Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

ESC 2008 -arkisto.

Teräsbetoni: Missä miehet ratsastaa

*****
58
31%
****
40
22%
***
15
8%
**
19
10%
*
53
29%
 
Ääniä yhteensä: 185

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

BruiseViolet kirjoitti: Ja ihan lopuksi on sanottava, että jatkuva nillittäminen milloin mistäkin ihan vaan sen takia että pääsee taas nillittämään on kaukana miehekkyydestä. Ottakaa oppia mitä se miehekkyys tarkoittaa vaikkapa Teräsbetonilta. :heh:
Oops! :hihi:

:tuopit:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

BruiseViolet kirjoitti:Ottakaa oppia mitä se miehekkyys tarkoittaa vaikkapa Teräsbetonilta. :heh:
:mrgreen: Tohon voisi vielä lisätä, että kantsis myös käydä katsomassa kuinka hyväkäytöksisesti ja asiallisesti nää jäpät vastailee vieraskirjoissaan teräsbetonin ja j aholan omilla sivuilla miltei jokaiseen jätettyyn viestiin, dissauksiinkin. Siitäkin voi ottaa oppia, on miehekästä ja reilua.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Katten-Gustaf kirjoitti:
hra47 kirjoitti: Eikös se mr. Loordikin aikoinaan sanonut saman asian suunnilleen samoin sanoin.
Sanoi, aika tarkkaan samoilla sanoilla.

Sehän sitten kertoikin kaiken tarpeellisen Lordin asenteesta ja suhtautumisesta viisuihin, kuten Ateenassa näimme.

:hiips:
Niin, ja onhan itse Mr. Lordi myöntänyt miljoonaan kertaan, että ei viisuvoitto hänelle ollut mikään supersuuri asia, kun hän ei vaan yksinkertaisesti ole niin voitontahtoinen. Ja sanoin heti perään, että esim. rumpali Kita hyppi suurinpiirtein sohvilla ja oli ihan täpinöissään koko ajan. Mutta Mr. Lordille tämä oli vain yksi keikka muiden joukossa, tapa tuoda orkesteri esille ja se olisi tapahtunut joka tapauksessa, tuli voittoa tai ei :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Kita onkin aina ollut niistä mun suosikki. :ihana:

Ai miten niin ot? :hiips:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kyllä mäkin taisin aika lailla Kitaan rakastua Ateenassa :ihana:
Vaikka alkujaan mun suosikki olikin Ox. Se vaan on niin komee :kuolaus:
Mutta Kitan ääni sai mut lumoutumaan ja se asenne :ihana:

Onneks vaan vähän OT myös :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Kohta Timoteus tulee ja siirtää teijän ooteet sinne avaamaansa (vaik mun nimellä meni sen tekemäänkin :mulk:) paikkaan. :draamaa:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Conductor »

gentedimare kirjoitti:
Conductor, oletko sinäkin siis sitä mieltä, että TB on idiootti bändi, kun ei tiedä kuinka monta viikkoa joutuvat reissussa olemaan? :roll: Senkö takia komppaat Mazaa ja Ukkia?
No en kyllä ole käyttänyt gentedimaren mainitsemaa haukkumasanaa missään yhteydessä, ainoastaan :eeek:, joten älä väitä sellaista mitä en ole sanonut. Komppasin Mazaa ja Ukkia sen vuoksi että heidän mielipiteet käyvät yksiin minun mielipiteideni kanssa TB:sta. En pidä TB:sta yhtyeenä enkä heidän kilpailukappaleestaan, se on erittäin vastenmielinen.
Viimeksi muokannut Conductor, 27 Helmi 2008, 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Conductor »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:haa

Onnea conductorille tuhannennesta viestistä! (Voi pa*ka!)
:mitvit: Sorry vaan, mutta sinä olet kyllä lähempänä 1000. viestiä kuin minä ! :peukku:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Speed »

Conductor kirjoitti:

:mitvit: Sorry vaan, mutta sinä olet kyllä lähempänä 1000. viestiä kuin minä ! :peukku:
Tämän KETJUN tuhannes viesti oli Sinun kirjoittama.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Conductor kirjoitti: :mitvit: Sorry vaan, mutta sinä olet kyllä lähempänä 1000. viestiä kuin minä ! :peukku:
Joo sait nimiisi Teräsbetoni-ketjun 1000:n viestin - kohtalon oikkuja ;).

