Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Nehaka kirjoitti:Tyttömäisemppöö merirosvoo. :heh:
:uujee:

Kuva
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Soppis kirjoitti:Ostin tänään puolikkaan parisängyn. :vonkaus:
Jaa. Tekikö Vatti samanlaiset ostokset?

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Nehaka kirjoitti: Varressa on myös sellaista mustaa nauhaa ja mukaan sai erivärisiä nauhoja, jotka voi sitten vaihtaa siihen mielialan ja tyylin mukaan.
Toivottavasti sulla on tänään vaaleanpunaiset nauhat, kun on pukeudu pinkkiin -päivä. :solttu:
www.roosanauha.fi
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Mulla on nyt uusi lelu, valkoinen Nokia 2630. Oli pakko käydä kännyostoksilla, kun entiseen tuli mielenkiintoinen vika... se kytki herätyksen päälle ihan itsestään ja omituisiin aikoihin. En oikein jaksanut sitä, joten puhelin meni vaihtoon.

Nyt pitäisi vielä opetella käyttämään tuota uuttaa...

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

barbarossa kirjoitti:Toivottavasti sulla on tänään vaaleanpunaiset nauhat, kun on pukeudu pinkkiin -päivä. :solttu:
http://www.roosanauha.fi
Eikä! En tiennyt, että sellainen on tänään. :aivanmaassa: Vähänkö olisi ollut hieno. :uujee: No ens vuonna sitten.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

No koko tää viikko voi olla vaaleanpunainen. :surrur:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

ZetZet kirjoitti:Mulla on nyt uusi lelu, valkoinen Nokia 2630. Oli pakko käydä kännyostoksilla, kun entiseen tuli mielenkiintoinen vika... se kytki herätyksen päälle ihan itsestään ja omituisiin aikoihin. En oikein jaksanut sitä, joten puhelin meni vaihtoon.
Epäilemättä entinenkin oli Nokia :roll: Välillä huvittaa tämä suomalaisten Nokia-uskollisuus :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Ate »

tonywerner kirjoitti:Välillä huvittaa tämä suomalaisten Nokia-uskollisuus :eiei:
Äläpä! Mä oon jo useamman vuoden suosinut Sony Ericsson -puhelimia. Meni hermot Nokialaisten laaduttomuuteen. Ei oo kyllä tarvinnut perua merkin vaihtoa :peukku:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ate kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Välillä huvittaa tämä suomalaisten Nokia-uskollisuus :eiei:
Äläpä! Mä oon jo useamman vuoden suosinut Sony Ericsson -puhelimia. Meni hermot Nokialaisten laaduttomuuteen. Ei oo kyllä tarvinnut perua merkin vaihtoa :peukku:
Smiaxii :hali:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Oisin ostanut tänään uuden sängyn ja sijoittanut siihen ainakin omasta mielestäni törkeät 600 euroa, mutta kauppiaalla ei ollut varastossa yhtään ylimääräistä kappaletta. :draamaa: Jäi kaupat tekemättä. :lohduton:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Olis voinut laittaa artistien ketjuihinkin, mutta laitetaanpa nyt tänne: Stockan Hulluilla ensi viikolla Vuokon Lempieläimiä sekä Jipun Kuka teki... 6,90 €.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Soppis »

ZetZet kirjoitti:
Soppis kirjoitti:Ostin tänään puolikkaan parisängyn. :vonkaus:
Jaa. Tekikö Vatti samanlaiset ostokset?
Tais tehdä! :uujee:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

tonywerner kirjoitti:Epäilemättä entinenkin oli Nokia :roll: Välillä huvittaa tämä suomalaisten Nokia-uskollisuus :eiei:
Eli ei saisi ostaa Nokiaa, jos on ollut tyytyväinen sen puhelimiin aiemminkin? :mitvit:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

The_Sipi kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Epäilemättä entinenkin oli Nokia :roll: Välillä huvittaa tämä suomalaisten Nokia-uskollisuus :eiei:
Eli ei saisi ostaa Nokiaa, jos on ollut tyytyväinen sen puhelimiin aiemminkin? :mitvit:
Niinpä. Itsellänikään ei ole ollut mitään ongelmia Nokian puhelinten kanssa, enkä usko että oikeasti on olemassa mitään suuria eroja eri valmistajien puhelinten luotettavuudessa. Nokialaisten ongelmista kuulee, koska kaikilla nyt vaan sattuu olemaan se Nokia.

Toki ei sinänsä ole mitään syytä olla Nokia-uskovainen ihan siksi että on suomalainen, mutta itse pidän heidän puhelintensa toimintalogiikasta ja esimerkiksi siitä, että Symbian on avoin järjestelmä kaikille.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

The_Sipi kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Epäilemättä entinenkin oli Nokia :roll: Välillä huvittaa tämä suomalaisten Nokia-uskollisuus :eiei:
Eli ei saisi ostaa Nokiaa, jos on ollut tyytyväinen sen puhelimiin aiemminkin? :mitvit:
Kuka on kieltänyt :mitvit: Sanoin vain, että huvittaa ja erityisesti RIEMASTUTTAA, että ostaa uuden Nokian jos vanha ON aiheuttanut ongelmia... :roll:
Tosin itse tein juuri monta vuotta noita riemastuttavia tekoja ja ostin aina uuden Nokian, kun vanha temppuili :heh: Kunnes ymmärsin, että on muitakin puhelimia :uujee:
Jokainen saa mun puolesta ostaa ihan semmosen luurin kuin haluaa, mutta minä saan myös haukkua Nokiaa, niin paljon tykkään. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä :ylppis:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Leena »

