Kwan - 10 000 Light Years

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]
Lukittu

Kwan - 10 000 Light Years

*****
40
27%
****
25
17%
***
41
28%
**
23
16%
*
18
12%
 
Ääniä yhteensä: 147

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Ihan ylivoimaisesti PARAS kaikista ehdokkaista! Kwan Moskovaan!!! :voitto:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Noniin, homma on mun kohdalla selvä:

KWAN MOSKOVAAN! :tuuletus: :tuuletus:

Hittoon Sillanpäät ja Remut, Kwan Kwan Kwan! <3 <3

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Kiva lallatteleva kertsi! Jäi heti päähän. :uujee: Kwanin aiempi materiaali ei oo uponnut, mutta tykkäsin tästä paljon. Ei mulla olisi mitään tän voittoa vastaan. :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Mulla ei jäänyt kertakuulemalla tästä mitään mieleen. Ei tää varsinaisesti huono ole, mutta ei räisky raketit mun taivaalla.
Viimeksi muokannut mpappa, 03 Joulu 2008, 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Love shine a light

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja mariah »

eka kuuntelul iha semi pieni pettymys mut ku kuullu useampaa kertaa ni tykkään tosi paljon :ihana: :ihana: waldos peoplen jälkee hyvä kakkonen :tapu: :tapu:

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Tää oli pelkkien nimien perusteella mun ykkössuosikki ja odotukset oli hurjan korkeella.. ehkä siks tuli pieni pettymys kuultuani biisin mutta siltikin voisin tämänkin lähettää Moskovaan :peukku:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Leo »

:hiphei: Eka kuulemalla soljui ohi. Toisella kuulemalla jo kolahti. Duurikertosäe tarttuu, tosin onko hieman liikaa "lallalallal lait jiers"? Hyppysellinen orienttimaustetta. Moderni. Hyviä sointukäänteitä. Jää soimaan päähän :joojoo:

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Ihan kiva. On Kwanilla ollut parempiakin biisejä. Tässä biisissä kuitenkin hyvät taustat, vaikkei laulu oikein iskekään :joojoo:

mangolassi

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Pettymys, tylsä. Väkisin puristettu wanhasta tuubista.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Naali »

Naali kirjoitti:
UFOPOLI kirjoitti: Esimerkiksi sointuvaihdos kertosäkeen ensimmäisten aivanliianmonen tahdin aikana? Sitä joutuu odottamaan ja odottamaan, ja kun se tulee, kertosäe loppuukin juuri :eiei:
Sepä. Samoin ärsyttää toi duurivoittoinen kertsi, kun kyse on kuitenkin Kwanista. Tuli vähän semmonen fiilis, että biisi on tehty viisuja varten iloiseksi ja tanssittavaksi. :)
Jatkan käninääni tuosta ihmeellisestä kertosäkeestä. Sen lisäksi, että se ärsyttävä sointu ei vaihdu, se kuulostaa pidemmän päälle myös ihan epävireiseltä, vaikka ei sitä varmastikaan ole. Hieno tyylikeino, toki. :niinpa: Ilman tota kohtaa tää biisi olisi paljon parempi. :joojoo:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Tiana »

PETTYMYS! Todellakin.

En ihan kauheita tältä odotellutkaan, mutta meni vielä senkin riman ali ja mitä kökkö sanotuksia..
Nauru tuli..

Avatar
milnerinho
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 09 Elo 2007, 12:32
Paikkakunta: K-head
Viesti:

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja milnerinho »

Tää oli pikemminkin Mariko feat. Tidjan,kuin old school-Kwan.

Silti ensikuuntelulla ihan hyvä,en pettynyt niin pahasti kuin pelkäsin.
:joojoo:
I, I can walk a thousand miles to be with you
I'd catch a falling star!
I can walk a thousand miles whenever
No matter where you are

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

En tiedä mitä Kwanin porukoissa on ajateltu tätä biisiä väsätessä. Biisi ei liiku mihinkään, sointu ei vaihdu, vähän kuin katsoisi liukuhihnaa.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja sziget »

Loistava intro, loistava biisi. :stara:

Sanoituksen arvostelijat pitivät kenties enemmän Sanin rohkean omaperäisestä tri Tohtorista? :mitvit:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16706
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Naali kirjoitti:Jatkan käninääni tuosta ihmeellisestä kertosäkeestä. Sen lisäksi, että se ärsyttävä sointu ei vaihdu, se kuulostaa pidemmän päälle myös ihan epävireiseltä, vaikka ei sitä varmastikaan ole.
Ihan totta :perspusu:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mä tykkäsin tästä tosi paljon! Parempi kuin Waldo's people. :joojoo:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Leo kirjoitti::hiphei: Eka kuulemalla soljui ohi. Toisella kuulemalla jo kolahti. Duurikertosäe tarttuu, tosin onko hieman liikaa "lallalallal lait jiers"? Hyppysellinen orienttimaustetta. Moderni. Hyviä sointukäänteitä. Jää soimaan päähän :joojoo:
No niin ja mulle kävi samoin. Siinä missä himassa Passionworks kuulosti aika kuullulta niin mä jäin kiinni tähän. Tän haluan soittimeeni. Mutta voihan tämä johtua siitäkin että toi Pasionworks nyt on mulla niiiiiiiiin sahattuun materiaaliin perustva eikä sitten kuitenkaan sitä kulmaa (kun on sitä saksa/aor/uusi nightwish touhua) mistä itse eniten diggailen.

