Facebook Uh Oh Oh (keskustelua Facebookista)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Löytyykö profiilisi Facebookista?

kyllä
166
85%
ei
30
15%
 
Ääniä yhteensä: 196

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Niin niin, mutta kun mulla ei enää ole sitä mahdollisuutta siellä yläkulmassa vaihtaa sitä vanhaan.
Se oli itellään mennyt siihen uuteen versioon, ja kauhukseni huomasin, että siellä yläkulmassa
ei ole enää sitä "back to old facebook" vaihtoehtoa!! :shock:

EN KÄSITÄ!! :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti:Niin niin, mutta kun mulla ei enää ole sitä mahdollisuutta siellä yläkulmassa vaihtaa sitä vanhaan.
Se oli itellään mennyt siihen uuteen versioon, ja kauhukseni huomasin, että siellä yläkulmassa
ei ole enää sitä "back to old facebook" vaihtoehtoa!! :shock:

EN KÄSITÄ!! :draamaa:
Multakin puuttuu se vaihtoehto tyystin!?! :draamaa: No, ehkä tähän uuteenkin versioon vielä tottuu..?! :surrur:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Rohkaisin mieleni ja klikkasin uutta versiota. Kyllä mä pääsin sieltä takaisin vanhaan, mutta taidan tykätä uudesta enemmän.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Mä oon koko ajan tykännyt tosta uudesta enemmän. Ehkä senkin takia, kun tiedän että paluuta vanhaan ei enää ole kuitenkaan jossain vaiheessa, niin haluankin tykätä aina kaikista uusista versioista. :heh: Ainoa tietojärjestelmä, jossa "uudistus" on mennyt päin peetä, on Sampo Pankin verkkopankkisivusto. :niinpa:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mä en tiedä mikä ihmisiä vaivaa tän uuden version suhteen. :mitvit: Musta tää on paljon parempi kuin vanha. Mä yleensä kyllä sopeudun aika nopeasti uusittuihin sivustoihin. :surrur:
Raipatirai

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No ensinnäkin, mun sivulla ei näy mitään muuta kuin
"genten oikea nimi" sai munan siltä
"genten oikea nimi" näkee tänään Kaija Koon
"Muzamazan oikea nimi" wrote on "genten oikea nimi" wall pälä pälä pälä

Sitten siellä vasemmalla on pari typerää applicationia. Mutta ei siellä näy mun merta ja metsää
ja eri testien tuloksia ja niitä ja näitä ja en tiedä mistä hitosta ne sinne ees saa..... :draamaa: '
Sitten siellä on joku BOX laatikko missä niitä kuulemma voi editoida, mutta mitään ei tapahdu ja
mitään ei ilmaannu mun profiilisivulle.
Jo on yhtä perekelettä tollastan rumien, uusien versioiden kanssa :jupinaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mulle kävi kanssa gentet ja jouduin näköjään pysyvästi tuohon uuteen versioon. Ei se vanhakaan nyt mikään kätevyyden huippu ollut, mutta parempi kuitenkin. :lohduton: Mä haluan, että kavereiden tilapäivitykset näkyvät heti, kun mä saavun paikalle. En mä jaksa niitä mistään välilehdistä klikkailla. :draamaa: Ja muutenkin kaikki on niin pönösti. :draamaa:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ääni uudelle. Toimii paljon paremmin. Sieltä ne kaikki vanhat tavarat löytyvät välilehdiltä.

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Siis ekalla sivulla (Wall) näkyy tilapäivitykset ja eri sovellusten lähettämät tarinat. Siis kun mä esim. käytän iLike-sovellusta ja lisään joskus uusia biisejä siihen, se lähettää sellasesta tuonne etusivulle tarinan. Info-sivulla sitten on itsestä ne perustiedot, mitä sinne on halunnutkin laittaa, siis henkilötiedot, kiinnostukset... Ja Boxes-sivulla on sovellusten tuottamat laatikot. Se on kyllä sellanen paikka, että muiden ihmisten profiileissa käyn siellä harvoin, koska näköjään kukaan ei ole viitsinyt omia boksejaan siivoilla. :shock: Mä taas katson, ettei siellä oo kovin paljoo sellasia älyttömyyksiä, jotka siis lähinnä mainostaa sovellusta itseään eikä kerro musta mitään.

