Esikatselut 2008

ESC 2008 -arkisto.

Nautin esikatseluista enemmän

Raadin kommenttien kera pätkittyinä
22
30%
Ilman raatia kokonaisina videoina
51
70%
 
Ääniä yhteensä: 73

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2674
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Speed »

Muistakaa, tänään tulee ensimmäinen osa Eurovision Countdownista kakkoselta 19.15 :uujee:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

kais(t)a kirjoitti:Oikeastaan kun tarkemmin miettii niin mun mielestä pitäis olla ihan oma euroviisukanava. Tähän aikaan vuodesta sieltä tulis kaikki esikatselut kerran päivässä ja alkukeväästä seurattais aina muiden maiden karsintoja ja kesäsin vois aina hehkuttaa saman vuoden viisuja ja näyttää kaikkia artistihaastatteluja ja sit syksysin vois tulla vanhoja viisuja ja karsintoja. :uujee:
:kups:
Roope kirjoitti:Ens vuonna vois toteuttaa noin täälläkin, että on fanit hurraamassa taustalla ja miksei myös raadissa.
:peukku:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja mpappa »

UFOPOLI kirjoitti:Minua jotenkin kummastuttaa, että joko mikään ei kelpaa tai sitten ne, jotka ovat tyytyväisiä, ovat etupäässä hiljaa. Kohtalaisen monta vuotta tässä on valitettu pätkityistä videoista ja asiattomista raadeista, ja nyt kun niistä viimein päästiin, niitä ollaan haluamassa takaisin? :raaps:
Kaikkiko ovat samaa mieltä? No en minä ainakaan. Suon oikeuden jokaiselle olla omaa mieltänsä, itse edelleen toivon jotakin kivaa ekstraa esikatseluihin. Kivat juontajat ei riitä.
Love shine a light

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

mpappa kirjoitti:
UFOPOLI kirjoitti:Minua jotenkin kummastuttaa, että joko mikään ei kelpaa tai sitten ne, jotka ovat tyytyväisiä, ovat etupäässä hiljaa. Kohtalaisen monta vuotta tässä on valitettu pätkityistä videoista ja asiattomista raadeista, ja nyt kun niistä viimein päästiin, niitä ollaan haluamassa takaisin? :raaps:
Kaikkiko ovat samaa mieltä? No en minä ainakaan. Suon oikeuden jokaiselle olla omaa mieltänsä, itse edelleen toivon jotakin kivaa ekstraa esikatseluihin. Kivat juontajat ei riitä.
Euroviisufanit ovat yksi suuri aina samaa mieltä oleva perhe :repeilee:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Naali »

Mun mielestä on kätevää, kun nykyään tulee sekä FST:ltä raadilliset esikatselut että kakkoselta kokonaiset videot ja lyhyet esittelyt. Eivätköhän kiinnostuneet löydä niiden ääreen. :peukku:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Violette »

Naalilta tuli oikea vastuas. :peukku:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja mpappa »

tonywerner kirjoitti:
mpappa kirjoitti: Kaikkiko ovat samaa mieltä? No en minä ainakaan. Suon oikeuden jokaiselle olla omaa mieltänsä, itse edelleen toivon jotakin kivaa ekstraa esikatseluihin. Kivat juontajat ei riitä.
Euroviisufanit ovat yksi suuri aina samaa mieltä oleva perhe :repeilee:
:shock: ja mäku aina luulin :rofl: :rofl:
Love shine a light

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5060
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Muistakaa tiistaisin 6.5. ja 13.5. esikuuntelut!
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

No niin nyt näin FSTn kommentit ja:

Thomas Lundin, voit tunkea sen ylimielisellä ja vinohymyisellä asenteella esittamäsi Lordi-kortin juuri sinne :draamaa: . Etenkin kun faktat ovat sinulla täysin juuri sieltä :draamaa: . Suomalaiset ääneistävät heviä/metallia jo vuonna 2000, eikä vasta Lordista alkaen - Nightwish, muistuuko mieleen..., ja ettei vain ollut niin että komppasit juuri sitä asantuntijajoukkoa, joka päättyi siihen toiseen niin menestyksekkääseen ratkaisuun? (edit) Sitäpaitsi oliko Hanna heviä suhteessa Thunderstoneen, kysyn vaan ...?Ja unohdat myös sopivasti se että hevin/metallin äänestäminen euroviisuissa on minimaalisen pieni sivujuonne hevin/metallin suomalaisessa suosiossa.

