Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

ESC 2008 -arkisto.
Lukittu

Mihin lähtisit mieluiten Suomen karsintoihin vuonna 2008?

Äänestys on voimassa 14 Kesä 2045, 20:52 asti

Turku
15
13%
Tampere
26
23%
Helsinki
47
42%
Muu paikkakunta
17
15%
En välitä
8
7%
 
Ääniä yhteensä: 113

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

kais(t)a kirjoitti:Mahtoko tajuta viisuista mitään...? :hiips:
Onhan hänellä kotiopettajana asiantuntija... :joojoo:

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Minä olin kyllä ihan vilpittömästi hämilläni siitä, miten niin monet ihmiset vaan tulivat halailemaan minua. Kaikki olivat vain niin ennakkoluulottomia ja välittömiä. :uujee: Minua vähän nolotti, kun Kwak tuli kättelemään, kun minä olin kuvitellut Kwakin kuvittelevan, ettei hän uskalla puhua minulle, kun hän kuvittelee minun juottavan hänet känniin ja sen jälkeen saattavan hänet kotiin, ja 9 kuukauden kuluttua meille syntyisi pieni vauva. :draamaa: :puna: :heh:




Hei Margot ja Klodvig eli "Juhis": Minun täytyy sanoa, että minun mielestäni te olette tosi ihana pari! Joskus sitä vaan huomaa selkeästi, miten täydellisesti kaksi ihmistä sopii toisilleen. Te ette varmasti koskaan eroa. Ihanan romanttista, että teillä on ollut häätkin, vaikka Margot on vielä kovin nuori. :ihana: :hali: <3


Minun lukiossani oli samalla luokkatasolla eräs seurusteleva pari, jotka olivat tosi romanttisia ja he suutelivat ja halailivat toisiaan jatkuvasti välitunneilla, ei kuitenkaan siten, että se olisi ollut muiden (ainakaan minun mielestäni) imelän näköistä. Minä olin vielä lukion päättyessäkin aivan varma siitä, että he eläisivät onnellisina elämän loppuun asti. Sen takia minusta tuntuikin tosi surulliselta, kun sain kuulla muutama viikko sitten eräältä lukioaikaiselta kaveriltani, että he olivat eronneet. :( Minö oikeasti luulin, että he olisivat tähän mennessä menneet vähintäänkin kihloihin ja ehkä naimisiinkin ja heille olisi tulossa pieni :vauva:
Viimeksi muokannut blackburn, 03 Maalis 2008, 11:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Jone oli ihan pönö! :niinpa: "Ja jos joku kuvaa youtube pätkiä, niin hänelle pistetään J. Aholan nahkahousut päähän ja laitetaan laulamaan metsämökin tonttua..." :heihaloo: Joo, en jaksanu ihan sellasta negatiivissävytteistä lämmittelyä. Ensi vuonna pliis joku fiiliksen nostattaja paikalle!
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Magnum kirjoitti:Mekään emme AnnFredin kanssa siellä katsomon takaosissa pitäneet lainkaan Jonesta. Oli olevinaan hauska, mutta ei kyllä naurattanut yhtään.
:rofl: Ihana kommentti.

Joo, Jonen kukkoileva tyyli ei oikein puraissut. Asiaahan hän puhui, mutta ne asiat kun voi esittää niin monella tavalla... Ja mitä hää mahtoi tarkoittaa sillä, että me paikan päälle tulleet olisimme varmaankin äänestäneet suosikkejamme jo etukäteen? :raaps:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja Margot »

blackburn kirjoitti:Hei Margot ja Klodvig eli "Juhis": Minun täytyy sanoa, että minun mielestäni te olette tosi ihana pari! Joskus sitä vaan huomaa selkeästi, miten täydellisesti kaksi ihmistä sopii toisilleen. Te ette varmasti koskaan eroa. Ihanan romanttista, että teillä on ollut häätkin, vaikka Margot on vielä kovin nuori. :ihana: :hali: <3
Olipa miljoonastibiljoonasti herttaisesti sanottu. :hali:
What color is your life?