Mutta mitä hittoa varten yläpalkissa on nyt kahdesti linkki omaan profiiliin? Toisessa lukee Profile ja toisessa oma nimi. Siis mitä tarkoitusta se palvelee? :mitvit:

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä yritän just kauheesti siivota tuota sovelluslootaosiota. Kauhea homma, kun ei sieltä meinaa löytää itsekään mitään. :heh: Ei se vanha versiokaan mikään huippu ollut, mutta siinä oli sentään ne "pikakuvakkeet" heti profiilikuvan alla ja niiden avulla saattoi joskus jotain löytääkin. Onko tässä uudessa versiossa mitään vastaavaa, jota mä en vaan ole tyhmyyksissäni vielä löytänyt?
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

VAsemmassa alareunassa on se applications-painike mistä ne saa näkyviin riippumatta siitä onko profiilissa vai homessa vai missä.

Lisäks homesta löytyy. Oikea reuna -> Applications. Jos siis niitä pikkukuvia tarkoitat. Editistä saa sit ne kaikki näkyviin.

Musta tää uus on paljon kiva. Vei sillon muutama viikko sitten pari päivää, että tottui mutta enää en vanhaan vaihtas.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä en ainakaan tajua tosta uudesta mitään

Mun profiilisivu on MAAAAAAAAAAAAAAILMAN rumin kun siellä on vaan kauhee litania
missä lukee "gente oikea nimi" wrote on sen ja sen wallille, että ONNEA SYNTTÄRIEN JOHDOSTA
ja sitten on joku haiseva application loota vasemmalla puolella, mutta ei mitään muuta.
Ja jos jokaisen vieraan tarttee klikata mun BOX-lootaa jotta näkee mun metsät ja meret ja lemmikit
ja mitä munia joku on mulle lähtettänyt ja mitä suomi-ilmiöitä ja kaikkee muuta, niin johan on PRKL!! :jupinaa:

Mä haluun ne kaikki näkyviin mun profiilisivulle, kuten entisessäkin versiossa,
mutta en saa laitettua niitä sinne!!!!! :niinpa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Gente, se onnistuu kun menet siihen Boxes-välilehteen, klikkaat laatikon oikeassa yläreunassa olevaa kynänkuvaa, ja valitset siitä että siirrät tämän laatikon seinä-välilehteen. silloin ne näkyvät avaussivulla.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä varmasti sopeudun tuohon uuteenkin versioon, kunhan nyt saan ensiksi valittaa ja urputtaa kaikesta. Minäkö muutoskammoinen? Ehei... :heh: Eniten mua ahistaa, kun ne omat tilapäivitykset tulee isommalla fontilla siihen uutislitanniaan. Mun puolesta ne kaikki tekstit saisivat olla samankokoisia. Kauheen kiva, kun ekana pomppaa silmiin joku *Hallan oikea nimi* kaivaa nokkaansa. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ZetZet kirjoitti:Gente, se onnistuu kun menet siihen Boxes-välilehteen, klikkaat laatikon oikeassa yläreunassa olevaa kynänkuvaa, ja valitset siitä että siirrät tämän laatikon seinä-välilehteen. silloin ne näkyvät avaussivulla.
Klikkasin, mutta kun ei näytä onnistuvan, mulle tulee näkyviin vaihtoehto
Remove box! Jossain laatikossa valitsin sen ja ei näy laatikko profiilisivulla vaan se katos kokonaan :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Tosi outoa, mulle se antoi kaksi vaihtoehtoa. Joko laatikon poiston tai siirron etusivulle. Laatikot saat takaisin näkyviin siellä alareunassa olevan sovellustenhallinan kautta.