On yksi asia olla pitämättä valitusta kappaleesta, mutta on sairaan noloa vääristellä totuutta oman valintapettymyksen peittämiseksi. :draamaa:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ihanat nämä ruotsalaiset esikatselut! :tapu: Raatilaiset tietävät mistä puhuvat, mielipiteet ovat hyviä ja perusteltuja ja melkein aina ainakin yksi heistä on kanssani täysin samaa mieltä. Vähän toista kuin Suomen "hihii viisut on paskaa" -tasoiset arvostelut. Nämä ihmiset rakastavat musiikkia ja viisuja eivätkä häpeä näyttää sitä! Ja kun mukana on vielä ihana Thomas Lundin omasta kotimaasta niin tämä ohjelmahan on kuin suoraan minulle tehty.

Ihan sama miten YLE nykyään näyttää videot, mulle riittää tämä SVT:n esikatseluohjelma vallan mainiosti. <3
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Nata »

Saamme kai pian tietää, kuka voitti OGAE:n yhteisesikatselujen perusteella viisut? :mitvit:

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Subculture »

FST on virallinen SUOMALAINEN tv-kanava, jota kaikki suomalalaiset, myös suomenkieliset, SAAVAT katsella. Lähes kaikki kanavan ohjelmat ovat suomeksi tekstitettyjä. Kanava esittää nyt siis kaikille SUOMALAISILLE esikatseluohjelmaa (SVT:n tuotantoa) jossa on raadit ja pätkityt videot.
Miksi Ylen pitäisi tehdä päällekkäisiä ohjelmia eli kiitos Yle tv-2:lle kokonaan näytetyistä videoista.

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Subculture kirjoitti:FST on virallinen SUOMALAINEN tv-kanava, jota kaikki suomalalaiset, myös suomenkieliset, SAAVAT katsella. Lähes kaikki kanavan ohjelmat ovat suomeksi tekstitettyjä. Kanava esittää nyt siis kaikille SUOMALAISILLE esikatseluohjelmaa (SVT:n tuotantoa) jossa on raadit ja pätkityt videot.
Miksi Ylen pitäisi tehdä päällekkäisiä ohjelmia eli kiitos Yle tv-2:lle kokonaan näytetyistä videoista.
Täsmälleen samaa mieltä. Lisätään vielä sen verran, että ohjelma on yhteistuotantoa eli FST ei pelkästään esitä sitä, vaan on osallistunut myös sen tuottamiseen. :peukku:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Subculture kirjoitti:FST on virallinen SUOMALAINEN tv-kanava, jota kaikki suomalalaiset, myös suomenkieliset, SAAVAT katsella. Lähes kaikki kanavan ohjelmat ovat suomeksi tekstitettyjä. Kanava esittää nyt siis kaikille SUOMALAISILLE esikatseluohjelmaa (SVT:n tuotantoa) jossa on raadit ja pätkityt videot.
Miksi Ylen pitäisi tehdä päällekkäisiä ohjelmia eli kiitos Yle tv-2:lle kokonaan näytetyistä videoista.
Eri asia haluavatko kun tämä suomen ainoa panos tähän raatiin katsoi asiakseen naurunalaistaa suomalaiset viisuäänestäjämoukat :niinpa: :draamaa:

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja male »

Onhan FST tehnyt omia esikatseluitaan jo ennen tätä yhteispohjoismaista lähetystä.
Subculture kirjoitti: Miksi Ylen pitäisi tehdä päällekkäisiä ohjelmia eli kiitos Yle tv-2:lle kokonaan näytetyistä videoista.
Eikö tuolla perusteella lähes kaikki FST:n ohjelmisto ole "päällekkäistä" muun YLEn ohjelmiston kanssa. FST tekee samanlaisia ohjelmia kuin TV1 ja TV2; uutisia, urheilua, ajankohtaisohjelmia ja viihdettä, mutta vain ruotsiksi. Kyllähän viisujen esikatselu sopii tähän joukkoon mainiosti.

