Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

ESC 2008 -arkisto.

Charlotte Perrelli - Hero

*****
73
38%
****
33
17%
***
35
18%
**
27
14%
*
22
12%
 
Ääniä yhteensä: 190

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8336
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja hra47 »

rosetta kirjoitti:
hra47 kirjoitti:Pirelli MTV3:n Kymmenen uutisissa: "näyttää siltä ettei voitto ole enää mahdollista saada pohjoismaihin koska itäeuroopan maat äänestävät toisiaan" ja kehoittaa pohjoismaalaisia pitämään yhtä. Mitähän mimmi oikein horisee, vasta viime vuonnahan se voitto tuli pohjoismaihin. Lipsahtiko neidiltä julki, mitä hän oikeesti ajattelee Suomen kuulumisesta pohjoismaihin? Muutenkin tollainen asenne haisee, että syytetään itäeurooppaa puolueellisuudesta ja sit kehoitetaan muita samaan.
Niin, kuten toisessa ketjussa jo aiemmin sanoin, ainakin täällä UK:n viisuforumeilla on tänään jauhettu siitä, miten "Scandinavian bloc" on pahempi kuin itä-Euroopan blokki äänestämisessään... Ja vain siksi, koska kaikki pohjoismaat ovat semeistä menneet jatkoon... :roll:

Minusta kyllä "Scandinavian bloc" voi ihan hyvin pitää yhtä, kun muutkin näyttävät niin tekevän... ;)
Mä ainakin olen äänestänyt puhtain paperein ilman mitään blokkiajattelua. 1. semissä äänestin neljä kertaa Bosnia-H:ta ja se oli siinä. Finaalissa tulen äänestämään Bosnia-H:ta, Kroatiaa ja mahdollisesti otan kantaa "diivojen taisteluun" ja annan äänen tai pari Ukrainalle. Toki jos olisin ulkomailla ja voisin äänestää Suomea, tekisin niinkin. Tänä vuonna se olisi helppoa, sillä TB on kolmas suosikkini Bosnian ja Kroatian jälkeen. Geir Rönningin vuonna tai jos Suomea olisi ollut edustamassa Ateenassa Metsäketo Lordin sijasta, en tosiaankaan tiedä mitä olisin tehnyt. Tuskin olisin äänestänyt.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Tottakai pohjoismaat äänestää toisiaan: Norjalta takuupisteet Ruotsille 12, Tanskalta samoin, Islanti saattaa kyllä villiintyä Suomen biisistä ja Suomi Islannin. Ruotsi tykkää varmaan Norjasta. Minusta Suomi ei ole kovin vahvasti Skandi-blokissa mukana, viime vuonnahan todella suosittu The Ark Ruotsista sai meiltä vain 7 vai oliko 8? Serbia, Unkari ja Venäjä sai meiltä paljon.

Mutta kyllä läntinen Eurooppa on kriisissä pisteidenvähyyden vuoksi. Ja kun siirtolaiset aktivoituvat äänestämään omiaan, on vaikeaa kuvitella, miten länsimailla olisi mitään mahdollisuuksia pärjätä.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

hra47 kirjoitti:
Mä ainakin olen äänestänyt puhtain paperein ilman mitään blokkiajattelua. 1. semissä äänestin neljä kertaa Bosnia-H:ta ja se oli siinä. Finaalissa tulen äänestämään Bosnia-H:ta, Kroatiaa ja mahdollisesti otan kantaa "diivojen taisteluun" ja annan äänen tai pari Ukrainalle. Toki jos olisin ulkomailla ja voisin äänestää Suomea, tekisin niinkin. Tänä vuonna se olisi helppoa, sillä TB on kolmas suosikkini Bosnian ja Kroatian jälkeen.
Ohoh, kuinka samaa mieltä täällä kanssasi! Mullakin suosikit Bosnia ja Kroatia, diivat jäävät kauaksi noista. Tosin ylpeänä ykköseksi pistän tänä vuonna Suomen. Pohjoismaita en edes harkitse tänä vuonna. kyllä biisin pitää olla koskettava, että sitä äänestää. Naapuruus ei auta yhtään äänestyskäyttäytymisessäni!

