UK Big Brother

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja zomg. »

En oo vielä päässyt oikein sisälle tähän kauteen, mutta asukkaiden esittelyt luin. Dalesta jäi hirveä kuva, tajuttoman omahyväinen ja aivan liian tietoinen hyvästä ulkonäöstään. "En puhu rumille ihmisille". :roll:

Hivenen ehkä överiksi mennään sokealla, albiinolla, parilla... :heh: Toisaalta ei voi ainakaan tylsiksi moittia valintoja.

Talo on erittäin hieno kuvista päätellen. :joojoo:

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Ihan mieletön starttaus. :draamaa: Oiskohan tätä alettava seuraamaan. Kunnon friikkisirkus taas kasassa. :tapu: Ihana salatehtävä ja Davinan lopussa paljastama käänne. :surrur:
Hysteerinen Rebecca pääsi heti suosikkihahmokseni. Rex miellytti silmää ja muutenkin. Cookie... Eiku Kathreya oli kans hillittömän hauska. Oikeastaan ainut joka heti ärsytti jo elekielellään oli Dale.
Ai niin... Talo on ehkä hienoin ikinä. :kups:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

TALO ON UPEEEEEEEEE!!! :tapu:

Ihan kipeetä porukkaa taas marssi sisään. :draamaa:
Mulla menee varmaan hermot hyvin nopeasti sen aasialaisen tädin kanssa :draamaa:

Ja toi eka tehtävä. Meneekö se kiville jos noi asukit saa tietää, että Mario ja Step ei ole pariskunta?
Kun se päiväkirjahemmo sano selvästi, että ne epäonnistuu JOS ASUKIT SAA SELVILLE ETTÄ MARIO JA LISA ON OIKEA PARISKUNTA!!
Kun nyt ne stressaa siitä, että muut saa selville, että ne vaan huijaa?

Mutta se päivyriäijä ei tosiaan sanonut kertaakaan, että tehtävä epäonnistuu jos asukit saa sen selville, että Mario ja Steph eivät olekaan pari! :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

No eikös ole ensisijaista yrittää saada "feikkisuhde" näyttämään uskottavalta, ettei kellään vois tulla pieneen mieleenkään, että Mario seukkaa ihan toisen naisen kanssa. :raaps: Tokihan Lisa vois tilittää jollekkin muijalle näreissään, siitä että ainut hälle kelpaava ja ikäisensä mies on jo varattu. :heh: Hankalintahan tuossa on se, että Lisa ja Mario näyttävät pariskunnalta ja erottuvat tuosta porukasta aika selvästi ikänsä ja treenattujen kroppiensa takia.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JUHKIS kirjoitti:No eikös ole ensisijaista yrittää saada "feikkisuhde" näyttämään uskottavalta, ettei kellään vois tulla pieneen mieleenkään, että Mario seukkaa ihan toisen naisen kanssa. :raaps:
Ei.... jos noi asukit tuolla nyt ihmettelee, että ei varmalla seurustele noi kaksi niin eihän se nyt automaattisesti tarkota sitä, että heti pitää alkaa miettiä, että Marion tyttöystävä on joku toinen. :draamaa:
En mä ainakaan niin heti miettis jos talossa olisin
Miksei ne sitten saman tien epäilisi, että Stephanien poikaystävä on joku toinen! :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

JUHKIS kirjoitti:Hankalintahan tuossa on se, että Lisa ja Mario näyttävät pariskunnalta ja erottuvat tuosta porukasta aika selvästi ikänsä ja treenattujen kroppiensa takia.
No siksi. :mrgreen:
Yksikin suulas epäilijä olis liikaa.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Toistaseks niitä ei vaan näytä olevan, kun kaikki on keskittyneitä epäilemään Marion ja Stephin liittoa.