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Ei mulle anna läheskään kaikkien laatikoiden kohdalla sitä mahdollisuutta, että saisi sen siirrettyä proffun etusivulle. Mutten jaksa asiasta enää stressata, olen jopa tykästynyt uuteen Naamakirjaan. Ja kamalasti olen vähentänyt appsien käyttöä tai uusien lisäilyä.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Varmaan tarkoitus onkin, että uusi profiili ois vähän selkeämpi ja siellä ei ois niin kauheesti noita laatikoita "oikean tiedon" seassa. Mulle ei oo väliskään, jos kukaan ei tiedä montako munaa tai kukkasta joku on mulle lähettänyt.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kyllä vanhassakin sai valittua mitä boxeja on profiilissa ja se oli tuhat kertaa yksinkertaisempaa
siellä vanhassa niitä boxeja valita.

Uusi facebook on pempusta!!! :jupinaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

gentedimare kirjoitti: Uusi facebook on pempusta!!! :jupinaa:
Mie en ole ottanut sitä uutta edes käyttöön, ennen kuin on pakko! :eiei:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

En miekään olis vielä ottanut sitä käyttööni, mutta ilmeisesti mun sitten oli PAKKO :jupinaa:
kun itsellään oli sen sinne vaihtanut, eikä enää antanut mahdollisuutta siihen back to old facebook
mahdollisuuteen :niinpa:

Ihan kamala toi uus. Siis boxit on rytyssä pienessä tilassa vasemmalla
ja KOKO MUUN SUUREN ISON LAAJAN alueen siinä keskellä peittää
se osio missä kerrottaan, että olen vaihtanut statukseni tekstiä, joku on lähettänyt mulle munan,
joku on kirjoittanut mun seinälle, olen kirjoittanut jonkun seinälle :niinpa:

SIIS IHAN ÄLYVAPAATA!!!!!!! :jupinaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mä tykkään uudesta vain ja ainoastaan koska siinä pystyy kommentoimaan statuksia ja päivityksiä ja muuta.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kyllä vanhassakin pysty kommentoimaan statuksia :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

gentedimare kirjoitti:Kyllä vanhassakin pysty kommentoimaan statuksia :joojoo:
Eipä niitä ikinä vaan saanut näkyviin. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Nyt sitten on multakin kadonnut vanha naamakirja kokonaan. No tällä uudella mennään, onneksi totuttelin siihen jo aiemmin. Ihan ok tämäkin näyttäisi olevan :joojoo: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Sama juttu. Tämä ei ole niin kamala kuin muistin, mutta tuntuu silti sekavalta. Toivottavasti se on vain tottumiskysymys. Harmittaa, etteivät statukset näy heti etusivulta, mutta eipä yksi klikkaus mitenkään suuri vaiva ole.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Minä itse käyn Facebookissa niin harvoin, että hädin tuskin huomasin mitään muutosta :rofl: . Mutta mitäs tuossa nyt kokeilin, niin ihan passeliltahan se vaikutti. Ihan yhtä sekava se tuntui olevan kuin se vanhakin. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä olin hetken aikaa huolissani siitä, että annan itsestäni entistäkin sekopäisemmän kuvan tuolla facebookissa. Siis ihan niiden ryhmien perusteella johon kuulun ja asioiden, joiden faniksi olen ilmoittautunut. Oli suhteellisen suuri helpotus huomata, että erään kuppilalaisen nimi roikkuu samoilla listoilla. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

En vieläkään voi sietää tota uuttaa ja tota omaa profiilisivua missä lukee jättinä kaikki
mitä oon tehnyt joskus 3 kuukautta sitten :jupinaa:
Eipä siellä mitään muuta sitten näykkään....

Mutta ihana SOCIAL ME application

Sotiris thinks you are cocoblocko!! :draamaa:
No sehän on sitten sillä selvä :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Ihan hirvee tuo uusi ulkoasu. Mie en tajua siitä yhtään mitään :eiei: . HIRVEEN SEKAVA!! :jupinaa:

Vastaa Viestiin