Esikatselut 2008

ESC 2008 -arkisto.
Lukittu

Nautin esikatseluista enemmän

Raadin kommenttien kera pätkittyinä
22
30%
Ilman raatia kokonaisina videoina
51
70%
 
Ääniä yhteensä: 73

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Mä olen nämä esittelyvideot jo nähnyt, siksi olisin odottanut jotakin ekstraa, hauskaa. Viisuihin kuuluu se hauskuus minun mielestä. Minulle se ekstra olisi ollut jonkinlainen raati ruotimassa lyhyesti ja ytimekkäästi kappaleita ja esittelyvideoita. Ehkäpä ensi vuonna, onneksi FST ymmärtää viihteen päälle esittämällä Inför ESC 2008 -ohjelmat.
Love shine a light

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

mpappa kirjoitti:Mä olen nämä esittelyvideot jo nähnyt, siksi olisin odottanut jotakin ekstraa, hauskaa. Viisuihin kuuluu se hauskuus minun mielestä. Minulle se ekstra olisi ollut jonkinlainen raati ruotimassa lyhyesti ja ytimekkäästi kappaleita ja esittelyvideoita. Ehkäpä ensi vuonna, onneksi FST ymmärtää viihteen päälle esittämällä Inför ESC 2008 -ohjelmat.
Juuri näin :peukku:
Sitä paitsi videot ovat nähtävissä netissä, jos joku "tavis" olisi kiinnostunut jostakin videosta. Työpaikkani tavikset eivät joko a. tienneet koko ohjelman tulevan, b. katsoivat sitä sieltä täältä tai c. haukkuivat viisi ekaa biisiä ja käänsivät kanavaa. Kukaan ei maininnut, että "olipa ihanaa kun juuri nämä videot esitettiin KOKONAISUUDESSAAN. :rofl:

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5367
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Niin, mutta netissä ei liene sanoitusten hauskoja suomennoksia, vai? :mitvit:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

tonywerner kirjoitti:Sitä paitsi videot ovat nähtävissä netissä, jos joku "tavis" olisi kiinnostunut jostakin videosta.
Mutta onhan niitä kommenttejakin netissä esim. Viisukuppilan täydeltä, jos joku tavis on sellaisista kiinnostunut. :uujee: Tekniset vaatimukset kommenttien lukemiseenkin ovat paljon vaatimattomammat kuin videoiden katsomiseen, joka voi hitaalla nettiyhteydellä olla melko rasittavaa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16706
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Minua jotenkin kummastuttaa, että joko mikään ei kelpaa tai sitten ne, jotka ovat tyytyväisiä, ovat etupäässä hiljaa. Kohtalaisen monta vuotta tässä on valitettu pätkityistä videoista ja asiattomista raadeista, ja nyt kun niistä viimein päästiin, niitä ollaan haluamassa takaisin? :raaps:

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Minä ainakin olen todella tyytyväinen tämän vuoden järjestelyyn :violette: Ei enää höpöhöpö-raateja eikä pätkittyjä videoita! Hyvä :uujee:

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5367
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Samoin. Olen erittäin tyytyväinen YLEen juuri nyt. :peukku:

Timoteus on aivan oikeassa. Vaikka "netistä löytää nykyään kaikkea", niin hitailla yhteyksillä niitä voi olla aika rasittava katsella. Kyllä jotain pitää tv:seenkin jäädä mahdollisimman täydellisenä (täysimittaisena) eikä vain kommentoituna (sekin olisi toki kiva, mutta jos jostakin on tingittävä niin siitä voi). Kaikki kansalaiset eivät sitä paitsi omista tietokonettakaan tai laajakaistayhteyttä. Telkkari sentään on yleensä mummoillakin.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

UFOPOLI kirjoitti:Minua jotenkin kummastuttaa, että joko mikään ei kelpaa tai sitten ne, jotka ovat tyytyväisiä, ovat etupäässä hiljaa. Kohtalaisen monta vuotta tässä on valitettu pätkityistä videoista ja asiattomista raadeista, ja nyt kun niistä viimein päästiin, niitä ollaan haluamassa takaisin? :raaps:
Samaa vähän oudoksun itsekin näitä kommentteja lukiessa.