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9561
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja kwak »

blackburn kirjoitti:Minua vähän nolotti, kun Kwak tuli kättelemään, kun minä olin kuvitellut Kwakin kuvittelevan, ettei hän uskalla puhua minulle, kun hän kuvittelee minun juottavan hänet känniin ja sen jälkeen saattavan hänet kotiin, ja 9 kuukauden kuluttua meille syntyisi pieni vauva. :draamaa: :puna: :heh:
:rofl: Höpöhöpö, hauska oli saada kasvot tämänkin nimiErkin taakse. :hali:

---

Loppujen lopuksi oli kyllä melkoisen kivat karsinnat! Mekin istuttiin C-katsomossa, jonne musiikki kuului hyvin ja mikseripöydän monitorista näkyi kivasti kaikki mitä tv-ruudustakin näkyi. Joku iso skriini olisi ollut silti enemmän kuin paikallaan, että muutkin olisivat nähneet takahuoneen jutut... Ensi vuonna voisi jättää tuon Toisen mahdollisuuden joko kokonaan pois tai siirtää sen toiseen iltaan, sillä ainakin mulla meni melkein kaikki mehut "andralaisten" kannustamiseen ja sitten itse finaalissa Cristalin kannustamisen jälkeen tulikin kauhea väsymys ja puutuminen... No ehkä se johtui siitäkin, että siinä tuli aika kamala putki Teräsbetonia, Kari Tapiota ja Crumblandia. :mrgreen: Niiden jälkeen alkoikin taas uusi nousu.

Eniten jäi kyllä kalvamaan se, että koko kisan kaksi huonointa kappaletta oli sitten top 2. :roll: Mulle oli ihan sama kumpi niistä voittaa, mutta ehkä Kari Tapio olisi ollut vieläkin kamalampi valinta... Eipä tarvitse lähteä ainakaan Suomea kannustamaan sinne Belgradiin. :/
Keep your head high above the water

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Jonen jutut oli miljoonastibiljoonasti typeriä :niinpa: kaikki oli muuten loistavasti :tapu: kultturitalo oli loistava paikanvalinta :ihana: tietysti Helsinkiläisenä on mukavaa kun pääsee ratikalla viisupaikalle.. mutta mulla oli mukavan nostalginen olo.. olin niissä edellisissä Kulttuuritalon viisuissa myös vuonna -90 ja sitten mulla oli erittäin mukavaa seuraa, biisit soivat komeasti ja lava oli hiano :tuuletus: sen lisäksi tapasin vanhan koulukaverini kahdenkymmenen vuoden takaa :uujee: kiitos Kostin joka saattoi meidät yhteen :hali:
Viimeksi muokannut Viulu_ukko, 05 Maalis 2008, 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30771
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

tonywerner kirjoitti:Julkaistaankohan kaikki tulokset viisukarsinoiden osalta jossain vaiheessa ???
Vaivautuvatkohan korjaamaan edes superfinaalin tulokset. Prosentit ovat YLE:n sivuilla edelleen väärin (38,9 % + 33,9 % + 26,5 % = 99,3 %). :roll:

Vähissä muuten ovat Suomen finaalit, joiden kokonaisia tuloksia ei ole julkistettu. 1968 ja 1992 ja siinä ne sitten taitavatkin olla. Viime vuonna julkistettiin semifinaalienkin tulokset tarkkoja äänimääriä myöten ja nyt ei juuri mitään. Melkoisesti on muuttunut tiedotuspolitiikka vuodessa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Timoteus kirjoitti:Melkoisesti on muuttunut tiedotuspolitiikka vuodessa.
Onkohan levy-yhtiöiltä tullut määräys orjalleen :mitvit:

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

kwak kirjoitti: ainakin mulla meni melkein kaikki mehut "andralaisten" kannustamiseen ja sitten itse finaalissa Cristalin kannustamisen jälkeen tulikin kauhea väsymys ja puutuminen...
Siellä oli kyllä happi aika vähissä jo puolivälissä, ja paukkupoppoon pyrot söivät loputkin. Alkoi väkisinkin väsyttää, vika ei välttämättä ollut itse showssa.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Wadde kirjoitti: Mutta kyllä mäkin järkytyin mikä yleisömäärä siellä alakerrassa vain hengaili, on ihmisillä sitten vissiin rahaa kun ostavat viisuliput ja tulevat salin ulkopuolelle vain seisoskelemaan :uujee:
Ilmeisesti kaljamukit käsissään... :draamaa: Edelleen. Kukin tavallaan.

