Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

ESC 2005 -arkisto.

SUOMEN EDUSTAJA 2005

Äänestys on voimassa 03 Huhti 2040, 16:43 asti

KIMMO KOURI: My life, my love
9
5%
TEDDY VS. MC CHRISS: Unconditional love
7
4%
ANNA STENLUND: One more chance
3
2%
A&N: Miss One-Night Good-Time
1
1%
CHRISTIAN FORSS: Everything but still nothing
2
1%
ELENA MADY: An actress
44
26%
I’DEES: Yeah, yeah
12
7%
KENTALA: Deck of cards
2
1%
URBAN COMMUNITY: Whole Wide World
4
2%
JENNIE: Kiss me
33
20%
FIREVISION: The stars are on our side
21
12%
GEIR RÖNNING: Why
31
18%
 
Ääniä yhteensä: 169

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Ja niin kun monen kanssa tuli paikanpäällä todettuakin, niin tuskinpa Geirin biisi ja esitys oli ainakin sellaisia, ettei pitäis saada pilattua ainakaan millään erikoisilla sovituksilla, puvustuksilla tms. Hieno voittaja! Christiania karsastin edelleen vaikka biisiin ehkä totuinkin pikkasen. Kimmokin katso kameraan pari kertaa, mutta edelleen YÖK YÖK YÖK. Milla veti paljon paremmin kun semissä, jotenkin siinä biisissä ne uudet ranskankieliset osuudet jäi hämäämään..Jennie oli iiihana, ehkä sillekin olisin sen voiton suonut. Samoin I'deesille, toivottavasti heistä kuullaan vielä euroviisukarsintojen yhteydessä..Oli sillälailla erilainen kokemus viime vuoteen verrattuna että viime vuonna oli vain 1 suosikki, nyt niitä oli MONTA ja 4 niistä superfinaalissa ja yks parhaista voitti..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

salla kirjoitti: Kuka kantoikaan kylttiä "suurin oikeusmurha viisuhistoriassa"? Sen missasin....
Jvvv ja lharju!!!! :lol: Heillä myös kyltti CAMP, My life, my love ja Kimmo Kouri Kiovaan! :lol:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Valeri
Siemailija
Siemailija
Viestit: 124
Liittynyt: 01 Marras 2004, 16:42
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Valeri »

Surettaa. Finaaliin oli valikoitunut kolme laulua, joissa yhdistyivät ajatus, tinkimättömyys, taito, karisma ynnä muut ansiot: "Deck of Cards", "An Actress" ja "Kiss Me". Alueraadit ymmärsivät niitä arvostaa, mutta sitten annettiin valta jumalaisen erehtymättömälle kansalle. Se ihannoi keskinkertaisuutta ja sovinnaista euroballadia. Suomi lähtee Irlannin linjalle ja tarjoaa puudutusmusiikkia, euroviisua kaavamaisimmillaan. "Uuvuttavaa lällyä", kirjoitin muistiin, kun kuulin laulun ensi kerran.

Irlannin metodi ei ole viime vuosina tehonnut. "If My World Stopped Turning" ja "Without Your Love" jäivät hännille. Vaikea kuvitella, että keski-ikäisen miehen laimea melankolia innostaisi suomalaisena jäljitelmänä paremmin. Mutta yksi harvinainen hetki taitaa olla luvassa. Suomi saanee 12 pistettä ensimmäistä kertaa 28 vuoteen, kun norjalaiset äänestävät Geir Rönningiä.

Mahtavatko puhelin- ja tekstiviestiäänestyksessä menestyä ne, joiden takana on erityisen innokkaita kannattajia - suku, ystävät, kotiseutu, jokin erityinen viiteryhmä, faniklubi, konservatiivisen viisutyylin vartijat? He äänestävät innoissaan monta kertaa, jolloin syntyy vaikutelma laajasta kannatuksesta. Joitakin muita kappaleita tuetaan maltillisemmin äänestämällä vain kerran. Ehkä halutaan osoittaa suosiota musiikillisille ansioille mutta ei intoilla sen enempää. Pienemmän äänimäärän takana saattaa olla tosiasiassa suurempi äänestäjäjoukko.