Ja pointti oli vaan se, että ei sitä automaattisesti tartte alkaa miettiä heille uusia pareja. Stephillähän sellaista ei edes ole :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Nyt pystyy jo tekemään jonkin sortin suosikkilistaa:

1. Rachel <- aikast ylivoimainen
2. Jennifer
3. Rex
4. Sylvia
5. Dale
6. Alexandra (oon ehkä vähän yllättynyt tästä...)
7. Rebecca (rasittava ja ärsyttävä, mut jotenki silti melko viihdyttävä... toistaiseksi ainakin)
8. Darnell
9. Stephanie
10. Luke
11. Mario
12. Lisa
13. Mohammed
ULOS:
14. Kathreya (tms)
15. Dennis
16. Michael

Vaan 3 tollasta, joita inhoan.. aika hyvin mun mielestä. Suurin osa edelleen kyllä vielä kysymysmerkkejä, kun ei niitä oo paljon näkyny. Mutta Kathreyan show on niin esittämistä, että raivostuttaa :jupinaa: Dennis on nähty niin monta kertaa jo ennenkin, ettei tommosia kaivata enää. Jotain omaperäisempää, kiitos! Michaelin puheesta ei saa mitään selvää ja muutenkin sen jutut ärsyttää ihan suunnattomasti.

Elki Kat, Dennis ja Michael on finaalikolmikko :roll:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ei taida olla live kameraa noille missään? Ainakaan ilmaista.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

On on :joojoo:
http://www.justin.tv/livebbstream" onclick="window.open(this.href);return false;

ja täältä voi katsella päivittäiset jaksot.
Toi tyyppi postaa juutuuppiin ne päivittäin :tapu:
http://www.youtube.com/user/bigbrother9uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Jee loistavaa, suurkiitos!! :tuuletus: :hali:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

En tiiä kyllä mikä tossa livestreamissä tällä hetkellä tökkii, kun mulla lukee vaan not broadcasting, mutta kyllä se ainakin koko viikonlopun toimi :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No, mä katson paremmalla ajalla, vastahan se on mennyt muutaman päivän :mrgreen: .

Siis onko ne Mario ja Lisa nyt sitten oikea pari?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Joo, ne on se oikea pari :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

http://www.justin.tv/bbtv" onclick="window.open(this.href);return false;

toi toimii ainakin nyt. tosin olin vähän tyhmä kun menin sen avaamaan kun spoilauduin sitten tehtävän tuloksesta... no, olisin sen kuullut kohta kumminkin kun katson BBLB:n

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Ok, Alexanda on hirveä. En tajua miten vielä vähän aikaa sitten näin siinä jotain hyvääkin. I'm not trying to be funny, but she's a fucking dickhead! On sen jutuissa joskus ollut jotain pointtiakin, mutta toi törkeä ja röyhkeä tapa tuoda ne sen mielipiteet julki... AAAAARGH! Toihan on pahempi ku Charley. En malta odottaa sitä buuausten määrää, kun toi häädetään.

Harmittaa oikein, että se salatehtävä meni pieleen. Ja sekin lähinnä BB:n avustamisen takia. En usko, että ne ois ikinä keksiny, että Mario ja Lisa on pari, ellei BB olis ilmoittanu, että talossa on salainen pari ja että asukkaiden pitää keksiä se pari... Noista neljästä toivoisin, että joko Mario tai Lisa lähtis. Ehkä ennemmin Mario, koska se on ärsyttävämpi. Toisaalta taas Lisa on turha.. Hmm... Ensin aattelin, että Stephin pitäis lähtee, mutta taitaa sillä olla kumminkin enemmän tarjottavaa ku ainakin Lisalla. Ja nättihän se on joten jo senkin takia mieluummin Mario ulos ku Steph. Luke nyt ei oo missään nimessä lähdössä, eikä siinä mitään onhan se ihan hauska.

Ja tähän loppuun:
Rachel :ihana:

Avatar
milnerinho
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 09 Elo 2007, 12:32
Paikkakunta: K-head
Viesti:

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja milnerinho »

:kuolaus: Steph sitten häädettiin talosta. :niinpa:
I, I can walk a thousand miles to be with you
I'd catch a falling star!
I can walk a thousand miles whenever
No matter where you are

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

:draamaa: :draamaa: :draamaa: :draamaa:

:tuuletus: :tuuletus:

Spoilausta:

Alex on poistettu talosta jatkuvan uhkaavan käytöksen johdosta ja perjantain häätö on peruutettu.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Kauheen kuollutta. Eikö kukaan katso?