Toki ymmärrän sen näkökulman, että netistähän ne on nähnyt jo herraties miten kauan ja moni varmaan on niitä sieltä kuikuillutkin eräitä kertoja. Mutta kun moni näistä raateja takaisin haluavista on niitä, jotka aika äänekkäästikin ovat manailleet raatien olemassaoloa, niin nyt niitä siis tahdotaankin yhtäkkiä takaisin? :raaps:

Liityn porukkaan (olen jo kyllä mielestäni sen sanonutkin), joka on erittäin tyytyväinen YLE:n toimintaan tällä hetkellä. En niinkään tekstitysten takia, mutta sen takia, että videot näkee kokonaisina. Mä nimittäin olen pystynyt pidättelemään itseäni ja välttelemään esikatseluvideoiden katsomista etukäteen. :ylppis: Tosin siihen varmaan on vaikuttanut aika paljon törkeä työtahti viime aikoina, mutta silti.

Kiitos YLE! :kiitos: Pitkästä aikaa oli kiva katsella tätä ohjelmaa ilman raateja, turhan pitkiä välijuontoja ja ennen kaikkea oli mahtavaa katsella kokonaisia videoita. :peukku: :kiitos:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Jospa minäkin nyt sitten kirjoittaisin kommenttini: suurkiitos YLElle tämän vuoden esikatseluista.
:tapu: Vihdoin saamme taas nähdä videot kokonaan ja ennen kaikkea välttyä siltä ärsytykseltä ja tuskalta, mitä ne arvosteluraadit asiattomine kommentteineen ja kikatuksineen ovat viime vuosina aiheuttaneet. SVT:n esikatselua on ihan kiva katsoa, mutta siellä onkin fiksuja, hauskoja ja viisuista kiinnostuneita kommentaattoreita. Hyvä kombinaatio katsoa: SVT/FST:ltä kommentoidut ja YLEltä koko videot - ja netistä loput mausteet oman mielen mukaan. :peukku:

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Nyt vasta ehdin KIITTÄÄ YLE:ä:

:kiitos: :kiitos: :kiitos:

Mielessäni ensin mietin, että onko viisufanien rukouksiin vihdoin vastattu ja otettu järki käteen joutavien löpinäraatien poisjättämisellä ja viisujen kokonaannäyttämisellä. Olin aivan ekstaasissa EK1:n jälkeen - mahtavaa palvelua! Ja nöyrimmät kiitokset idean vihdoinkin toimeenpanneelle, kuka sitten oletkin tiimeinesi!

Tämä viisufani on nyt hyvin tyytyväinen. :joojoo:

Ps. Kalle Niemelle erityisbonukset biisien käännöksistä! ..haaveilin jo tilanteesta - että kuppilalaisilta olisi "tilattu" viralliset käännökset jatkossa esikatseluvideoiden suomennoksiin käännöskisojen puitteissa - ei varmaankaan mahdoton, siis toteuttamiskelpoinen ajatus??

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Soppis kirjoitti: Ps. Kalle Niemelle erityisbonukset biisien käännöksistä!
Mä rakastan kanssa noita käännöksiä! Vaikka tänä päivänä ymmärtääkin monen viisun sanoman hyvin jo peruskoulu-enkulla, niin sen kääntäminen ja saattaminen ruutuun on aina kuitenkin oma persoonallinen näkemyksensä! :ihana: Minusta tänä vuonna käännökset olivat loistavia. :ihana:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Soppis »

tonywerner kirjoitti:
Ate kirjoitti:Minä katsoin mieluummin viihdyttävää tv-ohjelmaa. Eli Lostia :mrgreen:
Minunkin olisi pitänyt katsoa Muodin huipulle suorana - tein väärän valinnan :/
kwak kirjoitti:Ihan mukavaa, että näytetään videot kokonaan. Tosin näin fanina niitä kun on tullut veivattua moneen kertaan jo netistä ja FST:n esikatseluista, niin kauheasti mitään uutta tää ohjelma ei tarjonnut, mutta eipä se mitään!
Pojat! Kuka on luukuttanut liikaa viisuja ennakkoon, käsi pystyyn!

Me: :hei:

Mutta ettehän olleet tosissanne...

