Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Muahhahahahahahhahahaaa! :mrgreen: Kukas se ihminen on? Arnold Schwartzenschnitzel? :uujee:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mä aattelin Chuck Norrista. :heh:
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Uuuuuuuuuh, sekin kelpaa! :vonkaus:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Taisin nähdä viime yönä ehkä viisukuppilalaisrikkaimman uneni. Ne oli ensi viikon pikkujouluista!!! :uujee: Mä, Maiken ja Tonywerner oltiin jossain sukellusveneessä. Mä kaappasin mukaan joltain rannalta uuden potentiaalisen ruotsalaisen MF-artistin nimeltä Ula, mutta se sitten meni pelästymään kun sanoin Nanne Grönvallin esiintyvän meille pikkujouluissa. :niinpa: Mä päätin auttaa Ulan pois sukellusveneestä Helsingin Kolera-altaan luona ja kävellä takasin Kämppiin sukellusveneen luo (niin, kyllä mä tiedän ettei kämppiin pääse vesiteitse).

Mä kävelin Kämppiin ja löysin sukellusveneen, josta oli tullut juuri viisufanien bilepaikka. [tässä kohtaa olisi paljon kaikkea spoilattavaa mutta sitä ei tähän tule] Lopuksi jostain syystä siinä unessa havahduin siihen että herään omasta sängystä ja menin Tonywerneriltä kysymään, miten hitossa olin päätynyt nukkumaan. Me oltiin maisteltu jotain sinistä likööriä joka oli vissiin vienyt lopullisesti muistin illan tapahtumista. :heh: En ollut ainoa joka oli sammunut kuulemma sen jälkeen. :rofl:

Tonikin hetken siinä hippas, mutta se katoili koko ajan. :raaps: Ja edit. Fujiwara oli näemmä löytänyt poikkiksen unessa. :kaunis:
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Aikas eksoottiset pikkikset meillä. :heh: Saa nähdä, millaiset niistä oikeasti tulee.

Mä puolestaan näin unta, että Voicelta tuli Evanin "Under your spell" -musiikkivideo, jollaista ei tietääkseni oikeasti ole. Videolla hillui vähäpukeisia miehiä ja Evan matkasi avaruusraketin kyydissä. :draamaa: Falloksemppoo.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

-
Viimeksi muokannut skidi, 13 Joulu 2008, 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mä näin unta, että oli BB -talossa. Joku poika vokotteli mua siellä. :draamaa: Sitten tulihäätöäänestys ja mä jouduin lähtemään viidenneksi viimeisenä talosta, koska olin kuuleman mukaan niin väsyneenoloinen talossa. :lohduton:
Raipatirai

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Olixe Alex? :kups: :kuolaus:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Ei ollut ei. Tää oli semmonen ihan tavallinen siilitukkainen hupparipaitainen poika. :raaps: Ettei olis ollut joku Turun postilta jopa, mutta vain pakettipuolelta. :raaps:
Raipatirai

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mä näin unta, jossa pariskunta suljettiin sellaiseen hissiin eli ovi pistettiin lukkoon. Hissilaitteisto oli sellainen "salmiakkikuvioinen" eli korista näki kerroksiin ja porraskäytäviin. Sulkija oli jokin ilkeämielinen vartija ja pisti hissin kohoamaan sitten korkeuksiin. No, seuraavassa kohtauksessa tätä hississä ollutta naista ei enää ollutkaan, vaan ainoastaan se mies, joka piteli kiinni hamppuköydestä samalla kun tämä vartija pyöritti sitä köyttä jollain nosturisysteemillä ja pyöritti sitä vielä aika kauan. Loppujen lopuksi tää mies joutui jollekin korkealla seinässä kiinni olevalle tasanteelle, josta se ei päässyt alas mitenkään ja vaikka se huuteli apua, niin kaikki alhaalla sitä katsovat vaan pilkkasivat sitä ja sanoivat, että se oli ansainnut sen. Siat!

