Cristal Snow - Can't Save Me

ESC 2008 -arkisto.

Cristal Snow: Can't Save Me

*****
43
28%
****
41
26%
***
31
20%
**
17
11%
*
23
15%
 
Ääniä yhteensä: 155

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

No HUH HUH. Tämä kolmen joukossa?? Hahaha... :heh:

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Superfinaaliesitys oli tosin hieman parempi...

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja My Star »

nkorppi kirjoitti:Superfinaaliesitys oli tosin hieman parempi...
Äänet kuului paremmin kuin eka kerralla, oliko siellä jotain teknistä häröä finaalikierroksella?!
Cristal Belgradiin :ihana:
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Satua »

"Drag Queen -tähtenäkin mainetta niittänyt Cristal Snow nousi yllättäen Suomen Euroviisukarsintojen superfinaaliin."

Iltalehden nettisivulta. Miten niin yllättäen? Mun mielestä se on kokoajan ollut suosikki... Ihan odotetut tyypit.

Masentavaa, kun ei pysty katsomaan karsintaa. :lohduton:

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja My Star »

Satua kirjoitti:"Drag Queen -tähtenäkin mainetta niittänyt Cristal Snow nousi yllättäen Suomen Euroviisukarsintojen superfinaaliin."

Iltalehden nettisivulta. Miten niin yllättäen? Mun mielestä se on kokoajan ollut suosikki... Ihan odotetut tyypit.

Masentavaa, kun ei pysty katsomaan karsintaa. :lohduton:
Joo-o, Iltalehtihän oli jo Konttisen superfinaaliin valinneet ennenkuin finaalit edes alkoi. Cristal jyrää :peukku:
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2676
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Speed »

Mun äänestysviestit ei mene perille!!! :eeek:

Cristal voittoon!

Pekonia
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 08:12
Paikkakunta: Nokia

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Pekonia »

Mun äänet ei mee perille.. Cristal :/

Tiku
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 10:57

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Tiku »

Ilmoittaa pelkkää virhettä. Viimeiset 10 min yrittänyt lähettää viestiä Cristalille. :eiei: :eiei: Tähänkö tää kaatui sitten?

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2676
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Speed »

:vollotus: Säästelin vielä itseäni just superfinaalia varten. Täältä lähtisi viestiä vaikka kuinka, mutta kun ei mene läpi.

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Onnea Cristalille, tuskin odotti pääsevänsä superfinaaliin. :ihana:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja minnie »

Äitini sit kuitenkin äänesti tätä, mikä on ollu hänen suosikkinsa koko ajan, vaikka kallistukin välillä jo TB:n puoleen...
:femme:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

sauna
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 09:30

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja sauna »

Harmi kun ei voittoa tullut :lohduton: Menestystä cristalille, mitä se varmasti tuleekin saamaan :tapu:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Pete »

Erinomainen 3. sija! :tapu: Eiköhän tästä biisistä saada oikein kunnon hitti! :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2676
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Speed »

Pete kirjoitti:Erinomainen 3. sija! :tapu: Eiköhän tästä biisistä saada oikein kunnon hitti! :joojoo:

Varmasti upea kokemus Cristalille :tapu: 3. sija ei ole missään nimessä tappio, Cristal ei ole vielä julkaissut edes debyyttialbumiaan ja keräsi noin suuren äänipotin! Toivottavasti Cristal yrittää uudemman kerran tulevina vuosina :peukku:

Qhullu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 157
Liittynyt: 27 Huhti 2007, 00:52

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Qhullu »

Cristal Snow:lle lähti minun ääneni. Ei ehkä minun tyyppistäni musiikkia, mutta toivoin kyllä heille voittoa. Ehkä Suomessa ei oltu valmiita, mutta oltaisiinko Euroopassa oltu? No, jossittelut sikseen.

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Mie kyllä nostan hattua Cristalille, oli suurin yllätys lopputuloksineen näissä karsinnoissa.

Hienoa Cristal!

