Love and hate

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Love and hate

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ulkomaisista laulajista mua kammottaa eminem (tai no..räppärit yleensä, mustat ja valkoiset), marilyn manson yms yms..mutta ei silti niin paljoa mitä nämä suomalaiset Eppu Normaalit, J Karjalaiset yms yms yms yms yms. Anssi Kela oli myös jossain vaiheessa sillä listalla mutta nykyään on vähän siedettävämpi, en tiedä miksi.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Violette »

UFOPOLI, olen samaa mieltä kanssasi tuosta että Beyoncé on kamala :shock: Samaan sarjaan kuuluvat mielestäni kaikki muutkin kuvottavat nykyaikana ah-niin trendikkäät ähkimis-r'n'b-artistit. Tai mitä ne nyt ikinä onkaan... :roll: HYI!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Love and hate

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

en mäkään Beyoncesta sen enempää pidä, mutta tytteli sentään osaa laulaa! Ja todella hyvin vielä...
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kyllä se varmasti laulaa osaa, mutta henkilökohtaisesti en pidä hänen laulutyylilleen ominaisesta ujeltelusta, kiekumisesta ja kiemurtelemisesta :lol:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1582
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Mää ny jo aattelin, jottei mikään niin vahvasti antikolahda, jotta sitä vois sanoa vihaavansa, mutta sitten tuli radio apuun muistuttamaan: muutamat surkeasti tehdyt käännösversioinnit saavat verenpaineen nousuun ja radiokanavan vaihtumaan alta aikayksikön. Toissa vuosi oli oikeen huippu näiden tuottamiseen: Ei jaksa kiinnostaa, Ihan kuin nuo toiset, Villit bootsit... :twisted:
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Love and hate

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Violette kirjoitti:Kyllä se varmasti laulaa osaa, mutta henkilökohtaisesti en pidä hänen laulutyylilleen ominaisesta ujeltelusta, kiekumisesta ja kiemurtelemisesta :lol:
OSAA LAULAA TODELLA HYVIN Beyonce, mutta ikävä kyllä on lähtenyt samalla linjalle monen muun taitavan laulajan kanssa. Eli siis kiekuu, hönkii, kiemurtelee, ähkii ja puhkii!!! :cry:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Love and hate

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Violette kirjoitti:UFOPOLI, olen samaa mieltä kanssasi tuosta että Beyoncé on kamala :shock: Samaan sarjaan kuuluvat mielestäni kaikki muutkin kuvottavat nykyaikana ah-niin trendikkäät ähkimis-r'n'b-artistit. Tai mitä ne nyt ikinä onkaan... :roll: HYI!
Minulla ongelma ei niinkään ole laulutyylissä, vaikken sitä kannatakaan, vaan ko. henkilön persoonassa ja julkisuuskuvassa. Syystä tai toisesta minulle Beyoncéssa henkilöityy se, mikä monilla Bushissa, eli ulkomaailmalle selkänsä kääntävä fanaattis-äärikonservatiivisuus. :usa: :snipersmilie: :tomato: Tähän lienevät johtaneet jo hänen DC:n alkuaikojen esiintymisensä julkisuudessa, kuten jonkin vuoden MTV Music Awards, jossa kolmi/nelikko palkintoa vastaanottaessaan päätti, että nytpä lauletaankin aamen-laulu. Tavallinen "I wanna thank God for this award" on ihan okei, mutta... Karvat nousivat pystyyn silloinkin, kun jossain dokumentissa selittivät, miten olivat bändinsä nimen *saaneet*... :littleangel:

Että silleen.

EDIT: Pitipä useamman kerran muokata viestiä, ennen kuin kaikki possessiivisuffiksit menivät kohdalleen. Mutta minkäs teet, joka toisen kielivirheitä korjaa, sille itselleen kellot soi ja koira lankeaa kuoppaan.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Nadi kirjoitti:Aiku ne jotkut tuntee niin vahvasti :lol: !
Minä en VIHAA mitään, mutta jotkut asiat joskus harmittavat. Ja on melkoisen paljon helpompaa elääkin, kun ei niin paljon vihaa..... :wink: .
RAKASTAN sitäkin enemmän sitten monia asioita 8) !
Korjataan sitten Gente-kultanäin..... On loppujen lopuksi vähän asioita, joista en todella pidä, mutta tooooodella paljon asioita, joista pidän. Ja eläminen on paljon helpompaa silloin, meille kaikille :wink: !