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Conductor »

Speed kirjoitti:
Conductor kirjoitti:

:mitvit: Sorry vaan, mutta sinä olet kyllä lähempänä 1000. viestiä kuin minä ! :peukku:
Tämän KETJUN tuhannes viesti oli Sinun kirjoittama.

:draamaa: :puna:

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Kävin nyt sitten vielä Youtubessa kuuntelemassa noita TB:n vanhempia hittejä selvittääkseni (lähinnä itselleni) mistä se antipatia tätä bändiä kohtaan alunperin johtui ja varsinkin miksi en sitä samaa antipatiaa tunne tän viisubiisin kohdalla vaan päinvastoin diggaan siitä!

Selvisi et tästä viisubiisistä puuttuu sellaiset kaameat lelumetallille ominaiset ohuenkuuloiset kitarasaundit, turhat tiluttelut ynnä muut löysäilyt joita mun kuuloaistini ei ole voinut sietää noissa Taivas Lyö Tulta jne. hittibiiseissä. Tässä ratsastusbiisissä on sitä vastoin alusta loppuun hemmetin hauska ja jykevä laukkakomppi joka ei laahaa (esim. toi Taivas Lyö Tulta oli kompiltaan paljon hitaampi mitä sen muistelin olevan), kunnon kitarasaundit ilman turhaa tiluttelua sekä vahva laulusuoritus miehekkäillä huh hah huudoilla varustettuna. Ei noi aiemmat hitit ole saaneet mun jalkaa vipattamaan tai päätä heilumaan, ja kas tästä se johtui! :uujee:

Toki tiedän vain noi hitit, kenties itse levyillä se tavara on ollut enemmän mun makua vastaavaa.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Miksi, oi miksi, suomalaiset laittaa tämän viisuihin? En voi ymmärtää... Tänään sain kunnon epätoivo kohtauksen kun mietin miten tulen häpeämään tätä. Ja Suomessahan ei tapahdu mitään yllätyksiä, joten ennakkosuosikkihan sinne tietysti lähtee. Mutta mutta, toivotaan että tällä kertaa tulisi kunnon jättiyllätys.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

minnie kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti: Miks mie leikin tuon tuosta päässäni ajatuksella, että voi kun Lovex ja Anyone Anymore olisi ollut tyrkyllä vasta tänä vuonna. :draamaa:
Nii, mutku ei o. Viime vuonna olis ollu tarjolla, muttei kansalle kelvannu. :(

Toivottavasti kansa ei tee tänä vuonna samaa virhettä Teräsbetonin kohdalla.( :pliis:) :kups:
Luojan kiitos ei ole. Sitä bändiä mä en IKINÄ halua nähdä Suomea edustamassa. Tai sitten ehkä, jos a) laulaja vaihdetaan tai b) laulaja opettelee laulamaan. Mutta ihan sama mulle, itkekää te vaan sen perään, ITKEKÄÄ! :heh: :rofl:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

JeSSSe kirjoitti:
minnie kirjoitti: Nii, mutku ei o. Viime vuonna olis ollu tarjolla, muttei kansalle kelvannu. :(

Toivottavasti kansa ei tee tänä vuonna samaa virhettä Teräsbetonin kohdalla.( :pliis:) :kups:
Luojan kiitos ei ole. Sitä bändiä mä en IKINÄ halua nähdä Suomea edustamassa. Tai sitten ehkä, jos a) laulaja vaihdetaan tai b) laulaja opettelee laulamaan. Mutta ihan sama mulle, itkekää te vaan sen perään, ITKEKÄÄ! :heh: :rofl:
:'( Yhyhy..tää nyt kyynelehti hieman. Muttei enää. Turha itkeskellä vanhoja.

