JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

Amazing Race 12

No nyt minkain huomasin etta taa on jo alkanut! Kipinkapin latasin kaksi ekaa jaksoa ja aika hyvalta vaikuttaa.

Kilpailijoista ei oo viela jaanyt mieleen muita kuin gootit ja kiinalainen isa/tytar-pari. Niin ja se vanhempi lesbopariskunta joka jo tippui pois.
Hauskoja roadblockeja/detoureja on ollut, varsinkin aasimatka Irlannissa ja nyt se ojan ylitys Hollannissa, nauroin ihan sikana  :D

Ostin muuten AR-lautapelin mutta se on aika pettymys kun suurin osa kysymyksista on 'tyhmille amerikkalaisille' suunnattuja tyyliin mika on Hollannin virallinen kieli? No kylla sita pari kertaa jaksoi pelata mutta taitaa jaada hyllylle polya keraamaan !
Viimeksi muokannut aprestoi, 16 Marras 2007, 01:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

TAR 12

Aika hauskaa jengiä kyllä. En ehtinyt saada selville, oliko se ekaksi tippuneen parin poika lintu vai kala  :heh: Lorena ja Jason suosikkeja näin alkuun. Cunt ja Vixen aivan uskomattomia. Aasialainen isä ansaitsis kunnon läimäyksen, siis miten ärsyttävä hermoaja ja besserwisser  :niinpa: Onneksi sille iski tyrä heti kolmannessa jatkossa  :twisted: Nathan ja Jennifer tulee olemaan ne pahimmat kilpailijat, luulisin.

Se ojan yli hyppely oli mahtavan hauskaa. Ja nyt ne menee Ouagadougouhun, hirveen hyvin osaavat lausua senkin  :mrgreen:
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

The Amazing Race 12:

Oon niin pettynyt, että noi tiimit on enää jäljellä! Tai siis TK & Rachel on olleet jonkin asteisia suosikkejani siitä lähtien kun Azaria ja Hendekea tipahtivat. Ja siis ovatkin ylivoimaisia suosikkejani tällä hetkellä. Sääli vaan, että taitaa käydä ensi jaksossa huonosti...

Nate & Jen on kerrassaan hirveitä. Tosin onhan niiden tunarointia välillä ihan hauskakin katsoa, mutta en missään nimessä haluais niiden voittavan. Enkä kyllä grandfather & grandson -tiimiäkään... Christina vois mun puolesta voittaakin, mutta Ron... ääääh!

Voi kun finaalissa olis Azaria & Hendekea, Kynt & Vyxsin ja TK & Rachel...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

The Amazing Race 12:

JESJESJESJES!!!!!JES!!!!!!!!!!!!! JESJESJESJESJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TK & Rachel finaalissa! Nate & Jen ulkona! Lähes täydellinen lopputulos tuolla etapilla (paitsi että TK & Rachel ois saanut olla ekoja)! Vaikka Nate & Jen olikin aika tunareita välillä, niin kyllä ne ois kuitenkin ollut pahin uhka TK:lle ja Rachelille, joten kaikki meni hyvin! TK & Rachel on kyllä niin huippuja, ehdottomasti yksi kaikkien aikojen TAR-suosikkipareistani!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Prison Break 4. kausi varmistettu :tuuletus:


YES YES YES!!! Mun rukouksiin on vastattu ja neljättä kautta odotan niin innolla, että en ehkä ees kestä!
http://www.eonline.com/gossip/kristin/d ... 5b7e09cae0" onclick="window.open(this.href);return false;
Sara ei kuollutkaan!!!!!!!!!!Ja tähän tekis mieli laittaa sataviiskymmentämiljoona tuuletushymiötä. Niin lapselliselta kuin se kuulostaakin, niin kolmas kausi meni mun mielissä pilalle sillä hetkellä kun se pää oli siellä laatikossa! En vaan kertakaikkiaan pystynyt hyväksymään Saran "kuolemaa". Sanoin sen jo viime syksynä, että mä en ole IKINÄ, IKINÄ ole ollut yhdestäkään kuolemasta missään sarjassa niin järkyttynyt kuin tästä. Ja meni varmaan kolme viikkoa ennenku mä pystyin taas palamaan kolmannen kauden pariin.... :draamaa: On se vakavaa, on se niin vakavaa. Kolmas kausi oli muutenkin vähän sekamelskaa mulle, johtuen varmaan tästä kauhdeesta järkytyksestä :heh: . Mutta nyt en sitten niin MILLÄÄN jaksais odottaa neljännen kauden alkua!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Miten voi olla elossa, jos pää on laatikossa? :uujee:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ai, onko Hazelkin kattonut kolmoskautta vai muuten vain lukenut juonipaljastuksia :heh:
No ei se ollut sen pää siellä laatikossa :draamaa: Kyllä sen alunperin varmasti piti olla sen pää, mutta fanit ihan oikeesti pistivät liikeelle sellaset kampanjat, että oksat pois. Joten ihan turha niitten on selittää, että fanien painostuksella ei ois ollut mitään tekemistä asian kanssa. Mutta ihan sama mulle, pääasia, että ihana Sara on elossa ja hellyyttävän ihanan Michaelin ei tarvitse tuntea ainakaan sen kuolemasta enää syyllisyyttä. Niin monta tyyppiä on jo kuollut tän kaiken takia
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

En ole katsonut, kun jäi se ykkönenkin näkemättä. Harmittaa kyllä, tarvii varmaan hankkia boksit. Joko se kakkoskausi on meillä saatavana?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

On kakkosen boxi saatavilla jo Suomessa, mä ostin sen jo viime syksynä :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Kleopatra
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 26 Tammi 2007, 14:15

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Kleopatra »

gentedimare kirjoitti:Prison Break 4. kausi varmistettu :tuuletus:
Ei voi olla totta :eeek: Ihanaaaaaaa ! :tuuletus:
Onneksi kirjoitit vaalealla pohjalla kun en haluaisi mitään tietää etukäteen :heh: Vaikka mitä minä tässä topicissa teen :rofl: Onko muuten Gente-ihanuus katsonut jo koko 3 kauden loppuun asti ? :surrur:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kleopatra kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:Prison Break 4. kausi varmistettu :tuuletus:
Ei voi olla totta :eeek: Ihanaaaaaaa ! :tuuletus:
Onneksi kirjoitit vaalealla pohjalla kun en haluaisi mitään tietää etukäteen :heh: Vaikka mitä minä tässä topicissa teen :rofl: Onko muuten Gente-ihanuus katsonut jo koko 3 kauden loppuun asti ? :surrur:
:heh: No sitä minäkin ihmettelin, että mitä ihmettä täällä oikeen teet jos et halua spoilaantua :rofl:
Tässä topicissa meillä onkin tapana kirjottaa vaaleella ja vaan toi sarja mistä puhutaan laittaa tummalla joten jokanen saa sitten itse päättää kattooko vai ei mitä tuleman pitää. :draamaa:

Joo, olen kattonut kolmannen kauden jo Paosta. Siitä tuli vaan 14 jaksoa käsikirjoittajien lakon takia ja uusi, neljäs kausi kait alkaa sitten syksyllä vasta. IHAN KAUHEETA!! :shock:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Survivor fans vs favorites:

Onko kukaan katsonut? Tää kausi on osoittautunu kyllä yhdeks parhaista! Tuntuu, että sanon noin joka kerta (no en kyllä :P), mutta tällä kaudella noi tribal coucilit on ollu kyllä niin herkullisia!! Viimeisin kaikkein herkullisin: The Dumbest Survivor Ever!!