Geir on mies paikallaan ja taustatiimissä varmasti rautaisia ammattilaisia, mutta "Why" ei ilahduta, ei liikuta, ei lohduta. Iloitkoot sen euroballadikliseistä ne, joilla on siihen kyky. Minulla ei ole. Toisaalta tämä juuri on Euroviisujen järjetöntä ihanuutta: tavoitteet, asenteet, tyylit ja mieltymykset sekoittuvat kuin kielet Baabelissa, yhdellä kertaa pääsee iloitsemaan oikeuden voitosta, toisinaan poljetaan kaikki arvot lokaan.

viisumi
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 15:32

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja viisumi »

tomi kirjoitti:Hyvä valinta!
Mitä tulee taustajoukkoon niin heidän kannattais muistaa, että tää on balladi eikä ylimääräistä tanssimista tarvita :)

Viisukuppilassa tosiaan paljon arvostelua esiintymisistä, kaikkien pitäisi jotain kumman kuvioa heittää lavalla, vaikka lauluun ei sopisikaan. Olin alkukarsinnoissa kerran paikalla ja seurasin kameramiesten touhua. Kaverit meinasivat sotkeutua toisiinsa ja ei ihme, ettei esiintyjätkään, laulajat, pääseet kärryille mihin kameraan esittää. Olen TYYTYVÄINEN, YKSI ENNAKKOSUOSIKEISTANI VOITTI. Tänä vuonna oli mukana hyvin erilaisia sävellyksiä, taso hyvä, hyvä niin. :) :D :D :D

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Menemättä tämän enempää henkilökohtaiselle tasolle, sanon tämän:

Viisumi, vilkaisepa ITSE sinne peiliin! Olen ollut palstalla sen verran kauan, että varmasti minut tuntevat ymmärsivät sen ivaksi näitä ikuisia teknisiä ongelmia kohtaan , ei vahingoniloksi Kimmo Kouria kohtaan. Vastaavia esimerkkejä poikki menneestä tv-lähetyksestä kun löytyy muualtakin kuin Suomesta.

Se mitä et tiedä minun tapauksessani ivan ja vahingonilon eroksi, on paras jättää kommentoimatta. Kiitos! :wink:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

viisumi
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 15:32

Re: Hetkinen...

Viesti Kirjoittaja viisumi »

kwak kirjoitti:
Maarushka kirjoitti:Juu eipä olisi parempaan paikkaan voinut sattua tuo pahin häiriö, ruutu pimeäksi KK:n kohdalla. Ikävää, että kuva kuitenkin palasi suht pian!
Todellakin! Mua ei olisi haitannut yhtään Kimmo Kourin kappaleen kuulematta jääminen... Just sopivassa kohdassa kuulosaasteelta suojaamassa oli se härö. :D

Katten-Gattenin lisäksi Consalle, Maaruskalle, Chrisiller ja Kwakille terveiset:katsokaapa peiliin, viksuus puuttuu. Kuka tällaisissa kisoissa kenenkään esiintyjän kohdalle toivoo lähetyshäiriöitä?!! Huh, huh teitä!!
:oops: :roll: Olen tyytyväinen GEIR VOITTI, ONNEA, ONNEA HÄNELLE KIOVASSA!!!! :D :D :D :D :D :D

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hetkinen...

Viesti Kirjoittaja kwak »

viisumi kirjoitti:
kwak kirjoitti: Todellakin! Mua ei olisi haitannut yhtään Kimmo Kourin kappaleen kuulematta jääminen... Just sopivassa kohdassa kuulosaasteelta suojaamassa oli se härö. :D

Katten-Gattenin lisäksi Consalle, Maaruskalle, Chrisiller ja Kwakille terveiset:katsokaapa peiliin, viksuus puuttuu. Kuka tällaisissa kisoissa kenenkään esiintyjän kohdalle toivoo lähetyshäiriöitä?!! Huh, huh teitä!!
:oops: :roll: Olen tyytyväinen GEIR VOITTI, ONNEA, ONNEA HÄNELLE KIOVASSA!!!! :D :D :D :D :D :D
Viisumi voisi treenata huumorintajuaan, jotta ymmärtäisi milloin joku laskee leikkiä... :roll:
Keep your head high above the water

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Hei rakkaat viisuilijat, ollaanhan me ihan nätisti...eikös? Tunteet nyt vain on hieman pinnassa eilisen jäljiltä, mutta eihän käytetä sellaista kieltä mikä sitten viikon kuluttua harmittaa!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Niin voisi, joo. Mutta annettakoon se anteeksi, hän on vielä uusi palstalla eikä voi tuntea tapojamme ja tyylejämme vielä.

Mutta, huumorintajussa ois treenaamista sekä siinä että oppii ymmärtämään ivan ja vahingoniloisuuden eron... :wink:

Edit: Se on KATTEN-GUSTAF, koeta nyt jo saada se kalloosi mahdutettua. Ja tämä ei ole leikillään sanottu. Minäkin voisin käyttää sinusta rumempaa nimitystä, jota ajattelen aina viestejäsi lukiessa, mutta sen verran fiksu olen että ymmärrän kunnioittaa nimimerkkiäsi.