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Cristal Snow olisi ollut raikas uudistus Suomen viisulinjaan.

Cristal ei ollut ennakkoon suosikkejani, mutta finaalissa käännyin Cristalin kannattajaksi. Toisaalta, koska tänä vuonna ei ollut yhtään minua täysin hurmannutta viisua, en Cristalin häviökään niin pahalta tunnu. (Ja olenhan jo viikon henkisesti valmentanut itseäni ennakolta arvattavaan lopputulokseen.)

Avatar
Sade
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 537
Liittynyt: 13 Tammi 2005, 13:32
Paikkakunta: Lieksa

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Sade »

Pete kirjoitti:Erinomainen 3. sija! :tapu: Eiköhän tästä biisistä saada oikein kunnon hitti! :joojoo:
Kyllä. Hieno kiteytys ! Olen aivan samaa mieltä. :peukku:

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Liz »

Nyt on deja vu -fiilistä ilmassa.. Viime vuoden toisinto: Suosikkini on superfinaalin kolmas, täällä ihmiset ihmettelee että viestit ei ole menneet läpi ja nkorppikin ilkkumassa (Cristal ei osaa laulaa vai mitä? Kuten ei Theonkaan osannut) :roll:

No joo. Mutta hieno kolmas sija, ja Iltalehdelle tiedoksi ettei todella ollut mikään yllätys :ylppis:

Olen täysillä Teriksen takana :peukku:

Avatar
Sarppa
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 340
Liittynyt: 03 Elo 2005, 20:19
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Sarppa »

Ihana Cristal teki upean duunin ja oli hyvillä fiiliksillä voittajan selvittyä <3 Todellinen ilopilleri ja aivan mielettömän mukava ihminen :rakkaus: Niin ja se ja koko Cristalin tiimi tykkäsi mun merkeistä :mrgreen: Oli mahtava ilta! :tapu:

Avatar
terorero
Siemailija
Siemailija
Viestit: 108
Liittynyt: 16 Touko 2007, 00:57
Paikkakunta: Manse
Viesti:

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja terorero »

Täytyy antaa tunnustusta. Yks finaalin parhaista esityksistä ja nyt jo löysin jonkun punaisen langan tästä kappaleestakin. Ihan hyvä tosiaan... niistä kolmesta kappaleesta toivoin tän voittavan, mutta ei sitten tällä kertaa. :jupinaa:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja minnie »

Liz kirjoitti:Nyt on deja vu -fiilistä ilmassa.. Viime vuoden toisinto: Suosikkini on superfinaalin kolmas, täällä ihmiset ihmettelee että viestit ei ole menneet läpi ja nkorppikin ilkkumassa (Cristal ei osaa laulaa vai mitä? Kuten ei Theonkaan osannut) :roll:

No joo. Mutta hieno kolmas sija, ja Iltalehdelle tiedoksi ettei todella ollut mikään yllätys :ylppis:

Olen täysillä Teriksen takana :peukku:
Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee. ;)

Hienoa että olet kuitenkin TB:n voitosta tyytyväinen. :peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Taustalaulajilla ois saannu olla vähän paremmat treenatut p*rseet, niiden irtokarkeilla ruokittujen jumpukoiden sijasta, kun kamera kuitenkin nuoleskeli niitä puolet esityksestä. Mallia ois voinut ottaa parin vuoden takaisen ruotsalaisten Las Vegas-esityksen taustapimuista. Muuten esitys ja piisi olivat oikeastaan yllättävänkin mukiinmeneviä ja epäilin tällä olevan yllättämisen mahiksia. Ainakin tämä oli selkeesti paras karsintojen dance-linjan tarjonnasta, jota edustivat lisäksi Movetron (**) ja Ninja (**1/2). Onnittelut Mikael Konttiselta napatusta kolmannesta sijasta. Harvinainen superfinaali oli kyllä kyseessä kun senkin jälkeen kun yksi suurimmista suosikeistani oli jäänyt ulkopuolele, mulle mikä tahansa näistä kolmesta olisi kelvannut, joskin TB ehkä kuitenkin sittenkin pikkasen mieluummin kuin muut kaksi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Laulaminen oli ylävireistä, mutta superfinalisteista olisin ehdottomasti tahtonut Cristalin Belgradiin ja tuli tälle parikymmentä ääntä laitettuakin superfinaalissa. Jos Betoni olisi esiintynyt superfinaalissa ensimmäisenä ja Cristal viimeisenä niin voitto ei todellakaan olisi ollut kaukana.

