thunderstone (tai jopa Lovex :roll: )olisi päässy edustamaan, oltais sijoituttu 10 parhaan joukkoon. Kuitenkin asiaan...

Tämä biisi on se mitä etsittiin jo viime vuoden viisuihin ja olen sitä mieltä, että tää menestyy! Parhainta ovat ne Huh-hah huudot. :mrgreen: Biisi kokonaistuutena on erinomainen ja uskon vahvasti, että tällä sijoituttaisiin korkealle! :tuuletus:
You know that I know it 8)

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Hapa kirjoitti:Ruotsissa ne ainakaan ei arvo mitään paikkoja, ainahan siellä ykkössuosikit on viimeisinä. Onhan sillä esiintymisjärjestyksellä väliä, viimeinen esiintymispaikka on aina paras.
Skitsnack, lilla vän. Ruotsin finaalin esiintymisjärjestys arvotaan, kuten on moneen otteeseen todettu Ruotsi-ketjuissa. Ja numerolla 10 on 2000-luvulla voitettu tasan KERRAN, viime vuonna The Ark. Tässä vähän tilastoa sulle...

2000 Roger Pontare: esiintymisnumerolla 6
2001 Friends: numerolla 8
2002 Afrodite: numerolla 1
2003 Fame: numerolla 1
2004: Lena Ph.: numerolla 6
2005 Martin Stenmarck: numerolla 1
2006 Carola: numerolla 7
2007 The Ark: numerolla 10

Että se siitä sun teoriasta viimeisen paikan suhteen Ruotsissa, semit on sitten toki erikseen, mut finaalissa näin. Revi tästä! :rofl: Itse asiassa numerolla yksi on voitettu useimmin tän nykyisen semifinaalisysteemin aikana Ruotsissa.

:hiips:

Edit: Carolan esiintymisnumeron näppäilyvirhe korjattu...
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 22 Helmi 2008, 09:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Täällä puhutaan nyt SEMIFINAALIEN esiintymisjärjestyksistä ei FINAALIEN :roll:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

tonywerner kirjoitti:Täällä puhutaan nyt SEMIFINAALIEN esiintymisjärjestyksistä ei FINAALIEN :roll:
No, vaikka sitten semien, mutta sittenkään Hapan teoria viimeisestä esiintymispaikasta ei pidä paikkaansa Ruotsissa. Toki monelta osalta kyllä, ainakin 2002, 2006 ja 2007, Stenmarckin tapausta en nyt jaksa muistaa tähän hätään, mutta Fame ainakin esiintyi aika alkupäässä semissään ja esiintyikö Lenakin numerolla yksi, nyt en pysty tarkistamaan...

Eikä päde mielestäni Suomenkaan semeissä. Muistanko oikein, ettäLordi oli ekana lavalla semissä ja kun silloin, samoin kuin viime vuonna oli tuo kaks biisiä jokaisella artistilla-systeemi, niin HRH kuultiin semin neljäntenä biisinä ja oliko ne Hannankaan esiintymisnumerot semissä kolme ja kuusi? :roll:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Lukittu