Jee! Ja nyt Denniskin pihalla! :tuuletus: Mutta niin myös Sylvia :lohduton:

Sylvia oli tän kauden värikkäin hahmo ja ois ansainnut lisäaikaa, mutta minkäs teet... Ja ton "välikohtauksen" takia Jen ja Dale on sitte seuraavaksi lähtijöiden listalla :roll: Rebecca ja Stuart varmaan kans. Ja sitten semmosetkin mitättömyydet kuin Mikey ja Lisa vaan pysyvät talossa. SE ON VÄÄRIN! Ja Mohamed on ihan turha tyyppi kans, mutta nyt sai kivasti sympatiaääniä ja hyvällä tuurilla vielä voittaa niiden ansiosta :roll:

Keksihirviö raivostuttaa mua päivä päivältä enemmän. BB-Kaarloa lainaten: LOPETA TOI AKTI! Ilman sitä cookie-showta se ois pelkästään tylsä, mutta nyt se on vaan säälittävä ja uskomattoman ärsyttävä. Ja britteihin se menee läpi tosta vaan. HOHHOIJAA!!

Kuten jo sanoinkin, niin Lisa, Mikey ja Mohamed ovat talon ylivoimaisesti turhimmat asukkaat, eikä heitä olis missään tapauksessa pitäny ikinä edes valita taloon. Rachelia näkyy kovin vähän, mutta hän on silti hurmaava :ihana: Mario on aika kammottava edelleen, mutta ilman Lisaa vois olla ihan ok asukas. Lukestakin on tulossa pikkuhiljaa oikein kunnon inhokki. Luihu jätkä ja ärsyttävä aksentti. Ja Luke suorastaan kylvää muihin sitä Mohamed-vihaa. Rex, Rachel ja Darnell suosikkeja. Dale, Jennifer ja Rebecca on kaikesta huolimatta ok-asukkaita mun mielestä. Vaikkakin ne kaikki ylireagoi ja veti ihan överiksi.

Ja loppuun vielä: Voisko tuotantoyhtiö pikkuhiljaa lopettaa sen Kathreyan järjettömän hehkuttamisen?! Menee jo ihan liian överiks. Sama koskee myös Lukea, mutta huomattavasti pienemmässä mittakaavassa. Niin ja voisko ne idiootit siellä häätöyleisössä jo lopettaa ne "Get x out!"-huudot. Ei niitä jaksa enää kukaan.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Colby kirjoitti:Kauheen kuollutta. Eikö kukaan katso?
Ai miten niin? Ethän sä tänne itsekään ole mitään kirjoittanut pitkiin aikoihin, enneku nyt :heh:

Sylviasta päästiin. WUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :tuuletus:
Niin idioottia sekopäätä ei ees ole olemassa. Luuli kaikkien asukkien olevan ihastuneita häneen, puhuu mitä sattuu "luulosuhteestaan" Stuartiin. YEAH RIGHT, Stuhan se olikin joka sille flirttaili. Niin epätoivoista ja epävarmaa ihmistä en ole pitkiin aikoihin nähnyt kuin Sylvia. Ei mitään kunnioitusta ketään kohtaa. ME ME ME ME ME ME ME ME!! HYI, onneks siitä sekopäästä päästiin eroon :tuuletus:

Jennifer on kaksnaamanen typerys. Se on niin lääpällään Stuhun ettei mitään mieltä ja kumminkin pompottaa siinä sivussa Dalea ihan 6-0, mutta luulee olevansa niin sivistynyt ja järkevä, että kukaan ei muka huomaa mitään. Well, I'm on to you, little girl! Kaikille lässyttää ettei Dalen ja hänen välillä ole mitään ja kumminkin samalla pitää huolen, että Dale uskoo heidän välillään olevan jotain. Tyhmä se Dalekin on, kun ei mitään huomaa. Manipuloiva, kaksnaamanen Jennifer :nohyi: :nohyi:

Rachel puolestaan on niin kiltti, etten edes usko sitä. Siis onko sillä ees mitään mielipidettä mihinkään asiaan?

Mario ja Lisa :nohyi:
Ärrrrrrsyttää Marion Mikeyn holhoaminen. Mikey on AIKUINEN mies, ei sitä tartte kädestä pitää koko ajan ja kohdella kuin jotain vajaamielistä. Tyhmä Mario.

Kaikenkaikkiaan kauheen tylsää sakkia omalla tavalla. :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

gentedimare kirjoitti:Ai miten niin? Ethän sä tänne itsekään ole mitään kirjoittanut pitkiin aikoihin, enneku nyt :heh:
Oon odottanu että joku muu reagois jotenki johonkin ennen ku avaudun itse ja sit on jääny omaki kommentointi väliin.