Nyt on uudet tuulet ja uudet purjeet. :tuuletus:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

TOTUUDENPUHUJA

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

Conductor kirjoitti: :mitvit: Sorry vaan, mutta sinä olet kyllä lähempänä 1000. viestiä kuin minä ! :peukku:
|
Ei vaan tuo mun "haa"-viesti oli 1001:s, kun eilen sen syötin.
|
|

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

minnie kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti: Miks mie leikin tuon tuosta päässäni ajatuksella, että voi kun Lovex ja Anyone Anymore olisi ollut tyrkyllä vasta tänä vuonna. :draamaa:
Nii, mutku ei o. Viime vuonna olis ollu tarjolla, muttei kansalle kelvannu. :(

Toivottavasti kansa ei tee tänä vuonna samaa virhettä Teräsbetonin kohdalla.( :pliis:) :kups:
Voikun tekis tänä vuonna sen virheen, tekispä :pliis:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Toivossa on hyvä elää, sano lapamato.
:mrgreen:

:tuuletus:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

BruiseViolet kirjoitti:Selvisi et tästä viisubiisistä puuttuu sellaiset kaameat lelumetallille ominaiset ohuenkuuloiset kitarasaundit, turhat tiluttelut ynnä muut löysäilyt joita mun kuuloaistini ei ole voinut sietää noissa Taivas Lyö Tulta jne. hittibiiseissä. Tässä ratsastusbiisissä on sitä vastoin alusta loppuun hemmetin hauska ja jykevä laukkakomppi joka ei laahaa (esim. toi Taivas Lyö Tulta oli kompiltaan paljon hitaampi mitä sen muistelin olevan), kunnon kitarasaundit ilman turhaa tiluttelua sekä vahva laulusuoritus miehekkäillä huh hah huudoilla varustettuna.
Olen kyllä saundeista aika pitkälle samaa mieltä - tuottajahan vaihtui ekan levyn jälkeen Hiili Hiilesmaaksi ja tastat samalla mehevöityivät huomattavasti. Ja mustakin tää laukkakomppi ja rummut on älyttömän hienot. Mutta ekalla levyllä on kyllä pari huikeaa biisiä, päällimmäisenä ihana slovari metallisydän, jonka 2-3 ekaa minuuttia on todella komeeta laulantaa. Loppu on saundien (etenkin kuoron kömpelöhkön) takia ei-niin-hyvä, mikä on aavistuksen sääli. Mutta ne hititkin ovat erittäin hauskoja.

TOTUUDENPUHUJA

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

Hurrican kirjoitti:
minnie kirjoitti: Nii, mutku ei o. Viime vuonna olis ollu tarjolla, muttei kansalle kelvannu. :(

Toivottavasti kansa ei tee tänä vuonna samaa virhettä Teräsbetonin kohdalla.( :pliis:) :kups:
Voikun tekis tänä vuonna sen virheen, tekispä :pliis:
|
|
Anyone anymorea vaivasi kertosäkeettömyys, tai se ei kuulostanut miltään ja tuli varkain kuin vain "sanottuna". Eli ei kaksinen sävellys. Meno ja sovitus oli ok sireenialkuineen ;)
|
|

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

ta1ja kirjoitti:Olen kyllä saundeista aika pitkälle samaa mieltä - tuottajahan vaihtui ekan levyn jälkeen Hiili Hiilesmaaksi ja tastat samalla mehevöityivät huomattavasti.
Pitänee tsekata sitten varsinkin tää uusi levy, eihän sitä tiedä vaikka musta tulis ihan fani. :heh:

Jee olis jo lauantai, mua jännittää! :tuuletus:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Conductor kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:
Conductor, oletko sinäkin siis sitä mieltä, että TB on idiootti bändi, kun ei tiedä kuinka monta viikkoa joutuvat reissussa olemaan? :roll: Senkö takia komppaat Mazaa ja Ukkia?
No en kyllä ole käyttänyt gentedimaren mainitsemaa haukkumasanaa missään yhteydessä, ainoastaan :eeek:, joten älä väitä sellaista mitä en ole sanonut. Komppasin Mazaa ja Ukkia sen vuoksi että heidän mielipiteet käyvät yksiin minun mielipiteideni kanssa TB:sta. En pidä TB:sta yhtyeenä enkä heidän kilpailukappaleestaan, se on erittäin vastenmielinen.
Siis mikä teitä vaivaa? Onko teiltä kaikilta tippunut aivosolu pois tässä inhon keskellänne? :rofl:
Enhän minä väittänyt, että SINÄ olet sanonut. Vaan Maza suuriinpiirtein näin sanoi, että ovat täys pönöjä kun eivät edes tiedä kuinka kauan ovat reissussa.... :draamaa:
Ja sinä komppasit perässä, joten sitähän minä nimenomaan tässä sinult tiedustelin, että kun kerta komppaat niin oletko samaa mieltä? Ilmeisesti et siis ole.... hyvä niin! :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mä tiedän jo seuraavan väheksymisen aiheen: Ahola ei tiennyt, että Dschingis Khan on alkujaan euroviisubiisi. Ihan varmasti se on siis tyhmä amispillurallaaja.

Asia selviää tästä haastattelusta:

http://www.iltalehti.fi/popstars/200802 ... 2_ps.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Siitä kyllä pitäisi selvitä muutakin, kuten, että TBn ongelma ei tosiaan ole se, että niiltä puuttuu älyä tai sivistystä.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ta1ja kirjoitti:Mä tiedän jo seuraavan väheksymisen aiheen: Ahola ei tiennyt, että Dschingis Khan on alkujaan euroviisubiisi. Ihan varmasti se on siis tyhmä amispillurallaaja.
Siis ihan järkyttävää draamaa. Siis mitä toi bändi ees tekee euroviisuissa? :rofl:

Ihan varmasti kaikki muut osanottajat tietävät, että DK ei olekaan suomalaisten tekemä biisi vaan Saksan viisu vuodelta 1979

Ainiin, mutta siis nythän TB:n vihaajat kääntävätkin tän jutun niin, että J.Ahola valehtelee, koska TB:n vihaajathan ovat nimeomaaan väittäneet, että TB laskelmoidusti kosiskelee viisuyleisöä HUH-HAH huudoilla! :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

"- Ja kun olen näitä karsintoja seurannut, niin karisman puute näyttää olevan kilpailijoiden yleisin riesa, Ahola lisää."

Onkohan Mr Ahola monestikin siis katsonut omaa esitystään :heh:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

JeSSSe kirjoitti:"- Ja kun olen näitä karsintoja seurannut, niin karisman puute näyttää olevan kilpailijoiden yleisin riesa, Ahola lisää."

Onkohan Mr Ahola monestikin siis katsonut omaa esitystään :heh:
Ehkä kyseessä on kuitenkin pitkän uran tehneeseen vanhepaan kollegaansa kunnioittavasti ja hyvinkasvatetusti suhtautava mies (toisin kuin eräät ;)), joka sanoo, että Kari-Tapiolla on kokemusta ja karismaa enemmän kuin heillä kaikilla muilla kilpailijoilla yhteensä :heh:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja minnie »

ta1ja kirjoitti: amispillurallaaja.
Amispillurallaaja. :draamaa: Karvanopat, wunderbaum...Datsun. Datsun Cherry...kirsikka. :surrur: :draamaa: Mun ratsuni. <3
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Nyt Muksa tuo tähän ketjuun omalta osaltaan positiivista ajattelua, olkaa hyvä.

Mulla on Northen Kingsin levy. :shock:
Siinähän laulaa mukana myös J.Ahola.
Esimerkiksi cover-versio ELO:n Don`t bring me downista on varsin loistava. Kyllähän kundilla ääntä piisaa... :hiips:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

MuzaMaza kirjoitti:Nyt Muksa tuo tähän ketjuun omalta osaltaan positiivista ajattelua, olkaa hyvä.
Accepted, enough :D. Lisäyksenä että muista sen juustolevyn laiskureista poiketen Ahola on sovittanut ne coverinsa itse.

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja itikka »

JeSSSe kirjoitti:Mutta ihan sama mulle, itkekää te vaan sen perään, ITKEKÄÄ! :heh: :rofl:
Ja taitaa täältä ensi sanat JeSSSelle olla, jos TB voittaa: "Ihan sama mulle, itke, poika ITKE!!!" :heh:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Lukittu