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Love and hate

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Minäkin pidän MOOOOOOOOONESTA asiasta tässä maailmassa. Mutta ilman "vihaa" ei voi tuntea rakkauttakaan!!! Ja toisinpäin!! :)
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Love and hate

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

love-smiley-016: love-smiley-016: love-smiley-016: love-smiley-016:
Noin musiikki rintamalla.
Ehdoton ykköseni on viimevuoden viisuista lähtien ollut
Zeljko Joksimovic mies jonka ääni on ihan mieletön ja mukautuva,siinä on kerralla kaikki kohdallaan.
En ikinä olisi uskonut ,reilu vuosi sitten,Fanittavani ihan kybällä jotain serbialaista mieslaulajaa.
Sanoituksista en ymmärrä mitään mutta Zeljkon tulkitessa tunteet ja maisemat välittyy aivoihini.

Aivan ihanaa musiikkia monenlaiseen genreen,
balladeja ehkä arvostan eniten.


Sielukkaat ja kuohuvat:
Nedam nikom da te dira
jesi li me volela
Leda o leda
Dukati
Istina

Tunteikkaat ja lämpimät:
Zaboravljas
Balada
Supermen
Habanera
Petak na subotu
Lane moje

Menevät ja rallit:
Drska zeno plava
Vreteno
Varnice
Tanana
K`o da ne postojim

Sittenkun niitä on vielä kymmeniä muita.
Kyllä maailmalla on ihanaa musiikkia.

Kaikki nämä ja monet muut Zeljkon tuotannosta ilahduttavat minua päivittäin.

Päivä ilman Zeljkon musiikkia on kuin kesäpäivä ilman aurinkoa.

Parasta mitä olen euroviisuista koskaan löytänyt.
Rakas Mia on myös kyllä hyvä. cheeky-smiley-033:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Nadi »

gentedimare kirjoitti:Mutta ilman "vihaa" ei voi tuntea rakkauttakaan!!! Ja toisinpäin!! :)
Kokeilepa joskus, saatat jopa yllättyä :wink: !

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Love and hate

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:lol: Vähän huumoria sitten myös mukaan!!

Ja tarkotin muuten, että jos ei tiedä mitä on "viha" (ei nyt kannata niin jyrkästi aina tulkita tota sanaa) niin miten voi tietää mitä sen vastakohta on!! :lol:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Mansen Miäs
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 324
Liittynyt: 16 Joulu 2004, 16:44
Paikkakunta: Tampere

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Mansen Miäs »

gentedimare kirjoitti: Minä HATE aamuherätys Kuva
Tätä en olisi ikinä arvannutkaan!!! :shock: :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En tajua miten joku voi inhota vispipuuroa... tuollaiset safkat, jotka maistuvat hyviltä ja eivät lihota ovat nimittäin aika harvinaisia! :wink:
Ja maailma ilman olutta olisi erehdys! (En ihmettele, jos joku on sitä mieltä, että olut on "kamalaa", jos on vain pari kertaa maistanut jotain kotimaista soppakaljaa, mutta kokeilkaapa mielummin alkuun vaikkapa 'Solia' tai 'Corona extraa'!) 8)

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Love and hate

Viesti Kirjoittaja JVN »

Joo, kyllä noi meksikolaiset oluet on ehdottomasti parhaita! ;)

Tää vihaa makeaa päärynäsiiderilitkua, se on ainoaa siideriä jota mulle Liettuassa tarjoillaan. (Paikallisen merkin nimi on "Kiss", ja huvittava tilanne oli kun tarjoilija kysyi multa ekaa kertaa... Would you like a Kiss?)

Nyt kun oon vielä tän viikon Suomessa lomalla, niin erittäin kuivaa omenasiideriá on mennyt! (Lemppari on belgialainen Full Moon)!

Toinen HATE-juttu, mitä kukaan ei ikinä tajua, on TALVI. Inhoan lunta ja kylmyyttä. Kunpa sataisi lunta jouluksi joo, mutta tapaninpäivänä se voisi sulaa jo POIS!!!!! Olen löytänyt vain kaksi hengenheimolaista Suomesta. Muut pitävät mua outona ja mielenvikaisena, kun en tykkää lumesta tai kylmástä. YÄK!

