Cristal Snow - Can't Save Me

ESC 2008 -arkisto.

Cristal Snow: Can't Save Me

*****
43
28%
****
41
26%
***
31
20%
**
17
11%
*
23
15%
 
Ääniä yhteensä: 155

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja sauna »

Tämä olisi lordin jälkeen toinen ehdokas euroviisujen historiassani josta olisin todella ylpeä :draamaa: Olisipa mahtavaa kokea sekin tunne taas kerran :surrur: . Äänestän häntä niin paljon että muilla ehdokkaille ei ole mitään jakoa näissä kilvoissa lol :puhelin:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Speed »

FINALS


I made it through to the finnish finals; thank you SO MUCH for your comments and love and support!!

Sorry that I havent been able to comment back! But I have read everything tou've written!

NEXT SATURDAY IF YOU CAN: VOTE!!!! VOTE AS MUCH AS YOU CAN AFFORD!!!! AS MANY TIMES AS YOU CAN. every vote counts!!
http://blog.myspace.com/index.cfm?fusea ... =361321372" onclick="window.open(this.href);return false;


Yes, we will... :joojoo:

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Speed kirjoitti:Yes, we will... :joojoo:
Oh, yes we definitely will! :draamaa:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12020
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja sziget »

Kirjoitan suomeksi, vaikka se kuulemma onkin ihan tyhmä kieli.

Video on loistava, ja biisistä olen alkanut pitää. :/ Karsintaesitystä en ymmärtänyt, seisoskelu näytti vain omituiselta. Syytän ohjaajaa, etten joutuisi itse tunnustautumaan tyhmäksi. :shh:

Ääniosuus 27,4 % yllätti myönteisesti, kun Teräsbetoni oli sentään samassa erässä. Assolutamente edustuskelpoisempi kuin kaksi taakseen jäänyttä. :joojoo:

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Liz »

Voisiko Cristalin menestyssauma olla siinä, että hän saa mummomafian puolelleen - ilmeisesti monet vanhemman ikäpolven edustajat ovat tykänneet? Saman tempun teki myös Lordi, nuorethan ne etupäässä olivat, jotka silloin häpesivät. Mummomme saattavat olla yllättävän fiksuja, kuulihan silloinkin kommentteja, ettei sinne viisuihin nyt mitään Jukka Kuoppamäkeä voi lähettää. Jospa mummoillamme olisi tänä vuonnakin hyvä maku :peukku:

En jaksa uskoa että Kartsaa tai Konttista äänestetään tarpeeksi, mutta TB on paha. Cristalin jälkeen kannatan TB:tä, mutta kovasti toivoisin Cristalin voittavan, hän olisi taas jotakin erilaista, TB on liian lordimaista. Ja on Cristalin biisikin parempi, ja se video, oih :draamaa:

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja JIM »

Mä uskon että monet vanhemman polven väestäkin haluaa jotain modernia musaa viisuihin, ainakaan mun suvussa ei paljon Kari Tapioille :eiei: ääniä oo ropisemassa, kun oon kysellyt niin äänet on suuntautumassa Cristalille tai Movetronille. :peukku:

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

AnnFredi kirjoitti:Mun mielestä tästä kappaleesta puuttuu jotain. Tällaisenaan se on vähän tylsä. Toisaalta Cristal itse vaikuttaa tajuttoman sympaattiselta tyypiltä, jolle ei voi kuin toivoa pelkkää hyvää. :ihana:
Puuttuu minustakin. Alun oh-out ovat tavattoman latteita ja kokonaisuuden keskinkertaisuus ja koukuttomuus vaivaavat.

Minusta Cristal ei taas vaikuta erityisen symppikseltä.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Speed »

Cristal Snow saa törkypostia
26.02.2008 08:36


Suomen euroviisukarsinnan finalisti Cristal Snow on saanut törkeää vihapostia, kertoo Iltalehti.

32-vuotias artisti sanoo lehden haastattelussa, että törkeä palaute on vain kasvattanut.

- Joissain sähköposteissa sanotaa, että ammu itsesi tai sinut pitäisi hirttää, Cristal Snow kuvailee.