Ja kyllähän näitä esikatseluita saisi tulla vielä useampiakin, eikö? :draamaa:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja rosetta »

ta1ja kirjoitti:No niin nyt näin FSTn kommentit ja:

Thomas Lundin, voit tunkea sen ylimielisellä ja vinohymyisellä asenteella esittamäsi Lordi-kortin juuri sinne :draamaa: . Etenkin kun faktat ovat sinulla täysin juuri sieltä :draamaa: . Suomalaiset ääneistävät heviä/metallia jo vuonna 2000, eikä vasta Lordista alkaen - Nightwish, muistuuko mieleen..., ja ettei vain ollut niin että komppasit juuri sitä asantuntijajoukkoa, joka päättyi siihen toiseen niin menestyksekkääseen ratkaisuun? (edit) Sitäpaitsi oliko Hanna heviä suhteessa Thunderstoneen, kysyn vaan ...?Ja unohdat myös sopivasti se että hevin/metallin äänestäminen euroviisuissa on minimaalisen pieni sivujuonne hevin/metallin suomalaisessa suosiossa.

On yksi asia olla pitämättä valitusta kappaleesta, mutta on sairaan noloa vääristellä totuutta oman valintapettymyksen peittämiseksi. :draamaa:
Niin no, olihan se vähän noin, mutta ei Thomas (L) minusta nyt ihan noin pahasti vääristellyt... Vaikka kyllähän tietty Hanna Pakarisen nimittäminen hard rockiksi on aika :rofl: :mrgreen:
Mutta Thomas vinohymyineen on kai jotenkin niin symppis, että en osannut sitä niin pahana ottaa... (Ja lopussa oli ihanan kauhuissaan, kun huomasi ettei Suomi tuon raadin mukaan pääsisi finaaliin :mrgreen:)

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

No okei, mulla on Thomasia kohtaan jo aiempia antipatioita, koska se on haukkunut muita mun suosikkejani edellisinä vuosina :mrgreen: . Lundin kerta kerran jälkeen asettaa itsensä sellaiseen fiiniin ryhmään, joka on itselle varsin tuttu ja varsin läheinen, ja jolla varsin sisältä käsin tiedän olevan varsin sivistyneesti peitettyjä ylemmyydentunteita tiettyjä suomalaisia kansaosia kohtaan. Tässä ne tulivat jälleen esille ja minä en sellaista jaksa - mutta olet kyllä oikeassa että liioittelen täysillä :draamaa: , kun v****ttaa :heh: .

Ja kyllä se vääristeli - koska miksi ihmeessä juuri hevivaihtoehdon&Suomen kohdalla asia nostetaan esiin, etenkin kun kyse on ruotsalaisesta viisuohjelmasta, jossa puhe suomalaisesta toistosta on ihan naurettava.
Viimeksi muokannut ta1ja, 05 Touko 2008, 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Niin no, ilmeisesti ruotsalaiset eivät sitten omasta mielestään toista itseään... :mrgreen:

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Roope »

No nyt löytyy viimein Areenasta FST:n esikatseluiden kakkosjaksokin :tapu:

http://areena.yle.fi/toista?id=1239879" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
TS
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 473
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 14:00
Paikkakunta: Turku

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja TS »

Roope kirjoitti:No nyt löytyy viimein Areenasta FST:n esikatseluiden kakkosjaksokin :tapu:
http://areena.yle.fi/toista?id=1239879" onclick="window.open(this.href);return false;
Joo, pistin vihasta viestiä palautteena... no ei vaiskaan. Palautetta laitoin ja vastauskin tuli.
Hei,

Teknisistä syistä FST5:n ohjelma "Inför ESC 2008" ei julkaistunut Areenaan
lähetyksen yhteydessä. Puuttunut ohjelma on nyt nähtävissä viikon ajan
osoitteessa: http://areena.yle.fi/toista?id=1239879" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaksosta puuttuu valitettavasti myös teknisistä syistä johtuen
suomenkielinen tekstitys.