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

JVN kirjoitti:Toinen HATE-juttu, mitä kukaan ei ikinä tajua, on TALVI. Inhoan lunta ja kylmyyttä. Kunpa sataisi lunta jouluksi joo, mutta tapaninpäivänä se voisi sulaa jo POIS!!!!! Olen löytänyt vain kaksi hengenheimolaista Suomesta. Muut pitävät mua outona ja mielenvikaisena, kun en tykkää lumesta tai kylmástä. YÄK!
Joulupäivänä jo, jos minä päättäisin. Et mielenvikainen, vain terve kesäihminen tjsp. :D
Mutta /me vihaa itseään. Sitä että on ihan pakko olla NIIN pienistä asioista mustasukkanen. Huoh.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Love and hate

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Minä vihaan kesähelteitä, joiden aikaan saan helposti päänsäryn ja kuumeen. Hikoilen, enkä saa nukutuksi.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

gentedimare kirjoitti:Minä HATE aamuherätys
Silloinkinko, kun sen tarkoitus on ehtiä bussiin joka vie paikkaan, jossa voi bongata viisuartisteja? :wink:

Mutta minä, mitä minä inhoan?
minä HATE McDonalds
minä HATE imperialistisia suurvaltoja (erityisesti niitä 3:a perinteistä)
minä HATE persoonattomuuden ihannointia
minä HATE joko-tai-asenteita
minä HATE idealismin pilkkaamista
minä HATE nopeasti syömisen pakkoa
minä HATE rommia (en ymmärrä jamaikalaisia...)

mutta minä LOVE mm. Eppu Normaali & J.Karjalainen (tässä topicissa mainituista inhotuista asioista poimiakseni :D )
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
TipiBi
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 401
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 13:14
Paikkakunta: Lapponia

Love and hate

Viesti Kirjoittaja TipiBi »

Minä #-o kahviloita, joissa maitokahvi pannaan uuden jenkkitrendin mukaisesti juomalasiin! Palaa näpit, sapettaa ja maistuu pahalta. Maitokahvi pitää tarjoilla vanhaan eurooppalaiseen tapaan laakeasta kupposesta! Murr. :2gunsfiring_v1:
~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~o0Ö0o~
One-two-three - eikä muuta.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Violette »

Se on kato siitä kiinni, mistä se tarjoillaan että onko kysessä Caffe Latte vai Café au lait!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mä vihaan pikkuveljiäni. Oikeastaan vain siksi että pysyvästi 6-vuotiaan tasolle jämähtänyt isäpuoli on saanut heidät kasvatettua. On se kumma kun ei edes kotonaan saa olla rauhassa, eikö se riitä että koulussa tehdään elämästä hankalaa?
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Love and hate

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jónsì kirjoitti:Mä vihaan pikkuveljiäni. Oikeastaan vain siksi että pysyvästi 6-vuotiaan tasolle jämähtänyt isäpuoli on saanut heidät kasvatettua. On se kumma kun ei edes kotonaan saa olla rauhassa, eikö se riitä että koulussa tehdään elämästä hankalaa?
...ja pahin on vielä edessä...
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

tonywerner kirjoitti:...ja pahin on vielä edessä...
Minkä takia tuota on niin vaikea uskoa?
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Jonsi, älä tunne vihaa pikkuveljiäsi kohtaan. Voithan ottaa isonveljen roolin siten, että opetat jonkin uuden jutun/taidon heille. Oli se sitten kuinka mitättömän tuntuinen asia omasta mielestäsi. En tiedä, minkäikäisiä veljesi ovat, mutta tätä edellämainittua tekniikkaa voi soveltaa, vaikka veljet olisivat minkä ikäisiä. Oppimisen riemu on yhteistä ja siten saat veljiesi "kunnioitusta" osaksesi.

Ei lapsi voi vanhempiaan valita :?

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Minä yritin opettaa yhtä lukemaan, mutta kun veljet on kasvatettu vihaamaan mua niin ei siitä mitään tule. En vihaa veljiäni, vaan pikemminkin tapaa jolla heidät on kasvatettu. Vaikeeta selittää.

Mutta isäpuoli on sarjassa idiootit. Mun todistus ei kelpaa vaikka keskiarvo olisi 12, mutta toisen veljen tokari kelpaa 5,5:n keskiarvolla. "Kun se harrastaa liikuntaa, niin ei sillä oo aikaa lukee" tai "Tollakaan aineella ei tee elämässä mitään.". Ihan kuin se tietäisi mitä mä tuun tartteen. Ainoa asia joka on mielessä on muutto niin kauas kuin pippuri kasvaa.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Love and hate

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Vanhimman sisaruksen rooli on monesti se vaikein ja raskain. Sä raivaat tietä tuleville mennessäs, muista se aina jos tapahtuu jotain hassua... Ei se sinun isäpuolesi koskaan todennäköisesti ole yhtä tyytyväinen sinun koulutodistukseesi kuin veljiesi. Se on ikävä psykologinen totuus. Mutta toivon että voit ymmärtää isäpuolesi ajatuksia, vaikka tuntisit inhoa.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Lukittu