Mutta Kwan, tämä kasvaa mulle :peukku: kiinnostava.

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja JVN »

Erittäin kelpo tekele! Soisin voitin mieluusti tälle. Vähän harmittaa vain se, että Kwanilta on tullut tykimpiäkin biisejä, jotenkin olisi toivonut tähän vielä lisää energiaa. No, katsotaan live ja tutkitaan ja hutkitaan sitten uudelleen!

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Tykkäsin kovasti heti eka kuulemalla!!! Energisyys jäi mieleen ja kertiskin tarttui vallan ensitutustumisella! :ihana:

Kolmannella kokemuskerrallakin jaksaa yhä kiinnostaa ja kannustaa kuulemaan lisää. :ihana: Tarttuva. On se tarttuva. :uujee: Hienoa, että kuitenkin näin discotaustainen ehdokas Kwanilta! <3


*****
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja umbros »

Samaa mieltä kuin joku tossa aiemmin totesi: tässä ei vaan ole biisiä lähestytty yhtään viisunäkökulmasta. Perusvarmaa Kwania, mutta missä on viisuhenki ja -rytinä?! Ei huono, mutta parempaaki Kwania on kuultu. Pitää sulatella tätä, pieni pettymys ensikuuntelulla... :roll:

Albatrossi

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Olipa pettymys, olikohan odotukset liian korkealla? Ainakin näin aluksi kuulosti ryppy otsassa puristetulta ja ylisoviteltu pakkomenestyjä biisiltä. Valitan, ehkä kuukauden päästä olen jo eri mieltä. :eiei:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Minen ole koskaan mielestäni kuullut mitään muuta Kwanilta kuin Tainted Love, joten sellaisia paineita ei ole että olisi mitään muunlaisia odotuksia. Mutta tällä lailla bändin historiasta irrallaan tämä minusta toimii mainiosti. Ja minä pidän siitä kertsin sointukikkailusta, se juuri tekee tästä biisistä niin hyvän :draamaa:

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Njääh, ei iske meikäläiseen, varmaan omassa sarjassaan ihan ok. Siedän kyllä. **

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Ihan kamalan iso pettymys :parku:

Kwania olin toivonut jo monena vuotena viisuihin, ja nyt ne sitten tulivat tämän biisin kanssa :eiei:

Alku on vielä ihan lupaava, mutta mistä ihmeestä se kamala kertsi siihen oli repäisty??? "Everytime we touch, it`s tearin me apart". Ihan kauhean iloinen meininki, joka ei sovi muuten biisin ilmeeseen ollenkaan, ja sanatkin särähtää kliseisyydessään pahasti korvaan. Ihan kuin olisi kaksi eri biisiä; ensin kwania, ja sitten kertsin ajaksi laitetaan soimaan joku lastenlaulu :jupinaa:

Toivottavasti tämä ei ole oikeasti näin huono, vaan tämä johtuu nyt minun ylimitoitetuista ennakko-odotuksista. Mutta ei tämä vain ole useammankaan kerran jälkeen alkanut kuulostaa hyvältä.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ensin mennään y-y-y-lös, sitten tullaan a-a-a-las ja sit taas y-y-y-lös... ja loppu onkin sitten sa-sa-sa-maa jankutusta. Eipä tässä ole paljon ideaa. Toivottavasti äänestävä yleisö näkee yhtyeen nimeä pitemmälle.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

TOTUUDENPUHUJA

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
|
Tämä on aika tosi hyvä Britney-Madonna-sovitus ja -esitys. Siis laatukamaa, ja kolahtaa jo tokalla kerralla.
|
HYVÄ MARIKO!
|
|

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Voi kun tämä on hyvä........en kyllästy vaikka olen kuunnellut pitkin päviää tätä..... :tuuletus: :uujee: :tapu:

Daridarii
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 04 Joulu 2008, 21:39

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja Daridarii »

:peukku: Tästä tykkäsin eniten näin alkuun, kuuntelin kertaalleen kaikki ja sitten omat suosikit toiseenkin kertaan :tapu:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja skidi »

Naali kirjoitti: Jatkan käninääni tuosta ihmeellisestä kertosäkeestä. Sen lisäksi, että se ärsyttävä sointu ei vaihdu, se kuulostaa pidemmän päälle myös ihan epävireiseltä, vaikka ei sitä varmastikaan ole. Hieno tyylikeino, toki. :niinpa: Ilman tota kohtaa tää biisi olisi paljon parempi. :joojoo:
Joo, voi olla jostakin kohtaa parempikin, mutta miksi tämä tuntuu useammasta eri biisitä kootulta? :raaps:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11626
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Kwan - 10 000 Light Years

Viesti Kirjoittaja romualdo »

minulla tämä on noin keskikastia, intro oli parasta... ehkä liian kevytmielinen (-tahtinen) mun makuun... ei tälläistä nyt sentään voi ihan edustajaksi kuvitella (paitsi ehkä baltian maissa)

Lukittu