Tavallaan mua kyl ärsyttää tosi paljon se Jenin itkuparkushow spitgaten aikaan, mutta toisaalta taas ei. Kun nyt kaikki tuntuu menevän Jenin syyksi, vaikka Dale, Rebecca, Dennis ja Stuhan siinä pahiten käyttäytyi. Oon kyllä niin iloinen, että siitä kammottavasta kusipäästä eli Dennisistä päästiin eroon. Se oli kaikin puolin niin kaamea asukas, että ihan hirvittää.

Kauden alussa mä olin ihan fiiliksissä, että tästä kaudesta tulee tosi huippu, mutta nyt kaikki merkit viittaa siihen, että lupaava alku lässähtää pahasti, kun niistä "kivoista taviksista" ilmenee uusia ikäviä puolia ja ne megaärsykkeet vaan pahentaa koko ajan.

Olis ihan mielenkiintoista tietää miten yleisö ois reagoinu siihen, jos spitgatea ei ois tapahtunu tossa yhteydessä, vaan jos esim. Mohamed ois syöny yhden keksin tai vaikka vaan haukannu yhdestä keksistä ja jälkeenjäänyt Kat ois vetäny siitä samanlaiset itkushow't ja kaikki ois samalla tavalla hyökänny Mohamedin kimppuun... Tuskin kukaan ois siltikään sanonu pahaa sanaa idiootti-Katista, kun se vaan on niin HIRAAAAAARIOUS. Musta tuntuu, etten oo ikinä ennen vihannu ketään BB-asukasta näin paljon, mutta musta myös tuntuu, että mulla on tää sama tunne joka vuosi...

Nyt Dennisin tilalle joku uus kiva tyttö! Joo!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Colby kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:Ai miten niin? Ethän sä tänne itsekään ole mitään kirjoittanut pitkiin aikoihin, enneku nyt :heh:
Oon odottanu että joku muu reagois jotenki johonkin ennen ku avaudun itse ja sit on jääny omaki kommentointi väliin.
No sitä samaahan mäkin olen odottanut! :heh:
Nyt Dennisin tilalle joku uus kiva tyttö! Joo!
Eiku POIKA!! JOOOOOOO! :tuuletus:
Tai sitten jos sen täytyy olla tyttö niin joku yhtä loistava kuin AISHLEEEEEEEEEEEEEYNE
tai sitten joku selväjärkinen musta. Ihan oikeesti, minkä takia joka vuosi kaikki mustat likat
on niitä pahimman luokan BIATCHeja! Kyllä varmaan löytyy mustistakin joku kiva ja täysjärkinen.
Ärsyttää kun BBUK ruokkii tota stereotypiaa vahvoista, ilkeistä mustista tytöistä! :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

OU MAI F*************CKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING GOD!!! :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa:

En ole aikasemmin ottanut kantaa tohon spitegateen, koska mulla oli vielä katsomatta ne jaksot! Eli nuo mun kommentit on sanottu ennen tätä suurta episodia!!

Jennifer!! SHUT UP!!! :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa:
Siis kaikki kunnioitus tota ämmää kohtaan on mennyt. :nohyi:
Eipä silti, en mä sitä tätä ennen kunnioittanut yhtään, mutta noinhan sitä yleensä sanotaan :heh:
Siis tolla pikkulikalla ei ole yhtäkään aivosolua päässään. Ei siis ensimmäistäkään. Noin tyhmää idioottia ei
siis vois olla olemassakaan. Juu tiedän, että olen sanonut näin aika monestakin, mutta nyt on mitta täys.
Voiko noin tyhmää ollakkaan? Ilmeisesti voi. Siis ei voi olla ees mahdollista.
Miten se kehtaa ees näyttää naamaansa enää ikinä. Voi herran lettas sentään, kun hänen taideteokseensa on koskettu. Siis mitäköhän Rex mahtoi tehdä? En mä vaan nähnyt mitään eroa alkuperäiseen. Tais Rex vissiin koskea siihen tauluun, ei muuta. TYHMÄ, TYHMEMPI, JENNIFER!!
Siis mä ihan tärisen pyhää vihaa. Kaksnaamanen idiootti, ei voi muuta sanoa.
Vaikka sanonkin vielä jotain muuta.
Miten toi likka kehtaa, siis miten se KEHTAA puolustaa Dennisiä ja syyttää kaikkia muita? En tajua, en siis kertakaikkiaan tajua. Ihan noin tyhmäks en sitä oikeesti luullu, kunhan en vaan muuten tykännyt Jenistä, mutta nythän mä suorastaan VIHAAAAAN sitä. Siis Dennis SYLKÄSI toista ihmistä. Ja Jenin mielestä se ei ollut agresssiivista käyttäymistä? Mutta Darnelin käytös oli!! Siis antakaa mun kaikki kestää. Darnell siis tulee kysymään, että mitä täällä tapahtui? Kuka hyväksyy sylkemisen? Ja Jen sanoo Darnellin olevan aggressiivinen, mutta Dennisin ei! Voi pyhä yksinkertaisuus. Juu ja Mohammedin syyhän se oli, että Dennis sitä sylkäsi. TOKI!! Mohammedin syy.......... :roll:
Jukolauta, jos mä olisin tuolla talossa niin kyllä ois kirveellä töitä!!!!!!!! :jupinaa: :jupinaa:

IDIOOTTI JENNIFER!!! En mä pysty ees paasaamaan tosta pikkukakarasta enempää. Niin tyhmä se on. :nohyi:

Ja entäs sitten Stu ja Dale? Mitä helevetin ritareja ne on olevinaan? Molemmat menee pullistelemaan Rexille kun pikkuJen itkee. Voi auttakaa.... :draamaa: Tyhmiä kuin saappaat. Voi vee, kun se Rex pyysi jo tuhat kertaa anteeks. Ja Stu ja Dale ei tietenkään kumpikaan käyttäyneet aggressiivisesti. Eipä tietenkään niin :roll:

Ja mikä helevetti se Bexin on? Hittoako se rupes riehumaan. Siis mä meinasin oikeesti antaa ylen kun ne saakelin tohvelit kokoontu halaamaan Dennisiä kun se pääsi pois BB:n luota. Siis noin idiootti sakkia mä en ole pitkään aikaan nähnyt. Jenkin ihan pokkana uskoi, että Rex ja Mohammed poistetaan talosta? Siis LUOJA MIKÄ IDIOOTTI!!!!!!!!! Ja syy noitten kahden poistamiseen olisi mikä, Jenlapsi?
Mikähän mahtaa olla Dennisin, Stun, Dalen, Jenin, Bexin ja Sylvian yhteenlaskettu ÄO? Ja kyllä sen Lukenkin voi heittää samaan joukkoon. LUOJA MIKÄ KASA IDIOOTTEJA. Miten ne on onnistuneetkin valitsemaan noin paljon idiootteja samaan kauteen.

Marion pisteet nousi ylöspäin. Hoiti tilanteen todella hyvin. Rex pysyi rauhallisena. Darnel jyrää!!
Ja Mohamed saa mun puolestani saada vaikka miljoona sympatiaääntä lisää!

Mä en ihan oikeesti kestä. Mä en ole pitkään aikaan sauhunnut niin paljon kuin tänä iltana kun katoin nuo jaksot! VOI JEESUS MITÄ IDIOOTTEJA!!!!!!!!!!!!!!!! :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa: :jupinaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

:heh: :heh:

Mä olisin voinu kirjottaa miltei samanlaista tekstiä kun katoin tuota jaksoa :heh:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Oisit varmaan vaan jäsentänyt tekstisi paremmin kuin minä. :heh:
Siis ei sais varmaan kirjottaa suoraan katsomisen jälkeen. Voi näyttää aika hysteeriseltä toi teksti.
Toivottavasti en poukkoilut asiasta toiseen liikaa. :rofl:
Oiskohan pitänyt odottaa yks päivä enneku päästin höyryt pihalle :rofl:

Joo, johan alko mun kesäloma hienosti kun vietin ensimmäisen illan katellen BB UK:ta ja
sain raivokohtauksia vähän välissä!! Ihan hengästyin :rofl:

Noniin, nyt nukkumaan. Siis miten mä saan ees unta kun käyn niin ylikierroksilla.
Kuulen vaan Jenin kamalan äänensävyn mielessäni!! :nohyi:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No toivotaan että se on nimetty, varmaan ihmiset sitten äänestää sen uloskin

http://www.dailystar.co.uk/posts/view/4 ... for-BB-axe" onclick="window.open(this.href);return false;

Niin toi Daily Star väitti jo eilen, en oo Digital Spysta vielä katsonu josko noi nimettyjen nimet ois vuotaneet. Jen ja Rex varmaan, eli Jen lähtee.