Toivottavasti Parvati voittaa.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Täydelliset naiset, neljäs kausi:

Kauden lopussa tapahtuu ylläri ja siirtää tapahtumat viiden vuoden päähän. Tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että sarjan lapsetkin vanhenevat ja siten Lynetten lapsien näyttelijät vaihtuvat. Tällä juonenkäänteellä yritetään kääntää katsojalukuja taas ylöspäin. Toivottavasti onnistuvat, vaikka itse olen skeptinen.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Ajauduin tässä pohdiskelemaan mitkä TV-sarjahahmojen kuolemat ovat itseäni ihan oikeasti koskettaneet. Ja tässä lista hataran muistikuvan pohjalta (mieleentulemisjärjestyksessä)

:lohduton: RACHEL "Rimakauhua ja rakkautta"
En tiennyt ennakkoon mitä olisi luvassa, joten auto-onnettomuus oli aikasmoinen shokkihoito, kun kuitenkin koin hänet sarjan päähahmoiksi.

:lohduton: APRIL "Dallas"
Kyse sarjan suosikkihahmoistani ja jotenkin on epämääräinen mielikuva, että oisin ensalkuun järkyttynyt lööpistä, jossa hänen kuolemastaan mainittiin. En tosin edes muista seuranneeni sarjaa enää niihin aikoihin niin tiiviisti, mutta tämä kuolema oli raskaampi pala niellä.

:lohduton: BOBBY "Dallas"
Tästä oli ennakkotietoa ja olin nähnyt kohtauksesta kuviakin. Mutta kyllä se silti järkytti.

:lohduton: LUCY KNIGHT "ER"
Tästäkin oli etukäteistietoa, mutta ei kyllä mitenkään laimentanut fiiliksiä sen kohtauksen aikana, kun hän makasi lattialla viimeisllä elinrippeillään.

Ja viimeisin on tietysti :lohduton: LUCIA "Serranon perhe". Tiesin ennakkoon mitä olisi luvassa ja olin nähnyt kohtauksenkin, mutta silti, syvältä hahmon kuolema kyllä riipaisi.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

American Idol:

Siis huh huh. Pakko kauhistella joitain noita valintoja. Suurin vääryys oli, että se yksi tumma mies (olikohan nimi Jamar tai joku vastaava) ei päässyt jatkoon, mutta jotain ihan käsittämättömiä turhuuksia sit taas pääsi (esim. se joku Von, joka lauloi koko ajan huonosti ja se, joka unohti pianoa soittaessaan sanat...)

Ja sit vielä se, että toi Michael pääsi top 12:n! Mun mielestä se I don't wanna be kuulosti kamalalta ja koko ärsyttää että se pääsee tuolla amerikkalaisuudellaan eteenpäin. "I'm doing this for my family blah blah blah". Ja sit toi Danny on kans tosi ärsyttävä. Ja olihan se arvattavissa, että se pääsee jatkoon. Tosi iso pettymys noin kokonaisuudessaan tuo eka livelähetys.

Seuraavalta erältä odotan paljon, onhan siellä mukana suosikkini Mischavonna (tms) ja Adam. Yasminelta voi odottaa myöskin hyvää esitystä, mutta hän ei kauheesti erotu massasta.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

American Idol:



Niinpä! Michael on niin turha finalisti, ettei mitään järkeä. :eiei: Danny oli mun mielestä illan paras, mut silti se yli hehkuttaminen ärsytti mua todella paljon. Ei se ollut lähellekään niin hyvä kuin Paula, Kara ja Randy antoivat ymmärtää. Onneksi Simon sentään toi tilanteen vähän enemmän maan pinnalle. Alexis ei myöskään olisi ansainnu mun mielestä mennä finaaliin, vaan tytöistä olisin laittanu sinne mieluiten Ann Marien tai Tatianan. Pettymys tosiaan oli tuo ensimmäinen erä. Toivottavasti parempaa on vielä luvassa. :roll:

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

American Idol:

Toka era oli ihan hyvä, ja oikeat tyypit pääsi jatkoon. Toivon, että Mischavonna pääsee vielä wildcardina jatkoon.
Kolmas erä olikin taas tasapaksua huttua. Kukaan ei erottunut mun mielestä mitenkään. Nyt aloitan tuloslähetyksen katsomisen. Mutta ihan sama oikeastaan kuka pääsee jatkoon ja kuka ei. Paitsi joo ehkä en halua sitä Vonia jatkoon, kun se on vaan niin vastenmielinen. Niin on kyllä se Jorgekin. Ja se sokea ei oo mun mielestä todellakaan kaiken sen hehkutuksen arvoinen. Mahtaakohan sitä jaksaa noita loppuja jaksoja katsoakaan kunnolla...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