Nyt lopetan, lupaan sen... :)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

TOMItu kirjoitti:Hei rakkaat viisuilijat, ollaanhan me ihan nätisti...eikös?

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja kwak »

TOMItu kirjoitti:
TOMItu kirjoitti:Hei rakkaat viisuilijat, ollaanhan me ihan nätisti...eikös?
Ainahan me ollaan. :D
Keep your head high above the water

viisumi
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 15:32

Re: Hetkinen...

Viesti Kirjoittaja viisumi »

kwak kirjoitti:
viisumi kirjoitti:
Katten-Gattenin lisäksi Consalle, Maaruskalle, Chrisiller ja Kwakille terveiset:katsokaapa peiliin, viksuus puuttuu. Kuka tällaisissa kisoissa kenenkään esiintyjän kohdalle toivoo lähetyshäiriöitä?!! Huh, huh teitä!!
:oops: :roll: Olen tyytyväinen GEIR VOITTI, ONNEA, ONNEA HÄNELLE KIOVASSA!!!! :D :D :D :D :D :D

Viisumi voisi treenata huumorintajuaan, jotta ymmärtäisi milloin joku laskee leikkiä... :roll:
Katten-Gatten ja kumppanit! En ole ajatustenlukija, mutta rivien välistä osaan lukea. Olen TYYTYVÄINEN, GEIR KIOVAAN!!!!!! Aurinkoa, aurinkoa!!! :lol: :lol: :lol: :D :D

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Antaakaa nyt vaan tulla kaikki ulos mitä sanottavaa on Kimmosta,mutta ymmärtäkää joskus päästä ylikin asioista!Ja ihan leikilläänhän minä! :wink:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30901
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mä ainakin pääsin Kimmosta yli Turun raadin äänestettyä, jolloin oli varmaa, ettei hän voisi päästä superfinaaliin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

SE ON KATTEN-GUSTAF!!! Noinko vaikeaa sitä on ymmärtää? :evil: :evil: :evil: Ja vielä viimeisen kerran: ilmeisesti rivien välistä lukutaitosi(kin) ontuu, koska et edelleenkään ymmärrä vitsailun, ivailun ja vahingonilon eroa. Piste.

Eepu4: Mä en voi haukkua Kimmon esitystä (luoja, että tekiskin mieli), :lol: :lol: 8) :roll: koska mä en ole nähnyt siitä muuta kuin tuon pätkän, josta ivailin että tekniikkaongelmat taas sotkivat hommaa...

Sen pätkän perusteella sanon saman, mitä olen sanonut ennenkin. Ei vakuuttanut, en pitänyt miehen äänestä ja (vaikka näinkin vain pienen pätkän), niin se lattiaan tuijottelu oli aika omituista...

Muulta osin en voi finaalia arvostella, paitsi että Mertaranta oli kerrassaan loistava niissä pätkissä, joita satuin näkemään. Mertaranta vakiojuontajaks noihin kisoihin, kiitos!
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 20 Helmi 2005, 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Täytyy myöntää että hyvin on täälläkin mennyt kun:
Etelän pelle(nimi kait alkoi M...) jäi alkueriin ja U.C. ,I´Dees ja Kentala jäävät kotimaahan. 7_2_111: party-smiley-020: smilie_daumenpos:


Hyvä Suomi




Katten-Gustaf, ei hätiä mitiä jokainen tykkää siitä mikä viehättää tai iskee!!!! smilie_daumenpos:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30901
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Koskas meinaat päästä yli siitä M-alkuisesta? :lol: Se sentään putosi jo viikkoja sitten.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Hä,enhän minä enää muista nimeäänkään :wink: :wink: :lol:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Saati sitten minä. No, mä en edes muista enää, mistä kappaleesta tai esittäjästä tässä on kyse... :roll: :roll: :roll:

eepu4: Kommentoinkin asiaa siksi noin perusteellisesti, että joukkoomme on eksynyt joku huumorintajuton joka ei ymmärtänyt ivan ja vahingonilon eroa minun tapauksessani... :) (tai parin muunkaan tapauksessa, eikä rautalangasta vääntäminenkään taida auttaa) 8)

Kimmo on EHKÄ (en tiedä, en ole nähnyt muussa yhteydessä kuin viisuissa) ihan hyvä esiintyjä muuten, mutta nyt oli ainakin totaalisen väärässä paikassa laulamassa.
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 20 Helmi 2005, 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Mutta Geir ,on tosi hyvä Kiovaan!!! :P
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

Cons kirjoitti:Mut sehän on :lol:
Kuten sanoin, Geir ei tule pärjäämään Kiovassa.
Cons on nyt ilmeisesti laittanut kaikki tämänhetkiset 36 viestiään aiheesta, että olipa huono valinta ja lallatilaa. JOS JOKU NYT EI VIELÄ TIEDÄ NIIN CONS EI OLE TYYTYVÄINEN TÄMÄN VUODEN VALINTAAN. thoh. Ehkä se on tullut jo selväksi.