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä tykkäsin tosi paljon tästä formaatista! Hyvä YLE! :tapu: Ihanaa nähdä tv:stä biisit kokonaisuudessaan. Ei ole ikävä raateja, vaikka ne joskus olikin ihan hauskoja. Tämä toimii paremmin!

Tuli ihan kyynel silmään Israelin biisin suomennokselle, niin kaunis... <3 Se on jännä, että vaikka lukee biisien sanoja englanniksi, niin sitten kun ne näkee suomeksi mitä ne tarkoittaa, niin ainakin meikäläinen sisäistää ne paremmin. En ehkä jaksa vaan ajatella englanniksi biisejä niin tarkasti. Alkoi Irlanninkin kappaleen aikana jo vähän naurattaa ne sanat, kun nyt tosiaan ajatteli sanoja... :shock: Mutta biisi on silti ihan nolo.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2676
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Speed »

Pelästyin kun luin teidän kommentteja siitä kuinka hauskoja tekstityksiä eilen oli ollut ja itse en ollut tajunnut laittaa tekstityksiä päälle. Onneksi ne olivat kuitenkin tarttuneet nauhoituksen mukana kovalevylle :draamaa:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

:kiitos: Täältä tulee myös erityisKEHU 2008 esikatselun toteutuksesta.

pst. ilmeisesti kaksi videota ei kokonaan eli tietääkö joku mitkä esitetään hieman lyhennettyinä versioina !?
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Weewa kirjoitti:Se on jännä, että vaikka lukee biisien sanoja englanniksi, niin sitten kun ne näkee suomeksi mitä ne tarkoittaa, niin ainakin meikäläinen sisäistää ne paremmin. En ehkä jaksa vaan ajatella englanniksi biisejä niin tarkasti. Alkoi Irlanninkin kappaleen aikana jo vähän naurattaa ne sanat, kun nyt tosiaan ajatteli sanoja... :shock:
Samoin! Onhan ne käännökset diggiloosta tsekattu moneen kertaan, vaan persoonallinen (omakielinen) näkemys antaa enemmän sielua kappaleelle. Muistan että omakohtaiset viisumuistot pohjautuvat vahvasti myös suomennoksiin varsinkin 90-luvulta. :ihana:

Ylen Ek1:stä ainakin pliisu ekan semin aloittava Montenegro sai heti pari plussaa, kun videon sekä tajuttavan käännöksen kera maalailtiin "älä jätä mua" -fiilistä (mutta duurissa laulaminen häikkää pahasti kurjaa sanomaa). Suomalaisella melankoliteetilla siihenkin saatiin lisäpaatosta. :heh:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

AntSa kirjoitti:
Soppis kirjoitti: Ps. Kalle Niemelle erityisbonukset biisien käännöksistä!
Mä rakastan kanssa noita käännöksiä!
Mä taas en allekirjoita ihan tätä, vaan kaipaan Kirsti Lakopouloksen käännöksiä, mutta antaa Kirstin viettää eläkepäiviään rauhassa.
Minusta tänä vuonna käännökset olivat loistavia. :ihana:
Mutta tästä mä voin olla samaa mieltä. Tänä vuonna herra Niemen käännökset ovat kyllä olleet aikasempiin vuosiin verrattuna loistotyötä. ei tullut sellanen "kieli poskessa" tehdyn maku kuten monena aikaisempana vuonna.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Fabrizio kirjoitti:
pst. ilmeisesti kaksi videota ei kokonaan eli tietääkö joku mitkä esitetään hieman lyhennettyinä versioina !?
Jollen aivan astu harhaan, niin luulisin niiden olevan nuo 4-minuuttiset Malta ja Tsekki.
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

AntSa kirjoitti: Jollen aivan astu harhaan, niin luulisin niiden olevan nuo 4-minuuttiset Malta ja Tsekki.
Kiitoksia infosta ystävä hyvä. Tsekin videon olen nähnyt, mutten vielä Maltaa (paitsi maansa finaaliesityksen).
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

