Ongelmia YLEn palstan kanssa

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Ongelmia YLEn palstan kanssa

Viesti Kirjoittaja tomato »

Onko kellään ongelmia kirjoitella YLEn viisupalstalle? Mulle tulee virheilmoitus:

"Sori, ei toimi.

Vastaanottajaa ei löydy.

Käytä selaimen takaisin-nappia siirtyäksesi takaisin edelliselle sivulle."

Onkohan mut bannattu sieltä :roll:
Was tomi...

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Ongelmia YLEn palstan kanssa

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mulla tuli tuota yhteen aikaan koko ajan. Tai siis silloin aikoinaan kun se avattiin, sain ehkä yhden viestin kirjoitettua, mutta muuten tuli aina tuota... Suomen karsintojen aikaan pääsin kyllä jo kirjoittelemaankin. Enää ei oo tarvinnu :P
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Ongelmia YLEn palstan kanssa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kyl se mullakin toimii ihan ok. Eräs toinen mysteerio tosin selvisi ihan äskettäin: en ollut kuukausiin päässyt doteurovisioniin ja luulin olevani bannattu. Syyllinen oli kuitenkin spywaren poistaja Spybot, joka oli laatinut PC:ni rekisteriin ns. hosts-filen, jonka tarkoitus olisi suojata konettani mainos- ym. hyökkäyksiltä... Verkko.org oli joutunut samalle listalle. YLEltä ei taida mainosroskaa tulla, mutta joku tuollainen saattaa olla syynä, jos joku webosoite lakkaa toimimasta.

Nyt pitäisi varmaan sitten jo siirtyä taas tekniikkaosastolle tämän ketjun kanssa... :roll:
Hello Hi!

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Ongelmia YLEn palstan kanssa

Viesti Kirjoittaja tomato »

Ahaaa...
Olenkin asentanut palomuurin koneeseeni, oiskohan se syypää.
Was tomi...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Ongelmia YLEn palstan kanssa

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minä rekisteröidyin YLEn palstalle jo ajat sitten toisella nikillä, mutta en silloin pystynyt lähettämään mitään viestejä. Rekisteröidyin sinne uudestaan pari päivää sitten mutta eipä kirjoittelu vieläkään onnistu, samanlainen virheilmoitus mullekin tulee. Meidän koneessa on kyllä kaiken maailman palomuurit...

Toisaalta, eipä se keskustelun taso siellä päätä huimaa joten olkoon. :D
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Ongelmia YLEn palstan kanssa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Siirsin tämän jutun nyt sitten tänne tekniikkaan, kun se vissiin paremmin sopii tänne! /portsari

Paljon on todellakin kiinni erilaisista turvaohjelmista, jotka sitten valitettavasti estävät haluttujakin juttuja... kannattaa poistaa esim. kaikki evästeet, katsoa mitä osoitteita on listattu siellä Internet-yhteyksien yksityisyys-välilehden alaosassa sekä tuo hosts-file:

Windows 95/98/Me c:\windows\hosts
Windows NT/2000/XP Pro c:\winnt\system32\drivers\etc\hosts

Windows XP Home c:\windows\system32\drivers\etc\hosts


Sen hosts-tiedoston voi avata Muistioon tekstitiedostoksi, ja jos siellä on tuttuja mutta haluttuja osoitteita, poistaa ne!
Hello Hi!

Cons
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 81
Liittynyt: 04 Helmi 2005, 20:13

Ongelmia YLEn palstan kanssa

Viesti Kirjoittaja Cons »

Joo, mulla on sama ongelma juuri nyt. Viime keväänä tuo foorumi toimi mulla moitteettomasti, mutta nyt kun taas jokunen aika sitten menin ja yritin kommentoida, niin tuli juuri tuo sama teksti. Ja tulee edelleenkin. Sori, mut en yhtään kässää et mitä pitää tehdä jotta sen saa toimimaan?
Voisiko joku vähän avittaa? Mitä tuolla Windows../hosts -jutussa siis pitää tehdä?

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Ongelmia YLEn palstan kanssa

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mulla on ongelma koko viisusivujen kanssa. Aina kun menen sinne niin Explorer vetää itsensä ei vastaa -tilaan... Mutta mozillalla toimii.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Ongelmia YLEn palstan kanssa

Viesti Kirjoittaja male »

Itsellenikin on käynyt viestejä kirjoitellessa noin. Tosin ei ollut suuri haitta, foorumin taso kun oli mitä oli...
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Vastaa Viestiin