Keskustelu karsintamenettelystä

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Mitä mieltä karsintamenettelystä?

Alkukarsinnat turhia, mieluummin vain kunnon finaali
14
36%
Pitäisi olla oikeat alkukarsinnat, joissa voi jo tippuakin
17
44%
Ihan kiva systeemi tämä
2
5%
Voitaisiin kokeilla taas jotain ihan uutta tapaa
5
13%
YLE saisi tehdä sisäisen valinnan
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 39

Avatar
am
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 15 Loka 2004, 09:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja am »

:megafoni: Muistattehan käydä biisien kuuntelemisen lomassa katsastamassa myös artisteista tehdyt uudet haastattelut. Klipit ovat aika pitkiä, mutta ehdottomasti katsomisen arvoisia. :surrur:
"Feeling rather zen right now..."

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6339
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja mariah »

ekojen kuuntelujen perusteella Waldos people kuulostaa parhaalta :tuuletus: sit sen jälkee Kwan,Passionworks ja Riikka :tapu:

Avatar
Zei
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 291
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Zei »

2. kuuntelun jälkeen tilanne:

1 - Waldo´s People
2 - Kwan
3 - Tiara

4 - Sani
5 - Riikka
6 - Remu
7 - Tapani Kansa
8 - Jari Sillanpää
9 - Passionworks
10 - Signmark
11 - Vink
12 - Janita

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Miten iloisesti nuo suosikkilistat heittävätkään kuperkeikkaa kunhan olemme nähneet live-esitykset. :heh:

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

hra47 kirjoitti:Passionworks: Surrender. Eiköhän se ole siinä. Turha näitä enää on karsia tän enempää.
Jokaikisellä ulkkisviisuforumilla nostetaan esiin juuri Passionworks. Kyllä saa tämä poppoo olla ylpeitä itsestään, nimittäin tässä todellakin mennään itse biisillä, ei nimellä.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8217
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja hra47 »

BruiseViolet kirjoitti:
hra47 kirjoitti:Passionworks: Surrender. Eiköhän se ole siinä. Turha näitä enää on karsia tän enempää.
Jokaikisellä ulkkisviisuforumilla nostetaan esiin juuri Passionworks. Kyllä saa tämä poppoo olla ylpeitä itsestään, nimittäin tässä todellakin mennään itse biisillä, ei nimellä.
Kiva että Suomi saa vihdoin viisuihin ihan oikean hitin, eikä piisin joka on tekijöiltään vaan "ihan kiva"... (no, viime vuotinen MMR Teräsbetonilta oli melkein semmoinen, joskaan ei tasoa "Taivas lyö tulta")
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8217
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja hra47 »

*****
Passionworks - "Surrender"

****
Janita - "Martian"

***
Kwan - "10 000 Light years"
Riikka - "Meren"
Tiara - "Manala"
Remu - "Planeetta"
Waldos People - "Lose Control"
Jari Sillanpää - "Kirkas kipinä"

**
Tapani Kansa - "Rakkautta on, rauhaa ei"
Sani - "Doctor, Doctor"
Signmark feat. Osmo Ikonen - "Speakerbox"
Vink - "The Greatest Plan"


Passionworks erottui välittömästi joukosta. Waldo's people oli ensikuulemalta hyvä kakkonen, muttei kestänyt useampaa kuuntelua, joten putosi hyvin nopeasti keskikastiin, jota riittääkin melkoisesti. Tänä vuonna ykkössuosikki on helppo osoittaa, viime vuonna niitä oli puolisen tusinaa. Erilainen sato näyttää olevan nyt. Kun olin kuullut vasta Kwanin, Remun ja Sillanpään, luulin jo ettei tänä vuonna löytyisi yhtään suosikkia, mutta kiitos Passionworksin, näin ei kuitenkaan päässyt käymään. Tänä vuonna on perusvahva keskitaso, mutta huiput harvemmassa. Yhden tähden (*) pohjanoteerauksia ei yhtään.

edit: pisteluokkien sisällä piisien järjestys on satunnainen
Viimeksi muokannut hra47, 03 Joulu 2008, 22:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Minä pääsinkin kotiin ja koneelle jo hieman aiemmin, kuin oli "tarkoitus"... :heh: Täällä nyt eka kertaa kuulokkeilla kuulostelen tätä monipuolista laulukimaraa ja vaikutun kyllä. :ihana: Arviointeja yksittäisistä lauluista uskaltanen laittaa vasta toisella kuulemalla. :mrgreen: Ihanaa: Uusia viisuja tusinainen tallessa ja huomenna vapaapäivä!!! :tuuletus:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja AntSa »

am kirjoitti::megafoni: Muistattehan käydä biisien kuuntelemisen lomassa katsastamassa myös artisteista tehdyt uudet haastattelut. Klipit ovat aika pitkiä, mutta ehdottomasti katsomisen arvoisia. :surrur:
Taivas, että hemmottelette! :ihana: Tämä iltahan taitaa olla vasta nuori.. :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2672
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Speed »