- Ihmiset heijastaa omaa itseään minusta. Ne kirjoittaa, että sinun takiasi lapsemme kärsivät tai ovat kieroutuneita.

Kankaanpäässä syntynyt Cristal Snow on opiskellut teatteria ja tullut tunnetuksi drag queenina. Vuonna 2006 hän voitti Miss Drag Queen -kilpailun.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1493093" onclick="window.open(this.href);return false;

:shock: :lohduton:
Tappouhkauksia!
26.2.2008 4:02
Cristal Snow on noussut hetkessä kotimaan puhutuimmaksi artistiksi.

- On tullut mummoiltakin ääniä, että he ovat äänestäneet. Teinit tuijottaa junassa ja taksikuski pyysi nimmaria. Kun viisuissa on artisteja, jotka pönöttää paikoillaan, mä menen aropupuna ympäri lavaa. Se on teatterissa opittua, Cristal nauraa.

New Yorkissa Cristal viihtyi seitsemän vuotta. Suomessa hän kävi vain kerran. Asuinpaikkana oli Spanish Harlem, Times Square ja Upper West Side. Naapurina laulaja Cyndi Lauper.

- Tein linjapäätöksen Nycissä, että olen Cristal. En pystynyt laulamaan omana itsenäni, ainoastaan hahmossa.

Kaikki kuitenkin palautui uomiinsa ja Suomessa artistiura sai hyvän lähdön. Singlet Pump It Up, Cristal Clear ja Scarred ovat saaneet radiosoittoa ja viisukappale Can`t Save Me on jo koko kansan tietoudessa. Cristal on tosin varautunut siihen toiseenkin vaihtoehtoon.

- Mä olen aina halunnut viihdyttää. Keikat on lisääntyneet ja tää on mulle sitä unelmaa. Voitin tai en. Aina on tullut lokaa niskaan.

Vihapostiakin on tullut, mutta se on kasvattanut halua näyttää kaikille. Klassinen tilanne.

- Jossain sähköposteissa sanotaan, että ammu itsesi tai sinut pitäisi hirttää. Ihmiset heijastaa omaa itseään minusta. Ne kirjoittaa, että sinun takiasi lapsemme kärsivät tai ovat kieroutuneita. Rokkisyndroomaa.

- Luuleeko ne tosiaan, että mä näin pienestä lopettaisin musiikin tekemisen? En tosiaan!


http://www.iltalehti.fi/viihde/200802257300327_vi.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja celestes »

:lohduton: Joidenkin ihmisten suvaitsemattomuus saa kyllä mut kiehumaan :termari: :jumankauta: :hak:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Speed kirjoitti:"sinun takiasi lapsemme kärsivät"
:rofl: Ei tsiisus sentään!

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

celestes kirjoitti: :lohduton: Joidenkin ihmisten suvaitsemattomuus saa kyllä mut kiehumaan :termari: :jumankauta: :hak:
Pitäisivät ajatuksensa oman päänsä sisällä, ei tarvitsisi Cristalille niistä avautua! :femme:
Toivottavasti Cristal kuitenkin osaa jättää sellaisen "palautteen" omaan arvoonsa. :joojoo:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja JIM »

Jotkut tälläisten postien kirjottajat voivat olla todella julmia. Minkälaiset "AIKUISET" ihmiset viitsivät tälläisiä hirveyksiä, kuten "sinut pitäisi hirttää" kirjoittaa Cristalille. :eiei: Nämä kyseiset ihmiset taitavat olla niin epävarmoja omasta identiteetistään, että tälläiseen sortuvat. Ihmettelen kyllä kun vielä vuonna 2008, ihmiset eivät salli jokaisen olla omana itsenään, sellaisena minä itsensä onnelliseksi tuntevat tässä maailmassa. <3 Cristalin pisteet vaan nousee toisten ihmisten mielessä ja ainakin minun. :peukku:
Viimeksi muokannut JIM, 26 Helmi 2008, 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