Näin tätäkin mielenkiintoisempaa (ja hauskempaa) unta ja muistin sen vielä herättyäni oikein hyvin, mutta sitten viideksi sekunniksi palasin tuohon ylläolevaan uneen ja sitten mä en vaan saanut sitä toista unta enää uudestaan mieleen, vaikka kuinka yritin. Ärsyttävää :niinpa: , kun se oli vielä ihan hyvä uni mielestäni.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Mie näin aika hämärää unta, joka pomppi paikasta toiseen ja jossa vieraili muutama kuppilalainenkin. :uujee:

Unen alussa olin jonkinlaisella leirillä luokkakavereideni kanssa ja nimiErkki MuzaMaza oli siellä tekemässä lehtijuttua. Muziksella oli kuitenkin vaikeuksia päättää mistä tämän jutun kirjoittaisi (aika outoa, koska sehän tuli sinne tekemään juttua siitä meidän leiristä...) No, lopulta kuitenkin sain loistavan idean ja menin ehdottamaan, että Muzis kirjoittaisi siitä, että ihmisten pitäisi osata nauraa itselleen. Tästä ideastani keskustellessamme istuimme kivillä rannassa ja ohitsemme lipui puunrunkoja.

Yllättäen uni kuitenkin pompsahti aivan toiseen paikkaan. Olin omassa kodissani, mutta kyseinen paikka ei kuitenkaan näyttänyt miun kodilta (vähän hämärää). Paikalla oli luokanvalvojani ja äitini, joka yritti patistaa luokanvalvojaani käymään meillä saunassa (ööh?). Kyseinen henkilö ei kuitenkaan tahtonut meille saunaan, koska hänen äitinsä oli mykkä (mitä hittoa?) ja hänen täytyi lähteä katsomaan äitiään. Samaan aikaan unessani nimiErkit Toni ja Kwak penkoivat levyhyllyäni ja yrittivät etsiä sopivaa musiikkia, mutta eivät tuntuneet pääsevän valinnasta yksimielisyyteen. Uni loppui siihen, kun mie lähdin luokanvalvojani kanssa hänen luokseen saunomaan...

Ihan pimee uni. :heihaloo: :rofl:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

En oikeasti kestä: mun koko viime yö oli varsin lesboeroottinen. Yksi henkilö, jota mä oikeastikin kuolaan, esiintyi mun unissa taukoamatta. :puna: Mitäkö tästä voi päätellä? Olen pervo. :joojoo:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

:kups: mikä uni! (Luvassa suihkukohtauksia ja alastomia miehiä, niin lukekoon ken uskaltaa. :mrgreen: )

Asuin sellaisessa aika tilavassa yksiössä. Se päähuone(olohuone) oli ehkä jotain 70-80 neliötä ja siitä meni sellainen pienimuotoinen käytävä ulko-ovelle. Käytävän toisella puolella oli keittiö, jossa oli olohuoneen erottamiseksi keittiöstä sellainen vaalea baaritiski ja sen yllä oli kaappeja. Kaappien ja baaritiskin välisestä aukosta näki sitten koko olohuoneeseen aina perälle asti, jossa oli parveke. Mitään ovia ei ollut matkalla keittiöstä olohuoneeseen. Myös keittiö oli tilava. Käytävän toisella puolella puolestaan oli suihkuhuone. Nimenomaan suihkuhuone, sillä siinä huoneessa ei ollut vessaa lainkaan. Heti suihkuhuoneen vasemmalla puolella oli se pääsuihku.

No, menin sitten sinne suihkuhuoneeseen ja siellä oli joku pelle peloton (ei Pelle Pelottoman näköinen, toim.huom.) virittelemässä huoneeseen lisäsuihkuja ja oli juuri virittelemässä sitä pääsuihkua. Minä tietenkin asunnon omistajana kysyin, että mitäs tämä peli on ja se kertoi asentavansa huoneeseen suihkuja, joiden avulla pääsisi matkaamaan ajassa :kups: (saa nauraa, toim. huom.). Kaikkiaan suihkuja oli viisi: sivuilla kaksi ja huoneen päässä yksi (enempää ei mahtunut), joten ryhmämatkailu ( :vonkaus: ) onnistuisi. Pääsuihkun ja sen viereisen suihkun välissä oli nyt sermi. Tämän aikakoneen toimintamekanismi oli varsin yksinkertainen. Hanat olivat silleen vanhanmallisia eli kuumavesivipu ja kylmävesivipu olivat erikseen. Jos pisti vettä valumaan ensin kylmävesiputkesta ja sen jälkeen käänsi molempia vipuja samanaikaisesti, pääsi tulevaisuuteen. Jos taas pisti veden valumaan kuumavesiputkesta ja sen jälkeen käänsi molempia vipuja samanaikaisesti, pääsi menneisyyteen. Jos ei käännellyt vipuja samanaikaisesti, ei päässyt minnekään. Se, kuinka kauas menneisyyteen tai tulevaisuuteen pääsi, riippui siitä, kuinka paljon niitä vipuja käänteli.

