American Idol 2007 ja vanhemmat

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

American Idol

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Juu kummasti siinä oli jätetty ne itse laulut veke, esim. se tosi iso tyttö siinä alussa, laulua ei kuultu lainkaan, vain arvostelut sen ulkonäöstä. Joku muukin oli tuollainen. Voisiko olla, että kilpailijat voivat vielä kieltääkin oman osuutensa näyttämisen, tai jos esitetylle laululle ei ole saatu tekijänoikeussyistä lupaa tms. Se goottityttö, joka veti Phantom of the Operaa tosi korkealta oli ihana :D Entäs se mimmi, joka panttasi vihkisormuksensa päästäkseen Hollywoodiin jatkamaan kisaa :cry:

Tuo Stellon mainitsema mimmi oli se aasialaissyntyinen tyttö, joka tuli koelauluun jossain ihme verkkomekkoviritelmässä ja näytti halvalta ....., lauloi Whitneytä tosi kovaa ja korkealta. Sitten tosi paikan tullen eivät sanat jääneetkään mieleen.

Teillä tulee varmaan nyt sitten tänä viikonloppuna se Hollywood-osuus, jossa ensin karsitaan kilpailijat sataan (uskomatonta, miten huonoja sinne on päässyt läpi tässäkin vaiheessa vielä) ja sitten on noita ryhmäesityksiä.

Paula Abdul taas kiukuttelee pari kertaa, eikä halua alistua enemmistön päätöksiin, mitä se muija oikein edes tekee siellä, muuta kuin esittää itseään. Ei sillä ikinä ole mitään mielipiteitäkään :twisted:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JuhaUK kirjoitti: (uskomatonta, miten huonoja sinne on päässyt läpi tässäkin vaiheessa vielä)
Pakkohan niitäkin on sinne mukaan päästää, jotta Simonin jutut ei lopu kesken.... :lol:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

American Idol

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

gentedimare kirjoitti:Pakkohan niitäkin on sinne mukaan päästää, jotta Simonin jutut ei lopu kesken.... :lol:
Ai sekö ois huono juttu?
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

American Idol

Viesti Kirjoittaja Stello »

JuhaUK kirjoitti:Se goottityttö, joka veti Phantom of the Operaa tosi korkealta oli ihana :D
Mä tykkäsin myös! :D Harmitti vaan, etten nähnyt/kuullut hänestä sen enempää. Tosi persoonallinen tapaus, ja taisi olla vain 18 :shock:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Vähänkö hyvä se vaalee jätkä jolla rillit!!! Olikse nyt se Adrew Fedorov tai joku.... :)
Ja sitten se on MIELENKIINTOINEN tapaus se Mikahala....mikahel.... no joku sellanen. Pieni NANNY-nasaali!!! :lol:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mitä ****ua se Scott tekee 12 parhaan joukossa kysyn minä?!! Huono laulaja, älyttömän huono asenne ja ulkonäöltääkin rikollisen näköinen :P

Onneksi Carrie Underwood on vieläkin mukana love-smiley-016:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Nadia Turner jatkossa jee! :D :)
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AMERICAN IDOL ALKAA NYT!!!!!! Muistakaa kattoa....
Onneks vaan vähän myöhässä tää mun muistutus!!! :lol:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

American Idol

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mites ne teillä näyttää nää finaalit? Meil tuli viime perjantaina kolme osaa putkeen, eli ensin kaikki pojat lauloivat, sitten kaikki tytöt ja sitten tuloslähetys, jossa kaksi vähiten ääniä saaneista tiputettiin kummastakin ryhmästä. Ihan toistaiseksi meni oikein ne tiputukset minusta.
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Meillä tulee nyt ne pojat.... En tiedä ehtiikö kaikki laulaa. Ohjelma kestää 45min

Idioottituomarit ei tykänneet Federovista tai mikä lie.... :evil:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

American Idol

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Joo sil on kai venäläiset sukujuuret sillä Andrewlla. Kyl ne kaikki siinä jotenkin juosten ehtivät laulaa, mut kamala kiire niillä on, kun Simon ja Paulakaan ei saa bitchailla kauaa, ennen kuin ne pannaan poikki :lol:
Hello Hi!