Aivan kamala ämmä, jätti pienen lapsensakin kotiin kun piti päästä BB:hen olemaan noita-akkana. Se on täysin manipuloinu Rebeccankin tollaseks hirviöks :jupinaa: (tai ehkä se ihan itsekin osaa)
Kuva

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:huiskut: Get Jen out! Get Jen out! Get Jen out!!! :huiskut:

EVERYBODYYYYYYYYYYY........... :rofl:

:huiskut: Get Jen out! Get Jen out! Get Jen out!!! :huiskut:

Eipä tule tota harakkaa ikävä. Kyllä ne pönöt onkin sitten pulassa :heh:
Dale itkee idioottina Jenin perään. (Ja hei wait a minute, eikös Dalelle ollut tyttöystävä? Vissiin on enää tän jälkeen), ja Stu siirtyy seuraavaan naiseen. Hei wait a minute, ei tuolla ole enää ketään Dalelle.
Taloon on siis saatava joku foxy lady :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mä jotenkin uskottelin itelleni vielä pari päivää sitten, ettei Jen oo niin paha mitä joka paikassa sanotaan, mutta vasta sen spitgaten jälkipyykki ja muutenkin nää pari viimeisintä jaksoa on kyllä saanu mun silmät auki. Ja oon enemmän kuin tyytyväinen, että Jen on nimettynä ja vielä Rexiä vastaan :tapu: Mutta kyllä mä silti varmaan inhoan Rebeccaa vielä enemmän... hirvee ämmä sekin :nohyi:

Tästä viikosta osaa nyt nauttia ihan eri tavalla, kun tiettä, että Jen lähtee perjantaina :heh: Ja äsken kun katoin eilisen BBLB:n, niin Bex & Jen hylkeinä: ihan loistavaa :rofl:

Inhottaa sanoa tätä, mutta ei voi mitään: Jen ja Bex on kyllä nykyään ihan pakko sijoittaa suosikkilistassa jopa Hirviön ja Mikeyn alapuolelle, vaikka niitäkin kumpaakin inhoan edelleen. Hirviö voisi sinänsä olla ihan ok asukas, mutta kun se esittää ihan liikaa eikä sen show oo mitenkään viihdyttävää edes... Mutta oon ehkä maininnut asiasta ennenkin. Mario on tosiaan mullakin nousussa: vaikuttaa lopulta ihan fiksulta mieheltä, vaikka ne sen luulot itsestään onkin varsin koomisia. Mohamedkin on väkisinkin nousussa nyt, ihan vaan jo senkin takia, että kaikki muut tuntuu inhoavan sitä (tai no.. Team Jen ainakin). Dalekin on nousussa taas. En usko sen olevan paha, se on vaan ollu huonossa seurassa. Mun mielestä oli kiva katsoa, kun Dale oli "leikkimässä" muiden (tietyt poislukien) kanssa sitä vanteenheittoa esimerkiks.

Mutta joo, edelleen odotan sitä uutta kivaa tyttöä saapuvaksi taloon. Oon kyllä edelleen katkera Sylvian lähdöstä. En nimittäin usko edelleenkään, että Sylviakaan on mikään pahis. Välillä se vaan halus saada vähän draamaa aikaseks ihan huvikseen ja muutenkin piti tiettyä showta yllä, mutta tykkäsin siitä silti. Niin ja Stephin häätö ekana oli kans tosi huono juttu. Steph ois saletisti ollu parempi asukas ku vaikka Lisa (tai Hirviö). Joko hyvässä tai pahassa :)

Nyt lista vielä loppuun:
1. Rex
2. Rachel
3. Darnell
4. Mario
5. Dale
6. Mohamed
7. Stuart
8. Lisa (aka. Hirviö 2?)
9. Hirviö
10. Luke
11. Mikey
12. Jen
13. Rebecca

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:rofl:

Kaks elämäänsä kyllästynyttä lehmää valittaa kylpuhuoneessa omaa surkeuttaan
kun muut pitää hauskaa keittiö/olohuoneessa!!

Missä vaiheesa Rexistä ja Dalesta tuli "frendit", kun niin Dale iloiti Rexin vanteen heitosta :heh:

Bex ja Jen, LOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERS!!!!! :nohyi:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: UK Big Brother (spoilereita)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:rofl: :rofl:

89.7% prosenttia kaikista annetuista äänistä: JENNIFER!!!!!! :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Vastaa Viestiin