No, jossain vaiheessa se pelle peloton sitten häipyi ja minä sitten ajattelin mennä kokeilemaan tietenkin moista keksintöä. No suihkussa oli jälleen joku, tällä kertaa kummisetäni, joka oli pääsuihkulla aloittamassa suihkuttelemista ja mä jäin sitten katsomaan, miten se käsitteli niitä vipuja ja kyllä se yksitellen käänteli niitä, joten se ei päässyt mihinkään. Huokaisin helpotuksesta, sillä halusin pitää tämän aikakoneen toimintaperiaatteen itselläni. No, menin sitten sen sermin toiselle puolelle suihkuun (alasti totta kai) ja ensin käänsin kylmävesivipua ja sitten aloin kääntämään molempia. Sitten mun ympärille kohosi sellainen violetti kupla yhä isommaksi ja siinä sitten kummisetä ihmetteli, että mitäs helkuttia tapahtuu, mutta en sanonut mitään ja kohta olinkin jo... jossain muussa ajassa.

Olin edelleen suihkuhuoneessa ja varovasti lähdin sieltä kylpyhuoneesta pois (edelleen alasti) ja huomasin olevani omassa asunnossani, mitä nyt sitä oli sen verran remontoitu, että se oli vähintäänkin kaksio, ellei peräti kolmio. Keittiö ja olohuone kuitenkin näyttivät samalta, vaikka kalusteet olikin vaihdettu (peruskalusteet, ei mitään "futuristista"). Huomasin parvekkeen ikkunasta, että ulkona on valoisaa, mutta itse asunto oli melko pimeä. En ollut asunnossa yksin, vaan asunnossa oli isäni, isosisko ja -veli (ainakin). Tai ei oikeastaan. OIkeasti he olivat "päivitettyjä" versioita heistä, siis ollen tulevaisuuden "minän" perheenjäseniä. Vaatteet olivat kyllä selvästi futuristisemman oloisia, mutta ei kuitenkaan mitään "Star Trek" -kamaa. Minä olin matkasta ja koko jutusta sen verran shokissa ja hämmennyksissä, että menin keittiöön istumaan pöydän ääreen ja samalla siskoni tiukkasi baaritiskin toiselta puolen, miksi olen alasti ja miten ylipäätään olin siellä; he kuvittelivat minua heidän tulevaisuuden veljekseen. Minä itse en tiennyt, olinko hypännyt tämän ruumiiseen vai oliko tulevaisuuden "minä" jossain haahuilemassa. No, minä sitten sain tietooni lehdestä tai jostain, että oli vuosi 2132 ja aloin vähän tutkailemaan enemmän ympärilleni, mutta en muista kuin jonkin vehnäleipäpaketin, joka näytti melko samanlaiselta kuin yli sata vuotta sitten; pientä päivitystä siinäkin. Sitten huomasin, että tulevaisuuden isäni oli menossa parvekkeelle ja silloin minä pinkaisin pystyyn ja juoksin kuin tuulispää parvekkeelle tsekkaamaan, miltä näyttää tulevaisuuden maailma. Tulevaisuuden isäni hämmästeli moista intoa sinne ja he kaikki ajattelivat minun seonneen. Minä en välittänyt tästä.