Vaan minäpä olen!

PARAS VOITTI!

Hienoa Geir! Onnittelut koko ryhmälle!
Kyllä tuota kelpaa Kiovassa esitellä, pärjäsi se sitten tai ei.

HVORFOR eli WHY eli KVIFOR!

Täältä tähän.
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mitä kieliä nuo hvorfor ja kvifor on? Norjaa molemmat? Tahtoo oppia uutta... :D
Keep your head high above the water

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Joku tuolla aiemmin mainitsi että jos Norjasta tulisi Whylle 12 pistettä,tulisikohan Venäjältä myös kivat pisteet(12) jos sanoituksen taustat niille selviää? 8)
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

kwak kirjoitti:Mitä kieliä nuo hvorfor ja kvifor on? Norjaa molemmat? Tahtoo oppia uutta... :D
Jep, hvorfor bokmålia ja kvifor nynorskia.
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Cons
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 81
Liittynyt: 04 Helmi 2005, 20:13

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Cons »

Umh, kaippa mä saan tuoda mielipiteeni julki, sen verran ottaa päähän kun usean paremman joukosta taas valittiin yksi surkeimmista. Epäilen että Norja antaa täydet 12 pistettä vain siksi että Geir on norjalainen, biisi on niin boring. Toivottavasti ei saa yhtään pistettä mistään :P

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja kwak »

maailmanloppu kirjoitti:
kwak kirjoitti:Mitä kieliä nuo hvorfor ja kvifor on? Norjaa molemmat? Tahtoo oppia uutta... :D
Jep, hvorfor bokmålia ja kvifor nynorskia.
Bokmålia?! Mikäs se on? :oops:

EDIT: bok=kirja! kirjakieltä? vähän myöhässä välähtää...
Viimeksi muokannut kwak, 20 Helmi 2005, 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keep your head high above the water

Niko
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 17 Syys 2004, 10:51
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Niko »

Omasta mielestäni saatiin Kiovaan paras kappale sitten vuoden 1989! Kiva, että Suomea edustaa balladi !

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Jvvv kirjoitti:Jennie - Ehdottomasti illan paras kappale ja esitys. Ehkä Jennien äänessä oli pientä epävarmuutta (ainakin eka kierroksella), mutta silti. Perkeleen häiriöt lähetyksessä... Ihana Jennie! Aiku tää kävi ensin kierrosten välissä juttelemassa ja hengaili sitten tyttelin läheisyydessä enemmän tai vähemmän koko loppuaulahengailun. :oops: Mutta kyllä kannatti! Iiiiihana Jennie!!!
Kai Jennielle tehtiin selväksi, että haluamme hänet ehdottomasti takaisin ensi vuonna parantamaan sijoitustaan vielä valmiimpana artistina?
Miik kirjoitti:Mie vaan oon niin onnellinen, kun kaikki mun neljä suosiikia pääsi superfinaaliin!

Ja yksi niistä vielä voittikin! Hurraa! *vieläkään ei tule uni silmään*
Sama täällä, superfinaaliin pääsi neljä kärkisuosikkiani ja kaksi vähiten arvostamaani, vaikka voittanut suosikkini olikin vasta juuri se neljäs.
kwak kirjoitti:Bokmålia?! Mikäs se on?
Toinen norjan virallisista kielistä.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

UFOPOLI kirjoitti:Kai Jennielle tehtiin selväksi, että haluamme hänet ehdottomasti takaisin ensi vuonna parantamaan sijoitustaan vielä valmiimpana artistina?
Ehdottomasti. Moneen kertaan, niin Jennielle kuin seurueelleenkin. :wink:
Viimeksi muokannut Jvvv, 20 Helmi 2005, 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Finaali, Tampere-talo 19.2.2005

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Mä en kyllä ymmärrä monien raatien äänestelyjä.(itse olin hesan raadissa)
Urban oisi minusta kuulunut superfinaaliin,mutta ei.
Voittaja ei mua miellytä pätkääkään ja on hyvin vanhanaikainen ballaadi,mutta Geirillä on kyllä upea ääni.
Elena oli minusta paras.

Lukittu