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

American Idol

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

gentedimare kirjoitti:Idioottituomarit ei tykänneet Federovista tai mikä lie.... :evil:
Mutta sehän on ihan paras!!!!
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

American Idol

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Miksei kukaan kukaan kukaan heiluttanut neonvihreää lippua vähintään syystä että TÄNÄÄN tuli jo Idols? (Genten kello yhdeksän mainintaa ei lasketa!) Nostan syytteen kohta teitä kaikkia vastaan. Kuppilan sääntöihin minusta pitäisi laittaa sellainen pykälä, että AINA kun tulee musiikkimittelöitä/ohjelmaa/viisuja yms yms telkkarista, niin kuppilalaisen pitää tehdä kaikkensa, että kaverikuppilalainen huomioi olla telkkarin ääressä ajallaan. Ei tarttis harmitella. Kuten nyt. :cry:
Viimeksi muokannut ashanti, 01 Maalis 2005, 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

American Idol

Viesti Kirjoittaja Violette »

Siis MITEN näitä lähetyksiä nyt jatkossa tulee??? Aiku tää ei taaskaan tiedä mistään mitään :oops: Megaiso kiitos Gentelle, kun muistutit tästä tämänpäiväisestä. Olisi muuten jäänyt multa katsomatta... :cry:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

American Idol

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Käsittääkseni siis tulevat ti, la, su? Ti oli mulle aivan uutta.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

American Idol

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

ashanti kirjoitti:Käsittääkseni siis tulevat ti, la, su?
:shock: TI?!
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja kwak »

Katoin äsken nauhalta eilisen ohjelman. Oli siellä muutama aika säväyttävää esitystä, mutta taas muutama aivan kamala! :shock: Esim se Judd joku joka lauloi semmosen nopeen huutamiskappaleen!! Tuokaa ämpäri! speechless-smiley-002: Jos se ei putoa niin jo on Amerikalla omituinen maku.. :roll:
Keep your head high above the water

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja Colby »

(Super-)Mario Vazquez oli ehdottomasti paras!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja male »

Mario ja Andrew oli mun suosikit. Vähän tylsiä lauluvalintoja. Tää kun tykkää reippaammasta musiikista. No, koskas tytöt on vuorossa? Eikös juontaja puhunut niin että Amerikassa olisivat olleet peräkkäisinä päivinä? Vai onko tyttöjen esitykset lauantaina.. Ääh, tää on ihan pihalla.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

male kirjoitti:Mario ja Andrew oli mun suosikit..
Eli tarkotatko nyt sitä Federovia....? Mä olen höpissy Andrewsta, mutta sen nimi onkin Anthony!! :lol: Vai onko siellä joku Andrew kanssa!! :?:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Mario-boy on kyllä aivan omaa luokkaansa. Ei se Federovkaan huono ole, mutta vähän turhan kristillis-Clay Aiken makuuni...
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Offtopikkia, mutta:
ashanti kirjoitti:Kuppilan sääntöihin minusta pitäisi laittaa sellainen pykälä, että AINA kun tulee musiikkimittelöitä/ohjelmaa/viisuja yms yms telkkarista, niin kuppilalaisen pitää tehdä kaikkensa, että kaverikuppilalainen huomioi olla telkkarin ääressä ajallaan.
Mä olen ihan samaa mieltä. Olen ollut valtavan kiukkuraivon vallassa teitä kaikkia kohtaan, kun olen missannut joskus Så ska det låtan tai vastaavan. (SSDL:n suhteen tosin Katten-G on välillä pelastanut. :D )
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

American Idol

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Darhen kirjoitti:Ei se Federovkaan huono ole, mutta vähän turhan kristillis-Clay Aiken makuuni...
Mä en oikeen ymmärrä, minkä ihmeen takia Federovia joka paikassa verrataan Clay Aikeniin. Eihän se ole lähelläkään Clayn tasoinen laulaja. :-k Njoo, kai se niin on, että kaikkia vähän nörtähtäviä tyyppejä verrataan herra Aikeniin. ](*,)


Ja sit itse asiaan eli eiliseen lähetykseen. Enkä kyllä sen perusteella hirveesti voi näitä jätkiä kehua. Lyhyt kommentit kaikista esityksistä.