Parvekkeella sitten huomasin ihan ensitöikseen vähän pettyneenä, että vielä vuonna 2132 on tupakkaa (tupakka-aski parvekkeen pöydällä), mutta en kiinnittänyt siihen enää sen enempää huomiota vaan keskityin siihen, mitä näin kaiteen toisella puolella. Huomasin olevani Lontoossa ja edessäni alhaalla olikin Thames-joki ja sen toisella puolella Westminsterin palatsi. Vuoden 2132 parlamenttitalo oli säilyttänyt vanhan ulkoasunsa, mutta samalla sitä oli peruskorjausten yhteydessä päivitetty selvästi "nykyaikaisempaan" asuun. Sama koski muitakin rakennuksia sen lähettyvillä. Selvästi oli haluttu säilyttää niiden rakennusten perinteikäs ulkoasu, mutta samalla näyttämään nykyaikaiselta ja siten siellä olikin ainakin jotain violetteja "putkiloita" kiinni seinissä ja muita korostamaan sitä, että oltiin nimenomaan vuodessa 2132. Seuraavaksi huomioni keskittyi autoihin ja ne olivat ehkä unen futuristisimmat jutut. Tuulilasi kuin takalasikin ei kohonnut enää niin jyrkässä kulmassa kuin näissä nykyautoissa ja se autopellinkin materiaali oli selvästi "tulevaisuudesta". Ei silti, vielä ne kulkivat autoteillä neljällä renkaalla ihan niin kuin nykyajassakin, joten sen osalta kehitys ei ollut mennyt eteenpäin. En ole itse sieltä ympäristöystävällisimmästä päästä, mutta silti huomasin ilokseni, että ne autot ainakin näyttivät olevan päästöttömiä.

Siinä parvekkeelta tiirailuun uni sitten päättyikin herätyskellon soittoon (voi olla, että Janne Kataja selitti minulle jotain aikakoneesta siinä vaiheessa) ja minä olin melkein vihainen itselleni, että olin pistänyt kellon herättämään 7:15 eikä vasta varttia myöhemmin kuten illalla olin miettinyt, kun olisin halunnut olla siellä vuodessa 2132 vielä vähän pidempään, niin kivaa siellä tuntui olevan ja en muista, että olisin vähään aikaan nähnyt näin mukavaa ja mukaansatempaavaa unta.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33313
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kamalan pitkä uni!
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Näin unta, että menin uimaan. Se oli jo aika outoa. Mutta lisäksi pussailin siellä Nina Tapion ja yhden mun naispuolisen nettitutun kanssa. :puna: Ja sori, se ei ollut kukaan kuppilalainen. :heh:

Juuri ennen heräämistä olin lähdössä pois sieltä uimapaikasta ja oli ihan pimeää. Se oli pelottavaa.
What color is your life?

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja aksim »

Mun on ihan pakko kertoa tää vaikette uskoisikaan :draamaa: Olen koko viime yön viettänyt yhdessä Filip K:n :ihana: kanssa Moskovan tivoleissa ja maailmanpyörässä hän tunnusti halunsa mennä naimisiin kanssani ja näin sitten tapahtuikin, mukana oli kaasona :mitvit: itse Alla ja muistan ajatelleeni unessa, että ihanaa tämä todellakin on totta eikä unta.

Mutta siis olen ollut todella hyvällä tuulella koko päivän :ihana: :ihana: hauskaa iltaa kaikille.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Miksemme uskoisi? Itse asiassa tuo on hyvinkin uskottavaa, kun sinusta on kyse :mrgreen: ! Ja tämä tietenkin ihan positiivisessa mielessä sanottu :hali: .
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Olin duunin kahvihuoneessa kahvitauolla ja siinä sitten samalla lueskelin hyvän ystäväni omaelämäkertaa, joka heti herättyäni tuntui monin paikoin paikkaansa pitäviltä ainakin sen suhteen, mitä häntä itse tunnen. Kirja oli aika helppolukuista (isoa tekstiä) ja siten siihen olikin saatu pituutta arviolta parisensataa sivua. No, olin jossain puolivälissä kirjaa, kun en enää mukamas lukenutkaan tämän kaverini omaelämäkertaa, vaan Magnumin :uujee: . Vaihto tapahtui silleen niin kuin lennossa, että ihan kuin olisin koko ajan lukenut Magnumin omaelämäkertaa, enkä kaverini. No, siinä sitten Magnum kertoili normaaliin omaelämäkertatyyliin elämästään tarinaansa, kunnes yhtäkkiä tuli eteen yllättävä tauotus (ennen taukoa oleva pieni katkelma ei ollut unessa näin, se toimii vain esimerkkinä tässä, mutta kaksi viimeistä virkettä ovat sellaisenaan):