JIM kirjoitti:Jotkut tälläisten postien kirjottajat voivat olla todella julmia. Minkälaiset "AIKUISET" ihmiset viitsivät tälläisiä hirveyksiä, kuten "sinut pitäisi hirttää" kirjoittaa Cristalille. :eiei:
Miusta kaikista hirveintä on se, kun tuollaisen kommentin kuulee ala-asteikäisen lapsen suusta. :lohduton:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja JIM »

Totta. Siitähän oikein huomaa miten "suvaitsevassa ilmapiirissä" lapsi on kasvanut. Ja asenteiden sekä suvaitsemattomuuden kierre on valmis. :lohduton:

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

JIM kirjoitti:Totta. Siitähän oikein huomaa miten "suvaitsevassa ilmapiirissä" lapsi on kasvanut. Ja asenteiden sekä suvaitsemattomuuden kierre on valmis. :lohduton:
Näinpä. Miuta huolestuttaa suuresti mihin tämä maailma on menossa. Tilanne pahenee tietyissä asioissa vain koko ajan, vaikka joka puolella hehkutetaan sitä suvaitsevaisuutta ja maailman muuttumista paremmaksi paikaksi kaikille. :lohduton:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Ananias
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 22:04
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Ananias »

No ohhoh mitä juttua taas. Ihmiset(siis törkypostin kirjottajat) osottaa taas niin loistavasti oman tyhmyytensä. Tuskin niistä kukaan on kehdannu ees laittaa oikeeta nimeensä alle. Säälittävää. Lähinnä huvittaa se, että miten jotkut on olevinaan niin cooleja ja kovia jätkiä lähetellessään tollasia tappouhkauksia. Äh, sanat ei taas riitä. Tuommonen on niin lapsellista.... ihan keneen tahansa se kohdistuukaan.

"sinun takiasi lapsemme kärsivät tai ovat kieroutuneita"
Jos joku ihan tosissaan väittää tällasta (kyllä, sellaisiakin ihmisiä on olemassa jotka ovat hyvinhyvin tosissaan) niin taitaa olla todella ahtaassa kopissa elänyt ihminen. Kenties pehmustetussa sellaisessa.

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja sauna »

Että tämmöstä taas :lohduton: Suomalaiset osaavat todella olla suvaitsemattomia sanon minä vaan. Mitäköhän näiden kommenttien kirjottajat ajattelisivat jos heidän tutulle/kaverille tämmöstä palautetta annettaisiin. Varmaan suhtautuisivat tämmöseen vähän vakavammin jos läheistään tai itseään oltaisiin tällä tavoin arvostelemassa :draamaa:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja romualdo »

oli kyllä heikoimmin kuvattu esitys kuin mikään koskaan, tuota huppujuttua ei olis tarvittu... musiikillisesti hyvin vaatimaton mutta... persoonallisuutta kehiin... äitini kysyi että onko tuo ollut kolarissa....!

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

romualdo kirjoitti:äitini kysyi että onko tuo ollut kolarissa....!
Äidille suosittelisin näön tarkastusta mahdollisimman pikaisesti. :joojoo:

:heh:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mutta hyvä vaan lauantain kannalta, että Cristal näkyy ja kuuluu, vaikka ikäviä juttujahan nuo ovat. Just soitti mun yksi viisuja ennen halveksinut ystävä, joka on Cristalin hyvä kaveri ja on kuulemma ihan täpinöissään tulossa Kultsalle :tapu: Ihanaa, miten kaikki ihmiset lopulta kääntyvät viisujen puolelle :tapu:

Avatar
Ananias
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 22:04
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Ananias »

romualdo kirjoitti: tuota huppujuttua ei olis tarvittu... musiikillisesti hyvin vaatimaton mutta... persoonallisuutta kehiin...
Huput on just parhaita, älyttömän hienoja! tuommoset isot varsinkin. Cristalilla on kyllä tosi hieno tyyli, ei voi muuta sanoo. Oon ihan tykästynyt. Sopii sen musiikkiin tuo tummanpuhuva hupputyyli. Ja musta vaatetus tuo hienosti kontrastia kun kasvot ja hiukset on niin vaaleet. Samalla korostuu Cristalin persoonallisen kauniit kasvonpiirteet!