Ystävällisin terveisin,
Maria Söderström
YLE Areena
Hyvä YLE :heh:

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Subculture »

male kirjoitti: Ja kyllähän näitä esikatseluita saisi tulla vielä useampiakin, eikö? :draamaa:
Aivan, tarkoitinkin päällekkäisyydellä sitä jos sekä Yle-2 ja FST olisivat tehneet raatiformaattiohjelmat.
Olen tosi tyytyväinen että FST näyttää tuota viihdyttävää raatia ja kokonaiset videot voi sitten katsastaa kakkoselta.
Ja mikä parasta uusintojakin esitetään. Sunnuntai-illan uusinta on mahtava päätös viikonlopulle.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Eurovision 2008: Esikatselu 1 keräsi katsojia 306 000 :)

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja male »

Subculture kirjoitti:Aivan, tarkoitinkin päällekkäisyydellä sitä jos sekä Yle-2 ja FST olisivat tehneet raatiformaattiohjelmat.
Olen tosi tyytyväinen että FST näyttää tuota viihdyttävää raatia ja kokonaiset videot voi sitten katsastaa kakkoselta.
Ja mikä parasta uusintojakin esitetään. Sunnuntai-illan uusinta on mahtava päätös viikonlopulle.
Aa, okei. :joojoo: Hyvä, että tuli selväksi. :)

Taidanpa katsastaa klo 13.50 kakkosen esikatseluiden uusinnan, kun en sitä torstaina nähnyt. :peukku:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Jee! Esikatselujen uusinta tänään! Jee!

Gallup-vastauksena: Minä haluan nähdä esikatseluvideot kokonaan.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
TS
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 473
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 14:00
Paikkakunta: Turku

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja TS »

Muistakaapa tänään Euroviisujen alla alias Inför Eurovision Song Contest 2008: osa 3 :uujee:
Puntaroinnissa mm. Charlotte, Ani, Euroband... etc. :tapu:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Jättekiva :tapu: :tuuletus: :uujee: !
Love shine a light

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8301
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Pitäis jättää maan oman edustajan ruotiminen kokonaan pois näistä esikatseluista kun niiden kohdalla on näemmä täysin mahdotonta olla objektiivinen (ml. suomenruotsalaiset, jotka yrittävät näemmä epätoivoisesti olla niin ruotsalaista). Ukrainan Shady Lady on miljoona kertaa Ruotsin rävellystä parempi ja huvitti kuinka se veti raadin vakavaksi. Silti pisteitä eivät kehdanneet antaa yhtä paljoa.

Ällöttää myös tapa, jolla tämä FST5:n raati liehakoi tiettyjen musiikkityylien kohdalla, palvoen erityisesti tätä tanssijömpsettä definitiivisenä viisutyylinä, vaikka joskus 70-luvulla se olisi ollut yhtä hyljeksittyä kuin tänään jotkut muun tyyliset kappaleet.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Että mua sitten sieppaa noi kotkottajat tossa raadissa.

"tästä ei ole Charlotten haastajaksi"
"tämä on yksi kovimpia Charlotten haastajia"

KUKA VI**N Charlotte? Menkää kotiin sen yliarvostetun Charlottenne kanssa!!
The lady is not that special! TRUST ME!! :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
TS
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 473
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 14:00
Paikkakunta: Turku

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja TS »

hra47 kirjoitti:Ukrainan Shady Lady on miljoona kertaa Ruotsin rävellystä parempi ja huvitti kuinka se veti raadin vakavaksi. Silti pisteitä eivät kehdanneet antaa yhtä paljoa.
Olen täysin samaa mieltä tuossa Ani vs. Hero- vertailussa. :joojoo:
Ärsytti myös Turkin kappaleen "syrjintä", "biisi on hyvä mutta ei sovi viisuihin" jne.

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Re: Esikatselut 2008

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Kuulivat Liettuan kipaleen täysin oikein ja sanoivat kaiken mitä siitä on sanottavaa. :joojoo: Täytyykin tarkistaa onko se puntarissani liian korkealla.

Lukittu