Nikko Smith: Ihan hyvä avaus. Joissan kohdissa olin kuulevinani pientä epävireisyyttä, mutta kaikillahan niitä on. Tykkäsin. smilie_daumenpos: smilie_daumenpos:

Scott Savol: Ei vastannut odotuksia. Johtui lähinnä tappavan tylsästä kappaleesta. Ihan kiva, mutta huomattavasti petrattavaa seuraaviin jaksoihin. smilie_daumenpos:

Anthony Federov: Kappale on alussa vähän tylsä, mutta kasvaa kivasti loppua kohden. Anthony hoiti hommansa kunnialla kotiin. Simonin kommenti oli hieman liian raju. Tykkäsin tästäkin. smilie_daumenpos: smilie_daumenpos:

Bo Bice: Tää tyyppi muistuttaa mua aivan liikaa Belgian ekan kauden voittajasta Peter Evrardista, eikä se todellakaan ole hyvä juttu. Ei huono, muttei kovin hyväkään. :|

Travis Tucker: Odotuksiin nähden pettymys. No, ei ton kappaleen kanssa voi kauheesti parempaan edes pystyä. Travis on kyllä ihan mielettömän hyvännäkönen. smilie_daumenpos:

Constantine Maroulis: Jostain kumman syystä Constantinen ääni sopi ihan kivasti tähän biisiin. Jätti silti vähän kylmäksi, mutta yllättävän hyvä veto. :|

David Brown: Mä en oikeen missään vaiheessa ole päässy sisälle Davidin lauluun. Ihan hyvä laulajahan se on, muttei lähelläkään niin hyvä mitä tuomarit ovat antaneet ymmärtää. :|

Jared Yates: Illan ensimmäinen yllättäjä. Esiintyminen tuntui vähän poissaolevalta, mutta muuten kaikki oli kohdillaan. Tuomareiden laimeaa suhtautumista en oikeen ymmärtäny, varsinkaan Simonin. smilie_daumenpos: smilie_daumenpos:

Anwar Robinson: Anwar saattaa olla teknisesti tosi hyvä laulaja, mutta sen ääni ei vaan vakuuta mua. Silti ihan kohtalainen esitys. Tuomareiden kommentit sai mut jälleen ihmettelemään, että katsoinko samaa esitystä niiden kanssa. :|

Judd Harris: EIIII!!! Ylivoimaisesti illan huonoin. Kehno laulaja laulamassa huonoa biisiä. Ja tuomareidelle tiedoksi, siinä ei ollut mitään viihdyttävää tai hauskaa. smilie_daumenneg: smilie_daumenneg:

Joseph Muerna: Loistavaa, loistavaa!!! Huonoimman esityksen jälkeen päästiinkin saman tien illan parhaaseen. Miks ihmeessä Joseph ei ole saanut ruutuaikaa aikaisemmissa jaksoissa. Tän perusteella nimittäin hakkaa kyllä kaikki muut! smilie_daumenpos: smilie_daumenpos: smilie_daumenpos:

Mario Vazquez: Mulle tulee sekä Marion äänestä että ulkonäöstä ihan mieleen Australian Idolin toisen kauden semifinalisti Carlos Velazquez. Ei mikään tärkeä huomio, mutta kunhan mainitsin. :lol: Vokaalisesti ei ehkä ihan parasta mihin Mario pystyy, mutta kokonaisuutena toimi erittäin hyvä. Mä en voi olla vertaamatta Marion esitystä toisen Australian Idolin semifinalistin Liza Schulbergin versioon samasta kappaleessa ja siinä vertailussa Mario jää toiseksi. smilie_daumenpos: smilie_daumenpos:

Tälläseen järjestykseen pistäisin pojat:

1. Joseph Murena
2. Jared Yates
3. Mario Vazquez
4. Anthony Federov
5. Nikko Smith
6. Travis Tucker
7. Scott Savol
8. David Brown
9. Anwar Robinson
10. Constantine Maroulis
11. Bo Dice
12. Judd Harris

Kokonaisuutena ensimmäinen semifinaali oli pettymys, mikä ei sinänsä ole mikään ihme kun se sisälsi vaan miehiä. Lauantaina on onneksi parempaa luvassa. :P Ja te jotka missasitte eilisen American Idolin suunnatkaa selaimenne tähän osotteeseen. Sieltä ne löytyy. Sivut on mullakin toiminu viime päivinä vähän huonosti. Sitä en tiedä johtuuko se sitten ruuhkasta vai mistä. [/list]
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

American Idol

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

BronZe kirjoitti: Njoo, kai se niin on, että kaikkia vähän nörtähtäviä tyyppejä verrataan herra Aikeniin. ]
Mikään nörtähtävä ole. *murr* Parasparasparasparasparasparas.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja male »

gentedimare kirjoitti:
male kirjoitti:Mario ja Andrew oli mun suosikit..
Eli tarkotatko nyt sitä Federovia....? Mä olen höpissy Andrewsta, mutta sen nimi onkin Anthony!! :lol: Vai onko siellä joku Andrew kanssa!! :?:
:oops: Anthony juu, no tää on niin huono nimien kanssa. Federovia kuitenkin tarkoitin...
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja Colby »

Katsoin videolta tyttöjen osuudet ja parhaita on se tumma tyttö joka esiintyi ekana (joku Vez-alkuinen kenties?), Carrie Underwood tottakai, Amanda enmuistasukunimeä, Nadia Turner ja se muku Mihaila, vaikka se tavallaan myös ärsytti.

Mitenköhän tää putoamissysteemi nyt menee? Jostain kuulin, että molempia putoais 2 nyt. Jos näin on, toivoisin, että tytöistä putoais se tumma tyttö joka lauloi "I wanna love you forever" ja sit se joka lauloi "The Power of Love" tai "I Will Love Again". Poitsut on jo suurilta osin unohtunut...

Tänään AI tulee näköjään kummasti kahdessa osassa: 21-21:30 ja 22:35-23:05.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

American Idol

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Colby kirjoitti: se joka lauloi "The Power of Love" tai "I Will Love Again". ..
Kerrassaan samanlainen tuomio tästä suunnasta :shock: !
:termari:

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

American Idol

Viesti Kirjoittaja ashanti »

En siis poikia nähnyt mutta tytöistä suosikit se eka (Colbynkin mainitsema), Carrie on ok, Aloha on ihana mutta ykkössuosikki on Nadia! Mahtava! Muitakin hyviä joukossa juu mutta muhun ei hirmusti íllan viimeiset hitaat nyt iskeneet. Koko ohjelma oli pliisu ja petyin kun eivät esitä kappaleita kokonaan.

Ja se Mikailah mikä lie isoine huulineen on aivan järkky. Nanny kohtaa Kelly Osbournen ...and then some. :shock:

Täältä siis liputellaan Nadia Turnerin suuntaan. love-smiley-016:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JA TÄNÄÄN TULEE SITTEN 21.00 VAIN PUOLI TUNTIA JA SITTEN KLO 22.35 TULLE TOINEN PUOLITUNTINEN!!! :)
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

American Idol

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Jopas oli yllättävä tippuja tyttöjen puolella. Mä olen ihan äimän käkenä.... :?
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Lukittu