American Idol:

Nyt se vihdoinkin tapahtui!! :tuuletus: Adam oli eilisessä jaksossa aivan hirveän huono. Nyt mulla on siis hyvä syy olla tykkäämättä siitä. :tapu: En oikeesti tajua miten jotkut ovat jopa pitäneet Adamin Play That Funky Musicista, sillä olihan se nyt ihan oikeesti aika kamala. Megan tosin oli jälleen vielä kamalampi, mutta sitä ei tietenkään voi pitää yllätyksenä, sillä ainahan se on ollut ihan yhtä kamala. :heh: Ja tänään tullaan ihan varmasti jo pääsemään siitä vihdoinkin eroon, kun sen verran selkeä ero sillä on dialidolissakin muihin. Kris parantaa asemiaan viikko viikolta ja on kyllä tällä hetkellä mun suosikkini ihan selkeällä erolla muihin. Siitähän vois vielä olla vaikka mustaksi hevoseksi, jos jatkaa samalla tavalla. :tapu:

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

American Idol:

Onneks tosta Meganista päästiin. Ei voi tajuta miten se on ylipäätään päässy noin pitkälle. Toinen toistaan hirveämpiä esityksiä ja etenkin ne sen eleet ja ilmeet viimeisimmässä tuloslähetyksessä oli jotain raivostuttavaa! Ei tuu ikävä.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

The Amazing Race 14:

Katsooko tätä kukaan? Kausi on ollut jotenkin tylsä mun mielestä. Loppua kohti on sentään jotain säpinää tullut, mutta esim. se ensimmäisenä pudonnut pari ois varmasti tarjonnut viihdettä myöhemmin enemmän kuin moni muu. Ja suosikkiparini Amanda & Kris putosivat kans liian aikaisin. Nyt suosikkiparini on Kisha & Jen.

Inhokkeja alusta asti on olleet Margie & Luke, mutta viimeisimmän jakson jälkeen heistä tuli oikein megainhokkeja! "Calling a deaf man a bitch is just rude!" tms. Eihän se kuurous liittynyt tuohonkaan mitenkään. Niiden vaan oli pakko nostaa se esille, että pääsivät vähän mässäilemään kuinka heitä sorretaan! Ja ne avautumiset pit stopilla oli jotain ihan naurettavaa. Mun silmissä Luke oli se aggressiivisempi osapuoli niissä "vihjelaatikkotilanteissa" ja ihan syystä Jen (kai se pitkähiuksinen on Jen eikä Kisha :heh: ) siihen reagoi. Mutta Margien ja Luken mielestä kaikkien pitää päästää heidät joka paikkaan ensin ja mieluiten vielä levittää punainen matto heidän jalkojensa alle, ihan vain siksi, että Luke sattuu olemaan kuuro. AAAAARGH!!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

The Amazing Race 14:

Mina katson! Tosi hyvan alun jalkeen tama sesonki on hieman latistunut ja mulla ei ole oikeastaan suosikkeja olleskaan. Mun puolesta Victor ja sen sisko voisivat voittaa vaikka nekin on hiukka arsyttavia!
Alkujaksoissa oli alyttoman hauskoja tehtavia niinku se juuston vieritys Sveitsissa ja sotilasmarssi Moskovassa, mutta nyt ne on vaan tylsia!
Ja kun ei oikein muutakaan tapahdu niin tuottajien oli pakko tehda karpasesta harkanen eli toi Luken kuurous/bitchi-juttu joak oli aivan turhanpaivaista jankaamista.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