Valmistaudun huomiseen :peukku: Vetäisen sikeät unet.Ja heti kun aamulla Stockmannin Hullut Päivät alkaa niin olen valppaana ja valmiina :tuuletus:

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Treno »

Olin mukana Hullujen Päivien ryntäyksessä heti äsken klo 8:00 Helsingin Stockan ovien avautuessa. Hiki tuli ja rullaportaissa oli tulla kaaos, kun kahden oven laumat pakkautuivat yhteen sumppuun :draamaa:

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Minäkin kävin siellä ekaa kertaa elämässäni heti kahdeksan pintaan, kun piti saada yksi kodinkone. Onnistui, mutta oli kamala kokemus. :shock:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja male »

Hullut päivät hullut päivät. :tapu: Mä olin vähän pettynyt, kun siellähän ei ollut ees kauheen pahaa tungosta, vaikka kaikki varoittelivat. Viimeistään perjantaina uudestaan! :rofl:

Ostin Koko-sarjaa yhden pikkukulhon kun on niistä hieman puutetta. :joojoo: Ja muotilehden. :kuolaus:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Hih, tajusin vasta nyt, kuinka väärin tulkittavissa edellinen viestini oli. En tietty ollut ekaa kertaa Hulluilla päivillä, vaan ekaa kertaa siellä heti aamutuimaan ennen työpäivää. :draamaa: Nää on tarkkoja asioita. :heh:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin Ikeasta kaksi retkisänkyä (siis patjaa, jotka ovat kokoontaitettavan alustan, jolla on jalat, päällä). Maksoin skannaten ja höyläten. Asiakkaana skannasin itse tuotteeni sellaisella kirjastoista tutulla infrapunaskannerilla ja sitten vaan höyläsin Visa Electron -kortillani huippuunsakehitettyä tietokonetta, ja kuitti tuli käteeni. Ostin muuten myös sellaisen haarukoille, veitsille ja lusikoille tarkoitetun muovilaatikon, joka useimmiten sijoitetaan vetolaatikkoon. Nämä kaikki maksoivat yhteensä 503 kruunua. Halpaa, sanon minä. :joojoo:

Hankalaa oli tuo skannaus. Siihen tuli lopulta myyjäkin auttamaan, kun tällainen suomalainen juntti ei oikein tajunnut. Onko Suomen Ikeoissa samanlainen käytäntö jo olemassa?
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Shoppailin vähän. :surrur:

Löysin H&M:ltä tosi kivat farkut, jotka maksoi vaan 19,90 euroa. :eeek: Ainut huono puoli näissä on se, että lahkeenpituus on 34 tuumaa, joten voisin käyttää näiden kanssa vaikka puujalkoja. Pituutta 32 oli joo, mutta ainoastaan pienemmissä koissa. Ai kuka on persjalkainen läski? :niinpa: Pitää viritellä jotain noista lahkeista. Ostin myös kaksi paitaa. Toinen on liila pitkähihainen, jossa on niinku olevinaan valkoinen paita alla. Edessä nappeja, suuri kaula-aukko. Toinen on tummanharmaa t-paita, jollaisia mulla on jo kaksi eriväristä.

Sit Glitteristä ostin kahdet korvikset. Toisissa on kolme erikokoista punaista palloa. Toisissa on hopeanvärinen lenkki ja päässä "helmi".
What color is your life?

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Kävin Akateemisessa ostamassa Miettisen logiikanoppikirjan ja mukaan tarttui myös heräteostos. :kaunis: Thomas Hobbesin Leviathan. Revin hiuksiani lukiessani tuota tällä viikolla, mutta pitää nyt ihmisen Leviathan omistaa. Ei se ole kirjahylly eikä mikään, mistä ei löydy filosofian klassikoita.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ostin tänään toisaalla mainostetun Lostin neljännen kauden lisäksi Anttilan poistomyynnistä Zen Cafen Idiootin ja tämän kauden Suomen euroviisut. Molemmille kertyi hintaa yhteensä 10e. Lisäksi ostin vihdoin ja viimein sen oman suosikkini Sierran klassikoista: Space Quest Collectionin (nyt mulla on ne kaikki Sierran uudelleenjulkaisut :tuuletus: ) . Senkin hinta 10 euroa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Ate »

Tuli vähän shoppailtua tänään :surrur:

Ostin mm. Johanna Kurkelan tuoreimman, Fantastic 4 Hopeasurffari -dvd:n, Kummeli - Lihaksia ja luoteja -dvd:n, Suomi-Venäjä-Suomi -sanakirjan, Lauri Tähkän kirjan, kauluspaidan, parit sukat, pari kravattia, pari kaulahuivia, lapaset, vyön ja legoja :mrgreen:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ate kirjoitti:legoja
:uujee:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ainakin Porin Sokoksella Vain tänään -päivä. Pelejä alkaen kaksi euroa kipale ja leffojakin alkaen euro. Vähänkö tää menee ruokatunnilla shoppailemaan! :tapu:

Muuten, missä myydään kengännauhoja? Kenkäkaupoissa (vaan)? Huomasin aamulla, että mun kengästä oli (ekan kerran koskaan) nauha katkennut.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Oon niin maalta, että mun mielestä kengännauhoja vois olla tyyliin missä vain, mutta tosiaan varmaan järkevimmin niitä löytää kauppojen kenkäosastoilta tai kenkäkaupoista. :joojoo:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Minä olen aina ostanut kengännauhat suutarilta.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Minä olen ostanut kerran kengännauhoja Cittarista.

Vastaa Viestiin