Eihän Helsingin kotikisoissakaan osa yleisöstä tullut paikalle viisujen takia, vaan ilmaisen viinan ja naaman näyttämisen vuoksi. Muistamme semifinaalin takakatsomon joka loisti sinisenä tyhjyyttään. Mutta takahuoneissa kaljahanat pulppusivat iloisesti. Ja ne jotka olisivat halunneet oikeasti sisään katsomaan semifinaalia, jäivät kokonaan ilman lippua. Semmoista se on. :niinpa:

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2320
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja tomato »

Wadde kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti:Itse jaksan aina kauhistella ihmisten ramppaamista tupakalle ja veskiin kesken suoran lähetyksen. Eikö viisut jaksa kiinnostaa vai mistä on oikein kyse?
Mä ainakin olin niin kipeä, että jouduin välillä käymään ottamassa happea ja oksentamassa, että jaksoin koko viisumaratonin läpi :aivanmaassa: Mutta kyllä mäkin järkytyin mikä yleisömäärä siellä alakerrassa vain hengaili, on ihmisillä sitten vissiin rahaa kun ostavat viisuliput ja tulevat salin ulkopuolelle vain seisoskelemaan :uujee:
Pakko mennä jos on hätä ;)
Ehkei kaikki ollet maksaneet lipuistaan?
Ois kannattanut kuunnella Jonen vinkkejä siitä keneen kamerat kohdistuu just väärällä hetkellä :rofl:

Kuva

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja Halla »

mari kirjoitti: Kaiken kaikkiaan tilaisuudesta sai sen vaikutelman että se oli järjestetty ainoastaan televisiota varten. Tämä ei olisi ongelma jos yleisö olisi päässyt paikalle ilmaiseksi tai saanut korvauksenkin tunnelman ylläpitämisestä. Sen sijaan jos yleisö maksaa lipuista 40 euroa on sillä oikeus nähdä ja kuulla koko show. Aikaisempina vuosina Tampereella ja Turussa tämä onkin onnistunut, joten täytyy ihmetellä miksi nyt oli toisin.
Mä en ollut tänä vuonna paikan päällä, mutta marisin kovasti tästä saliyleisön unohtamisesta viime vuonna. Asia ei ole näköjään parantunut. Ja ymmärrän kyllä, että tv-katsojat ovat ykkössijalla, mutta noilla lipunhinnoilla tulisi paikallaolijoidenkin saada edes jonkinverran vastinetta rahoilleen. :joojoo:

Toive ensi vuodeksi: Se Jvvvnkin kehuma Tohloppi-setä lämmittelemään yleisöä. :ihana:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8300
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja hra47 »

tomato kirjoitti:
Kuva

Hehee. Tulee ihan mieleen elokuva Amadeus, jossa ne kyttäs keisarin haukottelua Mozartin oopperassa...

:rofl:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Tämä liittyy niiden joukkoon joita Jone ärsytti. Uhoilevaa tekoäijämeininkiä, josta aito miehekkyys oli kyllä kaukana. Aaltojen nostattelu oli lähinnä noloa.

Huvittelin itsekseni miltä Jone näyttäisi jos kävisi edes joskus Ellenin hoitoainepurkilla että saisi hamppuisen lettinsä kuntoon.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Muistiko kukaan tehdä niitä aaltoja, kun voittajan nimi sanottiin? :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

:rofl:

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Hei Timoteus! Näitsä minua Kultttuuritalolla? Minä en ainakaan nähnyt sinua.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30771
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

blackburn kirjoitti:Hei Timoteus! Näitsä minua Kultttuuritalolla? Minä en ainakaan nähnyt sinua.
Olisikin huolestuttavaa, jos olisit nähnyt minut, sillä en ollut Kulttuuritalolla (enkä edes Kultttuuritalolla). Päinvastainen olisi teoriassa ollutkin mahdollista, olisinhan voinut nähdä sinut TV-kuvista. Ehkä näinkin. En tiedä, näinkö vai en, koska en tiedä, miltä näytät.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja Margot »

ZetZet kirjoitti:Huvittelin itsekseni miltä Jone näyttäisi jos kävisi edes joskus Ellenin hoitoainepurkilla että saisi hamppuisen lettinsä kuntoon.
Ihanaa, että on muitakin, joiden tekisi mieli uittaa ihmisiä hoitoaineessa. :ihana:
What color is your life?

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

hra47 kirjoitti:
tomato kirjoitti:
Kuva
Jungner itse väitti vain huutaneensa Teräsbetonille: HUH-HAH! Se ei siis ollut haukotus :mrgreen:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

No ei tuo kyllä kamalan innokkaalta huudolta näytä... :heh:

Susanna
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 19:45

Re: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Kuka Jone? Minä näin tv-lähetyksessä vain kaksi juontajaa.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomen karsinta Helsingin Kulttuuritalolla

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Jone oli siis "lämmittelemässä" paikalla olevaa yleisön ennen suoraa lähetystä.
Послушай - у сердца голос мой.

Lukittu