"Autokoulu oli kivaa, mutta aikaa vievää, kunnes vihdoin ja viimein kuukausien urakka oli sitten ohi ja minulla oli viimein käsissäni kauan hamuamani ajokortti.
No niin, nyt menen syömään tässä välissä.
Menkää te sen sijaan osoitteeseen http://webchat.xs4all.nl.
"

Siis se osoite oli siinä kirjassa painettuna ihan kuin linkkinä, jota painamalla olisi päässyt webchattiin (irkkiin) ja en ole varma, kokeilinko jopa pari kertaa huvikseni painaa sitä. Parasta tässä oli vielä se, että se oli jo ainakin kertaalleen avattu "linkki" värityksestään päätellen. Sitten jo heräsinkin siihen, että repeilin sängyssäni. :rofl:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mä näin yöllä unta, että olin keksinyt upean gradun aiheen. Olin päättänyt vertailla Johanna Raunion Draculan ja Katin Suudellaan suhdetta toisiinsa, eli mitä yhtäläisyyksiä kappaleista löytyy. :shock: Sitten mä olin vielä ihan onnessani, että tästä tulee mahtava gradu. :rofl:

EDIT: Jostain syystä en ole enää samaa mieltä. :rofl:
Raipatirai

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

^
:rofl2: :rofl: :repeilee:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Roope »

Filip K kirjoitti: ihanaa tämä todellakin on totta eikä unta.
Ihanaa :ihana:


Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8989
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Hyi kun näin ahdistavaa unta. En oikein osaa selittää sitä kammottavaa tunnelmaa...

Olin kai meidän koulussa, vaikkei se yhtään siltä näyttänyt. Kaikenlaisia sokkeloisia käytäviä oli ja vaikka mitä. Edellisen uneni loputtua (en enää muista) huomasin olevani märässä sängyssä. Älkää kysykö mitä tapahtui.
Minun piti mennä vessaan (miksi minun unissani aina puhutaan vessoista!? :hak: ). Jotenkin vain rupesin haahuilemaan ympäri rakennusta, kunnes jonkun pitkän käytävän päästä löysin sellaisen. Vessassa oli kamalaa. Vaikka koko koulu olikin puinen ja huonossa kunnossa, vessassa ahdistus nousi entisestään. Kaikenlaisia epäjumalanpatsaita ja pelottavia ovenkahvoja, ja pönttökin oli haaleankeltainen. Pitkän aikaa jouduin siellä kärsimään, kunnes pääsin vihdoin pakoon.
Sitten ei tiennyt mitä tapahtui, nimittäin eräs koulumme opettajista tuli luokseni ja vei minut yhteen luokkaan, "muka" opettamaan historiaa. Samassa koulu muuttui taas iloisen kirkkaaksi ja värikkääksi paikaksi. Leikin luokassa vähän aikaa leluilla( :repeilee: ), kunnes ope laittoi videokasetin videotykkiin, ja seinään ilmestyi kauhea kuva Ku Klux Klanin mustiensorrosta. Sitten video alkoi pyöriä, ja tunnuin ikäänkuin hyppääväni sinne sisälle. En voinut yhtään irroittaa katsettani siitä.
Voi että kun oli kauheaa katseltavaa. Klanin jäsenet seisoivat ringissä rautakehikon ympärillä, johon oltiin juuri tuomassa Obaman näköistä liikemiestä, ja hänen työntekijäänsä (joka näytti Boratilta :heh: ). Kun heidät kiinnitettiin kehikkoon, se leimahti välittömästi liekkeihin. Sitten otettiin ihan lähikuva miesten palavista kasvoista, joka oli todellakin hirveää katseltavaa. Sitten se loppui siihen, kun säpsähdin hereille yltä päältä hiessä.

Tuommoista en tahtoisi nähdä toiste. :shock:
Qaj.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Näinkö ees vähän häröä unta. :rofl:

Minä en tiedä, oliko kyse "oikeasta" tapauksesta, pelistä vai mistä, mutta ilmeisesti olin hypännyt jonkin kuilun yli 41 metriä. Tätä sitten hehkuttelin, kunnes nimierkki Jvvv tuli pilaamaan mun ilon ja sanoi hänkin hypänneensä kuilun yli 41 metriä. En ole varma, kävikö nimierkki Magnum vielä tämän jälkeen sanomassa samaa.