Typeräää jossain mediassa etukäteen jaella ääniä: "kyllä pohjoismaiden pitää vetää yhtä linjaa". Eikä pidä!

viisari
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 09 Touko 2008, 01:48

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja viisari »

:nohyi: Yrjöä pidätellen on todettava, että Ruotsin kappale on tämänkertaisista pohjoismaisista yrittäjistä paras, Suomi mukaanluettuna. Sijoittuu melkoisella varmuudella vii... kymmenen parhaan joukkoon. Siis lopputuloksissa, ei missään nimessä minun henk.koht. listallani.

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja umbros »

Minunkin ääneni menee Portugalille. Pohjoismaat saavat jäädä nuolemaan näppejään... :surrur:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8336
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Juurovissön kirjoitti:
hra47 kirjoitti:
Mä ainakin olen äänestänyt puhtain paperein ilman mitään blokkiajattelua. 1. semissä äänestin neljä kertaa Bosnia-H:ta ja se oli siinä. Finaalissa tulen äänestämään Bosnia-H:ta, Kroatiaa ja mahdollisesti otan kantaa "diivojen taisteluun" ja annan äänen tai pari Ukrainalle. Toki jos olisin ulkomailla ja voisin äänestää Suomea, tekisin niinkin. Tänä vuonna se olisi helppoa, sillä TB on kolmas suosikkini Bosnian ja Kroatian jälkeen.
Ohoh, kuinka samaa mieltä täällä kanssasi! Mullakin suosikit Bosnia ja Kroatia, diivat jäävät kauaksi noista. Tosin ylpeänä ykköseksi pistän tänä vuonna Suomen.
Itseasiassa mun piti kirjoittamani että "Bosnian ja Kroatian ohella", eikä "jälkeen"... viisupuntarissa mulla maat taisivat olla näin 1. Bosnia, 2. Suomi, 3. Kroatia, eikä tuota järjestystä ole tarpeen muuttaa. Bosnia ja Suomi oikeestaan voisivat jakaa yhdessä ykköstilan, mutta olkoot noin, koska omaa edustajaa ei periaatteessa voi äänestää.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kypän uutisissa Teräsbetoni osallistui Belgradissa käytävään Suomi-Ruotsi-mudanheittokilpailuun ja
kertoivat mitä ajattelivat Ruotsin kappaleesta ja Ruotsin laulajasta. :heh:
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki. ... euroviisut" onclick="window.open(this.href);return false;
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Joblo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 363
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:35

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja Joblo »

Kyllä onkin sitten ihanan viehättävä tämä Charlotte :shock:

Avatar
Ange82
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 98
Liittynyt: 20 Touko 2008, 14:26

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja Ange82 »

Mua on alkanut ärsyttämään tää renkutus koko ajan enemmän ja enemmän.. Jo ennen Suomi vs. Ruotsi -sanasotaa. Charlotte on niin nipped/tucked, että siinä ei oo mitään luonnollista. Ygh.. :nohyi:
La dolce vita
On ollut kaikki tuo suloista niin
La dolce vita
Ei aihetta kyyneliin

Avatar
avalon
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:00

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja avalon »

Ange82 kirjoitti:Charlotte on niin nipped/tucked, että siinä ei oo mitään luonnollista. Ygh.. :nohyi:
Äläs nyt, botuliinia esiintyy luonnossa.. :heh:

Avatar
Ange82
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 98
Liittynyt: 20 Touko 2008, 14:26

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja Ange82 »

^Hehheh :rofl:
La dolce vita
On ollut kaikki tuo suloista niin
La dolce vita
Ei aihetta kyyneliin

TOTUUDENPUHUJA

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
|
Liian muovinen, tykkäsin 2 ekaa kertaa. A-osa kopio Som om himlen brann -biisin A-osasta MF92 (on youtubessa) ja huippukohta suoraan The Weather Sistersien Rainy Menin kertsin loppuhuipennuksesta.
|
Fredrik on kuunnellu viisut ja diskobiisit... ;)
|
|