UFOPOLI kirjoitti:Minua jotenkin kummastuttaa, että joko mikään ei kelpaa tai sitten ne, jotka ovat tyytyväisiä, ovat etupäässä hiljaa. Kohtalaisen monta vuotta tässä on valitettu pätkityistä videoista ja asiattomista raadeista, ja nyt kun niistä viimein päästiin, niitä ollaan haluamassa takaisin? :raaps:
No minä ainakin olen puolustanut aina raatien tai muun oheismateriaalin olemassaoloa. Pätkityt videot eivät ole haitanneet minua pätkän vertaa - voit tarkistaa vanhoista ketjuista mielipiteeni. Ja kuten ekassa tämän vuoden esikatseluohjelmaa arvostelevassa viestissänikin totesin - tiedän olevani vähemmistössä.
Timoteuksen teknisiä vaatimuksia peräänkuuluttavaan kommenttiin voisin todeta, että eiköhän ne aika monessa huushollissa ole nykyään aika mallillaan. Netti-tv:t ja muut ovat hyvinkin tavallisia.
Monenko tavallisen ihmisen kuvittelette muodostavan mielipiteensä viisuista esikatseluohjelman perusteella? Muistavatko he kappaleet kun he kuulevat sen toisen kerran viisusemeissä täysin erilaisen ylöspanon kuvittamana? :roll:
Itselleni teettää ainakin tuskaa huomenna katsoa 43 videota peräkkäin. Jos en puolivälissä ratkea ryyppäämään, sitä voidaan pitää ihmeenä... :heh:
Kai täällä mielipiteensä saa sanoa :draamaa:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä liityn tonywernerin leiriin :joojoo:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mä oon kyllä vähän sitä mieltä, että nyt kun nita kanavia on niin vois tulla vaikka molemmat. :uujee: Tai sit sellaset missä olis ne arvostelijat mutta videot tulis silti kokonaisina. :joojoo: Koska pätkiminen on tyhmää.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja kwak »

Soppis kirjoitti:
kwak kirjoitti:Ihan mukavaa, että näytetään videot kokonaan. Tosin näin fanina niitä kun on tullut veivattua moneen kertaan jo netistä ja FST:n esikatseluista, niin kauheasti mitään uutta tää ohjelma ei tarjonnut, mutta eipä se mitään!
Pojat! Kuka on luukuttanut liikaa viisuja ennakkoon, käsi pystyyn!

Me: :hei:

Mutta ettehän olleet tosissanne...
Tarkoitin, että ohjelma ei tarjonnut mulle mitään uutta, kun ne noita biisejä on luukutettu koko kevät takaperinkin. Ymmärrän kyllä varsin hyvin pointin, että ihmiset tahtovat nähdä videot pätkimättä alusta loppuun rauhassa, niinhän minäkin tahdon. :joojoo: Haluaisin kokonaisten videoiden lisäksi kuulla jonkun asiallisen, mutta viihdyttävän raadin kommentteja biiseistä, koska se näissä esikatseluissa on mun mielestä aina ollut hauskinta: kuulla toisten mielipiteitä viisuista, joita itse on veivannut jo monta kuukautta. Näin tuskin koskaan tulee kuitenkaan tapahtumaan. :eiei: No, tämäkin järjestely passaa varsin hyvin. :peukku:
Keep your head high above the water

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja WandA »

Ei edes usko, että unohdin kokonaan katsoa nämä.(päivällä vielä muistin :puna:) Oli niin kivat grillibileet! :tapu:
No eikun näkeeköhän ohjelmaa mistään netistä? Ne suomennokset etenkin kiinnostaisi kovasti.

- Ai mutta tuostahan tuleekin kuudes päivä uusinta! Vähän pahaan aikaan tosin... :hiips:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tonywerner kirjoitti:
UFOPOLI kirjoitti:Minua jotenkin kummastuttaa, että joko mikään ei kelpaa tai sitten ne, jotka ovat tyytyväisiä, ovat etupäässä hiljaa. Kohtalaisen monta vuotta tässä on valitettu pätkityistä videoista ja asiattomista raadeista, ja nyt kun niistä viimein päästiin, niitä ollaan haluamassa takaisin? :raaps:
Monenko tavallisen ihmisen kuvittelette muodostavan mielipiteensä viisuista esikatseluohjelman perusteella?
Terkkuja vaan viisufani Wärnerille.