Koko unen aikana minä siinä unessanikin mietin, että mikä hemmetin kuilu missä :raaps: . Ei se kyllä selvinnytkään sitten. :rofl:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Toni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18635
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 12:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Toni »

Mä näin todella häiriintynyttä unta, jossa oli lukuisia, joilla oli vaihtuvat päät. :rofl: Mun sielun peili ei oo kauheen kirkas. :heh:

Muuten "Do I dream?" -kysymykseen joutuu vastaamaan, että melko vähän viime aikoina. Viimeiset kolme yötä on tullu nukuttua jokseenkin huonosti. :niinpa:
"Mutta siis kaikkihan on pornoa, jos sitä katsoo oikein." (Margot)

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

^
:eeek:

Toni oli mun unessa viime yönä. Tai siis mun serkku muuttui jossain vaiheessa Toniksi. Oltiin kämppiksii ja iskettiin molemmat itsellemme kaksi kundia, jotka olivat alun perin gay bashereita. Romanssii, jee!

Luultavasti eilen Hesburgerissa bongaamani mansikkajuustoleivosta syönyt kovispoitsu vaikutti uneeni.. :miettii: :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Samoin ehkä herkussa yksi tapaamani ellotus vaikutti muhun. :nohyi: Mä näin viime yönä unta, että olin Piiri -ohjelmassa ja ensimmäistä kertaa ohjelman historiassa siellä jopa näkyi kummitus. Ja se kummitus yritti kuristaa mua ja hoki jotain että tykkää musta. Se meedio taisi olla siinä kanssa toteamassa tuntevansa juuri siinä kohtaa jonkinlaista hengenahdistusta. :heh: Kaulakoru ilmeisesti oli yöllä mennyt vähän huonosti, että se aiheutti ton tuntemuksen. :shock:

Mä näin ihan hirveästi kaikkia unia, mutten muista yhtään mitä niissä muissa tapahtui.
Raipatirai

Avatar
Toni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18635
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 12:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Toni »

Unessani Alice (Italia 84) lauloi biisiään "Il giorno dell'indipendenza". Tämä keskustelu käytiin mun unessa:

Toni: "Miks toi akka laulaa mun kämpässä?" (Hysteeristä naurua)
kwak: "Koska tänään on itsenäisyyspäivä."

Sehän on sitten selvä. :heh:

Ja tän lisäks mä viel heräsin melkein heti ja aattelin et voi p*ska ku on itsenäisyyspäivä, niin kaikki kaupat on kiinni. :rofl:
"Mutta siis kaikkihan on pornoa, jos sitä katsoo oikein." (Margot)

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

-
Viimeksi muokannut skidi, 13 Joulu 2008, 19:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

En muista, olenko tämän jo kertonut, mutta aikoinaan kun olin sairaalassa töissä, ni yhtenä kesänä miun piti siivota ruumiinavaussali ja ruumishuone kolme kertaa viikossa. Olisin saanut sinne kaverin mukaani jos en olis yksin uskaltanut, mutta mie tietty rehvakkaasti ilmoitin, et kyllähän tämä nyt yksinkin hoituu. Joo-o, joka ikisenä ruumishuonepäivää edeltävänä yönä näin sitä samaa painajaista, et menen sinne kesken ruumiinavauksen ja sit ne avatut ruumiit on nyljetty ja heitetty pitkin pihoja. Ikävähkö uni. :shock:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Näinpä pitkästä aikaa unta, että istuin baarissa erään turkulaisen kuppilalaisen (ei varmaan tarvi arvata kenen? :heh: ) kanssa. Ehkä suurin järkytys oli, että olin tilannut OMENASIIDERIÄ unessa. :shock: Tosin ei mun tarvinnut koskaan juoda sitä, kun huomasin jonkun laittaneen juomaan jonkun poreilevan pillerin sillä välin kun olin käymässä vessassa. :peukku: Sitten siellä oli joku tumma ja tulinen nappisilmä. :kuolaus:
Raipatirai

Vastaa Viestiin