Kun ekan kerran kuulin ton cs:n euroviisubiisin alun niin ajattelin, et mikä helkkari tää nyt on olevinaan. En jaksanu kuunnella alkusekuntteja pidemmälle. Myöhemmin kuitenkin kuuntelin sen kokonaan ja kiinnostus heräs. Etsin samantien kuunteluun muitakin cs:n biisejä ja tykästyin niihin. Nyt oon jo monta päivää kuunnellu niitä ja oon ihan koukussa. :shock: (normaalisti kuuntelen kyllä elektronista musiikkia mutta vähän erityyppistä)
Sanoisin, että herran muut biisit on parempia kun tämä euroviisuttelu, mutta olen kyllä siihenkin ihan koukkuuntunu... :roll:

Tässä siis yksi äänestäjä lisää! Kyllä cristal snow vielä saadaan suomea edustamaan tämän vuoden viisutteluihin! :tuuletus:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Speed »

Ananias kirjoitti:
Tässä siis yksi äänestäjä lisää! Kyllä cristal snow vielä saadaan suomea edustamaan tämän vuoden viisutteluihin! :tuuletus:
:peukku:

Lauantaina jännittää varmaan niin paljon etten pysty puhumaan. Kuivaharjoittelen vain äänestysviestien lähettämistä.

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja sauna »

Speed kirjoitti:
Ananias kirjoitti:
Tässä siis yksi äänestäjä lisää! Kyllä cristal snow vielä saadaan suomea edustamaan tämän vuoden viisutteluihin! :tuuletus:
:peukku:

Lauantaina jännittää varmaan niin paljon etten pysty puhumaan. Kuivaharjoittelen vain äänestysviestien lähettämistä.
:rofl: Samoin. Vielä olisi enää 4 päivää jäljellä :uujee: Odottavan aika on pitkä valitettavasti. Olen jo kaksi ihmistä käännyttänyt cristallia äänestämään, enkä lopeta tähän :heh:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Speed »

Cristalin CSM-SINKKU on nyt latauskaupoissa, tosin sinkku sisältää vain kyseisen CSM kappaleen (tuliskohan myöhemmin remixejä :mitvit: )

Itse en ajatellut ostaa sitä Euroviisut 2008 kokoelmaa, mutta silti haluan tukea niitä artisteja joiden kilpailukappaleista pidän.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Mäkin olen saannut jo yhen ihmisen houkuteltua äänestämään Cristalia :mrgreen: Ja tietysti itse paukutan menemään.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Speed »

The Prophecy -levyn kansi

http://www.hmc.fi/files/the_prophecy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Fierce! :joojoo: Pakko ostos.

Edit: Cdon:ssa albumi on "seuraa tilannetta" vaiheessa.

Kappalelista on seuraavanlainen:
01: The Prophecy
02: Cristal Clear
03: The Message
04: Pump It Up
05: Cant Save Me Albumiversio
06: Scarred
07: Money Can´t Get Enough
08: Kurisataru
09: China Cool
10: Rock Your House
11: Dont Stop
12: Fresh Step
13: Jump Break The Ground / You Dont
14: Pump It Up
15: Cristal Clear
16: Scarred
17: Cant Save Me

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja sauna »

Hieno kansi :peukku: Kappalelistakin lupailee hyvää (jos niistä sitten lainkaan voi mitään päätellä :mrgreen:) Niin tosissaan pakko ostos. Oho :uujee: Cristal clear kappale on ylittäny sadantuhannen rajan youtubessa :tapu:

mahdoton
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Helmi 2008, 17:36

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja mahdoton »

PAKKO ostaa toi levy vähä se on varmaan hyvä<3333

Oon katsonut tota CSMmusavideoo jotain tuhatkertaa se on vaan niin hyvä:O
APUA!

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mä alan hiljalleen vakuuttua, että tässä on potentiaalia. :tapu:
Raipatirai

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Naali »

Potentiaalista oon jo vakuuttunut muutenkin. Levyn kansi on ihan huippuhieno ja biisit kivoja. Ihana Cristal Snow! :surrur:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Lukittu