Ilman Cristalia olisi karsinta ollut paljon värittömämpi, parin vuoden päästä uudestaan! :peukku:

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Jee, olin todella onnellisesti yllättynyt tän pääsystä finaaliin :tuuletus: Jee, Cristal, ens vuonna uudestaan, pikkasen vielä paremmalla biisillä (eli enemmän koukkuja, vaikkei tässäkään paljon vikaa ollut) ja sitten... No ens vuoden järjestäjäkaupunkia ei vielä tiedetä mutta toivotaan että Helsinkiin :heh:

Avatar
Kimmoke
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 22 Marras 2003, 12:37

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Kimmoke »

Tosi asiallista arvostelua nimimerkillä hra47 tuossa ylempänä :roll: (taustalaulajien ulkonäkö)

Froggis
Maistelija
Maistelija
Viestit: 32
Liittynyt: 26 Joulu 2007, 19:31
Paikkakunta: Espoo

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Froggis »

Huoh.. pitihän sitä itkut tirauttaa kun selvisi aamulla vihdoin ja viimein himaan. Cristalia ei nähä Belgradissa :suutukkoon: Mä oon niin sad, olin kyllä varautunu siihen, että Teräsbetoni vie voiton, mutta voihan.. Ne pari prossaa ääniä, mitä Tapio sai enemmän, kääk! Ja niiiiinh, saahan sitä äänestää, ku mitkään viestit ei mene läpi, räyh!

Ihana Cristal, eipä se viisuvoittoa menestyäkseen tarvii onneksi, vaikka olisikin ollu hienoa nähdä Belgradissa. Nyt olen epäisänmaallinen ja kannatan jotain muuta maata..tai no, ehkä vähän TBakin :roll:

Olipa muuten jännä kävellä kotiin, maa lunta valkoisenaan.. :ihana:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Upeata Cristal!!! :ihana: Hieno, ansaittu pronssitila ja melkoinen fanisuosio myöskin näiden viisujen saldona! Veikkaan tästä viisusta suurta hittiä - ainakin Suomessa - kenties muuallakin? :peukku: CRISTAL SNOW - tähti on syttynyt!!! :ihana: Ja ihmisenä tämä ihminen on aivan ihana. <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ihana Cristal, joka näytti vallan hämmentyvän suosionosoitusten määrästä. :ihana: Tänkin levy menee hankintaan, yhdessä Konttisen levyn kaa. :joojoo:
What color is your life?

Avatar
Sarppa
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 340
Liittynyt: 03 Elo 2005, 20:19
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Cristal Snow - Can't Save Me

Viesti Kirjoittaja Sarppa »

Cristal oli kyllä niin ihana että! :draamaa:

Tässä muutama napsu eiliseltä snowistien iloksi (vaikkei ihan mitään parhaita otoksia olekaan ;)

Pari otosta pressistä, piti tovi odotella ennen kuin kaikki jonottovat toimittajat tekivät tilaa :mrgreen:

Kuva

Kuva

Tässä Cristal ihmettelee noita mun kannustusmerkkejä, antamani päätyivät heti Cristalin edustajan rintaan ja molemmat olivat niistä ihan innoissaan :tapu:

Kuva

Ihana ihana Cristal :rakkaus: Crisse oli muuten todella hyvällä tuulella vielä loppuillastakin ja oli aidosti liikuttunut kaikesta tuesta, jonka paikalle saapuneet lukuiset fanit hälle antoi :ihana:

Kuva

Lukittu