American Idol

Adam kahden vähiten ääniä saaneen joukossa. :uujee: :tapu: Ei taida hän siis ollakaan niin varma voittaja kuin hänen raivokkaimmat faninsa toivovat. :heh: Olin itsekin jo lähes hyväksynyt Adamin voiton, mutta tästähän kehkeytyy vielä oikein kunnon kisa. :tapu: Tosin Adamin sijoitus tänään takaa hänelle paikan kolmen kärjen joukossa, sillä ensi viikolla hänen kannattajansa äänestävät varmasti aktiivisemmin kuin koskaan ennen. :niinpa: Pidän kuitenkin peukut pystyssä Adamin poistumiselle ensi viikolla, niin saataisiin paras kärkikolmikko sitten kolmannen kauden. Amerikkalaiset kuulivat ehdottomasti oikein tällä viikolla. Allison, Danny ja Kris olivat selkästi parempia kuin Matt ja Adam. :joojoo: Allison oli ylivoimaisesti illan paras ja oli täysin ansaitusti turvassa. :peukku:

Allison! :tuuletus:
Kris! :ihana:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

American Idol:

No ei todellakaan ole ollut!!! :rofl:
Tuolla vain varmistettiin lisää ääniä Adamille. Ihan järjestetty juttu se oli :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

The Amazing Race 14:

Jee Tammy & Victor jee! Ehdottomasti oikea pari voitti ja muutenkin finaalikolmikon järjestys oli täysin oikea! :tuuletus: Olin jo ihan varma että ne idiootit Margie & Luke voittaa, mutta voi sitä riemua, kun molemmat parit meni niiden ohi roadblockissa :tapu: Muuten kyllä vähän tylsä finaali... mutta eipä kausi muutenkaan ollut kauhean hyvä. Mutta jee silti Tammy & Victor! :mrgreen:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

American Idol:

Ei mulla muuta ku, että JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! Täysin oikea voittaja! Jibii!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

American Idol

Ihan hyvä, että ihastuttava Kris voitti :joojoo:

ADAM nyt on J.U.M.A.L.A ja tulee mestymään muutenkin. :tuuletus:
Kris TARVITSI tämän voiton! :draamaa:
Ja sen hänelle suon. Selväähän on, että jos Adam ei olisi ollut noin provosoiva, ei sillä myöskään ois ollut vihaajia, jotka ois hulluna soittaneet Krisin numeroon. Eli loppujen lopuksi ihan sama kuka ois ollut Adamin vastustajana, niin olisi varmaan voittanut! :joojoo: :joojoo: :joojoo: :joojoo:

ADAM ON KINGI!!! :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

American Idol:

Äh, mieluummin Danny olisi saanut kyllä jatkaa Adamin kanssa finaaliin, mutta periaatteessa aika yhdentekevää kyllä. Adam on joka tapauksessa mun voittaja ja idoli. <3 Jos ja kun Adamin levy tulee myyntiin Suomessakin, se on hankittava! :D
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7315
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Suomen Huippumalli haussa 2:

Ei muuten kannata mennä Telkku.comin sivuille, koska sieltä löytyy kärkikolmikko kokonaisuudessaa 8.6 jakson juonareissa. Kärkikolmikko siis on Anna-Kaisa, Riina & Nanna. Ei näin hitto :jupinaa: :jupinaa: :niinpa:
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

-kaitsu87- kirjoitti:Suomen Huippumalli haussa 2:

Ei muuten kannata mennä Telkku.comin sivuille, koska sieltä löytyy kärkikolmikko kokonaisuudessaa 8.6 jakson juonareissa. Kärkikolmikko siis on Anna-Kaisa, Riina & Nanna. Ei näin hitto :jupinaa: :jupinaa: :niinpa:
Viime vuonna oli ihan sama juttu :rofl: Hyvä telkku taas :roll:
LOBODA

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Minä en täysin ymmärrä tuon viestin tarkoitusta..... :surrur:

Tämä on juonipaljastusketju, ja tuossa viestissä varoitetaan menemästä telkku.comin sivuille kun sieltä löytyy nuo finalistit ja sitten samassa viestissä yllä spoilataan ketkä kolme finalistia ovat. Ne jotka eivät halua mitään tietoa asiasta eivät tule tänne ketjuun lukemaan kyseistä viestiä :surrur:

Eikö kaitsun olisi kannattanut varoittaa huippumalliketjussa, että tuonne telkku.comiin ei kannata mennä :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Vastaa Viestiin