Herrallettas mitkä karsinnat meillä on tulossa! :uujee:

Taso on hyvä, hyvät ovat Hyviä ja huonot Huonoja. Voittajaa on tässä vaiheessa todella vaikea veikata, mutta itse lähettäisin Moskovaan Kwanin, Passionworksin tai Waldon poppoon.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13771
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:heh: En ehkä ois etukäteen uskonut tätä järjestystä (Janitakin kärjessä :shock: ), enkä sitä että olen näin pisteantelias, mutta kivojahan nämä niin että turha olla turhaan kriittinen. Olen kyllä vähän pahoillani etten pidä tosta Passionworksista enempää. Identiteettikriisin paikka tämä. Mutta yhdyn kyllä muiden iloon siitä.

Ai niin, kyllähän ulkkisfoorumeilla Riikastakin pidetään.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8217
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Speed kirjoitti:Herrallettas mitkä karsinnat meillä on tulossa! :uujee:

Taso on hyvä, hyvät ovat Hyviä ja huonot Huonoja. Voittajaa on tässä vaiheessa todella vaikea veikata, mutta itse lähettäisin Moskovaan Kwanin, Passionworksin tai Waldon poppoon.
Voittajan tietäminen ei todellakaan ole vaikeaa. Passionworks se on. Kwanilla ei ole muuta nostetta kuin nimensä, sillä ei saada ääniä yhtyeen fanien ulkopuolelta. Waldo's people puolestaan jää musiikkityylinsä vuoksi sivuraiteille.

Mitä muihin tulee, niin Kansa ja Sillanpää jakavat äänet keskenään. Loput tyrkyt liian "omituisia" kerätäkseen riittävää äänestäjämassaa taakseen. Remu kerää huumorimiesten äänet. Sit tää yksi joikuksi pitkäpiimäinen esitys kamppailee vielä lisäksi nyt Sillanpäänkin kanssa suunnilleen samoista äänistä.

Ja nämä perustelut vielä ilman että tarvitsee edes tuoda esiin itse Passionworksin piisiä, joka on helvetin hyvä, eikä liian rock karkoittaakseen "mummoja". Siinä yhdistyy melodisuus, riittävä rockmaisuus, ettei mene ihan homoiluksi ja Bond-tunnareiden kansainvälinen suureleisyys, jonka vastaanottoreseptorit on istutettu yleisöön jo valmiiksi. Sattumoisin yhden muutaman vuoden takaisen Bond-filmin tunnarin nimi on "Surrender." http://www.youtube.com/watch?v=e_h0p_3ViHI (es. K.D.Lang) Piiseissä ei onneksi ole yhteneväisyyksiä, mutta yleisesti ottaen Passionworksin piisissä on bondmaisuutta siinä määrin, että se kävisi paremmin Bond-tunnariksi kuin tämän uusimman filmin "Quantum of solacen" tunnaripiisi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

OMG!!! I'm shocked!!! :eeek:
12 biisiä ja tässä joukossa ei oo yhtään totaalista floppia. Siis täähän on IHAN TÖRKEÄN HYVÄ karsintakattaus Suomen mittakaavassa. Janita (kuten etukäteen epäilinkin) ei uppoa juuri eikä Riikka, mut ei ne huonoja oo.

En mä näitä järjestykseen osaa laittaa - vielä, mutta kolme parasta tällä hetkellä: Waldos People, Passionworks, Remu...

Siis mä olen viimeiset 45 minuuttia istunut totaalisessa hypnoosissa (ilmeisesti ainakin), mä en ois ikinä uskonut sanovani tätä, mutta...