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Kaikkeen tähän muovisuus- ja kylmyyskeskusteluun mun on sanottava, että mä ainakin nautin Charlotten esityksestä tosi paljon edelleen, nautin myös siitä ihanan laskelmoidusta koreografiasta! :heh: Ja nautin myös siitä, että Charlotte näyttää tosiaan drag-artistilta (tai näyttäis jos en tietäisi sen olevan nainen). En mä vaan voi sille mitään. Siis kyllä ymmärrän ja näen mistä nää kaikki negatiiviset kommentit tulee, mutta heti kun Hero alkaa soimaan ja näen ton esityksen, niin lumoudun kuin jostain taikaiskusta, en pysty vastustamaan sitä. En keksi muuta kuin että oon ehdollistunut tähän Ruotsi-tyyliin ihan totaalisesti. Tää on musiikkina niin lähellä mun musiikki-ihannetta, että ei tätä mitkään botoxit häiritse. :surrur:

Avatar
avalon
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:00

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja avalon »

Kuva

:eeek:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Cyrano kirjoitti:Kypän uutisissa Teräsbetoni osallistui Belgradissa käytävään Suomi-Ruotsi-mudanheittokilpailuun ja
kertoivat mitä ajattelivat Ruotsin kappaleesta ja Ruotsin laulajasta. :heh:
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki. ... euroviisut" onclick="window.open(this.href);return false;
En nyt kyllä oikein tajua mikä "loanheittokilpailu" se on, jos Charlotte oli vain ihmetellyt tai hämmästellyt Suomen jatkoon menoa (eikä todellakaan ollut ainut, eihän siihen viisupiireissä Suomen ulkopuolella uskonut kukaan)...? :mitvit:
Mitään muuta hänen sanomaansa pahaa ei tuolla ainakaan mainittu... Siis ei itse kappaletta tai bändiä ole mitenkään haukkunut, ainakaan minun tietääkseni.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8336
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja hra47 »

avalon kirjoitti:Kuva

:eeek:
Oliko se nyt MTV3:n verkkosivuilla parempi kuvapari kun Teräsbetonin J.Ahola irvisteli ryhmäkuvassa ja sit tää Pirellin kuva oli siinä vieressä. Tää muijahan kelpais solistiksi kasarihevibändiin. J.Ahola on vähän liian kaunis poika.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

No mä meinasin kylä itseasiassa kysyä jo aiemmin onko Ahola ja Perrelli sukua :mrgreen: :

Kuva
Kuva

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Perellillä oli "velihopea" kädessä, laulaessaan. :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8336
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja hra47 »

eepu4 kirjoitti:Perellillä oli "velihopea" kädessä, laulaessaan. :heh:
Toi ajatus iski välittömästi kun ensimmäisen kerran näin Ruotsin esikatselupätkän. Oikein korosti videon eka kuva sitä, kun mikki oli ensin yksin kuvassa pystyssä ja sit käsi tarttui siihen. Kiva etteivät muuttaneet mikin designia...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ta1ja kirjoitti:No mä meinasin kylä itseasiassa kysyä jo aiemmin onko Ahola ja Perrelli sukua :mrgreen: :
No ei varmasti ole, kun Ahola on niin paljon nätimpi. Viittaan esim. tähän aiemmin TB-ketjussa mainitsemaani kuvaan.

Perrellin silmät on kuin nyrkillä mustiksi lyödyt, en tajua tuota ehostusta. Turvonneen näköisetkin.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Ruotsi ei tule voittamaan. Saman kategorian Ukraina pelkästään jyrää tämän tekeleen raikkaudellaan. Niin paljon kuin Ruotsista pidänkin.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

hra47 kirjoitti:
Juurovissön kirjoitti: Ohoh, kuinka samaa mieltä täällä kanssasi! Mullakin suosikit Bosnia ja Kroatia, diivat jäävät kauaksi noista. Tosin ylpeänä ykköseksi pistän tänä vuonna Suomen.
Itseasiassa mun piti kirjoittamani että "Bosnian ja Kroatian ohella", eikä "jälkeen"... viisupuntarissa mulla maat taisivat olla näin 1. Bosnia, 2. Suomi, 3. Kroatia, eikä tuota järjestystä ole tarpeen muuttaa. Bosnia ja Suomi oikeestaan voisivat jakaa yhdessä ykköstilan, mutta olkoot noin, koska omaa edustajaa ei periaatteessa voi äänestää.
No ei se mitään, mulla järjestys nyt semit nähtyäni moneen kertaan: 1. Suomi, 2. Bosnia-H, 3. Kroatia
Ja kun Suomea en voi äänestää, jäävät jäljelle Bosnia + Kroatia = jonkinlaista vitsiä mutta myös sanomaa!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja sziget »

Juurovissön kirjoitti: Typeräää jossain mediassa etukäteen jaella ääniä: "kyllä pohjoismaiden pitää vetää yhtä linjaa". Eikä pidä!
Ei todellakaan. Diivan haastattelun nähtyäni toivon vilpittömästi, että Ruotsi jää viimeiseksi. En jaksa enää kuunnella näitä ruikutuksia itämafiasta.