Voinen kertoa, että istuin eilen illalla päivällispöydässä 14 hengen kanssa joista kolme itseni lisäksi oli nähnyt ennakkoon sekuntiakaan esikatseluiden yhdestäkään videosta. Näistä TAVIKSISTA yhdeksälle torstai-iltaiset esikatselut olivat olleet yllättävänkin odotettu tv-ohjelma. :peukku: Kaikki olivat heistä sen katsoneet.
TAVIKSISTA ainoastaan kaksi oli kokonaan missannut Jaanan ja Peltsin juontaman lähetyksen, jota he kovasti jälkikäteen päivällispöydässä harmittelivat.

Olin vähän hämmentynyt, että torstaisesta esikatselusta oli ylipäätään yhtään mielipidettä. Kehuja tuli Virolle, Irlannille ja Norjalle. Hajaääniä Israelille ja Azerbaizanille.

Ainakin mun on nyt ihan pakko kumota Wärnerin kommetti toteamalla, että yllättävänki moni tavallinen ihminen muodosti eilen päivällisellä mielipiteensä VAIN JA AINOASTAAN tuon yhden esikatseluohjelman perusteella.

Viisufaneina olemme katsoneet esikatseluvideot puhki useita kertoja, mutta TAVIKSILLE esikatseluvideoiden näkeminen on AINUTLAATUINEN KOKEMUS, jonka perusteellla he muodostavat jo niistä oman mielipiteensä. Näin se vaan kuule ystäväiseni on. Halusitpa tai et.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ymmärtääkseni olit päivällispöydässä media-alaan liittyvän väen seurassa :mitvit:
Ei heitä voi pitää "taviksina" sanan varsinaisessa merkityksessä. :eiei:
Minä työskentelen 50:n postiljoonin kanssa samassa talossa. "Tankki täyteen"-uusintojen repliikit osataan kyllä ulkoa, samoin tähtitanssijoista ja Idols-kokelaista on jokaisella joku mielipide, mutta vain muutama tiesi koko esikatselu-ohjelmasta. :joojoo:
Yhdyn kwakin ja Kais(t)an näkökulmiin, että ohjelmia voisi olla useita (raadeilla varustettu ja pelkät videot kokonaan esittelevä). Eikä videoiden pätkiminen minullekaan ole elinehto - tarkoittaen, että videot voisi näyttää kokonaankin tai ainakin pidempi otos, kuin aikaisempina vuosina, jos ohjelma sisältäisi muutakin kuin lyhyet juonnot. Torstainen esikatseluohjelma oli huono tv-ohjelma.

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

kais(t)a kirjoitti:Mä oon kyllä vähän sitä mieltä, että nyt kun nita kanavia on niin vois tulla vaikka molemmat. :uujee: Tai sit sellaset missä olis ne arvostelijat mutta videot tulis silti kokonaisina. :joojoo:
Tää olisi ihan loistava ratkaisu. :peukku:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Oikeastaan kun tarkemmin miettii niin mun mielestä pitäis olla ihan oma euroviisukanava. Tähän aikaan vuodesta sieltä tulis kaikki esikatselut kerran päivässä ja alkukeväästä seurattais aina muiden maiden karsintoja ja kesäsin vois aina hehkuttaa saman vuoden viisuja ja näyttää kaikkia artistihaastatteluja ja sit syksysin vois tulla vanhoja viisuja ja karsintoja. :uujee:
Послушай - у сердца голос мой.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11626
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja romualdo »

toivottavasti tää käytäntö tulee pysymään, olkoon sitten FST:llä tuo oma raati... YLE:n suom.kanaville ei enää raateja, muistamme mm. tosi ärsyn Tartu mikkiin -juontajan... upeita videoita kahtelee varsinkin kun ne ovat jotain Andorran ja Azerin tasoa, tietysti kaikenlaisia vaikka ei ihan halvimpaa laatua kuitenkaan (Moldova, joo kännykkäkin jo lavalla!) Bosnia-H:n performance esityksestä kaverini sanoi,kun katsoi sitä villisti hyppivää naista että "onkohan tuolla kusihätä..." <3

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Roope »

Roope kirjoitti:Norjan esikatseluita voi seurata täällä :tapu:

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/362249" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/361291" onclick="window.open(this.href);return false;
Toi Norjan raati on ihan hauska :uujee: . Ens vuonna vois toteuttaa noin täälläkin, että on fanit hurraamassa taustalla ja miksei myös raadissa.

Lukittu