Pitääköhän mun sittenkin harkita Tamperetta 31.1.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13771
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

hra47 kirjoitti:Ja nämä perustelut vielä ilman että tarvitsee edes tuoda esiin itse Passionworksin piisiä, joka on helvetin hyvä, eikä liian rock karkoittaakseen "mummoja". Siinä yhdistyy melodisuus, riittävä rockmaisuus, ettei mene ihan homoiluksi ja Bond-tunnareiden kansainvälinen suureleisyys, jonka vastaanottoreseptorit on istutettu yleisöön jo valmiiksi. Sattumoisin yhden muutaman vuoden takaisen Bond-filmin tunnarin nimi on "Surrender." http://www.youtube.com/watch?v=e_h0p_3ViHI (es. K.D.Lang) Piiseissä ei onneksi ole yhteneväisyyksiä, mutta yleisesti ottaen Passionworksin piisissä on bondmaisuutta siinä määrin, että se kävisi paremmin Bond-tunnariksi kuin tämän uusimman filmin "Quantum of solacen" tunnaripiisi.
Aika samaa mieltä. Tähän voi kuitenkin vielä lisätä, että nimi varmaan viittaa siihen myöhemmän Rainbown *the* hittiin "I Surrenderiin" (joka on kyllä kova biisi).

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Olen vaihtanut tänään suosikkiani kolme kertaa. :surrur: Passionworks on ykkösenä ja tuskin enää muuttuu. :joojoo:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kukaan ei mainitse Sanna Nielsenin Surrenderia :draamaa:

http://uk.youtube.com/watch?v=NcXMwfHu2vw

:heh:

Siis tulin vaan taas kehumaan. Katselin viime vuoden karsinnan DVDn varmaan ekan kerran kunnolla viime viikolla, ja huomasin pitäväni siitäkin jo paljon enemmän kuin muistinkaan. Ehkä mulla oli niin iso se Teräsbetonipettymyskynnys, etten osannut nauttia lopuistakaan :heh: Mutta kyllä siis Suomessa pidetään kovaa tasoa, tämä tuleva vuosi petraa siis loistavasti jo ihan hyvästä viime vuodesta. Kyllä se yksi voitto vaan tekee ihmeitä kansalliselle itseluottamukselle ja yrityshaluille, tässä on jo nyt tusina parasta tarjolla eikä mitään ylijääneitä albumiraitoja kuin joskus. Vaikea kuvitella, että oli vuosia esim. 90-luvulla, jolloin iso osa viisukarsintoihin osallistuneista biiseistä ei koskaan lopulta kelvannut edes levytettäviksi :eiei: Onneksi ei enää ole niin.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

http://www.X/v2/index.php?f ... es&id=4489

x on oikein pääkirjoitus aiheesta, mutta tuossa yhden ulkkarin analyysit biiseistä. Ehkä hieman antaa osviittaa, miten nuo suomalaiset biisit toimivat jos ei ymmärrä kieltä ja kulttuuriyhteyttä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13771
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Nyt minustaon äärimmäisen mielenkiintoista, että huomaan olevani aika samoilla linjoilla tämän vuoden ehdokkaista, esim Tapani Kansasta monen sellaisen kanssa jotka muistaakseni kuuluivat noihin kiihkeisiin Teräsbetonipettyjiin.

Olisiko nyt riittävästi vettä Vantaassa virrannut, että sopisi kysyä, että kuuntelitteko/kuunteletteko te musiikkia ja laulua, vai onko tässä genrestä kyse - aiheuttiko se sen pettymyksen? Nimittäin kun minusta nyt vaan oli viime vuonna niin, että sen kovempaa tulkintaa ja vokalisoinnin ansioita ei karsinnassa yksikertaisesti ollut lähimainkaan tarjolla. Tästä syystä olin täysin ihmeissäni siitä kiihkeydestä jolla sitä vastaan hyökättiin, ts. tuntuu vähän pöllöltä jos kredittiä ei näistä kiistattomista ansioista ei anna sinne minne se kuuluu, silloinkin vaikkei ihan omasta suosikista olisikaan kyse.

:hiips: tätä ei varmaan oisi saanut ottaa esille, mutta tulipahan JuhaUK:n maininnasta mieleen.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

ta1ja kirjoitti:
:hiips: tätä ei varmaan oisi saanut ottaa esille, mutta tulipahan JuhaUK:n maininnasta mieleen.
Heh, toki ajattelinkin että saatan sohaista muurahaispesään...

Mulla se kai oli ainakin eniten se ennalta-arvattavuus ja ilmeinen Teräsbetonin ylivoimaisuus (jo ennen kuin kappaleet oli kuultu) joka nosti karvat pystyyn siihen malliin. Ei se varmaan ollut kovin mieluista genreäkään ja kappale ärsytti aluksi ihan kamalasti, mutta toki en minäkään kiellä, etteikö MMM olisi noussut hienoihin sfääreihin siellä Belgradin lavalla.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13771
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Joo ei siis et sohaissut muurahaispesään, mutta ihan vaan vilpittömästi kiinnosti ja kiinnostaa tämä tilanne, koska itse en, jälleen nyt sen huomasin, piittaa genrestä niinkään kuin kokonaisuudesta ja musiikillisista ansioista. Ja kun itse just niistä syistä TB iskee, ja erityisesti Ahola, joka minusta on sen luokan poikkeuksellinen lahjakkuus, että se pitäisi huomata, vaikka kuinka muutoin ei nappaisi.