Vaikka olenkin itäeurooppalainen, se ei estäisi minua äänestämästä Ruotsia. Se estää, että finaalissa on 24 laulua, joita inhoan vähemmän. Karsintojen jälkeen kuvotus on vain pahentunut ja pahenee yhä tällaisten lausuntojen ansiosta.

Viuh! Georgiakin ohitti juuri Ruotsin. :uujee:

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja Halla »

sziget kirjoitti:
Viuh! Georgiakin ohitti juuri Ruotsin. :uujee:
Wiuh, wauh! :rofl:
Mä en oikeasti ymmärrä tuota Charlotten silmämeikkiä. Ei sovi sitten ollenkaan. :shock:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

TOTUUDENPUHUJA

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
|
Toikohan C Björkman laserspotit salkussa serbiaan ruotsista. Takuulla ruotsilla oli mukana kaikki lapselliset tarvikkeet.
:heh:
|
|

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Kyllä olette ilkeitä Ruotsille ja Charlotte'lle......minä piiskaan teidät pian tai otan hernepyssyni :heh:

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja umbros »

Lukiessani tätä viestiketjua, en ole ollenkaan väärässä sanoessani, että asenne Ruotsin edustajaa ja edustuskappaletta kohtaan on muuttunut merkittävästi esimerkiksi viimeisen kuukauden aikana. Muun muassa minulle on käynyt juuri noin. Artisti herättää jatkuvan hylkimisreaktion, kun naaman näkeekin. Diivailu ei yhtään helpota tilannetta. Kappale alkaa maistua puulta (niin viisumaisen täydellinen kuin onkin). Jos ihmiset päivittäisivät puntarinsa nyt, uskoisin että Ruotsin ylivoimasta ei voitaisi enää puhua.

No mutta ilta näyttää mitä tapahtuu. Toivottavasti aidommat tapaukset korjaavat potin Ruotsin edestä (kuten vaikkapa aidoista aidoin Ani :heh:). Ja toivottavasti Suomi vetää maton Charlotten alta, toivottavasti...

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Minua Charlotte ei ärsytä vieläkään. :draamaa:
Hänelle ja Ruotsille kaikkea hyvää illan finaaliin vaikka voitto jääkin haaveeksi. :peukku:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16707
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

umbros kirjoitti:Lukiessani tätä viestiketjua, en ole ollenkaan väärässä sanoessani, että asenne Ruotsin edustajaa ja edustuskappaletta kohtaan on muuttunut merkittävästi esimerkiksi viimeisen kuukauden aikana.
Niin nollainformaatiota kuin se onkin, lienee pakko tässä kohden todeta, ettei oma suhtautumiseni ole muuttunut mihinkään. Kyseessä on edelleen toistaiseksi vuosikymmenen paras viisu. Voittoon en tokikaan usko. En olisi itse asiassa ollut edes kovin harmistunut, vaikkei finaalipaikkaa olisi tullutkaan, sillä eihän se biisiä miksikään muuta. Tosin pidemmän ajattelun myötä toivon joka tapauksessa mahdollisimman hyvää sijoitusta, jotta Ruotsi suostuu lähettämään yhtä hienoja kappaleita jatkossakin.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

Viesti Kirjoittaja jamit »

Tässä ei piiskatkaan auta että Ruotsi voittaisi, ja Ruotsalaisten negatiivisuus muita kilpailijoita kohtaan on kuvottavaa. Sijat 5-10 tälle biisille. Ja jos jostakin voisi sanoa että joka vuosi yritetään samanlaisella biisillä, niin eiköhän se nimenomaan ole Ruotsi. :jupinaa:

Lukittu