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Katten-Gustaf kirjoitti:OMG!!! I'm shocked!!! :eeek:
12 biisiä ja tässä joukossa ei oo yhtään totaalista floppia. Siis täähän on IHAN TÖRKEÄN HYVÄ karsintakattaus Suomen mittakaavassa.
Saman fiilikset täälläkin. :eeek: :shock: :surrur: :kups:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kyllä taas kunnon kansalaiset osoittaa millä tasolla ollaan, kun saa anonyyminä huudella tuolla YLEn kommenteissa :eiei:

http://euroviisut.yle.fi/euroviisut/200 ... aleet-2009

Toivon syvästi, että siellä on muutama sama edes huutelemassa useammalla viestillä, tai sitten Suomen kansa ei edes ansaitse koko viisukisaa jos asenne on tuollainen. Onneksi on Kuppila :ihana:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16685
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nyt on ensimmäinen yö nukuttu uusien biisien päällä, mikä on tietenkin oma testinsä sekin. Herätessä soi päässä Doctor, Doctor, enpä olisi arvannut :shock: Onnistuin palauttamaan mieleen myös kaikki muut kolmen tai yli tähden biisit paitsi Passionworksin, josta ei ollut mitään muistikuvaa, vaikka se on kuitenkin listallani kakkosena :eiei:
JuhaUK kirjoitti:Kukaan ei mainitse Sanna Nielsenin Surrenderia :draamaa:
Nyt kun tässä kerran nimiä pudotellaan, minulle tuli nimestä ensimmäisenä mieleen Stepsin I Surrender :heh:

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Hienot laulut!

Juuri tällaista karsinnasta pidän, erilaisia vahvoja lauluja.

Oma kolmen kärki:

1. Remu
2. Kwan
3. Passionworks

Noita tuli kuunneltua paljon näin heti aluksi. Kärki ehtinee vielä moneen kertaan vaihtua.

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1757
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Mohno »

MuzaMaza kirjoitti:Miten iloisesti nuo suosikkilistat heittävätkään kuperkeikkaa kunhan olemme nähneet live-esitykset. :heh:
Näin juuri on eli kannattaakohan edes yrittää etukäteen? :vonkaus:..
Ja tilannetta ei yhtään helpota se että näitä suosikkeja on niin tuhottoman monta! :uujee:

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

* on arvionut kaikki Suomen karsintakappaleet eli jos ulkkarimielipiteet kiinnostaa niin kannattaa käydä lukemassa:

http://www.X/v2/index.php?f ... es&id=4489
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Naali »

UFOPOLI kirjoitti:Nyt on ensimmäinen yö nukuttu uusien biisien päällä, mikä on tietenkin oma testinsä sekin. Herätessä soi päässä Doctor, Doctor, enpä olisi arvannut :shock: Onnistuin palauttamaan mieleen myös kaikki muut kolmen tai yli tähden biisit paitsi Passionworksin, josta ei ollut mitään muistikuvaa, vaikka se on kuitenkin listallani kakkosena :eiei:
Tosi samat fiilikset. Doctor doctor jyllää päänsisäisellä, eikä Surrenderistä ole mitään hajukuvaa, vaikka se on listani ykkösenä. :roll: En toisaalta kyllä muista myöskään Kirkasta kipinää enkä edes Waldon biisiä, joten ehkä ongelma on kuuntelijan päässä eikä biiseissä. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3678
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Subculture »

YleX Rytmiparometri tänään 4.12. klo 16.15 Vink: The Greatest Plan.
Ohjelmassa luetaan aina kuulijoiden lähettämiä mielipiteitä päivän biisistä.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Naali kirjoitti:Tosi samat fiilikset. Doctor doctor jyllää päänsisäisellä, eikä Surrenderistä ole mitään hajukuvaa, vaikka se on listani ykkösenä. :roll:
Mulla kyllä jylläsi päässä yöllä ja aamulla nimenomaan Passionworksin biisi (vähän liikaakin)... :surrur:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Suomi 2009

Viesti Kirjoittaja Hazel »

rosetta kirjoitti: Mulla kyllä jylläsi päässä yöllä ja aamulla nimenomaan Passionworksin biisi (vähän liikaakin)... :surrur:
Samat sanat (mutta mikään määrä tätä ei ole liikaa :ihana: ). En mä kunnolla noita muita muista.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Lukittu